جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۰:۵۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 4 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۱    
قیمت تارا اتوماتیک V4 LX مدل 1403 در بازار با کاهش 30 میلیونی 1 میلیارد و 230 میلیون تومان شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۷    
سازمان هواشناسی کشور برای برخی استان ها طی 2 روز آینده هشدار زرد صادر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: زن قاتل که متواری شده بود در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
رییس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار 352 هیات امنای محلات شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به روز 9 اردیبهشت که بنام روز شوراها در تقویم رسمی کشور یاد شده است، خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
بارش شدید باران در یزد منجر به آب گرفتگی مسیرها در شهر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر امروز (5 اردیبهشت) در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش بینی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۷    
ارسال پیامک ذخیره سازی آب به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران ارتباطی به قطعی و نوبت بندی آب در تهران ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
کتاب بیست و هفت جمله؛ مجموعه بیانات شهید بهشتی درباره ی نماز توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه منتشر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
نخستین پایگاه خبری ویژه سالمندان با نام"باهاتیم" به منظوراطلاع رسانی و آموزش تخصصی در حوزه سالمندی راه اندازی شد .
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1403-1404 پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (5 اردیبهشت) آغاز شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه حدود 359 دشت کشور دچار فرونشست است، گفت: 28 درصد چاه های کشاورزی معادل 117 هزار حلقه چاه در دشت های با نرخ فرونشست بیش از 10 سانتی متر حفر شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
در دومین ماه از سال جهش تولید با مشارکت مردم و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
تصاویر واضح از لحظه اصابت موشک یا پهپاد شلیک شده از سوی حزب الله به خلیج حیفا را دراین ویدئو ببینید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۵    
دادستان لواسان از صدور دستور دستگیری افراد خاطی درپی ورزش رزمی مختلط در مجموعه ورزشی شهدای لواسان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۴    
ترافیک هوایی بنغازی و طبرق دو کلانشهر لیبی به دلیل طوفان شن مختل شد. ادارات دولتی و مدارس این مناطق نیز تعطیل کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۱    
معاون اقتصادی سازمان بازرسی: از سال 94 تا 1402 این مقدار تعهدات ارزی ایفا نشده وجود دارد!
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۳۲    
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که تعداد اسرائیلی هایی که پس از حملات اخیر ایران به سرزمین های اشغالی، درخواست دریافت کمک های روانی داشته اند 400 درصد افزایش داشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۳۴    
آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه تردید نداریم که نظمی عادلانه جایگزین نظم فعلی جهانی خواهد شد، افزود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۹    
العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، میزان تخریب شهر های این باریکه از میزان تخریب شهر های آلمان در زمان جنگ جهانی دوم بیشتر است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۶    
مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا(چهارشنبه )بصورت غیرحضوری برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۵    
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد، گزارش هایِ خبری درخصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه بان باشگاه استقلال صحت ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۹    
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با خودداری از اظهارنظر درباره کانال های ارتباطی میان واشنگتن – تهران گفت: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: از نظر ما این قابل تقدیر است که اساتید به ساز و کارهای نظام برای رسیدگی به شکایات خود اعتقاد دارند و اعتماد نه به من بلکه به این جایگاه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۲    
یک منبع آگاه گفت: توماج صالحی به حبس محکوم شد و محکومیت وی به اعدام در واقع مظلوم نمایی یک اغتشاشگر و کیل اش است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۹    
مهندس سابق ناسا نوعی موتور را برای موشک ابداع کرده است که به سوخت نیاز ندارد و می تواند به اکتشافات فضایی انسان کمک کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۰    
وزیر خارجه مصر در واکنش به اظهارات برخی مقامات رژیم صهیونیستی درباره یورش زمینی به رفح، درباره هرگونه اقدام نظامی در این شهر هشدار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۳    
تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی های پایتخت حضور یافت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۴    
روزنامه عبری اسرائیل هیوم امروز (سه شنبه) در گزارشی نوشت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در زمینه تبادل اسرا از سوی مقاومت فلسطین و نیز وزرای افراطی کابینه خود تحت فشار قرار دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم تحریم های واشنگتن علیه تهران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ادعاهای ضد ایرانی اعلام کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۸    
1- عملیات وعده صادق یک قدرت نمایی حکیمانه بود. این قدرت نمایی حکیمانه می تواند پایه گذار یک گفتمان جدید برای تحکیم صلح جهانی باشد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
فرمانده فراجا بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح های پلیس تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
علیرغم داغ شدن بازار اخبار کذب رسانه های معاند درباره تخریب گستره رادار اس 300 پایگاه هشتم شکاری اصفهان و ربط دادن این موضوع به پیدا شدن بقایای دو موشک در خاک عراق ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه)آغاز شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۸    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پشت نوبتی در حوزه مستمری وجود ندارد، گفت: هیچ بانوی سرپرست خانوار و فرد دارای معلولیتی پشت نوبت مستمری نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع زمین لرزه ای در دقایقی پیش در بخش مرزن آباد چالوس گفت: این بلای طبیعی طبق گزارش های دریافتی تاکنون خسارتی نداشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۵    
رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اعطا کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 4000 دستگاه سیگار الکترونیکی قاچاق از انبار یک فروشگاه اینترنتی در غرب تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۹    
رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی با اشاره به برگزاری جشن 40سالگی این مرکز در روز دهم مهر امسال، از انتشار دانشنامه حقوق ایران در آینده نزدیک خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۴    
رئیس شورای عالی استانها گفت: در برخی شهرها تعداد خودروها نسبت به ظرفیت آن بسیار بیشتر است و باید توسعه حمل و نقل عمومی جدی گرفته شود و کیفیت نیز ارتقاء یابد و لازم است دولت در این زمینه یارانه توسعه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۹    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در حوزه توزیع کالاهای اساسی وجود دارد که از مافیای نظام توزیع نشأت گرفته است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۱    
وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۶    
دیدار کارگران با رهبر انقلاب، فردا - چهارشنبه - در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۶    
رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از 300 فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
رییس جمهور در سومین مرحله از سفر به پاکستان، عازم شهر کراچی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان امروز سه شنبه گفت که درک مشترکی از کلیت توافق صلح بین باکو و ایروان ایجاد شده و فقط جزئیات باید بررسی شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۴    
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در پاسخ به شهادت یک رزمنده خود، بعد از اشباع کردن سامانه های پدافندی رژیم اسرائیل در سواحل شمال غربی فلسطین اشغالی، پایگاه اسرائیلی شراگا را مورد تهاجم قرار داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۸    
عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در جهان از هر 100 نفر 3 کودک به اختلال طیف اتیسم مبتلا هستند و کودکان پسر نیز چهار برابر بیشتر از دختران مبتلا می شوند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۶    
علی باقری گفت: همه تلاشم را کردم تا نقش رضا وطنخواه را در فیلم به خوبی دربیاورم. البته باید در نظر داشته باشیم فیلم پرویزخان درباره پرویز دهداری است و نه رضا وطنخواه.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
وزیر خارجه مصر با اشاره به اینکه نواز غزه به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شده است، تاکید کرد که باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری جزئیات فروش آنلاین میوه وسبزیجات را در شهر تهران تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
با عدم حضور برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی، زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا در آمد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط ایران و پاکستان نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۵    
مدیر عامل شرکت توانیر گفت:علاوه بر پاداش صرفه جویی که بر قبوض اعمال می شد 47 میلیون جایزه نظیر خودرو و لوازم خانگی برای مشترکان خانگی خوش مصرف در نظر گرفته شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز اولین جلسه حراج سکه تا امروز طی 10 جلسه حراج 117 هزار و 742 قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
شاخص کل بازار بورس امروز بیش از 13 هزار واحد افت کرد و به دو میلیون و 303 هزار واحد رسید؛ این در حالی است که در چهار روز قبل این بازار افزایش یافته بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۴    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۱    
بانک مرکزی اعلام کرد که در سال گذشته برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی بیش از چهار میلیارد و 300 میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرد که از رشد 26 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبلش برخوردار است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۵    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
دره ی چریک یا چریش، یکی از زیباترین مقصد های گردشگری طبیعی استان خراسان رضوی به ویژه در فصل بهار است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با هدف شرکت در دوازدهمین اجلاس بین المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس ظهر امروز (سه شنبه) وارد فرودگاه پولکووای سن پترزبورگ شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد و تجاری توضیح داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۳    
شان مورفی به صحبت های حسین وفایی درباره بوی بد و شرایط سخت سالن محل برگزاری اسنوکر قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۰    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
سفیر عربستان در تهران با اشاره به گسترش روابط ایران و عربستان از تعیین سرکنسول جدید این کشور در مشهد و سفر قریب الوقوع معاون فیصل بن فرحان به تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس با اشاره به اقدامات ارتش یمن در جنگ غزه گفت: هیچکس نمی توانست فکرش را هم بکند که کشوری مانند یمن اینقدر تاثیر قدرتمندی داشته باشد و در دریای سرخ جریان ترانزیت را متوقف کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۱    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان شرکت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی رفع کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۹    
معاون بهره برداری و بازرگانی راه آهن با اشاره به عدم هماهنگی با راه آهن در بارگیری قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه، گفت: اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی این قطار با مساعدت راه آ هن انجام شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۹    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضع ما برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب است اما متولیان نتوانستند مساحت مورد نیاز برای این رویداد فرهنگی را در این مکان فراهم کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با ارسال این گزارش به قوه قضاییه مخالفت کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
سقف برداشت از حساب های بانکی که بصورت حضوری و غیرحضوری با تصمیم بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه افزایش یافته بود به حالت قبل بازگشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
یک میلیون و 152 هزار و 518 نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال 1403 در روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 با یکدیگر رقابت می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۴    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا کشف 580 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت که در این مدت 1680 باند توزیع موادمخدر نیز متلاشی شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
پس از آنکه ده ها نویسنده نامزد جوایز قلم آمریکا (پن) در اعتراض به جنگ غزه از شرکت در این مراسم انصراف دادند، این انجمن ادبی مراسم اهدای جوایز سالانه خود را لغو کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۶    
ویدئویی از رفتار عجیب یک شهروند در ورودی ایستگاه متروی میدان ولیعصر(عج) تهران منتشر شده است./همشهری
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۳    
صادق زیباکلام پس از قدرت نمایی ایران: هزینه ای که اسرائیل برای رهگیری موشک های ایران داد خیلی خیلی بیشتر از هزینه ای بود که ایران متحمل شد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۰    
در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۰    
در همین روزهایی که ویدیویی از استیصال و به فغان آمدن عده ای از شهروندان به دلیل خلف وعده ایران خودرو در تحویل خودروی پژوپارس و الزامشان به خرید مدلی دیگر از همین خودرو با 200 میلیون تومان بیشتر ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۱    
منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که بعد از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، برخی فرماندهان دیگر نیز استعفا خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
مدیر ورزشی باشگاه اینتر بعد از قهرمانی این تیم در سری A از جذب دو بازیکن جدید خبر داد که یکی از آن ها مهدی طارمی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۳    
رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران از پایدار شدن فعالیت سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۴    
در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم 660 هزار و 393 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 66 درصد زن و 34 درصد مرد هستند بر این اساس زنان با پیشتازی 32 درصدی بیشترین متقاضی شغل معلمی هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۱    
با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه اندازی سامانه های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
وزیر نفت از علاقه مندی اسلام آباد برای بهره برداری سریع خط لوله صادراتی گاز ایران به پاکستان (آی پی) خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۰    
فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۵    
مسعودی با بیان این که سخت می توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۲    
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مردم شاهین شهر درباره استنکاف دستگاه ها از وظایف خود که باعث اشکالات توزیع دارو شد، گفت: مسئولیت کمبود و گرانی دارو بر عهده سه دستگاه وزارت بهداشت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۹    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سروده ای را که حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۰    
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم جدید علیه ایران تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۴    
اتحادیه وارد کنندگان نهاده ای دام و طیور ایران با ارسال نامه ای به حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه نسبت به رقابت شرکت های دولت با بخش خصوصی اعتراض کردند.
  • ۱