دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۰۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۱    
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال 1403 منتشر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۶    
یک راهنمای سافاری در حیات وحش آفریقای جنوبی: من به مدت 15 سال راهنما بودم و هرگز چنین چیزی ندیده بودم، خیلی خنده دار بود. این توله بسیار بازیگوش است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۴۷    
مطالعه روی سنگ معدن فلزی که از اعماق ماه به دست آمده بود، نشان داد که ماه، در اثر برخورد سیاره ای باستانی به زمین، مدت ها پیش شکل گرفته است، طبق نظریه های پیشین، این برخورد حدود 4 ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۱    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: با حفظ منافع کشور و در صورت محرمانه نبودن، قراردادهای نفتی باید شفاف شوند و نظارت روشنی بر آن ها وجود داشته باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۶    
وب سایت The Information در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع آگاه می نویسد که شرکت OpenAI در چند وقت اخیر مدل هوش مصنوعی چندوجهی جدیدی را به مشتریانش نشان داده است که می تواند افزون بر حرف زدن با کاربر ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
نشریه نیوزویک می گوید ایران دست کم 3 هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از توسعه گردشگری دریایی و حمل و نقل مسافر دریایی در مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: در نظر داریم تا علاوه بر توسعه خطوط دریایی داخلی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک کارگاه تهیه و ساخت انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان کشف و منهدم شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۸    
جنگ شهر ها به پنج دوره از بمباران شدید مناطق شهری در جنگ ایران و عراق (1367–1359) گفته می شود. سال های 62، 64، 65 ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۲    
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۵:۳۳    
1- روز جمعه 21 اردیبهشت ماه جاری -10 می 2024- همزمان با موافقت مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عضویت کامل فلسطین در این سازمان، گیلعاد آردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۳:۴۹    
با شکست کشتی گیر قزاقستان برابر حریف آمریکایی در مسابقات گزینشی المپیک در ترکیه، علیرضا سرلک شانس رسیدن به سهمیه المپیک را از دست داد تا کشتی ایران با ترکیب 5 نفره عازم المپیک پاریس شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۲:۴۹    
معاون عملیات آتش نشانی مشهد از فوت مادر 50 ساله و فرزند 15 ساله اش بر اثر گاز گرفتگی در خیابان فرامرز عباسی مشهد خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۴۹    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شنبه شب در اظهاراتی گفت که حماس در حال بازسازی نیروهای خود در شمال غزه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
شارل میشل رئیس شورای اروپا با غیرقابل قبول خواندن دستور رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه برای تخلیه این شهر، تاکید کرد: (رژیم) اسرائیل به قوانین بین المللی بشردوستانه احترام بگذارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۴    
مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد از آغاز مرمت آرامگاه کوروش خبر داد. در این پروژه پس از آسیب شناسی، قرار است پاکسازی، استحکام بخشی و مرمت جداره بیرونی آرامگاه انجام شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۵    
ارتش رژیم صهیونیستی شنبه شب از هلاکت یک نظامی دیگر این رژیم در جنگ غزه خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۱    
تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب هفته سی و پنجم لالیگا، با نتیجه 4 بر صفر گرانادا را شکست داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۴    
یک منبع عالی رتبه مصر امروز (شنبه) از مخالفت این کشور با هر گونه هماهنگی با رژیم صهیونیستی در گذرگاه مرزی رفح خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۹    
رییس کمیته برگزاری پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک معتقد است افراد حاضر در این رویداد بین المللی که در اصفهان برگزار می شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۷    
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: گل دوم پرسپولیس صددرصد آفساید بود؛ دانیال اسماعیلی فر در منطقه آفساید قرار داشت و در این صحنه داور باید گل را مردود اعلام می کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۲    
وزیر امور خارجه نروژ با اشاره به تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای عضویت کامل فلسطین در این سازمان گفت: شورای امنیت هم باید عضویت کامل فلسطین را در سازمان ملل تصویب کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون سه مورد ابتلای قطعی به تب کریمه کنگو در هرمزگان شناسایی شده و یک نفر در شهرستان رودان فوت شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۵    
با بسته شدن پرونده انتخابات، 166 نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۳    
معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه از خروج برخی از کالاها از سیاست قیمت گذاری دستوری در سال جاری خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر صفر مقابل هوادار، موقتا به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران صعود کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۵    
مناطق مختلف فلسطین اشغالی بار دیگر به صحنه برگزاری تظاهرات گسترده حامیان تبادل اسرا تبدیل شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفت و گو کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۸    
داریوش فرضیایی بعد از مدت ها غیبت این بار با یک سریال نمایشی و متفاوت برمی گردد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۸    
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک زورگیر حرفه ای در جنوب تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۳    
فدراسیون فوتبال به موضوع پرونده باز شده در موضوع فساد در این رشته ورزشی واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۸    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: اگر چه مقابله با توزیع مواد مخدر همواره در اولویت قرار دارد اما اولویت راهبردی و درازمدت در کشور باید پیشگیری و فرهنگسازی در این حوزه باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۳    
با اعلام اسامی 45 منتخب باقی مانده انتخابات مجلس، تکلیف 290 کرسی بهارستان برای دوره دوازدهم مشخص شد. بر همین اساس در این گزارش به بررسی ترکیب سیاسی مجلس شورای اسلامی در چهار سال آینده پرداختیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: باید درس سالمندی جمعیت در مدارس تدریس شود تا حوزه آموزشی در راستای حرکت فرهنگی قرار بگیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۳    
وزیر امور خارجه ایرلند با استقبال از تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد تصریح کرد که زمان تعیین سرنوشت مردم این کشور فرا رسیده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۹    
روزنامه آمریکایی مدعی شد تصاویر ماهواره ای از ساخت یک انبار تسلیحات هسته ای توسط روسیه در بلاروس حکایت دارند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۱    
رییس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت:به نظر می رسد، ملک اداره مخابرات شهر زواره متعلق به شخص حقیقی بوده که در خارج از کشور زندگی می کرده ،در نهایت با شکایت های متعدد این فرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
بشار اسد، رئیس جمهور سوریه طی فرمانی، 25 تیرماه را موعد برگزاری انتخابات پارلمان سوریه تعیین کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۸    
در جریان بازدید شهردار تهران از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۹    
فرمانده یگان های ویژه پاسداران فراجا گفت: مهم ترین هدف استکبار ضربه زدن به انقلاب از طریق وارد کردن هجمه به دختران است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۱    
رئیس دونتسک در مصاحبه ای احتمال وقوع کودتای نظامی در اوکراین و یا نابود کردن رئیس جمهور کنونی این کشور از سوی غرب را منتفی ندانست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۳    
بخشدار اشکنان گفت: به دنبال زلزله 4.6 ریشتری شهر اَهِل در لامرد فارس، بیش از 300 خانه دچار آسیب شده و بخش هایی از آنها ترک برداشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۷    
سایت سازمان فضایی ایران نزدیک به چند هفته است که از دسترس خارج شده و قابل مشاهده نیست، دلیل این قطعی هنوز مشخص نشده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۷    
هیئت نظارتی متا ، به افشای اتهامات سانسوری پرداخت که محتوای فلسطینی را در پلتفرم های شبکه اجتماعی این شرکت، هدف گرفته اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
6 محموله روغن خوراکی به وزن 91 هزار تن در سال 1400 توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر شهید رجایی شده و تنها 4محموله مجوز ترخیص دریافت میکند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۵    
ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع از 23 اردیبهشت ماه تا سقف 500 دلار در 260 شعبه منتخب بانک ملی سراسر کشور عرضه می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ددشمن تلاش کرد تا القا کند که 99 درصد موشک ها و پهپادهای ایرانی به هدف اصابت نکرده اما آمریکا و سایر همدستان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله ایران به مقرهای تعیین شده با ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
برخی دلالان و مدیربرنامه های متخلف در فوتبال ایران به نهادهای نظارتی احضار شدند و پاسخگوی ابهامات و مسائل مطرح شده، بودند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری دو نفر از کارکنان و یک نفر از کارکنان شرکت وابسته به شهرداری شاهرود خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۰    
بهتر است حکام برخی از کشورهای اسلامی که در کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی با رژیم جنایتکار اسرائیل شریک هستند، از خواب غفلت بیدار شده و روی اسب بازنده شرط بندی نکنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۵    
اوسمار در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار از ابراز علاقه خود برای تمدید قرارداد با پرسپولیس خبر داد. با این حال هنوز قرارداد این مربی تمدید نشده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
رسانه های فرانسوی از رقم قرارداد فوق ستاره فرانسوی با رئال مادرید پرده برداشتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
متهم به قتل خرده فروش مواد مخدر در بزرگراه آزادگان در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که وی 8 سال پس از این جنایت دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۸    
رئیس حوزه قضائی بروات از تحت تعقیب قرار گرفتن 6 نفر در ارتباط با آتش سوزی کارخانه مدیران خودرو خبر داد و گفت: با مدیرانی که مرتکب ترک فعل شده باشند برخورد قضایی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۵    
-موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران روز شنبه از وقوع زلزله چهار ریشتری در گندمان بروجن چهارمحال و بختیاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۵    
رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا در توجیه جنایات جنگی اسرائیل در نوار غزه تاکید کرد که ایالات متحده هم انسانهای بیگناه زیادی را از جمله در نرماندی، موصل، رقه و... کشته است!
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۵    
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان حرفه ای در تهران طی 72 ساعت خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
گردان های القسام ویدئوی جدیدی از یکی از اسیران صهیونیست منتشر کرد که او در آن خود را نداف بوبلابیل 51 ساله از شهرک صهیونیست نشین نیریم معرفی می کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۶    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دستمزد کارگران تعیین تکلیف شده و اعتراضات به دستمزد کارگری مرجع رسیدگی دارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۶    
حماس در بیانیه ای به شدت درباره اوضاع غزه با توجه به بسته بودن گذرگاه رفح هشدار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۳    
وزرای امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان توافق کردند تا مذاکرات صلح را ادامه دهند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۷    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نیازمند کمک برای بهبود وضعیت انبارهای هلال احمر هستیم و برای تقویت امدادرسانی در نقاط صعب العبور، نیازمند واردات بالگرد دید در شب هستیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور و تاریخ انقلاب اسلامی افزودند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
وزیر حمل و نقل و لجستیک عربستان اعلام کرد تاکسی های پرنده و پهپادها در حج امسال آزمایش خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل ایران خودرو خطاب به کریمی فیروزجایی، عضو هیات رئیسه مجلس: آقای کریمی، من مدیون شما هستم و خودم را مطیع محض شما می دانم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
برخورد دو قطار در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین دست کم 60 زخمی برجا گذاشت که حال 2 تن از آن ها وخیم است و با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
گزارش های مراکز آماری داخلی و خارجی از جمله مرکز آمار ایران و بانک جهانی از رشد 10 میلیون نفری شمار فقرا در کشور در دهه 90 به دلیل اتخاذ سیاست ها و اقدامات غلط اقتصادی از سوی دولتمردان وقت حکایت دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
با اعلام اسامی منتخبان 22 حوزه انتخابیه در 15 استان از سوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان یافت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
منابع فلسطینی از شهادت صد و چهل و سومین خبرنگار در جریان تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خبر می دهند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز گذشته و با برگزاری مرحله دوم انتخابات بسته شد و نمایندگان راه یافته به بهارستان مشخص شدند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
با پایان یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
میزان بارندگی ها در سال جاری در افغانستان به شدت افزایش یافته است، این بارندگی ها در بسیاری از استان های این کشور با سیلاب های شدید و مرگبار همراه بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
امیر دریادار ایرانی،گفت: تخصص و تعهد موجود در میان کارکنان نیروی دریایی، عامل موفقیت این نیرو در انجام وظایف ذاتی و محوله ی خود در خصوص تأمین امنیت کشور است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
وحید جدی و سید امید جعفری به ترتیب به 4 و 8 سال از تمام فعالیت های ورزشی محروم شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
دبیر کل جمعیت مبارزه با دخانیات ایران سیگارهای الکترونیکی و ویپ را از ترفندهای شرکت های دخانیاتی جهت افزایش مصرف سیگار خواند و ضمن هشدار نسبت به این موضوع در عین حال از سرو دخانیات در اماکن عمومی از ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۵    
جنگ در غزه در حالی وارد دویست وهجدهمین روز خود شده که بمباران مناطق شمالی غزه تشدید شده است و اشغالگران به شکل دیوانه وار خانه های مسکونی شهر غزه را هدف قرار می دهند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۵    
روستای اسفیدان در فاصله 45 کیلومتری جنوب شرق بجنورد در استان خراسان شمالی واقع شده است. معماری روستا به صورت پلکانی و در دل کوه های صخره ای این منطقه قرار دارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۵    
ویدئویی از خودنمایی شفق های قطبی در آسمان نقاط شمالی اروپا و آمریکا منتشر شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی فراجا از کشف کلاهبرداری 1000 میلیاردی تحت عنوان پیش فروش خودرو با 146 شاکی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۰    
انتخابات مجلس دوازدهم از جهاتی شبیه انتخابات مجلس نهم است؛ یک رقابت درون جناحی. با این تفاوت که میزان مشارکت در دور دوم شهر تهران تقریبا نصف شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۷    
با اعلام نتایج دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تکلیف 30 منتخب حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس مشخص شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان ناباروری را از مهم ترین وجوه قانون جوانی جمعیت خواند و اقدامات انجام شده در این زمینه را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۹    
مدیر سامانه خودنویس گفت: امروز 22 اردیبهشت به دلیل به روزرسانی سامانه املاک و اسکان، امکان ثبت قراردادهای مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: گر چه دشمن می داند که نمی تواند جلوی حرکت پرشتاب ایران اسلامی را سد کند، اما به عملیات روانی و شبهه افکنی نسبت به باور ها و ارزش های دینی نزد جوانان و اختلاف افکنی در جامعه ما ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۸    
رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران از ایجاد و راه اندازی ایستگاه های شارژ تاکسی برقی در چند نقطه از پایتخت با افزایش تدریجی این ایستگاه ها خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۹    
گروهی از اساتید دانشگاه پرینستون آمریکا از اعتصاب غذای 24 ساعته برای اعلام حمایت از دانشجویان حامی فلسطین و غزه خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
معاون بهداشت وزیر بهداشت از توقف روند کاهش جمعیت در ایران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این که از ابتدای فروردین تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری 15 نفر دچار غرق شدگی و 9 نفر از آنها فوت شده اند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی وزارت دفاع با بیان "در 60درصد تولید اقلام دفاعی و غیردفاعی از بخش خصوصی کمک می گیریم." گفت: 2000 محصول دفاعی در وزارت دفاع با کمک بخش خصوصی تولید می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
در یکی از شهرهای پرو با رقص و موسیقی، و پوشیدن پیراهن های سفید و کراوات و شلوار مشکی تابوت را با ریتم موسیقی تشییع می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
متهمانی پرونده سرویس اِسکُورت که اقدام به جذب و اغفال دختران جوان از طریق فضای مجازی کرده و آنها را به کشورهای دیگر می فرستادند شناسایی و دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
فرابورس ایران از قطعیت معامله بلوک 85 درصدی باشگاه استقلال به ارزش 2.79 هزار میلیارد تومان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات به کمیته اخلاق دعوت شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۹    
گری لینکر فوتبالیست مشهور انگلیسی در واکنش به جنایات بی وقفه اسرائیلی ها در سرزمین های اشغالی: اتفاقی که در حال افتادن است واقعا وحشتناک است، وقتی تصاویر را در رسانه ها می بینم گریه می کنم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۶    
با توجه به اتمام برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج انتخابات، 14 منتخب زن به مجلس دوازدهم راه پیدا کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
پلیس آمریکا با تجهیزات ضد شورش به دانشجویان حامی فلسطین یورش برد و آنها را بازداشت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا با کنایه به یک توصیه جنجالی دونالد ترامپ در دوره همه گیری کروناویروس برای تزریق وایتکس به منظور درمان این بیماری گفت این رئیس جمهور سابق آمریکا باید به خودش کمی از وایتکس تزریق می ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
در سومین روز از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تنور بازدید گرم و نمایشگاه شلوغ شد.
  • ۱