چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۵۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 27 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۰    
امروز پنجشنبه 3 خرداد ماه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 40 میلیون تومان معامله می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۹    
بیست و هفتمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز یک شنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۱    
دوران نامزدی، دوران گذار از مجردی به زندگی متاهلی است. اهمیت این دوران به قدری است که تا سال ها خاطرات خوش آن برای زوجین باقی بماند؛ البته اگر خط قرمزها زیر پا گذاشته نشوند!
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۶:۳۳    
طی فروردین ماه سال 1403 شاخص تولید شرکتهای صنعتی بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل با کاهش 1.3 درصدی و شاخص فروش با افزایش 1.5 درصدی مواجه شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: بارش های سیلابی اخیر در این کلانشهر منجر به افزایش ذخیره آب در سدها شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۱    
رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: نداشتن کارتخوان گرچه تخلف تعزیراتی نیست، تخلف از قانون محسوب می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۱    
رئیس هلال احمر کلات: ساکنان حاشیه رودخانه روستاهای کالو و کرناوه به دلیل طغیان رودخانه ها، منازل خود را فوری تخلیه کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۱    
فرماندار نیشابور از لغو جشن های ویژه گرامیداشت روز ملی خیام امروز جمعه در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۱    
ایالات متحده آمریکا با وجود تهدید به تعلیق ارسال تسلیحات برای رژیم صهیونیستی، به فلسطین اشغالی سلاح فرستاده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۱    
ایسنا نوشت: وزیر کشور با اشاره به یکطرفه شدن جاده چالوس و بروز مشکلات زیاد برای مردم بومی منطقه در مرزن آباد گفت: دولت 1200 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات جاده چالوس در نظر گرفته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۱    
سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم می گوید 14 قرآن که بدون اخذ مجوزهای قانونی منتشر شده اند، از نمایشگاه کتاب جمع آوری شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۷:۴۳    
نماینده ایران در سازمان ملل در نیویورک ارجاعات ناروا و بی پایه و اساس نمایندگان ایالات متحده و بریتانیا علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص استفاده از پهپادهای ایرانی در درگیری های اوکراین را رد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۴    
یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حتی یک گردان نظامی حماس در نوار غزه نابود نشده است و همه 24 گردان این جنبش در نوار غزه حضور دارند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۶:۳۵    
ایسنا نوشت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در تامین مالی جمعی شرایطی فراهم می شود که از طریق بورس و فرابورس برای شرکت های دانش بنیان منابع مالی مناسب از طریق مشارکت مردم فراهم می شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۰۱    
سرمربی موقت تراکتور گفت: نمی دانم چرا آلوس توپ را برای زدن پنالتی برداشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۰۱    
شهردار اقبالیه گفت: شامگاه پنجشنبه (27 اردیبهشت) یک دستگاه خودروی نیسان که برای سوخت گیری وارد جایگاه CNG شهر اقبالیه شده بود، دچار انفجار شد که این حادثه 6 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت./ایسنا
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۰۱    
دادگاهی در ترکیه روز پنجشنبه ده ها سیاستمدار طرفدار کردها را به دلیل شورش های مرگبار در سال 2014 توسط کردها که از انفعال دولت در برابر داعش که شهر مرزی سوریه را محاصره کرده بودند، خشمگین بودند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۰۱    
در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سپاهان مقابل گل گهر قرار می گیرد و آلومینیوم به مصاف مس می رود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۵۱    
نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که غرب برای گفت وگو با پوتین یا ایران از بازرسان دیدبان هسته ای سازمان ملل کمک می گیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۳۶    
به گفته مقام های عربی مطلع، کشورهای عربی با پیشنهاد تل آویو برای حذف حماس از آینده غزه و ایجاد تشکیلات غیرنظامی عربی در نوار غزه مخالفت کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۴    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که دیپلمات سفارت انگلیس را به دلیل اخراج وابسته نظامی روسیه احضار کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۲۰    
هواداران تبریزی پس از شکست تیم فوتبال تراکتور مقابل مس پشت درب ورزشگاه سهند تجمع کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بند مربوط به جزایر سه گانه ایرانی واقع در خلیج فارس مندرج در بیانیه سی و سومین نشست سران اتحادیه عرب در بحرین را غیرقابل قبول دانست و آن را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۵    
در حاشیه چهلمین روز شهادت سردار زاهدی، قاب عکسی از رهبر انقلاب و سردار سلیمانی شکار دوربین عکاسان شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۶    
دکتر ابراهیمی در همایش سراسری مدیران ارشد بانک سپه، رویکردها، سیاست ها و برنامه های اجرایی سال 1403را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۸    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهور دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد را اولویت مهم در توسعه اقتصادی برشمرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۰    
شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون ایران دقایقی پیش تصویری از مراسم ازدواج خود با کیوان ساکت اف را منتشر کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۰    
بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 26 اردیبهشت به 23.56 درصد رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۸    
ایسنا نوشت: وزیر صمت با بیان اینکه بدون مطالعات جامع حق تعرض به زمین ها را در مازندران ندارید،گفت: مازندران دارای ظرفیت بالا در حوزه انسانی، کشاورزی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
با حضور رئیس جمهور همزمان با افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی قائمشهر، 574 تخت بیمارستانی جدید در استان مازندران به بهره برداری رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
اجلاس سران کشورهای عربی در بحرین با صدور بیانیه پایانی بر مخالف خود با هرگونه تلاش برای کوچ اجباری فلسطینیان و درخواست برای توقف جنگ غزه تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۵    
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: افشاریان و مهدی با توجه به اتفاقات رخ داده از سمت های خود استعفا دادند که با موافقت همراه شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۶    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: آمریکا برای توجیه اقدامات غیرقانونی و تجاوزهای نظامی مستمر علیه حاکمیت و تمامیت ارضی یمن، درباره ایران نشر اکاذیب می کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۶    
قیمت دلار که از اوایل سال جاری از 60 هزار تومان عبور کرد و 26 فروردین هم به 67 هزار تومان رسیده بود، پس از آن شروع به نزول کرد و در هفته جاری به زیر 60 هزار تومان رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سومین همایش سرشبکه های هیأت و تشکل های دینی با بیان این که شیعه به یک مکتب جهانی تبدیل شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، نسبت به احتمال وقوع توفان لحظه ای در این استان هشدار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
ایسنا نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از برکت خون شهدای حمله به کنسولگری ایران، همین بس که کمتر از 12 روز بعد از شهادتشان وعده صادق انجام شد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
عکس های مشکلات و بنیامین، کودکانی که در سیل دیروز مشهد فوت کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مجموعاً تا پایان روز هشتم 350 میلیارد فروش را در نمایشگاه کتاب تجربه کرده ایم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۸    
رییس مستعفی کمیته داوران در نامه استعفایش اعلام کرد برای جلوگیری از حواشی این کار را انجام داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۵    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان این استان را پیگیری و دستورات لازم برای بسیج همه امکانات در این زمینه صادر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در 10 محور اطراف پایتخت و منتهی به شمال کشور خبرداد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۶    
کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی به 19 استان کشور خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش ها پیش بینی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تمامی محورهای تفرجگاهی، گردشگری، اقامتگاهی، بوم گردی و پارک ها در راستای تعطیلی قبلی تا روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۴    
شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی گفت:برای صفر شدن صف وام ازدواج به بیش از 800 همت منابع بانکی نیاز داریم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۰    
رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکایی ها با بمب هایی که شهرها و غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند، نقش اساسی در تجاوز به غزه دارند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۱    
عصر ایران به اظهارات نماینده زن قزوین درباره فرزندآوری توسط خانواده ها واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۱    
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دومین سفر استانی خود به مازندران سفر کرد. حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران با حضور در فرودگاه دشت ناز ساری به استقبال رئیس جمهور رفت و به او خوشامد گفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۹    
سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: مشکل مردم باید حل شود، دولت باید حل مسئله کند. دولت فقط وظیفه حمایت، هدایت و نظارت دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با خطاب قرار دادن کودکان شهدای مدافع حرم، گفت: اگر پدران شما نبودند ما باید شرایط غزه را تجربه می کردیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۹    
بجنورد_ بارش شدید باران در اسفراین باعث آبگرفتگی خیابان ها و معابر اسفراین شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۱    
سیلاب شدید در پل ورودی پلنگ دره بجنورد جاری شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۲    
بجنورد_ سیلاب شدید در غلامان و پل یوقان برج ورودی سد غلامان جاری شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۰    
پرونده ای که دولت سیزدهم، ضمن پیگیری نظارتی، دستِ دستگاه قضایی را برای هرگونه برخورد و تلاش برای بازگرداندن منافع ملی به بیت المال باز گذاشت و حتی در مواردی نیز پیش قدم برخورد با عوامل داخل دولت شد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۷    
ایسنا نوشت: در راستای حمایت قاطع دولت از صنعت شالیکوبی و ارتقای کیفیت برنج تولیدی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه بسته بندی و شالیکوبی طبیعت در آمل بازدید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با ذکر این نکته که در دولت مردمی سیزدهم جلوی تجاوز و تفکیک عرصه های طبیعی در مازندران گرفته شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۸    
ولودیمیر زلنسکی امروز (پنجشنبه) پس از دیدار با فرماندهان نظامی خود در نزدیکی خط مقدم، گفت که اوضاع نظامی منطقه خارکیف واقع در شمال شرقی اوکراین، بسیار دشوار اما همچنان تحت کنترل است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۷    
اشکال فنی در سامانه آموزش و پرورش باعث شد کارت شرکت در امتحانات نهایی دانش آموزان از ساعت 18 پنجشنبه 27 اردیبهشت توزیع شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۷    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه سامانه ناپایدار همچنان در استان فعال است و به تناوب تا اواخر وقت یکشنبه در استان بارندگی داریم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از 10 درصد کل اعمال قانون های ترافیک در سطح شهر تهران مربوط به تخلفات ساکن است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۸    
مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه به من اعلام کرد اقدامات لازم را برای صدور کارت من و حضورم روی نیمکت استقلال را انجام داده و پیش از بازی با نساجی مازندران کارت بازی من صادر خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۵    
رئیس فدراسیون فوتبال، در دیدار با همتای فلسطینی اش، این کشور را پاره تن ایران دانست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد امام رضا در مرکز تهران را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۸    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در محدوده کن خبرداد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۸    
نورنیوز نوشت: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش ارزیابی سالیانه بازرسی هسته ای خود از تاسیسات ایران اعلام کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید پرکاس خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: برای به میدان آوردن مردم در جهت تحقق اهداف شعار سال و بخش خصوصی از تمام ظرفیت ها بهره خواهیم برد و این مهم در ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۲    
ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش، زیرساخت سرافرازی هر ملتی را معلمان دانست و بر ضرورت ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش از طریق اجرای سند تحول بنیادین تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
نائب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه 16 ورزشکار دارای مقام جهانی و آسیایی ایران به عنوان پناهنده در المپیک شرکت می کنند، گفت: موضوع پناهندگی ورزشکاران باید با تشکیل اتاق فکر ریشه یابی شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نهمین نشست کمیسیون تحدید حدود و امنیت مرزهای دولتی بین کشور، پروتکل مرزی جدیدی امضا کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
ولیعهد عربستان ضمن اعلام حمایت کشورش از تشکیل کشور مستقل فلسطین گفت: جامعه جهانی باید تجاوز وحشیانه علیه برادران فلسطینی ما را متوقف کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
این روزها واژه هایی مانند؛ قاچاق (ورود و خروج غیرقانونی کالا) و ناترازی اقتصادی در بخش های مختلف به مهمترین بهانه طرفداران تفکر نئولییبرا لیستی برای آزادسازی قیمت ها تبدیل شده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۵    
طبق اعلام رسانه های عربی کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشنهاد فلسطین برای تحریم بین المللی رژیم صهیونسیتی حمایت خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سیاست حمایتی دولت سیزدهم از روند درمان بیماران سخت درمان گفت: رایگان شدن درمان بیماران مبتلا به سرطان از برنامه های آتی این وزارتخانه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه نباید جریان سوادگری، جنگل خواری، زمین خواری و ساحل خواری باب شود، تاکید کرد: باید دست افرادی که به منابع و ذخایر ملی تعدی و تجاوز می کنند را قطع کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۶    
رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه جاری خبرداد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر از مبدا رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما به وقوع بپیوندد از مبدا جمهوری اسلامی به آن پاسخ داده خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۸    
محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، همزمان با 27 اردیبهشت ماه مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی ، این روز را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۹    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از 4300 میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۳    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی مازندران در کارخانه چوب و کاغذ سخنانی در پیوند با تولید و حمایت از تعاونی ها و بخش خصوصی بیان کرد که گزیده آن را در ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
جانشین فرمانده فراجا اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی را از راهبردهای مهم و کلیدی در اجرای ماموریت های مرزبانی دانست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۳    
یک آپارتمان 88 متری ساخت سال 1400 در شهرری با دو اتاق خواب به قیمت دو میلیارد و 464 میلیون تومان به فروش می رسد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
سازمان هواشناسی برای برخی استان ها هشدار نارنجی صادر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۷    
مرتضوی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان اجرا، اعمال و پرداخت شد، اما در موضوع همسان سازی باید تامین منابع صورت بگیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۲    
رئیس اتاق بازرگانی ایران همکاری شورای عالی استان ها و اتاق بازرگانی ایران را تحول آفرین دانست و گفت: طرحی برای بورسیه دانشجویان نخبه در دست طراحی است و برنامه داریم 100 هزار نفر از دانشجویان نخبه که ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۳    
نایب رئیس شورای عالی استان ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۴    
شماره گذاری ایکس 55 پرو در تمامی مراکز راهور متوقف شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۶    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح مصادیق سدمعبر در معابر از برخورد پلیس با این تخلف خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۳    
مهر نوشت: با اتمام انتخابات مجلس دوازدهم، ترکیب سیاسی مجلس آینده و اینکه همای ریاست روی دوش چه کسی خواهد نشست، به سوال ناظران تبدیل شده است. گزارش پیش رو پرداختی اجمالی به این پرسش است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۳    
بارش کشور به وضعیت نرمال نزدیک می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۰    
رییس جمهور گفت: آبادسازی بعد از آزادسازی سواحل در دستور کار قرار گیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۴    
منابع رسانه ای از حملات گسترده موشکی از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
چهره شاخص تکواندوی زنان ایران و دارنده مدال طلای جهان، از رقابت های قهرمانی آسیا کنار رفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تغذیه و رژیم غذایی در تمام مراحل تکامل، رویش و بقای دندان موثر است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
در شرایطی که هلدینگ خلیج فارس مایل بود بندهای عجیب قرارداد بازیکنان استقلال در زمان مدیرعاملی مصطفی آجورلو را پرداخت کند، دستور اکید سازمان بازرسی مانع غیر قابل عبور هلدینگ برای پرداخت این مبالغ است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: هدف اول در سیاست های صادراتی و وارداتی حمایت از کشاورزی و تولید برنج مازندران است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۸    
شهریور سال 94 مردی در تماس با پلیس گفت: دقایقی قبل متوجه شدم مستأجرم که در طبقه پایین خانه ام ساکن است در حال بنایی است وقتی وارد خانه اش شدم در کمال ناباوری دیدم کف آشپزخانه را کنده است
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: یکشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب بارش در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش سالیانه خود را درباره اجرای مسائل پادمانی در میان اعضای این نهاد توزیع و بار دیگر ادعاهایی را علیه ایران تکرار کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیسیون اجتماعی توضیحاتی درباره تعطیلی شنبه ها ارائه داد و گفت: موضوع موافقت دفتر رهبری با این مساله را هم نه تائید و نه رد می کنم من هم به صورت مستقیم نگفتم که از دفتر رهبر معظم انقلاب در مورد ...
  • ۱