دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 25 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۲    
قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
روزنامه صبح نو، نزدیک به قالیباف رئیس مجلس یازدهم، در گزارشی با عنوان ناامید از بهارستان؛ امیدوار به بهشت هدف سعید محمد از اظهارات و فعالیت های اخیرش را بررسی کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۹    
یت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهور ایران، صبح پنج شنبه 27 اردیبهشت در دومین سفر استانی خود به مازندران وارد این دیار علویان شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۶    
نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1404-1403 اعلام شد داوطلبان ملزم هستند در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۵    
محمدعلی رامین با اعلام برائت از مهناز افشار و یاسین رامین نوشت: اگر هنوز ذره ای از اصالت و شعور در خودت سراغ داری، بفهم که بعداز سقوطِ کامل ِ تو، مهناز رهایت می کند!
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) با بیان اینکه تعرفه برق در سال 1403 تغییری نخواهد داشت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۱    
در حالی که از آخرین فیلم اکران شده رسول اف در ایران 23 سال می گذرد، وی اعلام کرد که از کشور خارج شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۷    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در جلسه با صنف طلافروشان توافقاتی در رابطه با ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت صورت گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۳    
اصطلاح والدین هلی کوپتری درباره والدینی به کار می رود که بیش از اندازه در امور فرزند خود دخالت و در هر امری کودک را هدایت می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۶:۴۹    
دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب برای توجیه حمله به رفح مدعی شد: فرماندهان لشکرهای اسرائیل در میدان به رئیس ستاد مشترک اطلاع دادند که گروگان های ما در رفح هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۵:۰۵    
وزارت امور خارجه ایران امشب در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تحریم های استرالیا علیه مقامات و نهادهای ایرانی اعلام کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۴:۰۳    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: خبر حمله به بیمارستان سینا این شهرستان صحت ندارد، بلکه یک درگیری شخصی بوده که به بیمارستان ابن سینا کشیده شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۳:۰۳    
وزیر دفاع پاکستان گفت: رویکرد آمریکایی ها در قبال همکاری پاکستان با جمهوری اسلامی ایران و در بحث فلسطین مغایر با انتظارات اسلام آباد از روابط دوستانه ما با واشنگتن است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۲:۱۵    
آمریکا سه شنبه تهدید کرد، در صورتی که دولت گرجستان مصوبه پارلمانی عوامل بیگانه را اجرایی کند، در روابط دوجانبه با این کشور بازنگری خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۱:۳۳    
گروهی از پژوهشگران آلمانی از کشف یک فرآیند جدید برای هسته زایی در کیهان خبر داده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۵۱    
رییس جمهور با بیان این که مباحث علمی و نظری در زمینه شناخت عدالت و مبارزه با فساد ضروری است، گفت: باید رصد کنیم ببینیم بعد از 45 سال کجا به عدالت عمل کردیم و کجا عقب ماندیم و تلاش کنیم عقب ماندگی ها ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به سفر اخیر خود به ایران و گفت وگو با مقام های ارشد کشورمان عنوان کرد که تهران برای مذاکرات جدی با این سازمان تمایل نشان داده و روابط دو طرف می تواند وارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۳    
رسانه های رژیم صهیونیستی سه شنبه گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه ی وی تظاهرات کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که از ابتدای جنگ تا کنون دست کم 24 اسرائیلی در شمال و توسط آتش حزب الله کشته شده اند که یک چهارم این تلفات طی روزهای اخیر بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۳    
آلیس مونرو نویسنده کانادایی برنده جایزه نوبل ادبیات و از بزرگترین نویسندگان داستان کوتاه در سن 92 سالگی درگذشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۷    
جوسپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در حالی که در کالیفرنیای آمریکا حضور دارد، روز سه شنبه بار دیگر بشدت از حملات نظامی اسرائیل انتقاد کرد و گفت که فلسطینی ها در غزه در حال مرگ ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
رسانه های یمن سه شنبه شب گزارش دادند که فرودگاه الحدیده در غرب یمن هدف حمله هوایی نیروهای آمریکا و انگلیسی قرار گرفت. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
رئیس پلیس راهور فراجا از افراد بی تفاوت به موضوعات ترافیک خواست تا با حساسیت نسبت به این موضوع به مسئولیت خود در کاهش تصادفات رانندگی عمل کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۴    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در کی یف اوکراین به سر می برد، بار دیگر تاکید کرد که واشنگتن قصد دارد از دارایی های توقیف شده روسیه برای تامین بودجه برای بازسازی اوکراین استفاده کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۵    
وزیر کشور درخصوص شایعات تغییر استاندار آذربایجان غربی گفت: این حرف ها شایعه است و هیچ تغییری در مدیریت ارشد این استان نداریم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۴    
وزارت خارجه مصر تلاش های رژیم صهیونیستی برای تحمیل مسئولیت بحران غزه بر قاهره را محکوم و اعلام کرد تل آویو مسئول اول بحران انسانی در غزه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۷    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در سفر به اوکراین گفت که در روزهای آتی کمک های نظامی بسیار بیشتری به میدان نبرد در اوکراین ارسال خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
در پی شنیده شدن صدای تیراندازی در محدوده شرق تهران مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۴    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی اصلاحات مجلس درخصوص تبصره 2 ماده 2 طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۹    
رییس پلیس مترو تهران و حومه از دستگیری دست فروشی که 120 میلیون تومان از کارت بانکی مسافران اضافه برداشت کرده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۰    
فولکس سواران به بهانه روزی که به نام فولکس واگن در ایران نام گرفته است، در 6 شهر گردهم می آیند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۸    
نشان ملی فردوسی همزمان با آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به برگزیدگان عرصه های حماسه سازی ، حماسه پژوهی و حماسه سرایی اعطا شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: تاکنون 45 نفر در این خصوص تفهیم اتهام شده اند و از تعداد بیشتری نیز تحقیقات به عمل آمده است؛ همچنین در روز گذشته در رابطه با پرونده مزبور دو وزیر سابق احضار شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۸    
در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی از سوی برخی کاربران با موضوع "سرقت های مسلحانه سریالی از منازل شهروندان تهرانی" یک منبع آگاه از پیگیری ویژه مسئولان قضایی و انتظامی برای دستگیری متهمان این پرونده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۹    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه انتشار دلایل ردصلاحیت ها نیازمند مجوز قانونی هستیم، گفت: البته موارد را به خودشان اطلاع می دهیم چراکه حق خودشان است که بدانند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
رییس جمهور در مراسم بزرگداشت فردوسی گفت: شاهنامه حکیم فرزانه توس، نماد آزادگی، دادگری، پایمردی جوانمردانه و خردورزی عجین شده با ولایت همراه با دوستی افتخارآفرین مردمان این سرزمین است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۵    
کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا لایحه ای را امضا کرد که بر اساس آن واردات اورانیوم با غنای پایین از روسیه ممنوع می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث فیرپلی مالی یا انصاف مالی که با هدف کاهش مدیریت هزینه ها خواهد بود جزو برنامه های ما است که به جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم و براساس هزینه و درآمد دیگر باشگاه های ما ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۴    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه حکمی مبنی بر اینکه اساسنامه صندوق ذخیره باید بازنگری و شفاف شود گنجانده شده است گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۵    
رئیس دیوان عالی کشور گفت: بخشی از آرای محاکم از اتقان کافی برخوردار نیست و این مهم نیازمند نظارت مستمر و برنامه ریزی شده قضات دیوان عالی کشور از نحوه اجرای قوانین در محاکم است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۳    
سلیمانی ازندریانی روایت خود را با شرح بی تابی و درد فاطمه بنت اسد در لحظات ولادت اما علی (ع) آغاز می کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۳    
سردار شریف با اشاره به شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی گفت: در ادامه شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی صهیونیست ها در عملیات طوفان الاقصی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۲    
ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طلافروش متقلب زنجانی که به جای طلا اقدام به فروش مس کرده بود، به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۳    
مدیران باشگاه نساجی برای افزایش روحیه بازیکنان این تیم در مصاف با استقلال تهران و کسب امتیاز کامل از این تیم، پاداش ویژه ای را برای آنها در نظر گرفته اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۵    
همزمان با برپایی آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی ، طرح پاسداشت زبان فارسی روی سازه های تبلیغاتی محیطی در معابر پرتردد تهران و سراسر کشور اجرا شد. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
مدیر ایرانی باشگاه چلسی در خصوص آینده نیمکت این تیم تصمیم گیری خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
مقاومت فلسطین سدیروت را هدف حمله موشکی قرار داد و موجب وحشت صهیونیستها شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص تجدیدنظر در دستمزد کارگران گفته که در مذاکرات شورای عالی کار این موضوع مطرح شده که تجدیدنظر در حوزه حقوق کارمندی در حوزه کارگری نیز اعمال شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز درباره یک خبر درج شده در رسانه ها توضیح داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۱    
نشست حقوق بشری دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و اسدالله اسدی دیپلمات آزاد شده ایرانی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان باید مورد بازنگری قرار گرفته و شفاف شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر گذاری قرارگاه ویژه عملیاتی پلیس استان از اقدامات 24 ساعته این قرارگاه در سطح استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۹    
مرگ دو مبتلا به بیماری هاری در مشهد و نکا در فاصله کمتر از دو روز زنگ خطر ابتلا به این بیماری مهلک و دردناک را به صدا در آورد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
بعد از خشکسالی های مداوم و خشک شدن کامل و بی سابقه سد نهند در سال گذشته، با تاوجه به بارش های امسال، این سد سرریز کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۴    
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، آیت الله رئیسی دقایقی قبل به منظور شرکت در پنجمین همایش جهانی امام رضا(ع) وارد مشهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۶    
الواح هخامنشی استردادشده از آمریکا به ایران، به همراه مجموعه ای از آثار تاریخی کم تر دیده شده از موزه ملی ایران، همزمان با هفته میراث فرهنگی رونمایی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۰    
رئیس جمهور با ضروری دانستن بهره گیری وزارت ارتباطات از آخرین فناوری ها، توسعه زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی کشور و افزایش کیفیت اینترنت برای مردم و کسب و کارها را مهم ترین مأموریت های وزارت ارتباطات ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۷    
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز در تکمیل اطلاع رسانی ها در خصوص مرگ مشکوک شهردار منطقه 5 شیراز گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۷    
کاخ سفید در بیانیه ای از افزایش شدید وضع تعرفه واردات بر بسیاری از کالاهای چینی با هدف مقابله با آنچه خطرات غیرقابل قبول برای امنیت اقتصادی آمریکا مدعی شده است، خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۱    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارشها در 17 استان کشور تا پایان هفته جاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۶    
زن تنهای 70 ساله روز یکشنبه در خیابان نبرد جنوبی با 36 ضربه چاقو به قتل رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۷    
وام قرض الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری 150 میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر 4 میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۵    
الناز شاکردوست همزمان با روز جهانی مادر به جنایات اسرائیل در غزه واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی دولت گفت: نگاه جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم به کتاب و کتابخوانی همان نگاه مقام معظم رهبری است که یک نگاه راهبردی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۴    
یک خرس مادر همراه با بچه هایش در رشته کوه برادوست در استان اربیل در شمال عراق در حال گشت و گذار است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۵    
مرکز ترجمه و نشر بین المللی جامعه المصطفی با هزار عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
برنامه تلویزیونی جهان آرا دوشنبه 24 اردیبهشت ماه با موضوع سیاست های فرهنگی کشور و به مناسبت برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۱    
در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت های 5G کشور از 1800 عبور کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۸    
نمایندگان مجلس در جلسه امروز با قرائت گزارش تحقیق و تفحص و اعمال ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس از چهار دستگاه، پرونده تخلفات آنها را برای بررسی بیشتر به قوه قضائیه ارجاع دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۸    
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه داوطلب انتخابات نائب رئیسی مجلس دوازدهم شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۲    
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه ای جدید اعلام کرده است که سه مدل خودروی کامیونت زامیاد که قرار بود فردا (چهارشنبه) همراه با دو خودروی سواری سایپا، عرضه شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۳    
عضو انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران می گوید: بیش از 80 درصد فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی کالاهای خود را از مبادی غیررسمی و قاچاق تهیه می کنند که در آن خریدار و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
طبق اعلام عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح طبق اصل 85 قانون اساسی اعلام وصول شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۴    
دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق های جوانی جمعیت دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۲    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا گفت: مالکان پلاک های سوخته و مخدوش تا آخر اردیبهشت مهلت دارند برای تعویض پلاک مراجعه کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فرانسه در موضوعات حقوق بشری که نمونه واضح آن انفعال در موضوع نسل کُشی غزه است، دارای رویکرد دوگانه بوده و از سوی دیگر مأمن تروریست های ضدایرانی است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۱    
اخیراً ادعاهایی در مورد اشتغال زندانیان رأی باز زندان شهرستان بوکان مطرح شده است که صحت ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۸    
سخنگوی آتش نشانی تهران: دیشب مردی 44 ساله هنگام خروج از پایانهٔ مسافربری غرب بوده که به دلیل نامشخصی تصمیم گرفته تا به جای عبور از محل مجاز، از روی دیوار و نرده های نصب شده بر روی آن عبور کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۸    
6 پروژه بزرگ و زیرساختی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و یک قرارداد خرید تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۶    
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره چند پرونده صادر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۷    
نخست وزیر قطر تاکید کرد مذاکرات تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در حال حاضر دچار رکود شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۴    
روز گذشته تصاویری از فعال شدن آتشفشان ایبو در اندونزی منتشر شد که نشان می دهد خاکستر پرتاب شده این آتشفشان به ارتفاع تقریبا 5 کیلومتری از قله رسیده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۴    
اخبار رسیده به خبرنگار تسنیم حاکیست به تعداد زیادی از منتخبین مجلس دوازدهم با ریاست محمدباقر قالیباف در مجلس آتی موافق هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
درسته تمیز کردن خاک و گرد و غبار با جارو برقی خیلی آسونه، اما نباید از اون همیشه و برای هر چیزی استفاده کرد
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه مصلی و نمایشگاه بین المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های بزرگی مانند نمایشگاه کتاب نیست ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
وزارت خارجه استرالیا از وضع تحریم های تازه علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران خبر داد و اعلام کرد پنج فرد و سه نهاد ایرانی را به فهرست تحریم های خود اضافه کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 30 نوع حمایت برای کسب و کارهایی که در سکوهای داخلی فعالیت می کنند، پیش بینی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۹    
رییس پلیس فتا پایتخت: 3 نفر که در پوشش پشتیبان سایت خرید و فروش از مردم کلاهبرداری می کردند دستگیر شدند. گردش مالی این پرونده فقط در تهران بیش از 30 میلیارد ریال است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد که نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین 1402 که بیش از 55 درصد بود با کاهش بیش از 26 درصدی به 30.9 درصد در فروردین 1403 رسید..
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن تایید آغاز مرحله چهارم تشدید تنش علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد که طی چند روز آینده نیروهای مسلح یمن عملیات های بزرگی انجام خواهند داد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان، از انفجار مین در منطقه فکه و مصدوم شدن یک نفر خبر داد .
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۶    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه سال گذشته 424 نقطه ترافیکی پرخطر، ایمن سازی شد؛ گفت: متاسفانه در کشور ما ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۷    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعد و برق و وزش باد در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با کاهش ساعت کاری به 40 ساعت در هفته خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن می خواهد با کم رنگ کردن ارزش های دینی مثل حجاب و عفاف به زعم خود و با ایجاد اختلاف و شبهه به توفیقاتی برسد که با همت، بصیرت و اگاهی مردم به جایی نمی رسد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با سیاستگذاری های دولت در اقتصاد کلان، شاهدیم که پایان سال 1402 نرخ رشد نقدینگی به 24 ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
حجت الله فرزانی با اشاره به تحولات سیاسی و اقتصادی یک ماه اخیر گفت: خوشبختانه در زمینه بازار ارز و همینطور بازار سرمایه بازار ساز به موقع ورود کرد و با استفاده از منابع بازار ...
  • ۱