دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 20 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۳    
با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین حمیدرضا عرب مدیر شعب بانک سپه در استان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
وزیر خارجه دولت اوباما در ششمین سالگرد خروج آمریکا از برجام گفت: اقدام ترامپ، ایران را قوی تر، و آمریکا را منزوی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۷    
محمد منان رئیسی، منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در برنامه جهان آرا شبکه افق در خصوص گرانی قیمت مسکن در تهران صحبت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز های حج تمتع از سه روز آینده در قالب 754 سورتی پرواز از دو فرودگاه کشور آغاز می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
وزیرامورخارجه کشورمان گفت: ایران آماده ادامه کار و تعامل با اروپا بر پایۀ احترام، گفت وگوی سازنده و همکاری در راستای منافع مشترک و صلح و امنیت در جهان است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۵    
داوران هفته بیست و هفتم فصل جاری لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۳    
معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: تاکنون توانسته ایم جلوی واردات 250 تجهیز راهبردی بومی سازی شده به کشور را بگیریم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۶:۳۳    
مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه در بودجه برای تعمیر و نگهداری زیرساخت و ناوگان راه آهن کمتر از 5000 میلیارد تومان در نظر گرفته اند، گفت: با تخصیص 10 همت به حوزه ریلی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۵:۳۳    
آمار دانلود کتاب های صوتی در بریتانیا در سال گذشته میلادی با افزایش 17درصدی همراه بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۴:۳۶    
مستند شکارچی مجازی با موضوع آزار و اذیت دختران و زنان در فضای مجازی امروز جمعه، 21 اردیبهشت ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۳:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با محکوم کردن ادامه سرکوب دانشجویان معترض در آمریکا و اروپا نسبت به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۲:۳۳    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با عملکرد خوبی که تا به امروز در لیگ داشته ثابت کرده که شایستگی قهرمانی را در این دوره از رقابت ها دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۴    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبق یک برآورد، اگر وضع فعلی ادامه پیدا کند، نرخ رشد جمعیت ایران در سال 1409 به صفر می رسد و در سال 1429 منفی می شود و در سال 1479 جمعیت ایران به 42 میلیون نفر ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۴    
نماینده ویژه رئیس جمهوری در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با راه اندازی سامانه تخصیص نفت گاز براساس اسناد حمل برخط، از انحراف روزانه بیش از 8 میلیون لیتر نفت گاز در کشور جلوگیری خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۳    
ربیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از زمین گیر شدن و دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار منازل در خیابان درختی محدوده شهرک غرب در منطقه غرب پایتخت خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۳    
مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۰    
حسین قربانزاده که در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان رئیس سازمان خصوصی منصوب و سال گذشته کنار گذاشته شد، در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس علیه احمد علیرضابیگی نماینده تبریز دست به افشاگری زد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
نمایشگاه کتاب تهران روزهای پنجشنبه و جمعه( 20، 21، 27 و 28 اردیبهشت)یک ساعت تمدید می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۴    
به نظر می رسد بیرانوند در بند غرور گرفتار شده و اگر واقعا اینطور باشد، بازگشت او به شرایط نرمال بسیار دشوارتر خواهد بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۳    
اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه این ارزیابی را ایجاد کرده که نتانیاهو به دنبال استمرار جنگ غزه تا زمان بازگشت ترامپ و فراهم کردن زمینه طرح معامله قرن است تا از این رهگذر بحث بازگشت را منتفی نماید ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۳    
سایت خبری گلوبز بیزنس گزارش داده که برخلاف تصمیم ترکیه مبنی بر توقف کلیه صادرات و واردات با اسرائیل به دلیل جنگ در غزه، آنکارا مجوز تجدید صادرات مصالح ساختمانی به فلسطین اشغالی را صادر کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
دور دوم انتخابات برای تعیین 45 صندلی خالی نمایندگی برگزار خواهد شد. تهران و تبریز از جمله استان های شاخص این دوره از انتخابات هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهور در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان قم دستورات لازم برای رفع مشکلات و آغاز عملیات اجرایی مونوریل و فرودگاه قم را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۳    
هر فرد تا 150 گرم استفاده از زیور آلات مشمول قانون مالیات بر عایدی سرمایه نمی شود و اگر بیشتر از این میزان نیز داشته باشد فقط در هنگام فروش باید مالیات آن را پرداخت کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۲    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا تاکید کرد که رفتار جو بایدن در رابطه با رژیم صهیونیستی شرم آور است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۹    
یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور به شهادت رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۳    
فیلمی کوتاه از انتقادات تند روح الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به سخنان اخیر وزیر آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قرمزترین خط قرمز خدا حقوق زن و کودک است. بنا به گفته امام رضا (ع)، خدا در آنجا که حقوق و عواطف زن و کودک نادیده گرفته شود، خشمگین می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
وزارت خارجه پرتغال اعلام کرد که ایران در روز پنجشنبه هفت تن از 25 خدمه کشتی توقیف شده این کشور در خلیج فارس را آزاد کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور جزئیاتی از میزان تعداد اعتبارنامه های آماده شده منتخبان مجلس دوازدهم را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۴    
ژوزه مورینیو سال 2004 عبارت اتوبوس پارک کردن را وارد ادبیات فوتبالی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۱    
قسام اعلام کرد که دهانه یک تونل را پس از رسیدن نظامیان رژیم صهیونیستی متشکل از 3 خودروی زرهی و یک بیل مکانیکی منفجر کردند که بر اثر آن برخی از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۳    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 3 مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، واجدان شرایط برای رای دادن را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۱    
سید ابراهیم رئیسی گفت که هرگاه براساس عقلانیت انقلابی عمل کردیم موفق شدیم اما وقتی خواستند با رویکردهای شرقی و غربی کشور را اداره کنند یا براساس خوش آمد آنها عمل کنند، موفق نشدیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۲    
وکیل پرسپولیس باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد کمیته انضباطی در رأی دیدار با سپاهان تناسب را بین جرائم مالی رعایت نکرده و برخی تخلفات تیم حریف دیده نشده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از 10 دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۷    
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت درخصوص آخرین جزئیات واریز سود سهام عدالت متوفیان برای وراث نکاتی را مطرح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
جنایت باورنکردنی دختر بچه 10 ساله، بی شک زنگ خطری است برای آسیب های ناشی از استفاده کودکان از موبایل و اینترنت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ کسی به سبب محدودیت از مدرسه باز نخواهد ماند، گفت: مناطقی که واحدهای مسکونی ساخته می شود، سازندگان باید ساخت مدرسه را هم پیش بینی کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۹    
وزارت خارجه عربستان به حمله صهیونیستها به مقر آنروا در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۷    
در اطراف بروجرد طی مراسم عروسی فردی اقدام به تیراندازی هوایی کرد که باعث شد تا تیر به سیم های برق اصابت کند و بر اثر سقوط سیم های برق روی میهمانان، یک زن بر اثر برق گرفتگی کشته و یک فرد دیگر مصدوم شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۵    
دست دوستی و همکاری جمهوری اسلامی ایران همیشه به سمت همسایگان خود دراز است اما هرگز حاضر نیست از خطوط قرمز امنیتی و آنچه منافع کشور را تهدید می کند، بگذرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۳    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا اظهارکرد: تجارب مناسک حج در سال های گذشته ثابت کرده است عدم آگاهی زائران از مقررات کشور میزبان ممکن است برای حجاج عزیز در این سفر معنوی مشکل ساز شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۸    
آمریکا در سال گذشته یکی از بزرگترین حامیان اسرائیل برای تزریق نفت به این رژیم بوده است، کشورهای آفریقایی هم در بالای این لیست قرار دارند، اما کشورهای خاورمیانه کمترین سهم را در این اتفاق دارند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۰    
شاکیان پرونده درگیری با اوباش در محله نازی آباد در حضور پلیس و متهمین ضمن تشریح جزییات واقعه خواهان مجازات موثر برای آنان شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در کل حوزه ها با حدود 40 هزار ناظر همکاری داریم که وظیفه نظارت بر انتخابات را برعهده دارند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
اظهارات اخیر محمدجواد آذری جهرمی واکنش وزارت ارتباطات را به دنبال داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر کار انسداد مرز شرق کشور را در یک قرارگاهی به نام قرارگاه انسداد مرز که زیرمجموعه قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا و نیروی زمینی است را با قدرت شروع کرده ایم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۷    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به زائران و خادمان حرم کریمه اهل بیت (س)، به ارادت خاص ایشان به حضرت معصومه (س) اشاره و ابراز کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با شبکه الجزیره توضیحاتی را درباره خرابکاری اسرائیل در اصفهان پس از عملیات دعده صادق ارائه داد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۸    
رئیس جمهور روسیه در مراسم رژه نظامی "روز پیروزی" در مسکو با اشاره به تمایل و تلاش کشورش برای جلوگیری از بروز درگیری جهانی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۲    
فرمانده کل ارتش گفت: عملیات های طوفان الاقصی و وعده صادق روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد و جهان به زودی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرد با خروج موج بارندگی از روز شنبه به طور کامل از کشور، شاهد ورود موج جدید از روز یک شنبه خواهیم بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
دیوید تیلور می گوید کار جدیدی که قبول کرده، دیگر تنها مربوط به خودش نیست و از اینکه می تواند روی بقیه تأثیر داشته باشد، هیجان زیادی دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
فروردین و اردیهبشت پربارش امسال که با سیلاب و آب گرفتگی در برخی از شهرهای کشور همراه شد روی دیگری هم داشت و آن هم پرشدن برخی از سدهای بزرگ کشور و خارج شدن 10 استان از تنش آبی است اما هنوز کم بارشی و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۷    
دختر 10 ساله که دوستش را به قتل رسانده است، گفت: همیشه در گوشم پنبه می گذارم. صداهایی می شنوم که آزارم می دهد. مدام در گوشم صداها زمزمه می کنند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۲    
تولید سریال های فاخر و درجه الف درباره زندگی ائمه اطهار(ع) همواره از دغدغه های فیلمسازان دلسوز و متعهد به معارف بوده و در دهه های گذشته چندین اثر فاخر درباره زندگی ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی ساخته ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۲    
دولت ارمنستان اعلام کرد یک جاده 60 کیلومتری در استان جنوبی سیونیک که هم مرز با ایران است می سازد که زمان سفر بین دو کشور همسایه را کوتاه خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۵    
یک وب سایت انگلیسی اعلام کرد، پهپادهای جاسوسی این کشور در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی ماموریت های جاسوسی را بر فراز نوار غزه انجام دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۴    
درست است که در دور دوم انتخابات میزان مشارکت مردم پای صندوق های رای همچون دور اول خیلی مورد بحث و توجه نیست و حتی رسانه های دشمن نیز چندان تبلیغ ویژه ای برای عدم حضور مردم نمی کنند و مشارکت پایین در ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
جمعی از قاریان عازم حج تمتع با معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
پیشنهاد تعیین مزد در مجلس که برای مدتی ولو کوتاه موجب نگرانی جامعه کارگران شده بود، در حال حاضر منتفی شده و همچنان شورای عالی کار عهده دار تعیین تکلیف مصوبات مربوط به این قشر خواهد بود اما در عین حال ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۳    
مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: 2.5 میلیارد بشکه معادل نفت خام، مجموع ذخایر جدید اکتشافی در دولت سیزدهم بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۱    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: سپاه در 16 استان در بحث موادمخدر مسئولیت گرفت تا این معضل را برطرف کنیم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
به تازگی سومین گور دسته جمعی در مجتمع پزشکی شفاء در غزه کشف شده است. در این گور پیکر 62 شهید به دست آمده که آثار جنایات جنگی بر آنها هویداست ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمهور گفت: برخی به دنبال القای این بودند که به مردم القا کنند که باید سایه جنگ را از سر کشور دور کنیم و به دنبال معامله بر موشک هایمان بودند، و برجام های 2 و 3 را دنبال می کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۵    
رهبر کره شمالی در نامه ای به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه آرمان مقدس روسیه حمایت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تصریح کرد: اسرائیل نیازمند معامله ای است و ما باید در قاهره برای بازگرداندن اسرا اقدامی انجام دهیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل سارمان ملل گفت: رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست ترور و نسل کشی با بستن گذرگاه رفح و کرم ابوسالم در تلاش است فاجعه انسانی دیگری را در منطقه رقم بزند و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: میادین شادگان، کوپال، آبان، پایدار غرب، دال پری، پایدار شرق و چشمه خوش، 7 میدان نفتی است که سرمایه گذاران آن خارجی هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۳    
تحلیلگر امور بین الملل با اشاره به داغ شدن جبهه اوکراین، به روند تحولات آن پرداخت و نوشت که بحران این کشور پس از قریب به یکسال رکود، دوباره داغ شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۱    
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: درسال هایی که گذشت و ما پروژه های کنترل جمعیت را در کشورمان پیاده کردیم تمامی وام های بین المللی که به ایران داده شد، مشروط به بحث کنترل جمعیت بود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۲    
رییس ستاد انتخابات استان تهران در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه تمام الکترونیک اخذ رای قابل هک شدن نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل ونقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه ای به پلیس راهور ناجا مواردی را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۸    
اتاق فرار ... آدم را یاد هزارتوهای پرماجرا می اندازد اما قصه فرار از این اتاق با قصه فرار از هزارتوها، زمین تا آسمان فرق می کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۹    
رئیس جمهور گفت: 100 هزار زمین در نهضت ملی مسکن تامین شده و در حال ساخت مسکن هستیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۹    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که در صورت ورود ارتش اسرائیل به مناطق مسکونی در رفح، آمریکا از ارائه اسلحه و توپخانه به اسرائیل خودداری خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افتتاح پروژه فیبر نوری قم توسط رییس جمهور گفت: با راه اندازی این طرح و از امروز 7.5 میلیون خانوار ایرانی زیرپوشش شبکه فیبرنوری قرار گرفتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۸    
کمیسیون ارزیابی و تخلفات رسانه ای حکومت طالبان فعالیت افغانستان اینترنشنال را به دلیل تحریف خبر و دامن زدن به تعصبات قومی و زبانی ممنوع کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۶    
رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر وضعیت گواهینامه در انواع موتورسیکلت گفت: از زمستان امسال 16 ساله ها می توانند گواهینامه دریافت کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۶    
با حضور رئیس جمهور در قم هفت هزار و 256 واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۰    
منابع خبری اعلام کردند، برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله ایرلند و اسپانیا در حال بررسی به رسمیت شناختن کشور فلسطین در روز 21 ماه مه هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۵    
مدیر موسسه خاورمیانه معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۵    
اظهارات اخیر سعید لیلاز در خصوص پشت پرده های فایل صوتی ظریف و عیان کردن انگیزه های افشاکنندگانش حاوی نکات قابل توجهی است. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۰    
رییس جمهور با اشاره به بهره مندی 25 میلیون نفر از شبکه فیبرنوری و اینکه همه مردم باید از زیرساخت های مهم ارتباطی بهره مند شوند گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۵    
منابع خبری از حمله هوایی رژیم اشغالگر اسرائیل به دفتر رسانه ای و فرهنگی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در جنوب دمشق خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۰    
تظاهرات چهارشنبه شب در سرزمین های اشغالی علیه نتانیاهو بازهم به خشونت کشیده شد و نیروهای پلیس تل آویو با معترضان درگیر شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان پس از ماه ها اختلاف و تنش در روابط دو کشور، در مسکو دیدار کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۶:۳۳    
دفتر آمار آمریکا اعلام کرد: تجارت این کشور با ایران در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 103 درصدی به 27.7 میلیون دلار رسیده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۴:۴۸    
نزدیک به یک سال پس از برکناری رابرت مالی (راب ملی) فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که به نامه جدید جمهوریخواهان کنگره این کشور درباره تعلیق مالی پاسخ خواهد داد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۲:۱۵    
رئال مادرید با برتری 2 بر یک برابر بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و حریف بوروسیادورتموند در فینال ومبلی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۵۷    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی اظهار داشت: در صورتی که رژیم صهیونیستی جسارت کند و به تاسیسات هسته ای ایران لطمه بزند، سطح بازدارندگی ما متفاوت خواهد شد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۲    
کابینه رژیم اشغالگر قدس به اتفاق آرا، ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی فلسطین را اعلام کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۳۰    
عرفان و روایت، چه به شکل نظم و چه در قالب نثر، از دیرباز در ادبیات فارسی با یکدیگر پیوندی ناگسستنی داشته اند و نمونه اعلای این پیوند را در متونی همچون تذکره الاولیا و منطق الطیر می توان مشاهده کرد ...