چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۱۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 21 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۲    
در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس با دبل آل کثیر مقابل هوادار به برتری رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
به گزارش مشرق، حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس در توئیتی با اشاره به اقدام نماینده اسرائیل در سازمان ملل نوشت: توهین نماینده رژیم صهیونیستی به مصوبه مجمع عمومی سازمان ملل متحد! ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
بررسی آمارهای رسمی نشان می دهد؛ به دلیل تعطیلی حوزه ساخت وساز مسکن در دهه 90 نرخ رشد اجاره مسکن در پایان این دهه نسبت به سال ابتدایی دهه 90 رشدی حدوداً 3برابری داشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۱    
مدیر سامانه خودنویس گفت: شنبه (22 اردیبهشت) به دلیل به روز رسانی سامانه املاک و اسکان، امکان ثبت قراردادهای مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۸    
نویسنده کتاب مرد ابدی می گوید: شهید طهرانی مقدم 32 سال مانند روزهای جنگ، جنگید، هم با مشکلات بیرونی و هم با نفس خودش، با صرف وقت و انرژی خود برای نیل به هدفی که به آن ایمان و یقین داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۴    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با برخی دیگر از مدیران شرکت ها و فعالان این صنعت دیدار و راهبردهای نوین برای ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۴    
کوچ یا مهاجرت پرندگان به سفرهای منظم فصلی می گویند که بسیاری از گونه های پرندگان انجام می دهند. سفر پرندگان ممکن است در پاسخ به تغییرات آب و هوا، دسترسی به مواد غذایی و یا زیستگاه باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۳    
بر اثر سقوط اتوبوس به رودخانه ای در مرکز سن پترزبورگ در روسیه، چهار نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر نیز مصدوم و در بیمارستان بستری شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۶:۰۵    
مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت 1403 در تهران و 21 حوزه انتخابیه دیگر برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۶:۰۲    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت: چهار کشور اروپایی اسپانیا، ایرلند، اسلوونی و مالت قصد دارند فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۵    
با حضور مقام های رسمی ایران و آذربایجان بزودی سد قیز قلعه سی افتتاح می شود و با افتتاح آن، سد خداآفرین نیز به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۴:۰۶    
رئیس جمهور کلمبیا صدور حکم بازداشت بین المللی را برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت ارتکاب نسل کشی در نوار غزه خواستار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۳:۰۹    
عضو هیات بازرسی انتخابات استان تهران گفت که با توجه به برگزاری الکترونیک انتخابات در تهران تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس گرفته نشده و امروز همه واحدهای آموزشی دایر خواهد بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۰۶    
آویگدور لیبرمن در واکنش به هشدار جو بایدن در خصوص تعلیق ارسال مهمات به اشغالگران، از همکاران سیاسی خود خواست که دهان خود را ببندند .
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۱:۰۴    
وزیر امور خارجه اسبق ایالات متحده آمریکا در مصاحبه ای دانشجویان معترض به سیاست های آمریکا در جنگ غزه را به بی اطلاعی از تاریخ متهم کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۳    
یک مقام مسوول گفت: با وجود پیگیری مطالبات شرکت ها از کارفرمایان به دنبال اجرای قانون برای شرکت هایی هستیم که در قبال پرداخت سود سهام عدالت در موعد مقرر اهمال می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۳    
خبرنگار وبگاه آمریکایی آکسیوس گزارش داد کابینه کوچک رژیم صهیونیستی در امور سیاسی و امنیتی روز گذشته با عملیات گسترده در رفح موافقت کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۴    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 17 زمان اخذ رأی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تا ساعت 21 تمدید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۴    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل این نهاد، اولین گام و لحظه ای محوری در رسیدگی به بی عدالتی های تاریخی است که مردم فلسطین متحمل شده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۸    
قطعنامه کشورهای گروه عربی درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با 143 رای مثبت تصویب شد که به فلسطین حقوق و امتیازات ویژه ای می دهد و از شورای ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۴    
آنتونیوگوترش دبیر کل سازمان ملل ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به مقر آنروا در قدس شرقی گفت: باید هدف قرار دادن کارکنان امداد و تاسیسات انسانی متوقف شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۴    
بانک مرکزی در واکنش به توییت جدید همتی رییس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: با متر و مقیاس آقای همتی فقط در سال 1399 معادل 100 برابر کل دوران سازندگی خلق پول شده است!
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۳    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: خرسندیم که دولت سیزدهم پایه گذار برگزاری انتخابات الکترونیک شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۵    
با تصمیم وزارت کشور و به دلیل استمرار حضور مردم در پای صندوق های رای، انتخابات در همه حوزه های انتخابیه تا ساعت 20 تمدید شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران که در گفت وگو با شبکه الجزیره مطرح شده بود، واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که شهدا نگین افتخار این ملت هستند و امروز از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مراسم قدردانی می کنم و خوشحال از اینکه در این یادآوره حضور دارم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
دبیر شورای نگهبان در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رای خود را در صندوق الکترونیک ثبت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
آیت الله علم الهدی با تأکید بر ضرورت جریان شناسی جنبش دانشجویی آمریکا تصریح کرد: ریشه این جنبش دانشجویی در دو نامه ای است که در سال های 1393 و 1394 خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی توسط رهبر معظم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهور گفت: مجلس قوی می تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کرده و ریل گذاری قوی برای کشور داشته باشد؛ مجلس قوی در کنار دولت قوی می تواند ایران قوی را رقم زند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : کار دستگاه دیپلماسی بی وقفه و مستمر است، فلذا تغییر روزهای تعطیل پایان هفته تأثیری در روند فعالیت های آن ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی دولت از انعقاد قرارداد یک میلیارد دلاری وزارت نفت با فناوران خبر داد و گفت: سال گذشته برای 12 دستگاه که قابلیت خرید و سفارش دهی داشتند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۵    
اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: از ساعت 8 صبح در 15 استان، 22 حوزه انتخابیه، 90 نامزد برای 45 کرسی از 290 کرسی رقابت می کنند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا با اذعان به جنایات انجام شده توسط آمریکا و در توجیهی عجیب برای حمایت های کشورش از کشتار هزاران غیرنظامی فلسطینی در هفت ماه حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۶    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: پیام عاشورایی امام حسین (ع) در غزه موجب شد تبلیغات هماهنگ و پرحجم قدرت های بزرگ، به وسیله دانشجویان و مردم غرب در کشورهای غربی رنگ ببازد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی دادن را حق همه مردم دانست و گفت: رأی دادن یعنی حق داریم از این طریق در نحوه اداره کشور در بخش های مختلف اثرگذار باشیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور در تشریح اقدامات دولت برای بهبود معیشت مردم به ویژه حمایت از اقشار کم درآمد، افزایش تا سه برابری مستمری سه دهک اول، خدمات آب، برق، گاز و بیمه سلامت رایگان به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۱    
نخستین ایمپلنت نورالینک نصب شده در انسان با اختلال روبرو شد زیرا چند رشته ثبت فعالیت های عصبی آن از مغز جدا شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۱    
سیدحسن خمینی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهور در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی با بیان این که آمارها و شاخص های اقتصادی نشان می دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی دارد ، کاهش مشکلاتی نظیر بیکاری ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۳    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 8 از هموطنان خواست حضورشان را در شعب اخذ رای به ساعات پایانی روز جمعه نیندازند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۲    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: انتخابات در مرحله اول انصافا دقیق، محکم و استوار بود و در این مرحله هم امیدواریم انتخابات خوبی باشد و نتایج هم در اسرع وقت اعلام خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۱    
یک جمعیت شناس با بیان اینکه جمعیت دختران زیر 30 سال در ایران در سال 1395 از 18 میلیون و 700 هزار نفر به 17 میلیون و 800 هزار نفر در سال 1400 کاهش یافته است، گفت: مطابق آمارهای سال 1395 ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در این مرحله هم ممکن است رای اولی داشته باشیم، متولدین 21 اردیبهشت 85 به قبل می توانند در رای گیری شرکت کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
جنبش حماس بامداد جمعه اعلام کرد که هیئت شرکت کننده در مذاکرات آتش بس غزه در قاهره، این شهر را به مقصد قطر ترک کرده است و افزود: اکنون توپ کاملاً در زمین اسرائیل است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
همزمان با آغاز دومین دوره انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حساب توئیتری منتسب به دفتر رهبر معظم انقلاب در توئیتی انتخابات را امری اساسی و مهم برای کشور و وظیفه ملی قلمداد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس سابق ستاد ارتش صهیونیستی گفت:این رژیم قصد ترور یحیی سنوار رئیس حماس در غزه و محمد ضیف فرمانده گردان های قسام شاخه نظامی این جنبش را داشت، اما هر بار شکست خورد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۱    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت مناسب ترافیک تهران همزمان با برگزاری انتخابات مجلس خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
کارشناس حوزه مسکن گفت: مسکن گران ترین کالایی است که مردم در طول زندگی خود می خرند باید بتوانیم با رتبه بندی مشاوران املاک، از کلاهبرداری در این حوزه جلوگیری کنیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه فعالیت معلمان بازنشسته در مدارس غیردولتی در قالب اضافه تدریس در نظر گرفته می شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
آیا یک هدبند پوشیدنی که از نیروی میدان های مغناطیسی استفاده می کند می تواند جایگزین داروهای ضد افسردگی شود؟ محققان ژاپنی دستگاهی ساخته اند که روی سر نصب شده و میدان مغناطیسی با فرکانس بسیار پایین ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۴    
نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن اذعان به تلفات گسترده این رژیم، بار دیگر بر یورش زمینی به رفح تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 4 اعلام کرد: فرآیند اخذ رای از رای دهندگان مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار ارائه اصل یکی از مدارک هویتی پنجگانه انجام می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۸    
انجام فرآیند الکترونیکی رای گیری دور دوم انتخابات مجلس توسط رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می کنید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۸    
وزیر کشور گفت: تفاوت این دوره با دوره قبل الکترونیکی شدن تعدادی بیشتری از شعب است، به گونه ای که هشت حوزه و بیش از 60 درصد صندوق ها تمام الکترونیکی شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: انتخابات مرحله اول و دوم با هم هیچ فرقی ندارد، مرحله دوم تکمیل کننده مرحله اول است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۳    
زیست پرماجرا و سرشار از بحرانِ حسن بلاسم، نویسنده و فیلمساز معاصر عراقی، چه در دوره ی خفقان دیکتاتوری و چه پس از آن در آثارش بازتاب گسترده ای داشته است ...