جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۹:۴۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 17 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۵    
در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام کشورمان صبح، دوشنبه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۱    
در نشست علمی تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری مطرح شد: در طول تاریخ تمام تمرکز توسعه روی مناطق داخلی کشور بوده است، تولید داده های دریا محور در کشور در حال انجام است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
برخی خبرها حکایت دارد که آمریکا و ایران چهارشنبه هفته گذشته دور جدیدی از نشست های امنیتی غیرمستقیم را در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۴    
چادر های امدادی هلال احمر برای اسقرار ساکنان روستای امام زاده ابراهیم شفت در استان گیلان که در آتش سوزی بامداد پنجشنبه (13 اردیبهشت 1403) خانه های خود را از دست داده بودند، برپا شد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۷:۴۱    
سازمان جهانی غذا هشدار داد با توجه به بسته شدن دو گذرگاه رفح و کرم ابوسالم توسط اسرائیل، ذخیره غذا در این باریکه تنها تا چهار روز پاسخگوی ساکنان این منطقه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
سعید لیلاز می گوید: انتشار عمدی فایل محرمانه مصاحبه سه سال قبل ظریف، پالس به دولت بایدن بود که اگر می خواهد برای احیای برجام کاری بکند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۸    
سیل های یک ماهه اخیر در کنیا باعث تخریب خانه ها، جاده ها و پل های زیادی در این کشور شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۲    
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته برای شرکت در کنفرانس بین المللی هسته ای و مذاکرات با مقامات عالی هسته ای و سیاسی کشور وارد تهران شد و پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشور و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۱    
فرمانده کل انتظامی گفت: ما اعتقاد به حل مسائل اقتصادی داریم اما چه تعداد از این آدم های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می کنند آرایش و موهای آنها به چه قیمت آرایش شده است؟ پس درد اقتصاد نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۸    
یک پیرزن 70 ساله در شهر نشویل آمریکا در حال عبور از پارکینگ بود که راننده ای به او نزدیک شد. این راننده پس از اندکی گفت وگو با پیرزن، کیف دستی او را کشید و فرار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۳۶    
پارک ملی سالوک در جنوب بجنورد در استان خراسان شمالی قرار دارد و دارای تنوع مطلوبی در گونه های گیاهی و جانوری است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۱    
آلمان در بحبوحه تنش و اتهام زنی به روسیه، سفیر خود در مسکو را به مدت یک هفته فراخواند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۰۵    
12سناتور جمهوریخواه آمریکایی دادگاه لاهه (ICC) را تهدید کرده اند که اگر این نهاد برای مقامات ارشد صهیونیستی حکم بازداشت صادر کند, واشنگتن دادگاه لاهه را تحریم خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۱۷    
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که آمریکا از حمله زمینی به رفح بدون درنظر گرفتن غیرنظامیان حمایت نمی کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۴:۳۵    
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه روز دوشنبه به شی جین پینگ همتای چینی خود اطمینان داد که کشورش به دنبال جنگ با روسیه نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۴:۳۱    
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته، امکان استفاده از تبصره ماده 100 برای اصناف وجود دارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۴:۳۱    
سرمربی پرسپولیس با بیان این که تمام تمرکزمان بر کسب عنوان قهرمانی است، گفت: موقعیت های زیادی برای گلزنی در نیمه نخست داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم و در نیمه دوم با وجود 10 نفره شدن روی تجربه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۱۹    
نیچروان بارزانی با اشاره به توافق امنیتی و تشکیل کمیته مشترک امنیتی میان دو کشور ایران و عراق گفت: گام های مؤثری در اجرای این توافق برداشته شده و ما با جدیت تمام ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۳۱    
وزیر امور خارجه در دیدار با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تاکید بر سوابق بدعهدی آمریکا در توافقات گذشته در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای ایران گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۷    
منابع صهیونیستی ساعتی پس از اعلام موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس در غزه اعلام کردند: پیشنهادی که حماس موافقت خود را با آن اعلام کرده است، مورد قبول اسرائیل نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت که این کشور از اینکه جنبش حماس توافق آتش بس را پذیرفته رضایت دارد و از رژیم صهیونیستی نیز انتظار دارد که این توافق را بپذیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۳    
دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۱    
وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسماعیل هنیه رییس سیاسی دفتر حماس در مورد آخرین روند مذاکرات ایجاد آتش بس در غزه رایزنی و گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۹    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که برای حضور در کنفرانس علوم و فنون هسته ای به ایران سفر کرده، با معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشور در مذاکرات رفع تحریم ها ملاقات کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۷    
دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست وششم لیگ برتر باشگاه های ایران با برتری 2 بر یک آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مشاغلی که فروش کالای آنها کمتر از 30 میلیارد تومان است، ملزم به ارائه دفاتر و ترازنامه نیستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن در حال بررسی پاسخ حماس به توافق آتش بس است و تا زمانی که بررسی کامل انجام نشده، این پاسخ را قضاوت نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۹    
مهرداد بذرپاش گفت: امیدواریم پلتفرم ها و سکوهای مجازی فروش مسکن در اتصال به سامانه خودنویس همراهی کنند؛ چرا که اتصال این سامانه ها می تواند عملیات خرید و فروش را برای مردم آسان کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۷    
رییس فدراسیون فوتبال در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان از تمهیدات این فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۵    
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه سال گذشته این وزارتخانه کسری 12 درصدی بودجه را با پیگیری هایی در اواخر سال توسط دولت حل کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
در بحبوحه حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح و مذاکرات میان این رژیم و حماس برای آتش بس در غزه، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۸    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری 2 بر یک برابر نساجی، در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ خود را در کورس قهرمانی نگه داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
جنبش حماس در بیانیه ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
وزارت امور خارجه عربستان سعودی امروز (دوشنبه) درباره خطرات حمله ارتش رژیم صهیونیستی به رفح از قبیل آوارگی اهالی این منطقه هشدار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
نخست وزیر ایرلند اعلام کرد که راهکار تشکیل دو دولتی تنها راه برقراری صلح در فلسطین است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۷    
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: همگام با پویش سازمان محیط زیست تدوین طرح پویش شهر بدون پلاستیک در وزارت بهداشت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۴    
به گفته محققان قرار است آزمایش های بالینی نخستین داروی رشد دوباره دندان در سپتامبر سال جاری میلادی در بیمارستان دانشگاه کیوتو در ژاپن آغاز شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نباید بدون برنامه ریزی دانشجو گرفته شود و این مسئله در آمایش مشخص و برایش برنامه ریزی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۹    
رییس اقلیم کردستان عراق گفت: امنیت ایران، امنیت ماست و اجازه نمی دهیم هیچ طرف ثالثی از ناحیه اقلیم کردستان عراق به امنیت جمهوری اسلامی ایران لطمه بزند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۷    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت که شرکت آرامکو عربستان در حال مذاکره با شرکت نفتی شل است تا جایگاه های سوخت در مالزی را به قیمت بیش از یک میلیارد دلار آمریکا خریداری کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۴    
برخی افراد و جریان ها در ماه های اخیر علیه طرح مالیات بر عایدی سرمایه موضع گرفته و به عبارتی در حال تصویرسازی نادرست نسبت به تصویب و اجرای یک طرح اصلاحی در اقتصاد ایران هستند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۵    
سرویس اطلاعات خارجی روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که رییس جمهور اوکراین در تسخیر قلب و روح اوکراینی ها ناکام مانده است و به زودی مشروعیش را از دست خواهد داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۶    
پرسپولیس در نیمه نخست دیدار مقابل نساجی مازندران به برتری یک بر صفر دست یافت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۷    
یکی از رهبران حماس، تهدیدات صهیونیست ها برای حمله به رفح را در چهارچوب تلاش آنها برای تحت فشار قرار دادن مقاومت در مذاکرات دانسته و تاکید کرد که ما در هر توافقی به خواسته های اصلی خود از جمله توقف ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۴    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، ریاست جمهوری از کسب رتبه چهارم جهانی تولید علم در حوزه تولید گیاهان دارویی و طب سنتی از سوی محققان ایرانی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از کشف 20 همت کالای قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۳    
پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از تلاش ها و نوآوری های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهور سوریه و رئیس سازمان حشدالشعبی عراق با یکدیگر دیدار و درخصوص برخی مسائل از جمله مبارزه با تروریسم تبادل نظر کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۸    
رئیس انجمن هسته ای ایران گفت: برگزاری کنفرانس هسته ای در اصفهان و مقالاتی که ارایه شده است نشان می دهد فناوری هسته ای ایران به بلوغ رسیده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۳    
دفتر آیت الله جعفر سبحانی نامه انتقادی این مرجع تقلید به شورای نگهبان را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حمله به رفح هرگز منجر به یک پیروزی تمام عیار نخواهد شد و هرگز اسرا را باز نمی گرداند بلکه روابط تل آویو با آمریکا و جهان را به خطر می اندازد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
به گزارش مشرق، ابوالفتح، تحلیلگر مسایل بین الملل در توئیتی نوشت: روزگاری فقط صدای تشویق و تجلیل از اسرائیل از تریبون سخنرانی در کنگره آمریکا شنیده می شد. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر دوشنبه در مذاکراتی جداگانه با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران از ابطال یک سند مالکیت که بر اساس آن 2811 هکتار زمین اشتباها به نام یک شرکت تعاونی شده است، خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
اسناد جدیدی از پرونده مرگ نیکا شاکرمی نشان می دهد نسرین شاکرمی در آخرین مکالمات خود با دخترش نیکا گمانه هایی درمورد احتمال خودکشی نیکا داشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی اتاق فرار در این استان خبر داد و گفت: با مراکز غیرقانونی برخورد می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۳    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: امیدوارم تکلیف VAR زودتر مشخص شود و هر چند مسئولیت خرید این سیستم با فدراسیون است، اما به کمک وزارت ورزش نیاز داریم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۴    
در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس های سریال افعی تهران برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۸    
یک مسئول مصری اعلام کرد گذرگاه زمینی رفح تا بدین لحظه به روی تردد مسافران بسته نشده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
سایت فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) برای نخستین بار رده بندی رسمی تیم های فوتسال را اعلام کرد که بر اساس آن، تیم مردان ایران در رده چهارم قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۳    
تیم هایی از اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، ترکیه و عربستان به دنبال جذب مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین مدعی شد در صورت شکست کشورش در جنگ جاری با روسیه، احتملاً لهستان و کشورهای بالتیک هدف های بعدی مسکو خواهند بود که پای ناتو را به جنگ می کشاند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
در دویست و سیزدهمین روز تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آمار جدید شهدای غزه را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که حمله به رفح به معنای یک نسل کشی بزرگ است و آمریکا باید فورا جلوی آن را بگیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
هر سال پس از باران های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش های زیادی از مناطق شهرستان های اطراف از جمله دشتیاری و روستا های حومه با قطع دسترسی به راه ها و معضل آب گرفتگی معابر ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
منابع فلسطینی در نوار غزه از شهادت خبرنگاری دیگر در بمباران این باریکه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
گروهان های قدس صحنه هایی از آماده سازی و شلیک راکت هایی را به نمایش گذاشته است که طی آن مواضع و مراکز دشمن صهیونیستی را در مناطق تحت اشغال باریکه غزه هدف قرار داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۴    
اگر به دنبال یک تجربه بازی فوق العاده با گوشی های سامسونگ هستید، نگران نباشید، زیرا این شرکت در تمامی زمینه ها بسیار برتر عمل کرده و باعث شده است که گیمرها از تجربه ی بازی بی نظیری برخوردار شوند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۴    
استاندار گیلان در گزارشی به رئیس جمهور از آخرین وضعیت خسارات حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت گفت: در حادثه آتش سوزی این روستا 389 واحد مسکونی و تجاری در قالب 120 ساختمان کامل تخریب شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۵    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان بازدید از میزگردها و پنل های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته ای ایران و نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای اظهار کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت مجرمان دستگیر شده با این شگرد بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۷    
قیمت هر سکه طرح جدید امروز دوشنبه17 اردیبهشت در بازار طلای تهران با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته 41 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۴    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور دستور برگزاری رزمایش با هدف آزمایش استفاده از تسلیحات هسته ای تاکتیکی را صادر کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۸    
سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۵    
رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه شکل رهاسازی یسنا توسط آدم رباها نشانگر ارزیابی همه جوانب و حرفه ای بودن آنها بود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ظهر روز دوشنبه در راس هیاتی برای شرکت در کنفرانس بین المللی هسته ای و مذاکرات با مقامات عالی هسته ای و سیاسی کشور وارد تهران شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام کشور با رهبر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
دلشاد شهاب سخنگوی دفتر ریاست منطقه کردستان عراق گفت که سفر نیچروان بارزانی به تهران با هدف تأکید بر عمق روابط دو طرف صورت گرفته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
در یک نظرسنجی جدید، تعداد بیشتری از آمریکایی ها نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات 2024 را در مقایسه با رقیب دموکراتش در موضوعات اقتصاد و تورم قابل اعتماد دانستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۶    
در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام کشورمان، صبح امروز دوشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۳    
خبرگزاری رسمی یمن سبأ، امروز دوشنبه جزئیاتی از خنثی سازی عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دستگیری جاسوسان آنها و اعترافات آنها منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۴    
رییس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه سد قیز قلعه سی به عنوان مهم ترین طرح مرزی شمال غرب کشور به طور کامل به اتمام رسیده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۶    
معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هشدار به صاحبان مالها گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق هم در مبدا و هم در بحث مبارزه با عرضه کالای قاچاق عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از رصد عملکرد دستگاه های مسئول در حوزه آسیب های اجتماعی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو با بیان اینکه آب های بسته بندی دارای مزایای متعددی هستند، گفت: عدم وجود آلودگی های میکروبی و انگلی بیماری زا ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۵    
روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای ایلام به تهران و برعکس خبرداد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۳    
بانک مرکزی با اعلام جدیدترین آمار از پایه پولی و رشد پول اعلام کرد با کنترل شاخص های پولی اثرگذار بر تورم انتظار می رود شاخص نرخ تورم نیز در ماه های آتی ارقام پایین تری را ثبت نماید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۷    
رییس آژانس مرکزی اطلاعات(سیا) آمریکا در گفت وگویی به تکرار ادعاهایی درباره روابط دفاعی ایران و روسیه پرداخته و درباره سطح فعالیت های هسته ای ایران اظهارنظر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۷    
رئیس مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه شیکاگو: ما در دانشگاه خودمان ندیده ایم که افرادی از بیرون دانشگاه، دانشجویان را تحریک کنند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
یک نماینده مجلس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به سرزمین وحی اعزام می شوند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.
  • ۱