دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 6 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۱    
برجام صرفاً یک مخدر بود که حواس مسئولین را از تحولات پرت کرد. برجام هویت دولت قبل است و به همین دلیل نمی خواهند شکست آن را بپذیرند. بدفهمی دولت روحانی از پدیده تحریم باعث از دست رفتن دهه90 شد .
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۰    
مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۰    
بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۵    
وزیر کشور گفت: مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
وزیر بهداشت، در خصوص دسترسی بیماران به داروهای خاص در کشور، توضیحاتی داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
یکی از رهبران جنبش حماس گفت عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با آزادسازی 13 هزار پلاک فرسوده در منطقه 17 تهران ، امکان ساخت 30 هزار واحد مسکونی فراهم می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۱    
جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج شنبه اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هم اکنون هیچ برنامه ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۱    
قشم و کیش در شاخصه های سرمایه گذاری، تولید و صادرات، برترین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصادی انتخاب شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۱    
در فهرست فیلم های آخر هفته سیما، جز آثاری از استنلی کوبریک و مارتین اسکورسیزی، حضور پررنگ محصولات آسیایی از سینمای هند، کره جنوبی و چین به چشم می آید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۴:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش شانس خود را برای قهرمانی در جام حذفی دنبال و امتحان می کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۴:۳۸    
ویتامین های گروه B2، B1 و B12 از شایع ترین ویتامین های موجود در آمپول نوروبیون است؛ این ویتامین ها در خون سازی تأثیر دارند به خصوص ویتامین B12 ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۳:۴۴    
وزیر نیرو گفت: تا نیمه اردیبهشت ماه با اتمام فعالیت های پیش بینی شده در این بخش، تمامی نیروگاه های کشور با حداکثر ظرفیت به استقبال روزهای اوج مصرف برق تابستان خواهند رفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۳:۰۱    
برخی منابع فاش کردند مصر به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده در مقابل تعلیق عملیات حمله به رفح، مذاکرات میان این رژیم و جنبش حماس را بار دیگر از سر بگیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۳:۰۱    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون وضعیت خاورمیانه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۲    
رئیس جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴    
یک استارتاپ بریتانیایی اعلام کرده دستگاهی ساخته که با استفاده از هوش مصنوعی می تواند نارسایی قلبی را در پای افراد تشخیص دهد مشاهده تورم در پا برای بیماران قلبی که از بیمارستان مرخص شده اند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به چین که به دنبال حل وفصل مسائلی است که می تواند روابط تازه بهبود یافته این دو کشور را به خطر بیندازد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۷    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل کشی صهیونیست هاست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۶    
رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش و رئیس مرکز اطلاعات نظامی به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۸    
در پی ممانعت محیط بانان میانکاله از ورود مصالح ساختمانی به این منطقه، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۹    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: انتظار داریم حق الزحمه مهندسان به میزان افزایش 40 درصدی نظام پزشکی یا 35 درصدی کارگران باشد که روزهای شنبه یا یکشنبه هفته آینده این موضوع نهایی و ابلاغ خواهد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۴    
وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از 17 خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۲    
دفترچه سئولات 4 گروه آزمایشی نوبت اول کنکور 1403 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۷    
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری بعدازظهر روز پنج شنبه 6 اردیبهشت ماه پس از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۵    
جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت که واشنگتن خواستار انجام تحقیقاتی در رابطه گورهای دسته جمعی گزارش شده در نوار غزه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۴    
باشگاه پرسپولیس ده درصد از قرارداد بازیکنان این تیم را پرداخت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۳    
رژیم اشغالگر برای دویست و دومین روز متوالی به تجاوزات خود علیه نوار غزه ادامه و محله ها، منازل و تجمعات آوارگان را هدف قرار می دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۶    
سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۷    
یک مقام ارشد روسیه هشدار داد در صورت پیشبرد طرح کشورهای غربی برای توقیف دارایی های روسیه این کشور کاهش روابط دیپلماتیک با ایالات متحده را بررسی خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۷    
آمریکا و 17 کشور دیگر خبر دادند طرحی برای آتش بس در غزه و آزادی اسرای صهیونیست به جنبش حماس ارائه کرده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۵    
نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی از مذاکرات این کانون با مسئولان تامین اجتماعی درخصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۹    
وزارت خزانه داری آمریکا چند فرد و نهاد را به بهانه تسهیل و حمایت مالی از فروش پهپادهای ایرانی تحریم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۷    
خبرآنلاین نوشت: پلاکت خون پایین (ترومبوسیتوپنی) نوعی بیماری است که در آن بدن به دلیل عارضه یا سایر شرایط، پلاکت کافی تولید نمی کند. علائم ناشی از آن شامل خونریزی داخلی و خارجی است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که روسیه تسلیحات هسته ای خارجی در لهستان را به عنوان یک هدف نظامی اولیه در نظر خواهد گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۱    
برنامه سینمایی هفت با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می گیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۴    
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل و در ماههای گرم، مصرف برق سرمایشی را نسبت به کولر آبی بیش از 6 برابر افزایش می دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
ایلنا نوشت: پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۹    
سیرنزولی قیمت ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۲    
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 6 نفر خبر داد که با وعده های فریبنده خرید و تامین خودرو، 190 میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۰    
متهم که در جریان بازجویی ها منکر هرگونه آتش افروزی مرگبار بود پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۷    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: نباید با انتظارهای بالا باعث ایجاد فشار روانی به کشتی گیران در المپیک شویم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل کُشی و جنایات جنگی صهیونیست ها عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۷    
دفترچه سوالات اختصاصی گروه های علوم ریاضی و علوم انسانی نوبت اول کنکور 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۸    
رئیس جمهور بلاروس می گوید ائتلاف کشورهای غربی به عمد جنگ اوکراین را طولانی می کند، آن ها اوکراین را به یک معتاد به مواد مخدر تبدیل کرده اند که با وعده هایی مبنی بر دوز جدیدی از سلاح های اضافی و تزریق ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
نشریه سان با استناد بر یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای دهنگان آمریکایی نگرانند که جو بایدن پیرترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۸    
به گزارش خبرآنلاین، کانال خبری چندثانیه با انتشار این عکس نوشت: بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون در شبکه های اجتماعی
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض هایی که به قیمت حج امسال شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۷    
وزیر خارجه چین با تاکید بر اینکه توقف جنگ غزه اکنون در راس اولویت ها قرار دارد، خاطرنشان کرد که صلح منطقه با تحقق عدالت برای مردم فلسطین محقق می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهور فرانسه امروز – پنجشنبه – ضمن هشدار نسبت به احتمال مرگ اروپا ، تاکید کرد که این قاره در نقطه بحرانی قرار دارد و جهت مقابله با رقبای جهان باید اقدامات بیشتری انجام داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست؛ روز یک شنبه (9 اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۸    
نهادهای دولتی غزه با اشاره به جنایات هولناک صهیونیست ها در بیمارستان ناصر از جمله تکه تکه کردن اجساد فلسطینیان و ریختن آنها در کیسه زباله و سرقت اعضای بدنشان اعلام کردند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
همزمان با تلاش های شبانه روزی برای تحقق قرارداد خرید 630 واگن، به واسطه ارتباط خوب شهردار تهران با دولت و همت آقای رئیسی، 15 درصد پیش پرداخت خرید واگن ها پرداخت شده و بزودی واگن ها به تهران می رسند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به کنفرانسی که سوئیس در نظر دارد در ماه ژوئن میزبانی آن را برگزار کند، گفت که هرگونه مذاکره برای پایان دادن به درگیری در اوکراین بدون مشارکت روسیه بی معنی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۰    
رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع 59 درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۴    
طلای جهانی با تمرکز بازار بر داده های اقتصادی ایالات متحده، در بازه محدودی قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۶    
علیرضا دبیر پس از پایان مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درباره برخوردش با پیمان یوسفی توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
هواشناسی: امروز بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش های سیل آسا باشند. احتمال طغیان رودخانه ها در سیستان وبلوچستان وجود دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
مردی که در خانه یک زن ثروتمند کار می کرد، وی را به طرز هولناکی به قتل رساند و با سرقت خودروی گران قیمت و طلاهای او متواری شد اما در نهایت به دام پلیس افتاد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
با افزایش تهدیدهای داعش علیه ورزشگاه ها و مسابقات ورزشی، یک حساب وابسته به داعش، با انتشار تصویری از یک بازیکن کریکت تیم نیوزلند و با درج تاریخ بازی های کریکت پاکستان و نیوزلند در لاهور و راولپندی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت، از کاهش فاصله ازدواج و فرزندآوری خبر داد .
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۹    
عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران گفت: تایر در بعضی از رینگ ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک ها احتکار می شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۳    
مهر نوشت: اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی شناخته شده، البته این محبوبیت چشمگیر همچنین باعث شده است تا اینستاگرام به پلتفرم مناسبی برای کلاهبرداری و اخاذی هم تبدیل شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تاکنون معاینه پزشکی بالغ بر 84 هزار زائر انجام شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۹    
عفو بین الملل اعلام کرد تحقیقات این سازمان نشان می دهد که نظامیان صهیونیست با استفاده از مهمات ساخت آمریکا علیه مردم فلسطین در نوار غزه مرتکب جنایات جنگی می شوند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۷    
معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز (پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403) پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتورهای 6 سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافتند و طی مراسمی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری از آن رونمایی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۱    
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از 1300 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۶    
امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۶    
سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه در استان ها نامزدهایی برای حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شده اند، گفت: در مورد تهران نیز از فهرست های دیگر لیست را تکمیل و معرفی می کنیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۷    
نوبت اول کنکور 1403 صبح امروز با حضور داوطلبان گروه ریاضی و انسانی آغاز شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
تذکر رهبری به برخی مسئولان در موضوع گشت ارشاد و حجاب تایید شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سفر به پاکستان و سریلانکا از قبل برنامه ریزی شده بود، گفت: اما برگزاری سفر در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۴    
گروه های فلسطینی با تاکید بر آمادگی مقاومت جهت مقابله با هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی از جمله حمله زمینی به رفح اعلام کردند که آمریکا و جامعه غربی مسئول هر تحرک متجاوزانه اشغالگران در رفح هستند و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۸    
هوش مصنوعی روش ارائه مراقبت های بهداشتی را متحول و آن را کارآمدتر، مؤثرتر و بیمارمحورتر می کند از سوی دیگر دیجیتالی شدن نظام سلامت با چالشهایی نیز همراه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۸    
طی امروز و فردا استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش های شرقی و مرکزی کشور پیش بینی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
بعد از عملیات غرور آفرین " وعده صادق " که یک شبه هیمنه پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونستی را فرو ریخته و باعث ایجاد یک جو همدلی و همبستگی ملی در داخل ایران و بین آحاد جامعه گردید ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
وزیر علوم با تاکید بر اینکه با بیان اینکه نتیجه دو سال کنکور که چهار نوبت است برای داوطلبان لحاظ می شود، گفت: نتیجه نهایی کنکور تلفیقی از سوابق تحصیلی و نمره کنکور است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
نوشیدنی های دارای فیبر می توانند میان وعده خوبی برای کودکان باشند و مایعات بدن آن ها را تامین کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۱    
خبرگزاری تاس چهارشنبه شب گزارش داد که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه معاون خود را به اتهام دریافت رشوه برکنار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۳    
تحقیقات جدید با شبیه سازی در آزمایشگاه نشان داده که برخورد شهاب سنگ ها با زمین در زمان های اولیه ممکن است موجب انتقال محموله هایی از پپتاید و تقویت مراحل منجر به منشاء حیات روی زمین شده باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۴۸    
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کمک به اسرائیل، آن را قادر می سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۰۱    
روسیه پیش نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته ای جهت استقرار در فضا می شد را وتو کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۲۰    
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ فردی را که با سوءاستفاده از احساسات زنانی که به تازگی مادر خود را از دست داده بود، اقدام به جلب اعتماد و اخاذی از آنان کرده بود، بازداشت کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۱۱    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همه دستگاه های مرتبط پای کار هستند تا مراقب باشیم همه داوطلبان در یک فضای سالم تلاش چند ساله خود را در این چند ساعت نشان دهند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۲:۱۹    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه در حاشیه اجلاس امنیتی سن پترزبورگ روسیه با مقامات عالی شرکت کننده از چین، برزیل و آفریقای جنوبی به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۹    
مراسم اختتامیه بهترین های ورزش ایران برگزار شد و بهترین های ورزش ایران جوایز خود را دریافت کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۲۸    
با سفر رییس جمهمور کشورمان به پاکستان و استقبال خوبی که مردم و مسئولان پاکستانی از آقای رییسی به عمل آوردند همچنین با توجه به جایگاه ویژه این کشور در منطقه ...