دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 10 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور و مشارکت بانک صادرات ایران از 19 تا 22 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 اظهار کرد که ایرادات احتمالی شورای نگهبان به جداول لایحه بودجه سال جاری بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی جهت سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت ها درباره چهره این دو هنرمند در فضای مجازی.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۱    
دبیرکل جامعه صرافان ایران معتقد است که روند کاهش قیمت دلار ادامه دار است و بازار ارز در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت ها خواهد بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از دستگیری سارق سیم و کابل های برق و مخابراتی و اعتراف متهم به 23 فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۸    
سرپرست سازمان خصوصی سازی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توافق کردند تشریفات مربوط به تغییر نام باشگاه استقلال مطابق با قوانین و مقررات صورت پذیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۴    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف 3 کامیون با 89 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل های سمی در هر اندازه ای خطرناک است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
شهر جدید پرند در 30 کیلومتری جنوب غربی تهران، در مسیر آزادراه تهران- ساوه و در مجاورت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) واقع شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
وزیر کشور در نشست هم اندیشی استانداران بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
تصاویری از ضرب المثل های ایرانی به روایت هوش مصنوعی را که یک کاربر خوش ذوق تولید کرده است را، ببینید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
در پی بارش شدید باران و وزش باد، در مدینه منوره سیل جاری شده است که در ادامه صحنه هایی از جاری شدن سیل در شهر را مشاهده می کنید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
از تاریخ 1403 / 02 / 01 سرویس ارسال فوری فروشگاه اینترنتی تکنولایف در شهر تبریز راه اندازی شد . هموطنان عزیز تبریزی اکنون می توانند سفارش های خود از تکنولایف را در سریع ترین زمان، در کمتر از 24 ساعت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
در حمله افراد مسلح به نمازگزاران در مسجدی در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات واقع در غرب افغانستان هفت نفر به شهادت رسیدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ های استان تهران تا 27 خرداد 1403 خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که به زودی دوربین های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت های پلیس راهور نیز نصب می شود و در فاز اول این دوربین ها نسبت به ثبت تخلفات ساکن ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۶:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در خصوص ایجاد درگیری در یکی از ورزشگاه های این شهرستان گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شده و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۲:۱۷    
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا امروز بر خلاف موضع هفته گذشته خود اعلام کرد که استعفا نداده و با قدرت به ریاست دولت این کشور ادامه خواهد داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۴۸    
به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه شنبه غیر حضوری اعلام شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۴    
احسان عطایا عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به پیشنهاد مبادله اسرا که از سوی رژیم صهیونیستی ارائه شده است، گفت که این پیشنهاد با مفاد و ابهامات فعلی آن منجر به توافق نمی شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۰    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که 5 واحد (یگان) نظامی ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داده اما از انجام اقدامات تنبیهی علیه آنها خودداری کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
رییس شورای عالی نظام پرستاری، با اشاره به عدم توجه به مسائل و مشکلات جامعه پرستاری، گفت: شاهد هستیم که پرستاران به صورت دسته جمعی از مراکز درمانی استعفا می دهند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با کاروان قاریان اعزامی به حج تمتع گفت: افرادی که سال 85 برای حج سپرده گذاری کرده اند همچنان در صف هستند و برخی از آنها حدود 30 سال در نوبت حج خواهند ماند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی سازمان ملل در پی گزارش ها مبنی بر تلاش های دیپلماتیک برای رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل و برقراری آتش بس در غزه اظهار امیدواری کرد راهی برای دستیابی به توافق ایجاد شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۷    
وزارت دفاع ایتالیا در بیانیه ای اعلام کرد که رم و پاریس امروز (دوشنبه) تعهدنامه ای مبنی بر ایجاد یک مرکز صنعتی مشترک برای دفاع زمینی با مشارکت شرکت های هر 2 کشور امضا کردند که به دنبال تقویت صنعت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۲    
شورای عالی ترافیک ضمن تعیین مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی مقرر کرد، سقف تعداد ناوگان تاکسی برقی در هر شهر و تعداد پروانه صاده برای این نوع از ناوگان از سوی شهرداری ها به این شورا اعلام ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
در پژوهش جدیدی که برای ارزیابی توانایی ChatGPT در تشخیص بیماری ها انجام شد، این مدل هوش مصنوعی نتوانست آبسه مغزی را به درستی تشخیص دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۲    
رسانه های فرانسوی گزارش دادند ژرار دوپاردیو امروز (دوشنبه ) توسط پلیس برای بازجویی در مورد اتهامات جدید تجاوز جنسی احضار شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۰    
رییس امور ایثارگران سپاه فجر استان فارس گفت: با انجام آزمایش دی.ان.ای و نمونه گیری از پیکر شهدا و تطبیق با دی.ان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۱    
دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور نوشت : با 22 تن از مجموعه داران بخش خصوصی در مجموعه فرهنگی - تاریخی نیاوران نشست صمیمی داشتم. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۲    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:به منظور جلوگیری از بهره کشی غیرقانونی از کارگر و سوء استفاده از آنان و همچنین، موضوع قراردادهای سفید امضا ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۰    
منابع رسانه ای امروز (دوشنبه) از حمله موشکی به یک کشتی در نزدیکی بندر المخای یمن خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۷    
276 نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس به سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر دادند که این حجم تذکر به یک وزیر در صحن مجلس بی سابقه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۰    
عصر امروز جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر و ورزش کشور در پردیس سینمایی ملت در مراسمی نمادین، از مردم برای صرفه جویی برق دعوت کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در چند سال اخیر توازن علمی کشور ما از بین رفته است، به این معنا که یک دوم دانش آموزان ما سراغ تحصیل در رشته تجربی و رشته های معروف و پرطرفدار می روند چون نگران آینده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۸    
وزیر امور خارجه اردن امروز (دوشنبه) در سخنانی در دیدار با همتای فرانسوی خود در ریاض گفت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ است و خواستار صلح نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۳    
پایگاه خبری فرانسوی اوریون 21 با انتشار گزارشی، از اختلافات و شکاف موجود در افکار عمومی رژیم صهیونیستی پس از نزدیک به هفت ماه جنگ مستمر علیه نوار غزه خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۵    
شورای برنامه ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج 1403 را برای هر زائر 500 یورو اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۵    
رسانه آمریکایی روز دوشنبه در گزارشی به نقل از مقامات مطلع نوشت که رژیم صهیونیستی به کاهش تعداد آزادی اسرا در مرحله اول توافق آتش بس با حماس رضایت داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۳    
مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با پیش بینی وزش بادهای شدید و وقوع گرد و خاک در استان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۴    
وزیر امور خارجه انگلیس که برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد به ریاض سفر کرده است ادعا کرد که به جنبش مقام اسلامی فلسطین (حماس) طرح آتش بس 40 روزه در برابر آزادی گروگان های (اسرای) اسرائیلی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از دو میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در 2.5 سالی که از عمر دولت گذشته، قریب به 7000 مدرسه تکمیل، تجهیز و یا ساخته ایم گفت: متوسط روزی هشت مدرسه ساخته شده و ایران کارگاه مدرسه سازی شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه دغدغه رییس جمهور در تمام جلسات معیشت مردم است و نشستی نیست که ایشان نسبت به توجه به این موضوع به ما تذکر ندهند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) از پیشرفت روند عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و رسیدن آن به مراحل پایانی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۴    
بانک مرکزی با اعلام این که تأمین ارز واردات کالاهای اساسی هیچگونه کسری ندارد، ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۶    
مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال 1403 برای بار سوم، با انتشار اصلاحات (سری چهارم) دفترچه راهنمای انتخاب رشته تمدید شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۴    
دو کمدی عینک قرمز به کارگردانی حسین مهکام و تگزاس3 به کارگردانی مسعود اطیابی مجوز اکران گرفتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام این استان پس از 41 سال شناسایی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم، انگلیسی ها رفتند، آمریکایی ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۱    
وزارت دفاع کره شمالی از انتقال مخفیانه موشک های دوربرد آمریکایی به اوکراین انتقاد و تاکید کرد که ایالات متحده نمی تواند روسیه را شکست دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۲    
دبی، نگین درخشان خاورمیانه، با آسمان خراش های سر به فلک کشیده، مراکز خرید مجلل، سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری متنوع، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۲    
یک شکارچی حرفه ای در فلوریدا تمساح بزرگی که باعث وحشت شهروندان آمریکایی شده بود را مهار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۹    
اجازه بدهید نخست این پرسش را مطرح کنم که آیا ممکن است از راه صحیح و قانونی به درآمد میلیاردی رسید؟
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۳    
سازمان لیگ با تصمیم باشگاه پرسپولیس برای بلیت رایگان مخالفت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: بعضاً اقدامات و آرای قضات علاوه بر جنبه های حقوقی و قضایی، جنبه های اجتماعی نیز پیدا می کنند؛ ولو آنکه ما نخواهیم و جز اراده ما نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۲    
رییس کل دادگستری گلستان گفت: با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان ، فردی که با ادعای نفوذ در دادگستری از خانواده های زندانیان کلاهبرداری می کرد ، شناسایی و دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
منابع اسرائیلی گزارش دادند یکی از وزرای کابینه جنگ این رژیم در مجاورت نوار غزه مجروح شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷    
ابوالفضل رهبری زاده محیط بان حوزه مناطق حفاظت شده البرز مرکزی چالوس در این فیلم با گویش محلی در فاصله نزدیک با خرس قهوه ای گفت و گو و از حیات خلوت آن فیلمبرداری کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷    
مقام های کنیا می گویند دستکم 42 نفر بعد از شکسته شدن سد ناشی از بارندگی شدید و سیلاب، جان خود را از دست داده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۱    
سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال ایران، نسبت به برکناری خود از سمتش واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل شرکت عمران پرند از شناسایی 13 هزار خانه خالی خبر داد و گفت: از این تعداد 10 هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۸    
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل صدور بیانیه ای در حمایت از فراجابه دلیل اجرای طرح نور تشکر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۳    
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: خلیج فارس 70 درصد نفت و گاز مورد نیاز جهان را تامین می کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۲    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم استقلال خلیج فارس خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۲    
وزیر خارجه آمریکا توافق آتش بسی که به حماس پیشنهاد شده را بسیار سخاوتمندانه توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع تر درباره آن تصمیم گیری کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۳    
بازار سرمایه در روز جاری 3737 واحد کاهش یافت و شاخص کل به رقم دو میلیون و 281 هزار واحد رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (15 مهر 1402)، 34 هزار و 488 شهروند فلسطینی شهید شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۶    
جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۰    
جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۷    
در سایه لجاجت کابینه رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به رفح با وجود تمامی هشدارهای داخلی و خارجی، ده ها نظامی اسرائیلی در تیپ چتربازان با اعلام خسته شدن از جنگ ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
با نظر موتا پائز 18 بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی والیبال ادامه می دهند و رقابت بازیکنان هر روز حساس تر می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
سالن های نمایشی کشور روز جمعه 14 و شنبه 15 اردیبهشت ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) اجرا نخواهند داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۶    
بهادری جهرمی گفت: الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع های فرهنگی و اجتماعی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
کار در معادن از جمله مشاغل سخت و طاقت فرسا محسوب می شود که بالاترین نرخ آسیب دیدگی و مرگ و میر را دارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۲    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف موفق به تولید تجاری و انبوه "پهپادهای سمپاش کشاورزی" شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۳    
نمایندگان در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با اختصاص 1500 میلیارد تومان در سال 1403 برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۰    
در شرایطی وزیر صمت از احتمال قطع سهمیه ارزی مجموعه مرتبط با تولید نوکیای تقلبی خبر داده، که چندی پیش معاون وزیر صمت استفاده از برند نوکیا را صرفا روشی برای دور زدن تحریم ها عنوان کرده بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با هیچ کس درباره خلیج فارس اختلاف نظر نداریم؛ چراکه خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و انشاالله به عنوان یک بخش جداناپذیر از تاریخ کشور ما خواهد درخشید.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۴    
عباسی با اشاره به مداخلات هوشمندانه در بازار ارز تهران و دبی همزمان با تنش های امنیتی گفت: چنین تنش های بزرگ امنیتی میتوانست بازار ارز را دچار نوسانات بسیار بزرگی کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۱    
گزینه عجله دارم تاکسی های اینترنتی در حالی هزینه بیشتری به مسافران تحمیل می کند که در نمونه های خارجی نه تنها چنین گزینه ای نیست، بلکه راننده موظف است زیر پنج دقیقه خود را به مسافر برساند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
تعدادی از نمایندگان پارلمان غنا به عنوان مهمان در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
منابع مطلع پاکستانی از تصمیم ایران و پاکستان برای منصوب کردن افسران رابط در مرزهای 2 کشور برای هماهنگی اقدامات مبارزه با تروریسم خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۸    
نشست سخنگوی وزارت خارجه امروز(دوشنبه) در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۲    
وزیر امور آمریکا که به عربستان سفر کرده است در دیدار با همتای سعودی خود درباره اوضاع منطقه و تحولات غزه گفت و گو کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۲    
التهاب هفته های اخیر بازار ارز، دوباره پای مبحثی قدیمی را به میان محافل سیاسی و اقتصادی باز کرده که با وجود آزمون و خطای چندباره ای که در این زمینه صورت گرفته باز هم مورد توجه قرار گرفته است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۳    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی از بزرگترین واکنش پلیس به فعالیت در محوطه دانشگاه ها در سال های اخیر در مقابل اعتراض دانشجویان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهور از معلمان خواست تا برای باز شدن گره ذهنی دانش آموزان تلاش کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اعلام اینکه اعزام زائران عمره گزار 6 استان کشور به پایان رسیده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۴    
سه سریال رخنه ، آقای قاضی؛ شعبه 121 و بدل از شبکه های یک، دو و سه به زودی روی آنتن می روند و جایگزین سریال های نوروز و ماه رمضان می شوند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
سیل های شدید بخش هایی از کنیا را زیر آب گرفت و هزاران خانواده را مجبور به ترک خانه های خود و جستجوی پناهندگی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
وزیر نیرو گفت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می شوند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی با چالش های متعددی روبرو شده و وعده ها عملی نشده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۳    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است تیمش این پتانسیل را داراست که در جام جهانی ازبکستان تا مراحل پایانی پیش برود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیشنهاد یکی از نمایندگان برای تشکیل جلسات صحن مجلس در هفته آینده، گفت: این پیشنهاد در هیئت رئیسه مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.
  • ۱