دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 9 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 الف 21 اردیبهشت 1403 الف 22 اردیبهشت 1403 الف 23 اردیبهشت 1403 الف 24 اردیبهشت 1403 الف 25 اردیبهشت 1403 الف 26 اردیبهشت 1403 الف 27 اردیبهشت 1403 الف 28 اردیبهشت 1403 الف 29 اردیبهشت 1403 الف 30 اردیبهشت 1403 الف 31 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۸    
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن تاکید بر تسهیلگری مجوز موزه های خصوصی، از اقتصاد میراث فرهنگی به عنوان موضوعی مغفول یاد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
سراوان تا دو سال گذشته محل دفن زباله شهر رشت و شهرهای اطراف در پهنه مرکزی استان گیلان بود، اما از آبان 1401 پروژه بهسازی لندفیل سراوان با جدیت آغاز شد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۲    
وزیرعلوم در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران: دیدید آنهایی که خود را مهد آزادی میدانستند چگونه با دانشجویان حق طلب برخورد می کنند ای مردم جهان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی سپاه گفت: در عملیات تنبیهی وعده صادق 10 کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشور های مطرح رقم خورد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۸    
وزیر علوم در تجمع دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران گفت: دیدیم نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر و آزادی دارند چگونه با دانشجویان معترض برخورد می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
طوفان سهمگین در هر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته از جمله یک کودک بر جای گذاشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
عصر دیروز 9 اردیبهشت 1403 اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین امروز در مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
چند شیر ماده، یک بوفالوی بالغ را احاطه کردند. آنها در حال کشتن بوفالو بودند، اما این حیوان تسلیم مرگ نشد و با شیرها مبارزه کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
یک جوان 33 ساله در آمریکا مشغول پرواز با پاراموتور بود که دچار حادثه شد. او با سرعتی بیش از 70 کیلومتر بر ساعت در حرکت بود که به زمین خورد و دچار چند شکستگی در بدنش شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
تیم والیبال دانش آموزی ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل آلمان قهرمان جهان شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
عصر دیروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه، آیت الله محمدی عراقی رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور در میدان دفاع مقدس از مجریان طرح نور فراجا تقدیر و قدردانی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۶    
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: داده های اقلیمی سازمان هواشناسی نشان می دهد که وضعیت مولفه های تغییر اقلیم در ایران شرایط مطلوبی نداشته و روند تغییرات دما در 50 سال اخیر افزایشی بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۰۹    
پس از دستگیری بیش از 600 نفر در چهار دانشگاه آمریکا، کاخ سفید روز یکشنبه تاکید کرد که تظاهرات حامیان فلسطین که در هفته های اخیر دانشگاه های آمریکا را تحت تاثیر قرار داده اند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۲:۴۸    
برنی سندرز سناتور آمریکایی امروز (یکشنبه) در گفت وگو با شبکه سی ان ان ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به نسل کشی در نوار غزه متهم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۴۸    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه 2 امتحان ریاضی و علوم پایه ششم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۸    
دیدار تیم های ناپولی و رم در یکی از دیدارهای حساس هفته سی و چهارم رقابت های سری آ ایتالیا با تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۱    
وزارت نیرو امسال برنامه نقره داغ کردن ماینرهای غیرمجاز را به طور جدی در دستور کار دارد، تا جایی که طبق اعلام سخنگوی صنعت برق قرار شده در صورت کشف دستگاه های غیرمجاز استخراج رمز ارز ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۹    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در تشریح ماهیت حکمت رهبر معظم انقلاب درخصوص جلوگیری از ورود ایران به جنگ گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
جنبش مقاومت اسلامی حماس خبرهای منتشر شده درباره احتمال خروج برخی از رهبران حماس از غزه را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۹    
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۴    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه تیم استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است، گفت: امیدواریم که این تیم بتواند علاوه بر اینکه در ابعاد ملی و منطقه ای می درخشد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
وزیر امور خارجه ضمن تشکر از نقش رسانه های عمومی در حمایت از سیاست خارجی و تبیین و روشنگری سیاست های نظام برای افکار عمومی داخلی و خارجی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۷    
طبق گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، آلمان به یک مخالف سرسخت توقیف اموال روسیه تبدیل شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۲    
تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، مواد اولیه آن و تجهیزات مصرفی پزشکی مشمول ارز ترجیحی در سال 1403 ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۰    
نادر طالب زاده در خصوص ترور بیولوژیک خود در گفتگویی که سال 1395 با فارس داشته است میگوید: یک سال و نیم پیش به گروهی از لبنان برای راهپیمایی اربعین به عراق رفتم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۵    
وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان می گوید که در سه روز اخیر، هشت تن بر اثر جاری شدن سیلاب در افغانستان جان باخته و سه تن دیگر مجروح شده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۳    
بیش از 200 دانشگاه آمریکا در یک خیزش ضدفاشیستی جنایات اسرائیل را در سرزمین های اشغالی محکوم کردند. یک استاد دانشگاه درحالی که می گفت من یک پروفسور هستم مورد ضرب و شتم گارد دانشگاه قرار گرفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۱    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش وپرورش اعلام کرد که فرآیند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه ها از امروز آغاز شده و تا یک هفته نیز ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۲    
وزیر امور خارجه بحرین پس از 13 سال تیرگی در روابط، به سوریه سفر و با رییس جمهور این کشور دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۶    
رئیس جمهور گفت: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۶    
جو بایدن در مهمانی شام سالانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید، دونالد ترامپ را مورد انتقاد شدید قرار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۸    
نهاد اطلاع رسانی امنیتی وابسته به ارتش عراق، امروز (یکشنبه) از دستگیری یک تروریست داعشی و مسوول پلیس داعش در نینوا خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۸    
نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نسبت به خبر جدایی ری از پایتخت واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز (یکشنبه) مدعی شد که رژیم صهیونیستی پذیرفته است که قبل از تهاجم به شهر مرزی رفح در جنوب غزه، به نگرانی ها و نظرات ایالات متحده گوش دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
رئیس جمهوری فرانسه امروز (یکشنبه) طی سخنانی از آمادگی کشور خود برای گفت وگو با دیگر کشورهای اروپایی درباره استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۱    
رییس قوه قضاییه در حکمی حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا را به سِمت ریاست کل دادگستری استان قزوین منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۲    
سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: با توجه به تفاوت ارزش زمین در شهرها و هزینه تمام شده انجام معاینه فنی در نقاط مختلف کشور نحوه نرخ گذاری معاینه فنی نیازمند بازنگری است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۳    
یک ساعت جیبی از جنس طلا که از جسد ثروتمندترین مرد کشتی تایتانیک کشف شده بود به قیمت رکوردشکن 1.5 میلیون دلار فروخته شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۴    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب ها و جرائم و قانون شکنی ها کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی از اجرای طرح های آبخیزداری با مشارکت مردمی خبر داد و گفت: تراز تجاری محصولات کشاورزی در سال 1402، 2 میلیارد دلار بهبود یافته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۳    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی از شکسته شدن رکورد وصول مطالبات این صندوق در سال 1402 خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارائه خدمات آن ها در سال 1402 کمتر از 18 میلیارد تومان بوده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های جام ملت های آسیا 2024 در تایلند، توانمندی قهرمانان کشورمان را فراتر از عرصه قاره پهناور آسیا توصیف کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۳    
معاون توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از وجود بیش از 70 هزار پروژه ناتمام در کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
طبق اعلام وزارت بهداشت، طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از سال گذشته برای اجرا به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
قلعه های باستانی بیانگر رازهای بسیاری از چند قرن هستند، قلعه امیرمخفم دزک قلعه ای باشکوه از دوران قاجار است که روزگاری میزبان بزرگانی چون دهخدا و ملک الشعرای بهار بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
مهاجم تیم فوتسال ایران با زدن هشت گل عنوان آقای گل جام ملت های فوتسال آسیا را از آن خود کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
بررسی بازار سکه و طلای امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه) نشان می دهد که روند نزولی قیمت ها در بازار سکه و طلا همچنان ادامه دارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون 270 مورد بیمار مبتلا به مالاریا در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر شناسایی شده که 113 مورد آن مربوط به شهرستان راسک بوده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در ایران 170هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه ای و تاریخی و بیش از 2میلیون و 700هزار سقف لرزان وجود دارد و اگر جریان نوسازی مسکن در بافت های فرسوده کشور شتاب ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری مادری که فرزند 11 ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
مهاجم تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن این جام انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
بی بی سی در یک گاف رسانه ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه معاون علمی رئیس جمهور اطلاع دقیق داشته باشد، مدعی شد که توقف پروژه ای که دهقانی آن را اعلام کرده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری 22 نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۲    
فردی که با زنجیر اقدام به کتک زدن مردم در اتوبوس کرده بود با تلاش مأموران پلیس دستگیر و برای بازسازی صحنه صبح امروز یکشنبه (9 اردیبهشت 1403) به محدوده جرم در ایستگاه اتوبوس خیابان دماوند آورده شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۳    
مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در صورتی که یکی از دو تیم فینالیست جام حذفی از استان کرمان باشد مسابقه نهایی این رقابت ها در استانی بی طرف برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۷    
چهارمین دیدار تیم ملی دختران کمتر از 18 سال ایران در مسابقات کافا امروز برگزار شد که ملی پوشان کشورمان در این دیدار به تساوی رضایت دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۷    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو در دادسرای تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۱    
فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۲    
وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل که اخیرا خودرویش در حومه تل آویو واژگون شد، با دنده های شکسته از بیمارستان مرخص شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۲    
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر انسان آزاده ای وظیفه خود را در دفاع از مظلوم می بیند در همین راستا دانشجویان آمریکایی از جمله دانشجویان یهودی مقیم آمریکا در خیزش ضد رژیم صهیونیستی شرکت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۳    
شهردار تهران با اشاره به اینکه در سفر به چین برای اولین بار قراردادی جهت انتقال تکنولوژی انجام شده است، گفت: سفر به چین جزو افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۳    
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که در خیابان انقلاب فردی را با قمه مجروح کرده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به شرایط کنونی و اقدامات بانک مرکزی می توان همچنان امید زیادی به کاهش بیشتر قیمت دلار و آرامش بازار ارز داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
دانشجویان و استادان دانشگاه تبریز ظهر امروز 9 اردیبهشت 1403 در محکومیت عملکرد دولت ایالات متحده آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین تجمع کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۴    
اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران در تهران از چهارشنبه (11 اردیبهشت) و افزایش دما تا پنج روز آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۹    
جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ظهر امروز در حمایت از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا و کشورهای اروپایی تجمع کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۳    
رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق محتویات خودرو در حین انجام سرقت و درحالی که پابند الکترونیکی داشت، دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۰    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در بحث مقابله با قاچاق سوخت در چند روز اخیر طرحی در بندر کلاهی میناب اجرا کردیم که در این طرح بالغ بر 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: سال گذشته 37 عضو شورای شهر و روستا در استان تهران به واسطه برخی تخلفات بازداشت و 18 عضو سلب عضویت شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز گفت: سکه های تحویل داده شده بانک مرکزی در حراج این مرکز، شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند و همگی این سکه ها از استانداردهای بانک مرکزی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۰    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۲    
میزبان جام جهانی فوتسال به مقام سومی جام ملت های آسیا 2024 دست یافت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۳    
فدراسیون کشتی با تاکید بر این که حسن یزدانی همچنان گزینه اول برای حضور در المپیک 2024 پاریس است، اعلام کرد در صورتی که وی نتواند به شرایط ایده آل برسد، به گزینه دیگری فکر خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۸    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به رونمایی از 200 بسته سرمایه گذاری به ارزش 207 هزار میلیارد تومان گفت: تراز تجاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حدود 14 ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۰    
سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به شکستگی دست تنها پلنگ باغ وحش مشهد گفت: سیر درمان "ارس"با همکاری دامپزشکان و متخصصان در حال انجام است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با ابلاغ مصوبه خدمات درمانی رایگان کودکان، همه بیمه های پایه مکلف به پرداخت 100 درصد تعرفه دولتی برای همه خدمات درمانی، سرپایی و بستری کودکان زیر 7 سال هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - یکشنبه - سازمان اسناد و املاک کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را موظف به ایجاد حساب های امانه به منظور پرداخت وجوه مربوط به معاملات خودرو ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۴    
کمتر از 20 روز دیگر، مصادف با سالگرد سخنان رئیس جمهور و اخطار به حاکمان افغانستان در خصوص تامین حق آبه ایران از رود هیرمند است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۱    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۹    
بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا فردا(دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) در تهران افتتاح خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۷    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با ورود واگن ها و اتوبوس های برقی به پایتخت توضیح داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۸    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن حداقل دستمزد جامعه کارگری 1403 در شورای عالی کار مطرح نشده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۲    
نزدیک به دوسال است که بسیاری از مردم با مراجعه به جایگاه های سوخت با سود جویانی مواجه می شوند که تراشه کارت سوخت را جابه جا می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدای خُرد شدن استخوان های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد، با سرکوب خشونت آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اعتراضات دانشگاه های جهان علیه رژیم نسل کُش اسرائیل نشان دهنده وجدان بیدار دانشگاهیان است، گفت: دانشگاه ها در مقابل ظلم و ستم همیشه ایستاده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۱    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از انتخاب 20 معلم نمونه کشوری خبر داد و گفت که معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رییس جمهور دیدار می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۸    
طبق اعلام بانک مرکزی، تورم 12 ماهه شاخص بهای تولیدکننده از 37.3 درصد در فروردین پارسال به 31.2 درصد در فروردین امسال کاهش یافته که موید کاهش 6 ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۵    
بانک تجارت با اعطای 468 فقره وام ازدواج و 1230 فقره وام فرزندآوری در روزهای فروردین ماه، فرآیند پرداخت این تسهیلات به جوانان ایرانی در سال جدید را آغاز کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به 330 نفر مخالفت کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۱    
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۵    
مسئول گروه تفحص منطقه عملیاتی فکه از کشف پیکر 5 شهید دیگر در منطقه عملیاتی فکه در شهرستان دهلران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۹    
فوتسال ایران در قرعه کشی ماه آینده جام جهانی که در سمرقند برگزار خواهد شد در سید نخست قرار خواهد داشت.
  • ۱