دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 2 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۳    
بازرسین اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان بندرگز طی گشت مشترک از بازار هفتگی شهر نوکنده بازدید کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۲    
چند مدتی است که در شهرستان آزادشهر دیده و شنیده می شود که مسئولین مختلف روشنایی بلوار شهید کوهساری را به خود نسبت می دهند و این موضوع ابهاماتی را برای مردم ایجاد کرده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
دانش آموزان دبستان دخترانه بیک زاده گنبدکاووس شروع بندگی خدا را با ذکر و یاد او جشن گرفتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
به دنبال رفتار خودسرانه دو مامور پلیس پایتخت در برخورد با دو کارگر یک مجتمع تجاری، سخنگوی ناجا توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۲    
چگونه کسانی در محلات جنوبی شهر قوت و غذای خود را که برای رفع نیازهای اولیه لازم است به سختی فراهم کرده و دیگرانی هستند که با ماشین های گران قیمت چند صد میلیونی در خیابانهای شهر ها جولان می دهند؟
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۲    
دومین جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان با دستور کار تعیین هیأتهای بازرسی انتخابات شهرستانها در محل اداره کل بهزیستی تشکیل گردید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۷    
اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان، بخش مرکزی و بخش پیشکمر انتخاب شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۷    
خاطراتش را با دوتارش مرور می کند و همان طور که صحبت می کند، گاهی هم دستش روی سیم های سازش می رود و می نوازد. گاهی گلایه می کند و گاهی هم از خاطرات خوبش می گوید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
آمریکا از پرداخت جایزه نائب قهرمان میبدی مسابقات جهانی تیر اندازی با کمان به بهانه تحریم ها خودداری کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
خانواده های امروزی و به خصوص زن و شوهرهای جوان با نشان دادن ظواهر و دارایی های خود در برخی مواقع سعی در جلب توجه دیگران دارند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
متاسفانه با وجود قول های متعدد مسئولان برای پرداخت مطالبات کارگران بازهم این وعده در بهمن ماه محقق نشد تا شاهد بلاتکلیفی چندین ساله کارگران این واحد تولیدی باشیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۷    
درست یک روز بعد از انتشار خبری در خصوص تحت فشار قرار دادن یک درمانگاه در کلاله برای دریافت مالیات، حساب های مدیر این درمانگاه مسدود شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۷    
360 نفر از دانش آموزان پسر گنبدکاووس در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق علمیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
یک منبع آگاه از اعلام نرخ های خرید تضمینی محصولات کشاورزی بعد از 5 ماه تاخیر خبر داد؛برخلاف انتظار گندمکاران، دولت قیمت خرید تضمینی گندم را طبق مصوبه سه ماه پیش، 1300 تومان تعیین کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: واردات بی رویه برای کشور خطر دارد زیرا باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: قانون جدید بیمه شخص ثالث، مانع از زندانی شدن مقصران حوادث رانندگی می شود و از این پس، نرخ بیمه شخص ثالث عادلانه تر خواهد بود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
رئیس گروه محافل و مناسبت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری 11جشنواره قرآنی در گلستان اظهار خرسندی کرد و گفت: جشنواره ها ابزاری برای هدایت جامعه به سمت قرآن است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۷    
راه روستای کچیک قدیم، نزدیک به 2 ماه است حال و روز خوبی ندارد و مردم به سختی رفت و آمد می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت : در ایام نوروز هیچ گونه افزایش قیمت در نرخ بلیت ناوگان اتوبوسرانی وجود ندارد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
صندوق های ذخیره بازنشستگی در سال های اخیر به حیاط خلوت دولت ها تبدیل شده و در عمل شاهد سواستفاده های فراوانی از این صندوق ها هستیم به نحوی که اخبار ناگواری از اختلاس ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۲    
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: اگر وضعیت 20 سال گذشته جنگل گلستان را با شرایط فعلی ارزیابی و بسنجیم اصلا قابل مقایسه نیستند مگر صد سال پیش برف و بوران و حوادث طبیعی وجود نداشته است ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۲    
تعدادی از شهروندان ساکن شهرک مسکن مهر مینودشت با ارسال پیام زیر خواهان رسیدگی شهرداری و شورای شهر به اوضاع خود شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۷    
سیدرضا صالحی امیری، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی دولت روحانی هفتم اسفند به گرگان سفر می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری مجمع عمومی دو هزار و 500 نفری این جبهه خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
مدیر جهاد کشاورزی گالیکش از آغاز توزیع برنج و شکر ویژه تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۷    
سیسمونی فروشی مجتمع تجاری شهریار مینودشت ظهر یکشنبه دچار حریق شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مذاکره درخصوص برنامه موشکی به معنی محدود کردن کشور در دفاع است و محدود کردن کشور در دفاع، چراغ سبز به دشمنان برای حمله است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
قاتل بر سر دریافت ارثیه اعضای خانواده اش را در کلاله به قتل رسانده بود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۲    
کارگران شرکت مراغ در راهسازی جاده رامیان به شاهرود با تجمع مقابل این شرکت خواستار دریافت مطالبات 10 ماهه معوقه خود برای تامین هزینه های مربوط به امرار معاش و شب عید شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
مریم و بتول دوخواهر هستند که نزدیک به 5 سال است در این شهر یکه و تنها زندگی می کنند آنها اهل روستای سیلاب و کلوار هستند روستایی که بارها و بارها به خاطر محرومیت مردمانش اسمش را شنیده ایم و دم نزده ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
دومین جشنواره ملی نمایش کوتاه خلاق ایثار صبح امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به کار خود پایان داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: کل پروژه خط 2 قطار شهری مشهد در 33 ماه به اتمام رسید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
طالقانی پر بیراهم نگفته بود که کسی که روی این صندلی های راحت نشست نمی تواند قانونی بنویسد که بدرد روی زمین نشستگان بخورد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۷    
مردم شهرستان بندرگز با امضا طوماری و ارسال به رئیس مجلس شورای اسلامی از وی خواستند تا فردی آگاه و امین برای بررسی وقایع 22 بهمن بندرگز و دروغ بزرگ نمایندگان استان گلستان در مجلس در خصوص بر هم زدن ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
نشست بازرسان خانه مطبوعات گلستان در جهت شفاف سازی و ارئه گزارش به اهالی رسانه عصر یکشنبه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان برگزارشد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور فرزند ارشد وی و جمعی از مردم و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی گرگان با حضور در دفتر گلستان ما از زحمات این پایگاه خبری طی 5 سال گذشته قدردانی کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
در جنگ سخت ، می دانی آن کس که در اردوگاه مقابل وجود دارد ، دشمن است و لذا شما شرعا و قانونا مجازی بدون در نظر گرفتن این مطلب که آیا با میل و رغبت به میدان آمده یا با زور و اکراه ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۷    
حجت السلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت برگزاری دومین جشنواره سراسری نمایش کوتاه خلاق ایثار در استان گلستان پیامی صادر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
مرحوم هاشمی همرزم و همسویی با مقام معظم رهبری را عشق خود می دانست و در روز تشییع جنازه وی همه مردم بویژه مقام معظم رهبری عزادار بودند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۷    
احداث تله کابین در گرگان موجی از موافقت و مخالفت با این پروژه را به دنبال داشت و علاوه بر فضای رسانه ای استان، شبکه صیهونیستی من و تو هم با ارائه برنامه ای به مخالفان این پروژه پیوست.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
رهبرانقلاب، صبح امروز، بیانات مهمی درباره ی لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم جنوب کشور بیان کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۲    
نایب رئیس مجلس گفت : این انتقاد را تا اندازه ای قبول دارم که روند مصرف و اشرافی گری در آن زمان به وجود آمد و شعار جنگ تمام شد و باید یک مقدار هم به رفاه برسیم تقویت شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت : گاهی برخی مدیران ناشی اظهاراتی مطرح می کنند که شک و شبهه ایجاد می کند و گاه بروز این اخبار از سوی مخالفان چنین قراردادهایی است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۲    
یک فعال اجتماعی گرگانی گفت : هزارجریبی مخالف تله کابین نیست بلکه با مطالعه متن زیر که آخرین مصاحبه وی درمورد تله کابین گرگان است متوجه می شویم ایشان از حامیان جدی این طرح بوده و می باشند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۲    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در مینودشت گفت: سایت پاراگلایدر در بخش کوهسارات می تواند به یک منطقه نمونه گردشگری در استان گلستان تبدیل شود.