دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 10 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۴    
نخستین همایش ملی علوم انسانی با محوریت مدیریت، حسابداری، روانشناسی و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شهرستان بندرگز استان گلستان برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۴    
یک جسد سوخته روز سه شنبه در مناطق کوهستانی شهرستان رامهرمز از توابع استان خوزستان شناسایی شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۴    
چهارمین یادواره 13 شهید همیشه سرافراز روستای سالیکنده با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۹    
یک متخصص فیلیپینی موفق به کشف درمانی معجزه آسا و طبیعی برای دیابت شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
بهنوش بختیاری و پژمان بازغی بازیگران فیلم همه چی عادیه در نمایی از این فیلم در حال موتور سواری هستند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۴    
تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهر سرخنکلا صبح امروز با حضور پرشور مردم شهید پرور این شهر برگزار گردید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۴    
تاریخ پژوه و نویسنده با بیان اینکه دور جدیدی از نشریات زنجیره ای سکولار در کشور به راه افتاده که کارشان وارونه نگاری است، گفت: چرا وزارت ارشاد در انجام وظیفه نظارتی خود کوتاهی می کند؟
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: در 7 روز اول اسفند ماه 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف گردیده است همین اقدامات سبب شد تصادفات منجر به فوت 7 درصد و تصادفات منجر به جرح 21 درصد کاهش داشته باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۴    
فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: نباید درختکاری منحصر به هفته درختکاری باشد و توسعه فضای سبز یکی از اهدافی است که با دستگاهها هم پیمان شده ایم که در گنبدکاووس که محیطی خشک و نیمه خشک است آن را شروع کنیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاله ازآغاز مبارزه با علف های هرز مزارع گندم و کلزا در این شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۹    
رسانه های محلی استرالیا از بازداشت کارشناس موشکی داعش در استرالیا خبر دادند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۹    
ملک سلمان، پادشاه سعودی، طی اقامت 9روزه خود در جاکارتا، پایتخت اندونزی صندوق هایی به وزن 506 تن به همراه دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۴    
درآستانه فرارسیدن شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) جلسه برنامه ریزی ایام سوگواری فاطمیه ستاد شئون در فرمانداری شهرستان روز سه شنبه باحضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه 21 هزار 500 دانش آموز امسال انتخاب رشته می کنند، گفت: هدایت تحصیلی باید آزاد و آگاهانه در تعامل بین دانش آموز،خانواده و مدرسه صورت گیرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
با نزدیک شدن به روزهای واپسین دوره چهار ساله ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی، روند واکنش ها و مباحث مطروحه توسط رئیس جمهور به گونه ای جلوه گر می نمایاند که رئیس جمهور قصد دارد تا بی حاصلی دولت خود را به ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۴    
نان ارزشمند ترین غذای انسان است و در اکثر شهرهای ایران به صورت سنتی طبخ می شود که معمولا روش تهیه آن متفاوت است و این باعث تنوع و جذابیت این محصول بابرکت می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۹    
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش در بازدید از مناطق عشایری گلستان آموزش وپرورش را تنها نهاد پرچمدارخدمت رسانی در همه جای کشور خواند و گفت: مدرسه خط مقدم توسعه کشور است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
در فیلم های هالیوودی خطر اعتقاد به منجی به صورت جدی پیگیری می شود و تبلیغات تخریبی وسیعی در جهت نفی و خرافی نشان اعتقاد به منجی در جهت زدودن حس عمیق انتظار و مهدی ستیزی به طور خاص صورت گرفته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
راه روستایی قره ترناو یکی از دورترین روستاهای شهرستان کلاله توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلاله مرمت شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار درخواست خود برای تشکیل ائتلاف با کشورهای عربی بر ضد ایران گفت:کشورهای عربی برای بقای خود به اسرائیل نیاز دارند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۹    
طی بازرسی مشترک دادگستری، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، میراث فرهنگی و صنعت، معدن و تجارت یک واحد صنفی فاقد موارد بهداشتی در کردکوی پلمپ شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۴    
بر اساس آمارهای رسمی کمرگ کشور در ده ماهه نخست امسال بیش از 30 تن چشم مصنوعی به کشور وارد شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
تیراندازی اتفاقی یکی از ماموران پلیس فرانسه به هنگام سخنرانی رئیس جمهور این کشور منجر به زخمی شدن دو نفر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۴    
جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: عده ای فتنه گر که دستانشان در دستان آمریکا و اسرائیل است حرف از آشتی ملی می زنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
البته در این میان خاتمی تنهای تنها نیست و برخی چهره های موثر اصلاحات نیز مدعی اند که بالاخره باید حتماً یک کاری انجام بدهند تا یک اتفاقی رخ بدهد و رابطه جریانات اصلاحات با نظام بهبود پیدا کند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۴    
این شور حال دانشجویانی که این شهدا را ندیدند واقعا مایه دلگرمی انسان می شود و به فرموده مقام معظم رهبری اینان رویشهای انقلاب اند که گوی سبقت را از برخی مدعیان که تنها افتخارشان حضور و همنشینی با شهدا ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۴    
مسئول امداد جمعیت هلال احمر شهرستان قصرقند از غرق شدن نوجوان 18 ساله در سد خاکی بخش ساربوک قصرقند خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۴    
آشوراده تنها جزیره ایران در دریای خزر است. این ویژگی و سرسبزی شمال که همواره مورد پسند ایرانیان بوده، آشوراده را به کانون توجه دست اندرکاران گردشگری تبدیل کرده است ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۴    
ارایه صورتحساب سهام عدالت از هفته آینده آغاز می شودو 47میلیون ایرانی می توانند با مراجعه به سامانه طراحی شده،آن را دریافت کنند.در این میان ارزش فعلی سهام عدالت دو میلیون تومان برآورد می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۴    
این روزها دوباره بوی شهیدان گمنام هوای گلستان را عطرآگین کرده است و شما می آیید تا مهمان خاکی از ما شوید که روزگاری خودتان برای بقایش سینه سپر کردید و این سپر تا کنون همچو سروی ایران ما را استوار ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۴    
سرهنگ کریمی اول تأکید کرد: آدم تاسف می خورد که برخی مسئولینی که به برکت همین شهدا بر مسندها نشستند با تدفین شهید مخالفت می کنند، این واقعا جای تاسف دارد ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۴    
باند بین المللی قاچاق مکالمات تلفنی با هوشمندی و فعالیت شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی پلیس فتا گلستان که در چند استان کشور فعالیت داشتند متلاشی شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۹    
رئیس پلیس آگاهی گلستان از کشف جسد مردی 40 ساله در محله زنگیان گرگان خبر داد و گفت: شواهد امر هیچ مدرکی مبنی بر وقوع قتل را نشان نمی دهد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۴    
شفاف سازی اقدامات انجام شده توسط قوه قضایه در خصوص شکایت مالباختگان موصوف به شرکت پرهام آزادشهر توسط دادستان شهرستان آزادشهر در جمع تعدادی از مالباختگان انجام شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۹    
مریم مجلسی دانشجوی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در واکنش به کمپین شرم آور "نه به شهید" و حواشی پیش آمده برای تدفین شهدای گمنام در تپه سرخنکلاته نوشت ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۹    
به اعتقاد برخی کارشناسان، ماحصل عملکرد دولت قبل در حفظ تعداد جمعیت شاغل به طور خالص صفر بود اما دولت یازدهم حتی قادر به حفظ آن وضعیت نبود و خصوصا در دو سال نخست حیات خود ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۴    
براستی کسی نفهمید که طی 24 ساعت چه شد که دو رای توسط دو قاضی که یکی تعلیق شهردار و دیگری مشغول بکار بودن شهردار گرگان را تجویز می کند ؟
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۴    
جلسه شورای سلامت گنبدکاووس با حضور مسئولین و رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس برگزار شد که حل و فصل موضوع دپو زباله ها در حاشیه جاده نفت گنبدکاووس یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه بود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۹    
شهرداری رامیان اقدام به نصب آلاچیق ها در عرصه شش هزار متر مربعی مجتمع تفریحی و گردشگری تاشته و آغاز عملیات عمرانی احداث کانال سرپوشیده بمنظور هدایت آبهای سطحی و سیلاب در سطح شهر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۹    
آیین چهارشنبه سوری در گالیکش به همت مدیر آموزش وپرورش این شهرستان و با شعار تحریم ترقه، تکریم سنت رنگ و بوی نیکوکاری به خود می گیرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۹    
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی گفت:تعداد 180 نفر از مردم شریف شهرستان کردکوی طی دو مرحله از 25 اسفند ماه سال جاری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: اجازه سلب آسایش و آرامش و نظم و امنیت مردم را به متخلفان چهارشنبه سوری نخواهیم داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۴    
اگر شهدا نبودند میراث تاریخی این مرز و بوم همچون زمان قاجار و پهلوی در سالهای گذشته به تاراج برده می شد، شهدا بودند که جان دادن تا دستان کثیف یزیدیان زمانه به تاریخ مملکت لطمه وارد نکنند ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۹    
فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به اینکه حرمت شهیدان را باید حفظ کنیم، یادآور شد: نباید شهرمان از حضور شهدا بی بهره باشد و وجود شهدا در هر مکانی باعث برکت و رحمت خواهد بود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۴    
مالباختگان لیزینگ خودرو صبح امروز در میدان مرکزی شهر آزادشهرتجمع کرده و مسیر خیابان شهید رجایی آزادشهر را مسدود کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۹    
ایوب هلاکو عضو شورای اسلامی شهر مینودشت با ارسال نامه ای به رئیس شورای اسلامی شهر مینودشت خواستار نامگذاری یکی ازخیابان ها ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۹    
فرمانده سپاه نینوا گلستان ظهر امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری " غرفه بسیج علمی گلستان" حضور یافت .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۴    
همه دانشجویان می خواهند به نظام خدمت کنند اما راه و مسیر را نمی دانند که به چه سمتی بروند، داشتن شرح صدر سیاسی و جاذبه از مشخصه های جوان انقلابی است و باید در این راه امام علی را الگوی خود قرار داد ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۹    
معاون فرماندار کردکوی گفت: باید شرایطی فراهم گردد که جوانان امروز با جانفشانی ها و ایثارگری ها جوانان دهه اول انقلاب به خوبی آشنا شوند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۴    
و چه زیبا این حق قانونی را مصادره می کنند به نام قانون!!! همان حربه ای که معاویه در صفین زد با پاره های قرآن به مصاف قرآن ناطق رفت ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۴    
مراسم استقبال از 7 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت 13 امروز سه شنبه در میدان بسیج گرگان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۴    
اگر قانون و دوستداری آثار باستانی بهانه نیست بروید در "قلی تپه" شرق استان زنجیره انسانی تشکیل دهید تا روی آن کشاورزی نکنند، اگر واقعا قانونمدارید بروید "کهنه کلباد" غرب استان را نجات بدهید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۹    
همزمان با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، سوگواره رسانه فاطمی ویژه بانوان خبرنگار با رویکرد ترویج گفتمان فاطمی، تقویت هویت اسلامی و انقلابی در گرگان برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۴    
هفتاد و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر موضوعی قرآن کریم به نام شهید والامقام محمد رضا جباری با حضور امام جمعه خان ببین در مسجد روستای نی تپه برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۹    
معاون فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید ضرورت است تا تیم های ارزیابی جهت پیگیری ها و بررسی مشکلات حوزه سلامت در شهرستان تشکیل شود و انتظار می رود که در حوزه سلامت بدون ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۹    
سارقی که با پوشش رفتگر به 21 مغازه در گرگان دستبرد زده بود، دستگیر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۴    
رئیس شورای اسلامی کچیک گفت: به زودی کار تسطیح معابر روستای کچیک آغاز می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۴    
نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گمیشان با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، خیرین مدرسه ساز، مسئولین، فرهنگیان و عموم مردم در کانون عبدی جان آخوند گمیشان برگزارشد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۹    
همزمان با ایام شهادت ام ابیها حضرت زهرا (س) و فرا رسیدن دهه فاطمیه، مراسم رونمایی و زیارت درب طلای حرم مطهر امامین جوادین (ع) در شهر گرگان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۴    
مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان گالیکش از مسئولین شهرستانی و استانی خواست تا جواب قانع کننده ای در خصوص ناپدید شدن دو وانت نیسان و بیل بکهو دهیاران گالیکش در استانداری گلستان ارائه ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۴    
کافی است به یاد آوریم که شهدا برای وطنی جنگیدند که ذره ذره اش برایشان اهمیت داشت و در آن نه بحث جای مشهور مطرح بود و نه جای غیر مشهور و این گونه بود که خود به هویتی از ایثار تبدیل شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۹    
استاد حوزه علمیه امام جعفر صادق بندرترکمن اظهار داشت: حضرت زهرا(س) تجلی کاملی از مکارم و اخلاق عظیم الهی پیامبر و عینیت تمام درس های مکتب متعالی اوست و از این جهت اسوه و الگویی کامل برای وصول به حیات ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
در شهرستان گرگان 51 خانواده شهید چشم انتظار آمدن جسم پاک عزیزانشان هستند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
پیکر مطهر 7 شهید خوش نام دوران دفاع مقدس صبح امروز وارد استان گلستان شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۴    
در تصادف یک دستگاه خودروی پراید با سایپا 2 نفر جان خود را از دست دادند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
هوران با موضوعات نوپدید در ادبیات داستانی گلستان با حضور استاد احمد شاکری رویدای دیگر پدید آورد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
شعارمطبوع""آشتی ملی" است که در حقیقت آشی است مطبوع اما مخلوط به سمی مهلک؛ که برای زمین گیر کردن جامعه یکپارچه و پراکندن آنان از قطب نمای حقیقی جامعه که ایشان را ولی فقیه می دانیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۹    
چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در گروه پسران با قهرمانی واحد استانی گلستان به پایان رسید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۹    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در نشست شورای مدیران شهرستان های اداره کل میراث فرهنگی ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۴    
یک فعال اجتماعی شهر سرخنکلا گفت: بعنوان یه جوان سرخنکلایی اجازه نمیدهم خون شهدا وآرمانهای شهدا توسط افراد به ظاهر مسئول پایمال بشود .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۹    
مجری برنامه گردشگری شبکه سوم سیما با انتشار پیامی به مردم گرگان و این شهر تاریخی توهین کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۵:۴۴    
یک نخبه شهر سرخنکلا گفت:شهدا شرمنده ایم که برای خاک این وطن از جانتان گذشتید ولی حاضر نیستیم حالا چند وجب از تپه دورافتاده ای در یکی از شهرهایمان را تقدیم وجود نازنینتان کنیم .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۵۹    
متاسفانه کارشناسان و مدیران میراث فرهنگی ما تاکنون نتوانسته اند در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک میراث معنوی و فرهنگی ناملموس و تلفیق هنری آن در آثار فیزیکی موفق باشند.