چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۵۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 18 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۲    
حمیدرضا کیاء دونده نوجوان شهرستان کردکوی به چهارمین و آخرین مرحله از رکوردگیری دوومیدانی کاران نوجوان جهت اعزام به مسابقات آسیایی تایلند اعزام شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
عاصمه جهانگیر گزارشگر تازه کار سازمان ملل هم در اولین گزارش خود نشان داد جا پای احمد شهید گذاشته و بیشتر دیکته دیگران را تحریر می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
اردوهای راهیان نور ضرورتی است که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می تواند باشد در حقیقت خون شهدا اطفا کننده آتش ناامنی ها بود و امروز یاد شهدا حافظ امنیت کشور ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
محقق کشت بافت گیاهان و دکترای علوم باغبانی و فضای سبز گفت: واردات گیاهان زینتی از کشورهای خارجی نه تنها ارز را از کشور خارج می کند بلکه بیماری هایی را نیز به کشور وارد کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۲    
در پی روند افزایشی پروازهای فرودگاه گرگان و کسب رتبه شانزدهم در عملکرد پروازی در دی ماه ، این بار فرودگاه گرگان با یک پله صعود ، در جایگاه پانزدهم عملکرد پروازی فرودگاههای کشور ایستاد .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
بدون تردید شهرداری ها را می توان از جمله نهاد هایی دانست که در جلب رضایت عمومی مردم از امکانات و زیرساخت های شهری جامعه نقش بسزایی دارند و در یک کلام می توان گفت برآیند بسیاری از خدمات دولتی و تلاش ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۷    
نمایشگاه اقتصادمقاومتی به مناسبت فرارسیدن سال نوشمسی به مدت 15 روز گنبدکاووس برپا شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
با نگاهی به وظایف شوراها در می یابیم که جایگاه اجتماعی شوراها بیش از دیگر امور بارزتر می باشد و چنانچه شورا وارد فضاهای دیگر شود کارکرد اصلی خود را از دست داده و شاهد جهت گیری و دسته بندی در شورا ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۷    
با گذشت 10 سال از واگذاری سهام عدالت ، تعیین تکلیف مشمولان و واریز سود این سهام در دستور کار دولت قرار گرفته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
حوالی ظهر چهارشنبه دو دستگاه سواری و باری پراید با یکدیگر تصادف کردند که سه مصدوم برجای گذاشت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۷    
تیم بیمه آسیا از کردکوی به مقام قهرمانی رقابت های کاپ آزاد والیبال ساحلی جانبازان و معلولین دست یافت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارومیه گفت: محتمل است که احکام در خصوص ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب تا پایان سالجاری صادر شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۲    
معاون استاندار گلستان گفت:بازار روسیه برای کشور ما ارزشمند است و از تجار اقتصادی در جهت افزایش تعاملات و روابط اقتصادی نیز دعوت می کنیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
مدیر کل شیلات با درخواست همکاری از اداره کل محیط زیست استان در راستای تعجیل در صدور مجوزهای لازم جهت پرورش ماهی در قفس و پشت سد های گلستان و وشمگیر گفت ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۸    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری طی تماس تلفنی با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان از خداوند منان برای ایشان آرزوی بهبودی کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۸    
هفته منابع طبیعی است و لازم است توجه ما به "درخت" این منبع حیات بخش و نشاط آفرین بیش از پیش شود!
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۸    
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان نقش روحانیت در جامعه امروزی گفت: امروزه روحانیت متولی مقابله با جنگ نرم است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی: برخی کشورها از جمله بلژیک نوکر سیاستمداران آمریکایی ها می باشند و انجام این اتفاقات امری طبیعی است و کارهای غیرقانونی را انجام می دهند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۸    
طیبه سادات حسینی کارشناس فقه و حقوق و فعال فرهنگی اجتماعی استان در مقاله ای به بررسی نقش زن در ساختار خانواده پرداخت .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۳    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در 11 ماهه سال 95 کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان 107 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۳    
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: برای نخستین بار وصیت نامه شهدای استان گلستان به عنوان یک کتاب مرجع و کامل تهیه و چاپ شد که همزمان با 22 اسفند بزرگداشت روز ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۸    
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان با اشاره به ثبت نام 3 هزار و 149 نفر از افراد جویای کار در موسسات کاریابی این شهرستان گفت: از این تعداد یک هزار و 784 نفر بکارگماری شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۸    
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: امسال 132 زندانی در استان گلستان با کمک خیران و شورای حل اختلاف آزاد شدند و 7 نفر نیز از مجازات قصاص نجات یافتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۳    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آق قلا گفت : ده پایگاه ثابت و سیار برای جشن نیکوکاری شهرستان آق قلا در نظر گرفته شده است .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۸    
آیا کاندیدای انتخابات می شوید؟ اما همیشه جواب های مشابه به این پرسش داده است : هنوز هم تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم. صحبت از آقای عزت الله ضرغامی، رییس سابق رسانه ملی است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل میراث فرهنگی گلستان گفت: نمایشگاه و بازارچه نوروزی مشترک شهرستان گالیکش و استان خراسان شمالی در محدوده دشت شهرستان مانه و سملقان دایر می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۸    
اولین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان استان گلستان با قهرمانی تیم آق قلا به پایان رسید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۳    
کارآفرین نیمروزی از اهالی روستای فقیرلشکری از توابع شهرستان نیمروز به فعالیت در عرصه اقتصادی مشغول است و برای سه نفر اشتغال زایی کرده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۳    
وام 23 میلیون تومانی مسکن بازنشستگان با سود مشارکت 40 میلیونی و سود دوره بازپرداخت 114 میلیون تومان تمام می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۳    
گردهمایی استانی منابع طبیعی، بسیج سازندگی،همیاران طبیعت و جوامع محلی در گنبدکاووس برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۸    
فرماندارویژۀ گنبد در آخرین شورای اداری شهرستان با اشاره به دریافت نامه ای که از فدراسیون سوارکاری به مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبنی بر تقاضای بازگشت مدیریت مجموعه سوارکاری گنبد ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۸    
ممشلی بعد از مدت ها سرپرستی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله، روز گذشته با صندلی مدیریت این مرکز خداحافظی کرد و مهیار کلوی مدیر جدید این مرکز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
ناوسالار هاشمی با اشاره به اقدام غیرحرفه ای اخیر ناو امریکایی در خلیج فارس تأکید کرد: اینگونه اقدامات می تواند تبعات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۸    
رییس میراث فرهنگی و گردشگری گمیشان گفت: باید از ظرفیت صنایع دستی نفیس و زیبای ترکمن در جهت افزایش فرصت شغلی در شهرستان بهره بگیریم .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۳    
رئیس پلیس فتای گنبد کاووس گفت: بازه زمانی حضور ایرانی ها در فضای مجازی روزانه 5 تا 9 ساعت است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۳    
78 غرفه نمایش و فروش محصولات دانش آموزی در نمایشگاه مشاغل آق قلا افتتاح شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ویژگی های ممتاز میوه های ایرانی و با ابراز تأسف از واردات میوه، فرمودند: واردات میوه جزو کارهای غلط است و مسئولان جز در موارد ضروری، باید از این کار جلوگیری کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳    
بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی از مسئولین دانشگاه ، علی الخصوص ریاست محترم دانشگاه و تمامی دست اندرکاران که به هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم معنوی کمک کردند تشکر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی دولت گفت که 30 اسفندماه تعطیل اعلام شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
در ادامه اتفاقات رخ داده در فروشگاه رفاه، قرار بر این شده که بیش از 50 درصد از سهام بانک های ملت، ملی، سپه، صادرات و تجارت که جزو اصلی ترین سهامداران فروشگاه رفاه به شمار می روند ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان امروز در گنبد گفت: با توجه به اهمیت برج قابوس که ثبت جهانی شده است پنج میلیارد ریال اعتبار برای استحکام بخشی بنای برج اختصاص داده شده است که ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
به مناسبت هفته منابع طبیعی، رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز دو اصله نهال میوه کاشتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۴    
جانشین فرماندهی سپاه نینوا گفت: امروز حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است، رودربایستی را در این حوزه باید کنار گذاشت، با چنگ و دندان از منابع دفاع کرد،مسئول و غیرمسئول هم ندارد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: مسؤولان دستگاه های اجرایی در یک حرکت جمعی به منظور پاسداشت مقام مادران شهدای والامقام از یک هزار و 727 مادر شهید این استان دیدار می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
در واپسین روز های سال 1395 ، کارگاه مبل سازی در شهرک صنعتی آق قلا طعمه حریق شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۸    
برخی از گزینه های احتمالی شورای شهر گرگان به شرح زیر می باشند .