دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 28 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۷    
در عصر کنونی بیکاری به یکی از دغدغه های اساسی جوامع در سراسر دنیا تبدیل شده است. در واقع این معضل به یکی از معضلات اساسی جوامع شهری و روستایی محسوب می شود که بی ارتباط با سایر گرفتاری ها و معضلات ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
با نزدیک شدن به سال نو، شهرداری آزادشهر تلاش خود را برای زیباسازی شهر دو چندان کرده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
مسئول طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کلاله گفت: بیش از 60 میلیارد تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان در شهرستان کلاله پرداخت شده است و پرداخت این تسهیلات ادامه دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۲    
برخی عناصر ضدانقلاب تصویری دردناک از اعدام دو دختر را منتشر کردند و مدعی شدند: پدری از شدت فقر و ناتوانی در تأمین هزینه های زندگی 2 فرزند خود را دار زد .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۲    
خواهر شهید در مورد بهترین کادوی روز مادر برای مادرش اظهار داشت: از لحاظ معنوی بزرگترین آرزوی ایشان ظهور امام زمان (عج) دیدن امام زمان (ع)بزرگترین آرزوی ایشان است و آرزوی دیگر ایشان دیدن ایت الله ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
فائزه هاشمی به دلیل نشر اکاذیب درباره حساب های قوه قضاییه از سوی دادگاه به حبس محکوم شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فرمان مقام معظم رهبری لباس جهاد و خدمت به جامعه را پوشیده ایم و تا این مشکلات حل نشود ایستاده ایم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۲    
سرانجام حقوق معلمان حق التدریس گلستانی شب گذشته با واریزحقوق 4 ماه آنان واریز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه دولت باید از اقتصاد مردمی پشتیبانی کند گفت: متاسفانه نگاه دولت به بیرون یعنی همه امیدش به برجام و یا رابطه با فلان کشور است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۲    
خبرگزاری مهر گلستان در آستانه شب عید به تهیه گزارشی از وضعیت بازار پرداخت که در آن رئیس صنعت و معدن گلستان به افزایش خرید مردم اشاره کرده اما یافته های رسانه مذکور خلاف آن را نشان می دهد .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۷    
رئیس هیات بازرسی بر انتخابات استان گلستان اسامی روسای بازرسی شهرستانهای استان را معرفی کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۲    
فرهنگیان مرکز استان گلستان همیشه بیشترین نقش را در گرم کردن تنور انتخابات در استان از خود نشان دادند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۱    
صبح امروز رییس جدید بنیاد شهید شهرستان های مینودشت و گالیکش معارفه شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۶    
عید نوروز بزرگترین جشن ایرانیان در بین تمامی اقوام ایرانی از جایگاهی بزرگ و مهم برخوردار است و به تناسب جغرافیایی و باورهای فرهنگی برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۱    
کارگران شهرداری گمیش تپه با رنگ آمیزی و زیباسازی معابر ، گلکاری بلوارها وآماده سازی بازارچه نوروزی در ورودی شهر گمیش تپه را برای استقبال از نوروز آماده می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۶    
با حضور 30 نفر از معتمدین، 7 نفر از اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات شورای روستاهای بخش پیشکمر شهرستان کلاله انتخاب شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۱    
با توجه به مشکلات اقتصادی و بی عدالتی در جامعه اولین خصوصیت و ویژگی کاندیداها انقلابی بودن و انقلابی فکر کردن است و کاندیدای شورای شهر و روستا باید در خط فکری انقلاب و چارچوبهای خدمت رسانی به مردم ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۶    
بر اساس آماررسمی کمرگ ایران، در یازده ماه نخست سال جاری بیش از 61 تن ماهی زنده زینتی به کشور وارد شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۶    
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: سال قبل با برنامه ریزی مناسب صورت گرفته، 6 میلیون نفر در اردوهای راهیان نور در هفت استان کشور شرکت کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۱    
نوروزخوانان پیام آوران شادی و بهار هستند که در آستانه سال نو و روزهای پایانی سال، بساطشان در شهر رامیان گسترده می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۱    
گلایه جهانگیری از انتشار شایعه مربوط به دولت در فضای مجازی در حالی است که اراده کافی برای برخورد با شایعات در فضای مجازی به ویژه کانال های تلگرامی در دولت دیده نمی شود و حتی اخیرا برخی از اعضای شورای ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۶    
کاروان راهیان نور گنبدکاووس با عبور از مناطق عملیاتی جنوب مانند طلاییه، شلمچه، علقمه و.. همراه با روایت گری حس و حال معنوی ایثار و شهادت را در دلهای خود بارور کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
سازمان حج و زیارت در بسته شماره یک توصیه هایی را به زائران نوروزی عتبات عالیات ارائه کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۱    
به منظور استقبال از مسافران نوروزی کمپ نوروزی روستاییان شهرستان گرگان پیش از ظهر امروز با حضور "حسن صادقلو"استاندار گلستان ،"سید عباس حسینی" فرماندار شهرستان گرگان، مدیران استان ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک راه آهن خبر داد و گفت: در این حادثه 40 نفر نجات یافتند که 10 نفر از آنها به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۶    
آخوندی به خانمی که از گرانی نرخ پارکینگ گلایه دارد با بی اعتنایی می گوید: باید بیشتر ازت پول بگیرن.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۶    
همایش " تدبیر و امید " مجمع فرهنگیان اصلاح طلب ایران اسلامی استان گلستان که در کانون طه گرگان برگزارشد که با حواشی از سیاه نمایی برای فعالیت های دولت قبل و تبلیغات زودهنگام برای روحانی همراه بود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۶    
یکی از کارگران معدن زغالسنگ زمستان یورت غربی خبر داد: ایمنی معدن استاندارد کافی را ندارد و متاسفانه امروز یک کارگر بخاطر ریزش سنگ از ناحیه سر و کتف و گردن آسیب دید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
امام جمعه شهر رامیان گفت: وحدت، یگانگی و تعامل را همه مردم و مسئولین تحت لوای مقام معظم رهبری حفظ نمایند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۱    
امام جمعه آزادشهر گفت: سال 96 انتخابات در پیش داریم و این روزها در فضای مجازی می بینیم که تنور انتخابات شوراها گرم شده است ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۶    
امام جمعه شهرستان گالیکش گفت: از حزب بازی و قومیت گرایی و رفیق بازی در انتخابات اجتناب کنید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۱    
امام جمعه گنبدکاووس در آخرین نماز جمعه سال 95 با اشاره به اجرای سند 2030 در آموزش و پرورش گفت: راه نفوذ دشمن و تغییر نگرش فرزندان و خانواده ها از این کانال ایجاد می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : دستگاه ماموگرافی تهیه شده برای بیمارستان شهدا یکی از پیشرفته ترین دستگاههای ماموگرافی موجود در کشور می باشد .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۶    
دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان از برگزاری مراسم تحویل سال با عنوان نور و نوروز در سراسر استان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۱    
مدیریت حوزه های علمیه استان با اشاره به وظایف محوله مبلغین تاکید کرد: یکی از مهم ترین وظایف مبلغین، آماده سازی جوانان و دانش آموزان برای جذب به حوزه های علمیه است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۱    
جمعی از دانشجویان دانشگاه گلستان جهت بیعت با آرمانهای امام و شهدا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.