چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۲:۲۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 11 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۸    
سازمان برنامه و بودجه 10 روز قبل تخصیص اعتبار یک هزار میلیارد تومانی به آموزش وپرورش با هدف جبران بخشی از کسری بودجه را ابلاغ کرد اما هنوز این اعتبار از سوی خزانه تامین نشده است و معلمان در روزهای ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۸    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: 625 واحد صنعتی گلستان، 618 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
بعد از پروژه روشنایی کمربندی شهید کوهساری و شهدای انتظامی شب گذشته بلوار دانشجو در خیابان شهید رجایی در حد فاصل ابتدائی جاده خاندوز تا ابتدای جاده فاضل آباد روشن شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۴    
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش از آغاز طرح تشدید نظارت نوروز 96 در این شهرستان گالیکش خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۹    
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کردکوی از مراسم استقبال و زیارت کاروان حمل درب حرم امامین جوادین در این شهرستان خبرداد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۹    
خانوادۀ دومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس همچون دیگر خانواده های شهدای مدافع حرم که به یادگاری های به جا مانده از عزیزشان دل خوش کرده اند ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۴    
یکی از شهروندان گنبدی در مطلب و تصاویری که به این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرده است با اشاره به درختی که علاوه بر آسیب رساندن به پیاده رو و سد پیاده روی کم عرض ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۹    
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برخی برای جریان های سیاسی افق های دور و بلند انقلاب اسلامی را فراموش و خود را در پیله محدود و بسیار بچه گانه منحصر کرده اند و با این اقدامات توان کشور را در حوزه ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۰:۲۴    
عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بودجه سال آینده شهرداری گرگان 220 میلیارد تومان پیش بینی شده که از این میزان 100 میلیارد تومان اعتبار جاری است و 120 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برآورد شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آق قلا گفت: 11 اثر تاریخی شهرستان آق قلا به منظور ثبت در فهرست آثار ملی کشور با همکاری بخش خصوصی نقشه برداری شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۹    
معاون پارلمانی دولت زمانی از تنگنای مالی دولت در پرداخت حقوق کارمندان و یارانه نقدی مردم سخن می گوید که از درون دولت وعده پرداخت سود 500 هزار تومانی سهام عدالت شنیده می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اگر خلافی در کشور در عرصه های مختلف انجام نشود کشور ما جزو سرمایه دار ترین کشورها است و اگر امور به خوبی بچرخد قطعا هیچ سفره ای در کشور ما بی نان نخواهد بود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۴    
مدیر پژوهش سرای دانش آموزی باقرالعلوم گالیکش از کسب مقام های سوم تا پنجم دانش آموزان این شهرستان در رقابت های استانی موشک های پالاگرایدر خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۴    
در حالی که تاریخ عرضه سیب زمینی در هند رو به پایان است، در مجموع حدود 8 هزار تن سیب زمینی از ایالت پنجاب هند به ایران و روسیه ارسال خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۴    
چهارمین دوره جشنواره جهادگران علم و فناوری از روز هشتم الی یازدهم اسفندماه بصورت متمرکز کشوری در تهران برگزار شد که یکی از مخترعان موفق کردکوی در این جشنواره حضور دارند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
بخشدار بخش مرکزی شهرستان کلاله در راستای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر کلاله با رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر کلاله دیدار داشت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نخستین سخنرانی خود در کنگره را ایراد کرد. نکته جالب اینکه در بین حضار یک خانم موهای سر خود را با پرچم آمریکا پوشانده بود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۹    
جانشین سپاه قدس گفت: وقتی فاطمیون پایش را در سوریه گذاشت زمانی بود که خیابان های این کشور در دست آمریکا بود اما امروز آرامش دارد ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۴    
فرماندار بندرترکمن گفت: آتش یک مغازه کیف و کفش بندرترکمن با بسیج آتشنشانان و تجهیزات مهار حریق 4 شهرستان غرب گلستان مهار و از سرایت آن به واحدهای اطراف جلوگیری شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه، اسامی اعضای منتخب هیأت رئیسه را اعلام کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۹    
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۷:۰۴    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان گفت: برخی از هیئات مذهبی نسبت به تشیع جنازه نمادین حضرت فاطمه(س) اقدام می کنند این یک بدعت در دین است و هیچ مرجعی و فقهی نسبت به این موضوع فتوا صریحی نداشته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۹    
چقدر لازم است بیایند و دوباره دستی بکشند به سرو گوش شهری که کر شده از شیهه ماشین ها.شهری که زیر آوار فریادهایی که بر سر هم میکشیم همهمه فرشته ها گم شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۴    
یک جوان گلستانی مطلب منتشر شده توسط اداره کل ارشاد اسلامی استان فارس در خصوص مختومقلی فراغی را مورد انتقاد قرار داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
مراسم متمرکزدسته روی عزاداران حضرت زهرا(س) از مسجد جامع گرگان تا یادمان شهدای گمنام گلزار شهدای امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۴    
بررسی ها نشان می دهد افزایش حقوق با دستور و تبصره اصلاح نشده و باید بانگاهی همه جانبه که به نفع تولیدکننده و کارگر باشد معیشت کارگران و کارمندان را بالا برد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۴    
امام جمعه سرخنکلاته گفت : مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام صبح امروز پنجشنبه 12 اسفندماه از مقابل مسجد جامع به سمت تپه نورالشهدای این شهر برگزار می شود .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۹    
خدا می داند بین او و خدایش چه گذشته که عکس لحظه شهادتش سال هاست نماد مظلومیت و آرامش پس از عروج شده است شهید امیرحاج امینی را می گویم، بیسیم چی بی ادعای لشگر 27 محمد رسول الله ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۹    
اینجاست که تعبیر آلزایمر سیاسی درکنار دیاثت سیاسی حقیقت عده ای را نشان میدهد . ما هم در کنار آرمانمان و در کنار شهدا تمام قد در برابر این کوتوله های سیاسی ایستاده ایم و ایستاده می میریم!!!!
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۴    
سردار باقرزاده در این پیام که از سواحل نیلگون خلیج فارس صادر شد گفت : از بوشهر سلام و صلوات و تحیات خودم را نثار مردم عزیز و شریف سرخنکلاته می کنم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۴    
مردم غیور شهر سرخنکلاته گرگان امروز به احترام قهرمانان بی نشان وطن ایستادند و با این استقبال تاریخی نشان دادند رهرو راه شهدا هستند .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۴    
رسانه ها همیشه دارای فراز و نشیبهای مختلف و حواشی زیادی هستند که پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما از این پس با دستمایه شوخی و طنز خارج از قالب های خبری و تعاریف رایج ژورنالیستی به سراغ برخی از رسانه ها و ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۹    
طلاب و روحانیون شیفته اهل بیت عصمت و طهارت مانند دهه اول شهادت حضرت فاطمه (س) اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی کرده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۴    
بخشدار نوکنده گفت : ساخت یادمان شهدا گامی موثر در تبیین ارزش های دفاع مقدس و انقلاب است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۴    
اسامی کاندیدهای احتمالی شورای شهر نوکنده را در ادامه مشاهده کنید...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۹    
مرحله شهرستانی پنجمین دوره مسابقات طرح دادرس با حضور 8 تیم از آموزشگاههای دوره متوسطه اول در بندرترکمن برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۴    
لیلا بلوکات می گوید که به دلیل روابط کاری اش با آدم های گوناگونی در ارتباط است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
روز گذشته بازارچه یک روزه کارآفرینی و دست سازه های دانش آموزی شاهد بنت الهدی با همکاری فعال انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه (کارگروه کارآفرینی و هدایت تحصیلی ) با حضور مسئولان در شهرستان گالیکش راه ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
5t14نوجوانان گمیشانی در دوسال اخیر با نقاشی آداب و رسوم ترکمن در مسابقات بین المللی آفتخار آفرینی کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
مسابقات دانش آموزی چالش جاذبه نجات تخم مرغ در دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت با شناخت گروه های برتر خاتمه یافت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: به یک نهضت عمومی و حرکت همگانی برای مقابله با آسیب های اجتماعی نیاز داریم و اصحاب رسانه می توانند این مسیر را در جامعه تبیین کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۹    
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر سه شهید گمنام با حضور مردم گرگان از محل معراج شهدای گلستان به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شد و سپس پیکر پاک یکی از شهدا برای خاکسپاری به دانشکده مائده ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۹    
معاون اول رییس جمهور با بیان این مطلب که میزان تلفات جاده ای کشور، زیبنده ملت ایران نیست، افزود: یکی از دغدغه های اصلی دولت، میزان تلفات جاده ای است که روزانه شاهد آن هستیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
آیین افتتاح و بهره برداری از سامانه ثبت تخلفات جاده ای کل کشور اعم از استان گلستان با حضور معاون اول رییس جمهور در تهران و مراکز استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۴    
مأموران پلیس تهران موفق شدند با انجام عملیاتی، سارقان خودروی حمل پول بانک پاسارگاد را شناسایی و دستگیر کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۹    
صبح امروز مراسم تشییع پیکر سه لاله خوش عطر خمینی با حضور پرشور مردم ولایتمدار گرگان از معراج الشهداء تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع* این شهرستان برگزار شد .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۹    
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دولت اقدامی که مطلوب کشور باشد انجام نداده است و هنوز مردم درگیر رکود ، تورم، بیکاری و مشکلات معیشتی هستند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
آیین استقبال از 3 شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مردم شهید پرور علی آباد کتول از میدان ولایت تا مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۴    
پیکر مطهر شهید گمنام، عصر امروز با استقبال گرم مردم محله ی کلوکن شهر خانببین، تشییع و مراسم وداع با این لاله خوشنام در مسجد امام حسین این محله برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۹    
امام جمعه شهرستان گنبد کاووس با بیان حوادث اخیر در تپه سرخنکلاته گفت: شهدای گمنام خودشان میدانند در چه مکانی دفن شوند کسی هم نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۹    
با راه اندازی کمپین حمایت از شهدای گمنام استان گلستان یکی از کسانی که عضو این کمپین شد و به شبهات پیرامونی پاسخ می داد سردار باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بود .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۴    
مراسم وداع با دو لاله خونین بال عصر امروز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان برگزار گردید.