یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۴۶Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 16 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۸    
مشاور اقتصادی حسن روحانی در تشریح 6ابرچالش اقتصاد از تدوام بحران بیکاری و رفاه غیرقابل بازگشت گذشته خبر داد و با بیان اینکه "اسب چموش اقتصاد سیاست گذار خطاکار را زمین می زند" ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۸    
بازی در حالی ادامه دارد که رفته رفته و بدون نتیجه به دقایق پایانی آن و احتمالا قانون گل طلایی نزدیک می شویم! در ابتدای بازی وقتی آقای روحانی به عنوان مربی تازه نفس ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۸    
رییس بنیاد شهید با بیان اینکه 2100 شهید مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت شهید شدند، گفت: جمع شهدا تا به امروز، 230 هزار شهید است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۳    
اخلاق اسلامی عنوان کتابی است که از سوی عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز به رشته نگارش آمد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۸    
منابع خبری زیادی وجود دارند که تایید می کنند در بسیاری از مواد غذایی و نوشیدنی ها، منسوجات و لوازم بهداشتی و آرایشی از سوسک های قرمز به عنوان عامل رنگ دهنده استفاده می شود ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۳    
آخرین نشست انجمن کتابخانه بندرترکمن با حضور معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گلستان در بندرترکمن برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۸    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری گنبدکاووس از خلع ید تقریبی 4.5 میلیون مترمربع از اراضی ملی طی 73 فقره در سال 95 خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۸    
فرمانده سپاه گنبد نقش زنان در انتخابات را تعیین کننده خواند و گفت: نباید اجازه دهید از جایگاه شما سوء استفاده شود و باید در انتخابات نگاه بصیرتی داشته باشیم که اگر با ظرافت و دقت رفتار نکنیم چه بسا ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
موضوع عمل پای راست به جای پای چپ یکی از بیماران در یکی از مراکز درمانی اراک، باعث شد موضوع خطاهای پزشکی بار دیگر بر زبان ها بیفتد و رسانه ها، مسئولین امر و.. ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
احمد عزیز از شاعران آئینی اهل بیت(ع) که در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
یک زن ایرانی که به تازگی به آمریکا مهاجرت کرده بود مورد آزار جنسی یک مرد 42ساله آمریکایی قرار گرفت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۸    
پیکر پدر شهید محمدرضا میرزایی از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در بندرگز تشییع و خاکسپاری شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۶    
شهید براتعلی شیردل در اسفند ماه سال 1308 در چهارمهن خراسان به دنیا می آید و در سال 1353 در شهرداری گنبدکاووس به عنوان آتش نشان استخدام می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۶    
بعد از بستری شدن آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در یکی از بیمارستانهای تهران تعدادی از مقامات کشوری از ایشان عیادت کردند .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
سخنگوی کانون تربیت اسلامی گفت: "سلمان سجادی" قائم مقام این تشکل فرهنگی، تربیتی و سیاسی به اتفاق آرا بعنوان دبیرجدید این کانون معرفی شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان طی حکمی "حیدر خسروی" را به سمت ریاست اداره مخابرات شهرستان گنبد کاووس در شرق استان گلستان منصوب کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۱    
فرمانده سپاه ناحیه بندرگز گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ، فرهنگ سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی و تشویق کارآفرینان برپا شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۶    
انتظار می رفت بعد از ماه ها مذاکره و صرف وقت بسیار پای میز مذاکره با طرف های خارجی برای دستیابی به توافق هسته ای ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۱    
تنها اثر تاریخی روستای فارسیان فرنگ از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش در حال ویرانی است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۶    
رئیس دادگستری استان گلستان از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست: به احترام شهدای آتشنشان حادثه ی پلاسکو و همدردی با بازماندگان آنان، چهارشنبه سوری امسال بیشتر احتیاط کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۶    
استاندار گلستان با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان عیادت کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۶    
یک جوان اصلاح طلب ماهیانه 2 میلیون و 200 هزار تومان از استانداری و 1 میلیون و 500 هزار تومان از نظام مهندسی می گیرد ، امری که تخلفی آشکار است .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۱    
دستیار ویژه ریس جمهور با عیادت آز آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان ، پیام سلامتی رئیس جمهور را به وی ابلاغ کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۶    
نمایشگاه بهاره شرق گلستان به مناسبت فرارسیدن سال نو در گنبدکاووس به مدت یک هفته افتتاح شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
تیم نین جوتسوی بانوان شهرستان کلاله توانست با بدست آوردن مدال های رنگارنگ در جایگاه سوم کشوری این رشته بایستد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به فعالیت 40 اکیپ راهداری نوروزی در استان گفت: 2 هزار کیلومتر از راه های استان گلستان برای ایام نوروزی خط کشی می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۸    
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سخنان خود در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گنبدکاووس، گفت: تعطیلی هفت ماهه شورای فرهنگ عمومی و بی توجهی ارشاد به تذکرات ما باعث شد در خطبه ها تذکر دهم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
بر اساس نظریۀ سلسله مراتب نیازهای مقدماتی مازلو انسان دارای نیاز های متفاوتی در سطوح چند گانه است که در بخش نیازهای فیزیکی و مادی، خواب، خوراک، پوشاک، مسکن و .. ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
رستوران صدف که متعلق به یکی از بانوان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد با حمایت کمیته امداد و باحضور فرماندار و کلثوم غفاری مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان افتتاح گردید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۸    
سامانه ساماندهی سهام عدالت فردا(سه شنبه)قرار است با حضور رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد رونمایی شود؛ بر این اساس47 میلیون ایرانی طی ده روز می توانند صورتحساب سهام عدالت خود را دریافت کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۸    
3100 اصله نهال در محوطه پاسگاههای مرزی شهرستان گنبدکاووس و مراوه تپه و ستاد هنگ مرزی اترک توسط کارکنان و نیروهای وظیفه یگان کاشته شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
افتتاحیه متمرکز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی استان گلستان با حضور امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۸    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: اشتباه بعضی از ما در چالش اقتصادی بزرگی که کشور دچار آن است این بود که در زمینه اقتصادی احساس ضعف شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۸    
آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های استان تهران بستری شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۳    
رئیس مجمع امربه معروف و نهی از منکر استان گلستان با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه گفت: حوزه های علمیه باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری قائل بشوند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۳    
در شورای مشورتی ایثارگران شهرستان گنبد که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان برگزار شد برنامه های هفته شهید که از 16 تا 22 اسفند ماه برگزار می شود ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان به دلیل بیماری ناشی از کهولت سن در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شد .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۸    
یکی از غرفه داران نمایشگاه بهاره گرگان گفت: امید ما به این بود که اگر سود کمی می گیریم در عوض فروش بیشتری خواهیم داشت اما نقص بزرگ این نمایشگاه در این بود که دقیقا زمان های اوج فروش تعطیل می شد!
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه کار فرهنگی انجام می شود اما نمود ندارد گفت: اینکه داعش تا کنون نتوانسته فاتحه ما را بخواند متکی به همین فعالیت های فرهنگی است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
صبح روز یکشنبه در ادامه دیدارهای رو به افزایش فرماندار کلاله، وی با جمعی از فرهنگیان کلاله ای دیدار نمود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۳    
درب حرم مطهر امامین جوادین (ع) پس از استقبال باشکوه مردم روستای مهترکلاته و دهستان یساقی مورد استقبال بی نظیر و باشکوه مردم کردکوی قرار گرفت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، با حضور باشکوه و وحدت گونه مردم شهیدپرور شهرستان اهل سنت نشین قصرقند که بیانگر تجلی گاه عشق و ارادت مردم این دیار به رهروان مسیر سرخ حسینی و فرزندان پاک ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان در جمع دانشجویان دانشگاه گنبدکاووس رمز ماندگاری در دفاع از اسلام را ایستادگی عنوان کرد و در مسیر پیروی از رهنمودهای رهبری گفت ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شرق گلستان با 146 غرفه و شرکت 20 تولیدی به مدت یک هفته در گنبدکاووس افتتاح شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
با توجه به اینکه 76 روز به این انتخابات باقی مانده، پایگاه خبری تحلیلی گل رامیان با رصد برخی شنیده ها و منابع خبری، فهرست کاندیدای احتمالی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رامیان را منتشر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۳    
استاندار گلستان با بیان اهمیت روابط تجاری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و روسیه، اظهارکرد: بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران روسی در گلستان را فراهم می کنیم تا زمینه های تبادل اقتصادی بیش از پیش ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۸    
مشاور معاون رئیس مجلس روسیه گفت : گلستان باید نماینده بازرگانی خودش را در مسکو داشته باشد تا ضمن شناسایی ظرفیت های بازار روسیه، در خصوص استعدادها و امکانات این استان اطلاع رسانی لازم را صورت دهد.