چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۱۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 5 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۹    
مسئولین شهرستان از روستای های اتحاد 1و 2 ، روستای گوگ تپه 1 در جهت حل مشکلات این روستا بازدید کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تقاطع دوراهی کلاله در اسرع وقت ساخته خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۳    
سواحل زیبای دریای خزر در گلستان با تنوع اقلیم و دسترسی آسان، محلی بکر و آرامش بخش برای سپری کردن تعطیلات است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل تعاون استان گلستان در خصوص مشکلات مسکن مهر گفت: ما در این زمینه صاحب عزا هستیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه اشرفیه بابیان اینکه برخی می گویند چرا مشروعیت رژیم صهیونیستی را زیر سؤال می برید گفت ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۸    
زنان در انقلاب شکوهمند اسلامی نقش مهمی داشته و دارند و زمانی که با نوای شورانگیز لالایی برای فرزندان، روحی انقلابی می پروراند این نقش پررنگ تر می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۸    
بی شک کار در معدن یکی از سخت ترین و خطرناک ترین مشاغل جهان است و می طلبد به دغدغه های شاغلان این بخش به طور ویژه رسیدگی کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۸    
امید محمدی مدیر کل بنیاد مسکن کشور از مسکن مهر شهرهای گمیش تپه و سیمین شهر بازدید کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۳    
رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه نینوا گلستان از حضور 6 اختراع برتر گلستان در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری خبرداد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۳    
فرماندار آق قلا از افزایش 500 درصدی اسکان مسافرین در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته به لحاظ احداث دهکده سنتی توریستی گردشگری نوروزی در این شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۳    
الگوی حکومت مهدوی در هنگام ظهور براساس آموزه های فاطمی است و سبک رفتار ایشان توسط حضرت حجت در الگویی مملکت داری اجرا خواهد شد و اگر می خواهیم زمینه ظهور را فراهم کنیم باید حضرت فاطمه را درست بشناسیم ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۸    
عضو مجمع بین المللی جوانان امت واحده، گفت: مساله فلسطین به عنوان اصلی ترین مساله کنونی جهان اسلام، محور وحدت همه مسلمانان و آزادگان جهان قرار گیرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
دبیر شورای نگهبان با ابراز تأسف از برخی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تحت عنوان کمک به نیازمندان، گفت: برخی ضعف های قانونی موجب سوءاستفاده در انتخابات می شود ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
رییس کمیته امداد بندرترکمن از اعزام نخستین کاروان 40 نفره مددجویان این نهاد به مشهد مقدس خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۳    
یک شی نورانی نارنجی رنگ به شکل بشقاب نزدیک به 6 روز است که بر افراز آسمان البرز مشاهده می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۳    
شهردار فراغی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت حقوق کارکنان شهرداری این شهر گفت: 5 ماه است که هیچ پرداختی صورت نگرفته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۸    
رئیس برنامه ریزی صنایع تبدیلی و تکمیلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در دانشگاه ها پروژه های تحقیقاتی زیادی توسط دانشجویان و اساتید انجام می شود اما متاسفانه در آخر در جایی بایگانی می شوند در حالیکه صنعت ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از شاعران مذهبی خاطرنشان کردند: پیروی واقعی از ائمه معصومین در متابعت عملی از آن بزرگواران و استمرار مبارزه با کفر و نفاق است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۳    
کارگاهی آموزشی مقطع ابتدایی با حضور گروه مولف کتابهای درسی و با مشارکت 1200 نفر از معلمان گنبدکاووس برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۸    
یک محکوم به اعدام پای چوبه دار با وساطت مدیر حوزه علمیه اهل سنت فاروقیه شهرستان گالیکش به زندگی بازگشت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین ذوالفقاری مسئول محترم مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(ع) آزادشهرشامگاه روزسه شنبه 4/12/95 در بیت حضرت آیت الله موحدی کرمانی با ایشان دیدارداشتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۸    
یکی از مقامات ارشد سازمان امنیت و همکاری اروپا که وظیفه مقابله با افراط گرایی خشونت آمیز را بر عهده دارد با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی مخالفت کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۸    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: آنهایی که در فتنه سال 88 همگام با دشمنان قسم خورده انقلاب، ساز مخالفت میزدند از یاران شیطان هستند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۸    
رئیس مرکز بهداشت گنبدکاووس گفت: به طور میانگین و در مجموع 111 مرکز بهداشتی حوزه روستایی به 20 تا 30 هزار نفر در ماه خدمات می دهند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۸    
هجوم ریزگردها به آسمان خوزستان و بحران تنفس،قطعی آب و برق در پایتخت دفاع مقدس آنقدر ادامه پیدا کرد که رهبرانقلاب هم به این مشکل و عدم اراده مسئولان برای رفع این مشکل ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
عصر روز گذشته با تایید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور مبلغ 35 میلیارد ریال اغتبار برای مسکن مهر در شرق گلستان تصویب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۳    
نمایشگاه پویش ملی ازدواج مناسب، سالم و پایداردر رامیان.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۳    
سومین همایش ملی دستاوردهای نوین در علوم کشاورزی و صنایع غذایی 4 اسفند 95 در دانشگاه آزاد آزادشهر برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۳    
اجرای طرح شهید شوشتری باحضور فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین شهرستان در یکی از نقاط محروم محله ولاغوز کردکوی آغاز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۳    
امام جمعه آزادشهر گفت: مسئولین حواسشان باشد تا از آنها بهره برداری سیاسی نشود. مصاحبه ای نکنید که باعث ایجاد ابهام در جامعه شود. تا آمار دقیق نداشتید مصاحبه ای انجام ندهید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۳    
داوطبان جمعیت هلال احمر گنبدکاووس با تشکیل زنجیره انسانی و در دست داشتن پلاکاردهایی از مبارزه با اعتیاد به آگاهی بخشی در خصوص آسیبهای اجتماعی آن پرداختند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: بانک دی در شرایط سختی به سر می برد زیرا صدها میلیارد تومان وام به شرکت هایی که وجود خارجی ندارند، داده شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
همانطور که در گفتار پیشین درخصوص جرم کلاهبرداری بدان اشاره و قول آن داده شده بود که به جرم کلاهبرداری رایانه ای در گفتارهای بعد پرداخته خواهد شد لذا در این نوشتار به بررسی این جرم و عناصر تشکیل دهنده ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: تصمیم نهایی این جبهه برای انتخابات سال آینده را تأیید می کنیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
در بخش دوم اشاره شد که قانون اساسی در 13 اصل به موضوع انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است و انتخاب پذیر بودن رئیس جمهور را علاوه بر شروط مندرج در قانون به رای و نظر مردم دانسته است ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان از جمع آوری ماهانه 179 میلیون تومان از محل صندوق صدقات توزیع شده در سطح شهرستان گرگان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
صبح امروز خودروی حمل پول بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی به سرقت رفت که پلیس پایتخت مشغول بررسی و شناسایی سارقان است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۸    
مجید شعبانزاده نمیمی از جانبازان دفاع مقدس گنبد کاووس به همرزمان شهیدش پیوست ، وی اخیرا از مدیر کل شیلات گلستان به دلیل بی توجهی ها شاکی بود .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهم اسفند ماه همزمان با برپایی آئین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت گلستان، به استان گلستان سفر می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۸    
نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب واقع در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۳    
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه استانی نماز 8 اسفند در گنبدکاووس گفت: براساس کلام صریح قرآن راه جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نماز است و خط مقدم مبارزه با این آسیب ها ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۳    
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان خطرات موجود در خصوص ریزگردها در کشور گفت: موضوع ریزگردها استان ما را هم تحدید می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۸    
نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای مرکزی استان گلستان امروز پنج شنبه 5 بهمن 95 در محل شهر آفتاب در جوار حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
نخستین همایش ملی حقوق سبز با محوریت تاکید بر چالش های زیست محیطی مناطق شمالی کشور صبح امروز با حضور و سخنرانی حجة الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان؛ اختصاص 425 دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان های راهیان نور را یکی از مأموریت های ویژه این اداره کل برشمرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۸    
دادستان کل کشور با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست در کشور گفت: در عرصه محیط زیست باید بسیج با جدیت ورود پیدا کند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۳    
در اتفاقی نادر در یک جشنواره غذا در گرگان سوسک پیدا شد .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۳    
جانیاز شهید فرشید نیا از گرگان تا آخرین روزهای زندگی خود با عوارض شیمیایی مبازره کرد و در حالیکه وضع مالی چندان خوبی نداشت همواره حامی ولایت و انقلاب اسلامی بود .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۲۸    
عدم حضور جناب عالی در هفته ی دولت بر مزار پاک شهید روحانی فرد و عدم حضور شما در مراسم آیین رونمایی از سند هویتی ان شهید بزرگوار در نمازجمعه کردکوی سئوال برانگیز و تعجب آوربود!