سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۳:۰۶Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 15 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۷    
اگر مایلید چند اکانت کاربری تلگرام را به صورت جداگانه بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید کافیست یک اپلیکیشن App Cloner نصب کنید و سپس مراحل نصب زیر را انجام دهید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۵۳    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برپایی بازارچه مشترک صنایع دستی با خراسان شمالی در ایام نوروز خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۳    
قایم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و معاون هماهنگی امور استانداری گلستان گفت :معضل کارتن بدستان با هماهنگی دستگاه قضا مرتفع می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۴    
آرش نیرآبادی کشتی گیر با اخلاق گلستانی در تیم ملی نوجوانان از مبارزه با کشتی گیر اسرائیلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین کناره گیری کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۳    
معاون بهداشتی شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله گفت: در ایام تعطیلات عید سال 96، بازرسی از 1406 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط 10 اکیپ بهداشتی انجام می گیرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۳    
نخستین کنگره زنان موفق ایران امروز با حضور وزیر ارتباطات، وزیر کار و برخی استانداران کشور برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۶    
دومین کارگروه تسریع احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس با حضور استاندار گلستان در تپه نورالشهدا ناهارخوران گرگان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
استاندار گلستان گفت: برگزاری دومین کارگروه تسریع در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، آن هم در این مکان، حاکی از آن دارد که یک اراده جدی بر اتمام این پروژه فرهنگی وجود دارد و تأخیر در ساخت این پروژه به نفع ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۱    
کار عملی و ملموس در زمینه اقتصاد صورت نگرفت و همه مسائل کلیاتی بوده که در قالب سیاست های کلی و بر روی کاغذ باقی ماند ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۱    
سرپرست کمیته امداد گمیشان گفت: تمام وجوهات و کمک های مردمی که در شهرستان جمع آوری می شود تماما برای نیازمندان شهرستان هزینه می شود و ریالی به مصارف دیگر نمی رسد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۶    
مسئول ستاد اسکان نوروزی مسافران بندرترکمن از اختصاص 11 مدرسه و 92 کلاس جهت اسکان مسافرین نوروزی در بندرترکمن خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۶    
در آیین اختتامیۀ جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان از باشگاه بود گنبد کاووس به عنوان برگزیده دوم تقدیر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
15 روز از اولین تجمع کارگران شرکت مراغ پروژه جاده سازی رامیان به شاهرود برای دریافت مطالبات یکساله شان می گذرد ولی تاکنون هیچ خبری از دریافت حقوق نشده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۳    
یکی از روحانیون مقیم در روستاهای توابع آزادشهر، نامه ای دست نوشته از یک نوجوان 14 ساله ای را دریافت و برای ما ارسال کرد. متن این نامه حاکی از واقعیتی دارد که قلب خواننده ان را به درد می آورد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۸    
همزمان به روز درختکاری فزرندان گلستانی برای آینده خود دست به کار شده و با کاشت نهالی به اهمیت محیط زیست پی برده و برای حفظ این سرمایه عظیم تلاش میکنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۸    
به یادمان هر قهرمان ملی پوش گنبدکاووس در روز درختکاری، یک نهال در محوطه سالن المپیک این شهرستان کاشته شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۳    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه با اشاره به اهمیت روز درختکاری گفت: روز درختکاری یک تلنگر و بهانه ای است برای این که ما به محیط زیست احترام بگذاریم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
فرماندار بندرگز گفت: پایگاه ها و کمپ های نوروزی در شهرستان بندرگز در ایان نوروز امسال برپا خواهد شد و کمپین هایی روستایی را نیز در روستاهای مسیر اصلی مستقر خواهیم کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۸    
15 اسفند روز درختکاری است بیایید درختی بنشانیم و هوایی تازه کنیم و جلوی روند بیابان شدن گلستان را یا بگیریم و یا کند کنیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
اعضای این نوجوان ده ساله کلاله ای نجات بخش زندگی چهار نفر دیگر می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۳    
امر به معروف و نهی از منکر، سیستم پیشنهادی اسلام، برای پایش مستمر وضعیت اجتماع و بهبود آن، به منظور تأمین و تضمین سلامت و سعادت فراگیر جامعه است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تجلیل از مردم آذربایجان و گرایشهای دینی آنان، گفتند: خیر و مصلحت دولت آذربایجان در همراهی با احساسات مذهبی مردم است ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۸    
درخت به عنوان یک اسطوره تقریبا درتمامی اسطوره های ملل و نحل حضور دارد.از درختهایی که وجه تابویی وقداست الهی دارند تا درختهایی که به نحوی مورد احترام در ادیان و اقوام اند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۳    
فرمانده انتظامی استان گلستان از صحت عمل و رد رشوه 100 میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس کلانتری 13 گرگان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۳    
ساختمان فروریخته پلاسکوی تهران در حالی از همان ابتدا پذیرای مسئولان قرار گرفت که هر حضور به یک اظهار نظر خلاصه شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۳    
شهدای گمنام که در خوش نامی شهره عام و خاص شدند عاقبت در شهر ما آرام گرفتند. مردم شهرستان مینودشت میزبان شهدای خوشنام شدند و افتخاری دیگر نصیب مان شد اما چه شد که این میزبانی به نا مهربانی رسید؟
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۸    
در نشستی که با حضور اعضای خانه مطبوعات استان گلستان با مدیر عامل شرکت گاز انجام شد بر تعامل هر چه بیشتر با شرکت گاز تاکید شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
پلنگ خلیل شهر در اثر تزریق سم توسط شکارچیان تلف شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
رییس اداره ورزش و جوانان گالیکش از برگزاری دومین المپیاد ورزشی گلستان خبر داد و گفت: مشعل برگزاری رقابت ها توسط قهرمانان جهانی و ملی از گالیکش عبور کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۳    
ویژه برنامه نوروزی خندوانه با شکل و شمایل جدیدی به روی آنتن خواهد رفت که از جمله آن می توان به حضور 4 عروسک جدید اشاره کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۳    
یک نماینده مجلس تاکید کرد که اگر ما به نتیجه ای برسیم که وزیری صلاحیت اداره وزارتخانه ای را ندارد و او را به دلایل مختلف استیضاح نکنیم خیانت به دولت است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
یکی از نوشیدنی های مضر برای بدن انسان نوشابه است اما باید بگوییم همین نوشیدنی مضر می تواند جایگزین مناسبی برای مواد شیمیایی در خانه تکانی ها به شمار رود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۳    
بعد از پیگیری هایی که مردم و رسانه در خصوص معضلات بوجود آمده در شهرک بهارستان داشتند، جلسه ای در این خصوص در جهت حل معضلات با حضور مدیرکل راه و شهرسازی "مبارک قدم" برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
رئیس دانشگاه گلستان، مهمترین مشکل این دانشگاه را کمبود فضا و اعتبارات عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکلات در کوتاه مدت تجمیع دانشگاه گلستان و علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مهمترین اقدام محسوب می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
زنده یاد یعقوب یعقوبی پدر شهید محمد یعقوبی میاندره از روستای میاندره شهرستان کردکوی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
مراسم استقبال و زیارت درب طلای حرم مطهر امامین جوادین (ع) در مینودشت برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۳    
حوزه علمیه دارالشفاء گرگان از بین داوطلبان ورودی به حوزه علمیه از مقطع سیکل برای سال تحصیلی 97_1396 طلبه می پذیرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۸    
رسانه های آمریکایی بامداد یکشنبه گزارش داده اند تظاهرات حامیان و مخالفان دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در شهر برکلی در ایالت کالیفرنیا به زد و خورد فیزیکی میان دو طرف منجر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل زندان های استان تهران از بازگشت مهدی هاشمی به زندان اوین خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
اموال مرکز توانبخشی شکوفای بهزیستی شهرستان کردکوی سرقت شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۳    
معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: به مناسبت هفته بنیاد شهید 4 هزار نهال به یاد حدود چهار هزار شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس در نقاط مختلف استان غرس می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
درب حرم مطهر امامین جوادین (ع) با رسیدن به روستای مهترکلاته شهرستان کردکوی مورد استقبال بی نظیر مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه این روستا قرار گرفت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
تعدادی ازفعالین اجتماعی شهرجلین به همراه اعضای شورای شهر وکارکنان شهرداری در روز درختکاری 3500نهال در جنگل گرم آبدشت (توسکستان) کاشتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
در نوشتار سوم اصل یکصد و پانزدهم قانون اساسی مورد بررسی قرار گرفت. اشاره گردید که یکی از مهمترین مشخصه های رئیس جمهور در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر رجل سیاسی و مذهبی بودن تقوی است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۳    
مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای هیات دولت از پرداخت حقوق های نامتعارف انتقاد کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا از دستگیری مجرمان سابقه دار در آق قلا خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۸    
برنامه استقبال و زیارت درب طلایی حرم امامین جوادین (ع) با حضور پرشور مردم در مسجد جامع بندرترکمن برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
معاون عمرانی استاندار گلستان گفت :مشکل اساسی در خصوص جزیره آشوراده محیط زیست نبود بلکه مصوبه شورای اشتغال مازندران بود که طرح جامع میانکاله و آشوراده را در دولت قبل به صورت یکپارچه مصوب کرده بود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۳    
فیلم تکان دهنده ای از لحظات تضرع رهبر معظم انقلاب اسلامی در توسل به صاحب الزمان(عج) که نشان دهنده عمق ارادت معظم له به ولایتی است که زمامدار آن در غیبت هستند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۸    
با تعامل سپاه ناحیه گرگان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گرگان و بر اساس دستور قضایی دادیار شهرستان یک کارگاه تولید مشروبات الکلی کشف شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۸    
چون ولی فقیه را بعنوان نائب برحق امام عصر قبول داریم و از طرفی شان امام معصوم ع را مبرا از رضایت به فردی غیر معصوم در جایگاه ولایت الهی می دانیم پس مقام عصمت عمومی را برای ولی فقیه می پذیریم و در ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۱۸    
مدیر خانه مطبوعات گلستان گفت :خدمات دندانپزشکی شامل (کشیدن دندان، پر کردن، جرم گیری یک سطحی و دو سطحی) برای تمامی اصحاب رسانه دارای کارت عضویت خانه مطبوعات استان رایگان شد.