دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 8 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۴    
همایش جامع گردشگری ایران و نمایشگاه جانبی با حضور دو عضو شورای اسلامی شهر گالیکش ساری برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهر سرخنکلا صبح امروز با حضور پرشور مردم شهید پرور این شهر برگزار گردید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۴    
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گمیشان گفت : مدرسه وحدت اسلامی گمیشان با امکانات ویژه در محیطی ایمن و زیبا آماده پذیرای از گردشگران نوروزی است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: باید نگاه های سیاسی را کنار بگذاریم و به توسعه همه جانبه استان فکر کنیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۴    
رییس آموزش و پرورش بندرترکمن اظهار داشت: مهم ترین هدف از تشکیل امور تربیتی پاسداشت مرزهای اعتقادی ، حفظ دستاوردها و تبیین ارزش های انقلاب در مدارس است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۶    
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی گلستان با شرکت 15 دوچرخه سوار از سراسر استان در علی آبادکتول برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۱    
خواهر شهید از روزی گفت که حسنعلی از منطقه برگشته بود و به خانه اش آمد تا او لباسش را برایش کوتاه کند اما به ناگاه رعد و برق شدیدی ایجاد شد که باعث پاره شدن کابلهای برق گردید و در جلوی پای برادرش ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۶    
قصرالدشتی مجسمه ساز شیرازی، در هفته فرهنگ و اقتصاد ایران - ترکمنستان؛ سردیس شاعر ترکمنستانی "مختوم قلی خان" را پس از ساخت به موزه آکادمی دانشگاه هنر این کشور، اهدا کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۱    
فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول از حضور 3 شهید گمنام در این شهرستان خبر داد و گفت: آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهیدان همزمان با ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۶    
خانم 31 ساله مریوانی روز بعد از انجام عمل سزارین، دچار تشنج شده و متاسفانه علی الرغم تلاش تیمی متشکل از متخصصین زنان بیمار به درمان پاسخ نداده و ظهر روز بعد از عمل فوت کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
به عنوان بنای ماهر به عتبات اعزام شدم. کار، فراوان، ولی همت هم زیاد. کار در کربلا و نجف زمان را از یاد میبرد. خدایا قسمتم کن تا دوباره بروم و زکات بدنم را آنجا پرداخت کنم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۷    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: درراستای اهداف درس کاروفن آوری، بازارچه کار و فن آوری در مدارس گلستان در حال برگزاری است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۷    
خانواده ای که هر روز بیش از پیش در باتلاق وام و جریمه های آن فرو می رفت، با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)، بخشدار مرکزی کلاله و بانک مربوطه از این باتلاق بیرون کشیده شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۷    
فرماندار گچساران به مأ مور وظیفه شناس حراست فرودگاه شهید ابراهیم امیدبخش این شهرستان سیلی زد!
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۲    
هم زمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۷    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس از صادرات 950 هزار دلار روسری ترکمنی چاپ باتیک از این شهرستان به خارج کشور از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۷    
مراسم ختم والده مکرمه سردار محمدرضا نقدی با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم برگزار شد .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه شورای تأمین استان سخنرانی بندرگز و علی آباد در دهه فجر را لغو نکرد، گفت: سخنرانی شکوری راد انجام شد و مازنی هم خودش نیامد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۸    
رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان گرگان گفت : فروشگاه بهاره عرضه محصولات از فردا ساعت 10 صبح افتتاح شده و تا 15 اسفند ماه ادامه دارد و ساعت بازدید نیز از 10 صبح تا 20 شب می باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۳    
تعهد و احساس مسئولیت دختران و پسران در ازدواج مهم تر از سن و کار آنان است چرا که این مسئله در ازدواجهای دانشجویی ثابت شده است و باید اعتماد و صمیمیت در زندگی بیش از هر چیز دیگر ارجحیت داشته باشد و ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۳    
به مناسبت 9 اسفند روز حمایت از حقوق مصرف کننده ، اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان گلستان با اصحاب رسانه نشست خبری برگزار کردند .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور در جمع استانداران، فرمانداران و بخشداران سراسر کشور گفت: نباید بگذاریم افراد ناشناخته امنیت انتخابات را بر هم بزنند!
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۸    
هنوز چیزی نشده شهید گمنام تپه سرخنکلاته را نامدار کرد و تپه ای که تا همین امروز پاتوق و خلوتگاه بیکاران بود و آشغال ها مسیر آن را تا شهر علامت گذاری می کردند را به یاد میراث فرهنگی آورد!!! ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۳    
یک نخبه فرهنگی شهر سرخنکلا با بیان اینکه مگر میراثی بالاتر از شهادت داریم، گفت: خاک تپه مقصودی را برده اند میراث فرهنگی کجا بود؟ مطمئن باشید با وجود شهدا تپه را نخواهند برد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۳    
مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن اظهار داشت: ضرورت احیاء سبک زندگی فاطمی، فاطمه شناسی و تبیین ابعاد و زوایای مهم در خطبه های حضرت زهرا(س) می تواند الگوگیری از آموزه های فاطمی در سبک زندگی ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۳    
در آیین پایانی جشنواره های قرآن و عترت، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیوان شعر یکی از علمای اهل سنت گلستان رونمایی می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۳    
عشق و علاقه به رهبر انقلاب در دلهای مردم و مسئولین موج می زند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۳    
در حالی که بخشی از نیاز شب عید به میوه از سوی کشاورزان داخل تامین می شود که بازار شب عید از هم اکنون مملو از میوه های وارداتی شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۸    
رئیس اداره آبفار شهری بندرگز از احداث چاه جایگزین شماره 2 با عمق 128 متر خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۸    
اگر هنوز معتقدند که در انتخابات 88 تقلب صورت گرفته است، کوتاه آمدن از موضع قبلی و دست آشتی دراز کردن به سمت متهم تقلب چه معنایی می تواند داشته باشد؟ بنابراین کلمه آشتی تا قبل از تعیین تکلیف مقصران ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۳    
فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریال کالای قاچاق توسط ماموران ایست و بازرسی تنگراه گالیکش خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۳    
در پی وعده روشنایی بلوارهای آزادشهر توسط مسئولین شهر تا پایان سال 1395، دومین بلوار شهر نیز روشن شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۳    
دومین اجلاسیه استانی اقامه نماز با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی در گنبدکاووس برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۸    
رییس هیئت کارته گالیکش گفت: گالیکش نایب قهرمان رقابت های انتخابی سبک گوجوریو تیم ملی کاراته شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۸    
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال این روزها کار ساده ای برای انتخاب یازده بازیکن اصلی خود به منظور دیدار با التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۸    
رئیس شبکه بهدشت مراوه تپه گفت: روز شنبه اولین دیالیز در شهرستان مرزی مراوه تپه انجام شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۸    
دوره باز آموزی طرح امداد و نجات نوروزی سال 96 به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۸    
به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ، با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آیین متمرکز اردوی زیارتی راهیان نور دانشجویی استان گلستان برگزار می ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۳    
فرماندار گالیکش گفت: راهیان نور یک برنامه فرهنگی بزرگ و تثبیت شده در کشور است که دامنه تأثیر آن تا اقصی نقاط دنیا رسید است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی درگذشت والده سردار نقدی معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران را تسلیت گفتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۸    
تعدادی از کوهنوردان شهرستان های گالیکش به قله سه هزار و 945 متری قله شاهوار شاهرود در استان سمنان صعود کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۸    
گروه اعزامی جمعیت هلال احمر استان گلستان در میان استقبال پر شور مردم و مسئولان در پلیس راه نوکنده از سفر معنوی کربلای معلی به استان بازگشتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۸    
کارآفرین و احیاء کننده حصیربافی در کردکوی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در سایه انگیزه تولید کارآفرینان محقق می شود، می گوید، حمایت مسؤولان انگیزه تولید را در کارآفرینان تقویت می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۸    
رئیس هیات والیبال استان گلستان گفت: در اتفاقی نادر در والیبال گلستان 9 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال زیر 23 سال دعوت شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۸    
مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از شناسایی فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب یکی از شهروندان نموده بود خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۸    
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ایجاد سازمان الکترونیک را یکی از برنامه های مهم هیات مدیره دانست و هدف از آن را یکسان سازی روش های انجام امور اداری، آسان سازی و کاهش زمان ارائه خدمات مهندسی ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۸    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح نقش کافه ها در زمینه مقاصد گردشگری شهری به کافه گردی هوشنگ ابتهاج با مرتضی کیوان و سیاوش کسرایی پرداخت و گفت: نخستین حمام ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۸    
با دستور فرماندار گرگان انتخابات هیئت مدیره و مجمع عمومی انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان گلستان به دلیل عدم عایت مقاد قانونی ابطال شد .