یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۱۳Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 24 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۶    
همه ساله مردم روستاهای استان گلستان با فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال اقدام به تهیه و پخت آش می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۶    
سمانه مدت هاست که یک غده بدخیم در مغزش جاخوش کرده است؛ اما هنوز دست از کار نکشیده و با یک کار تلگرامی کوچک خرج بیماری خود و همسر جانباز و دو فرزندش را می دهد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۱    
250 نفر به اردوی راهیان نور مناطق جنوب کشور در قالب شش اتوبوس اعزام شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۷    
بر اساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار سال 95 که توسط مرکز آمار ایران منتشر شد، نرخ بیکاری در سال جاری با افزایش 1.4 درصدی، 12.4 درصد اعلام شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از مرگ مشکوک مهدی مهدی پور قهرمان سابق و ملی پوش بوکس کشور و کرمانشاه بر اثر اصابت گلوله خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۷    
اخبار منتشر شده از حواشی سفر هیات دولت در آبان ماه سال جاری به البرز، اخیرا در سرخط خبرهای این استان قرار گرفته است ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
صادق سنچولی کاراته کا ارزنده تیم ملی از شهرستان گالیکش قهرمانی رقابت های دانشگاه های پیام نور کشور شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۷    
فرمانده سپاه گفت: در بعد خارجی بیداری انقلاب و جبهه مقاومت انقلاب نمایان است و این به هم ریختگی در دنیای استکبار بدون تردید از اثرات انقلاب اسلامی بوده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۲    
طرح مادران آسمانی به منظور پاسداشت مادران شهید استان گلستان توسط دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تا پایان امسال برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۲    
با حضور مسئولان محلی، هنرمندان و جمعی از شهروندان آئین تکم گردانی در مینودشت برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۲    
یکی از مسافران رو به نگارنده کرد و پرسید؛ آقای شریعتمداری! به نظر شما این هواپیما خوب نیست؟ پاسخ دادم چرا خوب نباشد، هواپیمای خوب و مدرنی است. گفت؛ پس چرا در کیهان به خرید آن اعتراض کرده اید؟
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۷    
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان از تولد اولین چهارقلودر سال جاری در این شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:خوزستان، استان عجیبی است چرا که همه این استان سراسر معنویت است و جوانان باید قدردان این نعمت باشند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۷    
فرماندار کلاله گفت: با توجه به اینکه مشکل آب شرب روستاهای نیاز آباد، آیدرویش و شهرک فرهنگیان به قوت خود باقی است، مجوز حفر یک چاه برای مکان های یاد شده صادر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
همزمان با گرامیداشت هفته شهدا دانش آموزان مدرسه شاهد بندرترکمن در یادواره شهدای دانش آموزی یاد و نام شهدای انقلاب را گرامی داشتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۲    
عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن رییس هیات تکواندو گلستان شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
مسئول سازمان بسیج طلاب استان با بیان قدرت و تفکر بسیج در حوزه های علمیه گفت: تفکر بسیج در حوزه های علمیه همیشه در حال مبارزه با سکولار است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
روزنامه دولتی ایران این روزها با طرح هایی که دولتمردان آنرا پیش از این مزخرف و فاجعه خوانده اند، تیترفروشی می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار شب عید در گلستان از 26 اسفندآغاز می شود و بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی برای توزیع در استان تهیه و ذخیره شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۲    
فرمانده جدید منطقه انتظامی شهرستان گالیکش منصوب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۷    
وزیر کشور در ابلاغیه ای به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، دستور شروع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را صادر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شناسه دار کردن انبارها و مراکز نگهداری کالا در سامانه ای که به همین منظور طراحی شده، اولویت استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۲    
با وجود وعده هایی که برای توسعه تپه تاریخی قلعه خندان گرگان داده شده بود اما این روزها شهروندانی که از کنار این تپه می گذرند چیزی جز پله ها و دیوارکشی و چند بنای نیمه کاره اثر دیگری مشاهد نمی کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۷    
جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان جای افراد واداده به دشمن نیست، افزود: هر کسی در مقابل کشور به دشمن واداده نباید اجازه به او داده شود که سخنران مراسمات انقلابی شود .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۷    
قسمت اول مستند جنجالی چرخ منتشر گردید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان گفت : برخی نیازمندی های بشر ولو اینکه همه دانشمندان و اندیشمندان افکارشان را روی هم قرار دهند اما توانایی برطرف ساختن آن را ندارند و اینجاست که نیاز است علم دین ورود کند .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان گفت: به منظور تنظیم بازار شب عید بیش از 140 تن برنج، شکر، مرغ منجمد و گوشت قرمز، سیب و پرتقال در شهرستان رامیان با قیمت مصوب توزیع می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۷    
اگر اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل باشد، دیگر نیازی به تبلیغات گسترده مبنی بر انجام کارها یا گزارش های روزانه، ماهانه و ... نخواهد بود، چرا که اقتصاد طوری هست که مردم به راحتی آن را لمس می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۷    
امام جمعه گنبدکاووس گفت: لقمه حرام باروت وجود آدمی را خاکی می کند، از خدا بترسیم ازخوردن لقمه حرام که تاثیرات آن تا مدت ها در وجود آدمی باقی خواهد ماند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۷    
برای حضور در این ورزش و این مسابقات باید مربی داشته باشی تا به موفقیت دست یابی اما من تا به امروز مربی دراختیار نداشتم که بخواهم زیرنظر آن پرورش یابم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۲    
در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و حضور گردشگران نوروزی در علی آباد کتول، عملیات پاکسازی و منظر آرایی حریم راه های این شهرستان انجام شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۷    
مدیر بازارچه اینترنتی بانوان شهرستان گالیکش گفت: برای اولین بار نمایشگاه عیدانه به همت بانوان هنرمند بازارچه اینترنتی بانوان شهرستان گالیکش با حضور فرماندار، شهردار و دیگر شهروندان برپا شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
بسیجیان شهرستان کلاله در مناطق جنگی به بازدید از این مناطق پرداختند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
همراه گرگانلی دوجی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی مراوه تپه منصوب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان از انعقاد قراردادمطالعاتی ژئوپارک قلعه میران و همچنین مرمت و بازسازی کاخ و حمام ایلخانی رامیان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
آخرین اخباربخش گلدشت گمیشان را در ساحل گمیشان بخوانید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
فرماندار گمیشان گفت: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی نظام است .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۲    
عبدالله ناصری حوادث سال 88 را نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و اجتماعی کشور می داند و می گوید اصلاح طلبان با اتفاقات روز عاشورا 88 و سایر روزها مخالفند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
پیاده روی خانوده های معظم شهدا و ایثارگران علی آباد کتول به مناسبت بزرگداشت هفته شهید، از مقابل گلزار شهدای گمنام پارک انقلاب تا گلزار شهید گمنام دانشکده فنی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
بی احتیاطی راننده کامیون در محور مواصلاتی شهرستان های گنبدکاووس به مینودشت، چهار نفر را به کام مرگ فرستاد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کلاله با تکذیب شایعه وقوع سرقت به عنف در سطح این شهرستان گفت: واقعه عصر گذشته، درگیری چند جوان به دلیل خصومت شخصی بوده و هیچ سرقتی رخ نداده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
مسئولان، نخبه گان ورزشی و علمی شهرستان به همراه تنی چند از اصحاب رسانه شهرستان مینودشت از خانواده های شهدا دیدار کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
به مناسبت سالرروز رحلت حضرت ام البنین و روزتکریم مادران شهدا مسئولین گمیشانی با مادران شهید شهرستان دیدار کردند و به یاد هر شهید یک نهال کاشتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
همزمان با سراسر کشور و به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، مادران شهدای شهرستان رامیان مورد تکریم مسئولین شهرستانی قرار گرفتند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
به مناسبت سالروز تکریم از مادران شهدا مسئولین و دانش آموزان گالیکش از 46 مادر شهید این شهرستان دیدار و دلجویی کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
با آواها و نواهای فرح بخش، نوروز خوان ها ، بالاجاده ای ها این کهن فرهنگان گوشه شمال غربی گلستان زمین به استقبال سال جدید و نوروز باستانی می روند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس ستاد دیه استان از آزادی 50 زندانی دیون مالی تا 22 میلیون تومان تا پایان اسفند امسال در گلستان انجام خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
طی حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان علی اصغر قدیمی به عنوان جانشین معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع و مدیرگروه برنامه ریزی و فنی این اداره کل منصوب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با توجه به تماس با فرماندار مراوه تپه، با وجود شدت بالای چهار ریشتری و عمق کم، خوشبختانه زمین لرزه صبح امروز تلفاتی در پی نداشته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
فرمانده سپاه ناحیه گرگان از اعزام 266 نفر به راهیان نور در شهرستان خبر داد و گفت: اولین مرحله اعزام کاروان راهیان نور در شهرستان گرگان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
مدیر کل استاندارد گلستان از تحقق 170 درصدی برنامه تدوین و تجدید نظر استاندارد ملی در گلستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
"چهارشنبه سوری" ایرانیان در سال های اخیر با ورود ترقه ها و مواد آتش زای خطر آفرین ، به چهارشنبه سوزی تبدیل شده و از آن حالت زیبای کهن خود افتاده شکی نیست و این انحرافی است که باید اصلاح شود ...