یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۴۴Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 7 اسفند 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 گلستان ما 1 اسفند 1395 گلستان ما 2 اسفند 1395 گلستان ما 3 اسفند 1395 گلستان ما 4 اسفند 1395 گلستان ما 5 اسفند 1395 گلستان ما 6 اسفند 1395 گلستان ما 7 اسفند 1395 گلستان ما 8 اسفند 1395 گلستان ما 9 اسفند 1395 گلستان ما 10 اسفند 1395 گلستان ما 11 اسفند 1395 گلستان ما 12 اسفند 1395 گلستان ما 13 اسفند 1395 گلستان ما 14 اسفند 1395 گلستان ما 15 اسفند 1395 گلستان ما 16 اسفند 1395 گلستان ما 17 اسفند 1395 گلستان ما 18 اسفند 1395 گلستان ما 19 اسفند 1395 گلستان ما 20 اسفند 1395 گلستان ما 21 اسفند 1395 گلستان ما 22 اسفند 1395 گلستان ما 23 اسفند 1395 گلستان ما 24 اسفند 1395 گلستان ما 25 اسفند 1395 گلستان ما 26 اسفند 1395 گلستان ما 27 اسفند 1395 گلستان ما 28 اسفند 1395 گلستان ما 29 اسفند 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۹    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در طراحی و ساخت مدرن ترین و کارآمدترین تجهیزات دفاعی کارنامه موفقی دارد تا جایی که در برخی از تجهیزات حوزه های دفاعی و تهاجمی، علاوه بر رسیدن به خودکفایی ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۱    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان از معرفی 63 واحد نانوایی متخلف این شهرستان به تعزیزات حکومتی درسال جاری خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۳    
رئیس دانشکده مائده گرگان از آمادگی کامل این دانشکده در میزبانی از مهمان خوشنام خود خبر داد و گفت: میزبانی از شهید افتخار ما در دولت تدبیر و امید است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای صادرات صنایع دستی ایجاد نشده لذا وابستگی به اقتصاد نفتی ادامه دارد ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۳    
شهیده خدیجه ولی زاده یکی از شهدای حادثه تروریستی حله است که پایگاه خبری رهیاب در چندین بخش به معرفی این شهیده بزرگوار می پردازد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۳    
جلسه هماهنگی استقبال ازشهید گمنام در شهرستان رامیان، با حضور معاون فرماندار این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۸    
نظام غلط بانکداری که سال های سال در کشور ما رایج شده باعث صدمات زیادی به واحدهای تولیدی و بخش خصوصی و حتی دولتی شده است و این در حالی است که به گفته مقامات رسمی ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۳    
رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر گلستان گفت:"امان تاج هوشمند" به عنوان مدیر ممتاز طرح تعالی مدیریت مدرسه کشور انتخاب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۳    
شش هزار دست لباس با کمک نیکوکار گلستانی به نیازمندان کلاله اهدا شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۸    
روحانی با وعده هایی به اهواز آمده بود و پیش از این نیز رییس جمهور در سفر استانی خود به خوزستان وعده های داده بود که در ادامه آنها را مرور خواهید کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۳    
معاون فرماندار به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان از بازارچه فنآوری مدرسه شبانه روزی نیکان رامیان بازدید کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۸    
هفته ها از راه اندازی کمپین بودجه عادلانه برای افزایش حقوق معلمان و بهبود کیفیت اموزشی توسط فعالان صنفی معلمان می گذرد و امضای آن هم اکنون به بیش از 107 هزار معلم رسیده است ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۳    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور هدایت جریان تخریب رقبای حریف را به صراحت در دستور کار قرار داده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۳    
مهمانان آفریقایی ششمین اجلاسیه حمایت از انتفاضه فلسطین با امام جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس دیدار کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن جدید سهند که پیشرفته ترین ناوشکن ما خواهد بود، بزودی به ناوگان دریایی الحاق خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۳    
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: آقایان فکر کرده اند هنرپیشگانی که به کارگردانی دولت استکبار بازی کرده اند خیال آشتی دارند مردم به آنها رأفت نشان دهند، با فتنه گر نباید آشتی کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۸    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، هزینه خدمات مهندسی را در ایران 2 درصد قیمت تمام شده ساختمان بیان کرد و آن را رقمی بسیار پایین دانست.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از اعزام 23 نیروی فنی و عملیاتی برق برای کمک به رفع مشکلات برق خوزستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۸    
سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید تازه تفحص شده 8سال دفاع مقدس دیدار کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۸    
حجت الاسلام سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس به دلیل افزایش ناگهانی فشار خون در بیمارستان بستری شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۳    
کارنامه ارزی سال 95 حکایت از آن دارد که اوج گیری نرخ دلار از بعد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز و با تصویب تمدید داماتو در سنا به اوج نزدیک شده و در سال نو میلادی رو به افول گذاشته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی به استان گلستان سفر می کند که برخی از گروهها به دنبال معرفی جایگزینی برای مدیر کل فعلی هستند و البته خیلی از اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه از این سفر چندان مطلع نیستند .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۸    
قیزلر قلعه یا قلعه ی دختران، یکی از نقاطی است که می تواند مقصد گردشگری شما در تعطیلات باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۸    
در آستانه عید نوروز قرار داریم و دوباره مسئله جذب گردشگران نوروزی قوت گرفته است، مسئله ای که ستاد سفر فرمانداری گرگان برای آن آماده شده اما هنوز جاذبه های گردشگری ما آماده نیستند!!
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از آغاز توزیع نهال از ابتدای زمستان در این استان خبر داد و گفت: تا پایان هفته منابع طبیعی 700 هزار نهال رایگان بین مردم و متقاضیان توزیع می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۸    
برخی کارشناسان معتقدند،افزایش 10 درصدی وابستگی بودجه سال 96 به نفت بر خلاف اهداف مرتبط با سیاست های اقتصاد مقاومتی است و این موضوع در مسیر سیاست ها و افق کلانی که در عرصه اقتصادی پیش بینی شده ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۳    
در پی انتشار خبری با عنوان توهین ماموران شهرداری مینودشت به یک خبرنگار شهرداری مینودشت جوابیه زیر را ارسال کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۳    
بستر جاده روستای قویجق عاری از گل و لای توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۸    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسانی که در سال 88 مرتکب جرم شدند برای بازگشت به آغوش ملت باید بپذیرند که مجرم بودند و به مردم و نظام هزینه تحمیل کردند و باید به جرم خود اقرار کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۸    
آموزش وپرورش با ابلاغ بخشنامه ای نحوه محاسبه نرخ حق التدریس نیروهای آزاد تمام وقت و غیرتمام وقت را اعلام کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۳    
جشنواره آدم برفی، صبحامروز در النگ رامیان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۳    
برنامه استقبال و زیارت درب حرم امامین جوادین(ع) درشهرستان رامیان به شرح ذیل است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۸    
عالم مرگ و حقایق نهفته در آن همیشه برای برای انسان ها باعث کنجکاوی و وحشت بوده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۳    
تصریح رسول خدا(ص)که از تواتر لفظی برخوردار است، بیانگر عصمت حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد.عصمتی که خدای متعال در آیه تطهیر به تضمین آن خبر داده است، و از این احادیثی که مورد تایید شیعه و سنی می باشد ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۸    
با حضور فرماندار گالیکش دومین همایش سالیانه تجلیل از بازیکنان مدرسه فوتبال توژال شهرستان گالیکش برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۳    
قاضی حیدری از دستگیری سر کرده یکی از گروه های اراذل واوباش در جشن مختلط خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
تعدادی از مسئولین و مدیران استانی با ارسال پیام هایی درگذشت جانباز شعبانزاده نمیمی را تسلیت گفتند اما تا این لحظه از پیام اداره کل شیلات خبری نشده است .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از افزایش شیوع آنفلوانزا به 21 استان خبر داد و گفت: میانگین قیمت تخم مرغ در مرغ داری به 5000 تومان رسیده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۳    
مسابقات قرآن در رشته قرائت در سطح شهرستان رامیان، صبح امروز در مسجد جامع شهر دلند یرگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۸    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش گفت: ساعت 14 و 30 دقیقه امروز بخشی از عرصه های منابع طبیعی شهرستان گالیکش در منطقه پیرباد روستای فارسیان فرنگ دچار حریق شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۳    
هشدارهای پنتاگون و کشورهای اروپایی نسبت به تبعات وارد کردن نام سپاه پاسداران به فهرست سازمان های تروریستی، کاخ سفید را نسبت به اجرای این طرح مردد کرده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
در همایش بزرگداشت روز مهندس در کلاله که با حضور مسئولان آموزش و پرورش گلستان برگزار شده بود برانتخاب رشته های هنرستانی برای دانش آموزان تاکید شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۸    
پیکر 7 لاله خوشنام روز سه شنبه 10 اسفند ماه وارد گلستان شهدا می شود و مراسم استقبال از این لاله های پرپر در ساعت 13 همان روز در میدان بسیج گرگان برگزار می گردد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۸    
خطیب جمعه بخش کوهسارات گفت: استمرار مقاومت رمز کامل پیروزی فلسطین است
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸    
حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، شعار مرگ بر اسرائیل شعار راهبردی جهان اسلام است و مقاومت و ایستادگی در برابر این رژیم سفاک و غاصب تا حذف آن از صفحه ی تاریخ به فضل الهی ادامه ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۳    
امام جمعه گنبدکاووس گفت: بعد از برگزاری کنفرانس مونیخ نیاز است که مسئولین دیپلماسی فعالتر و شجاعانه در برابر دشمنان داشته باشند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۸    
سرپرست داسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: 44 نفر مرد و زن در جریان یک پارتی در این شهر دستگیر شدند.