سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۳:۲۱Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 1 اسفند 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 1 اسفند 1400 مشرق نیوز 2 اسفند 1400 مشرق نیوز 3 اسفند 1400 مشرق نیوز 4 اسفند 1400 مشرق نیوز 5 اسفند 1400 مشرق نیوز 6 اسفند 1400 مشرق نیوز 7 اسفند 1400 مشرق نیوز 8 اسفند 1400 مشرق نیوز 9 اسفند 1400 مشرق نیوز 10 اسفند 1400 مشرق نیوز 11 اسفند 1400 مشرق نیوز 12 اسفند 1400 مشرق نیوز 13 اسفند 1400 مشرق نیوز 14 اسفند 1400 مشرق نیوز 15 اسفند 1400 مشرق نیوز 16 اسفند 1400 مشرق نیوز 17 اسفند 1400 مشرق نیوز 18 اسفند 1400 مشرق نیوز 19 اسفند 1400 مشرق نیوز 20 اسفند 1400 مشرق نیوز 21 اسفند 1400 مشرق نیوز 22 اسفند 1400 مشرق نیوز 23 اسفند 1400 مشرق نیوز 24 اسفند 1400 مشرق نیوز 25 اسفند 1400 مشرق نیوز 26 اسفند 1400 مشرق نیوز 27 اسفند 1400 مشرق نیوز 28 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۳:۲۸    
خرس های قطبی به لطف لایه چربی و خزشان از هوای سرد جان سالم به در می برند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۴:۴۵    
اگر درد سینه تان 5 دقیقه یا بیشتر طول کشید؛ به خصوص اگر به بازوها، کمر، فک، گردن یا بالای شکم زد به اورژانس مراجعه کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۳:۳۳    
زردچوبه به مدت هزاران سال در آسیا مورد استفاده قرار گرفته است و بخش عمده ای از آیووردا، طب سنتی چینی، داروی سیدها و اونانی را تشکیل می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۷:۳۹    
روزنامه های ورزشی چهارشنبه 4 اسفند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۲:۲۲    
اکثر ما دوست داریم که لحظات آرامشی بخش را در زندگی تجربه کنیم اما زندگی امروزی به خاطر مشغله های زیادی که دارد؛ ممکن است باعث شود که دچار استرس و اضطراب شویم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۴    
امیر قطر همیشه در استقبال های رسمی و دیدارهای رسمی دوجانبه با سران و رهبران کشورهای دنیا به گونه ای ظاهر می شود که تا حدودی متفاوت و البته عجیب به نظر می رسد اما ریشه ای تاریخی و سنتی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
تحلیل های منتشره از یک حامی دوآتشه برجام در روزنامه های اصلاح طلب نشان می دهد که در واقع هیچ یک از دغدغه های مهم کشورمان در زمینه لغو تحریم ها و تضمین تعهدات آمریکا در توافق برجام، ملاحظه نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از دستگیری بیش از 500 شکارچی متخلف در این استان طی یکسال اخیر خبر داده است. علت تعداد زیاد دستگیرشدگان شکار چیست؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۲:۲۲    
یکی از مهم ترین مواد برای داشتنی پوستی انعطاف پذیر، درخشان و موهایی سالم مصرف اسیدهای چرب امگا 3 است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۰    
بزرگترین قبرستان جهان، قبرستان وادی السلام در شهر نجف عراق می باشد. این قبرستان اسلامی با مساحت حدود 1486 هکتار، از 1400 سال قبل تاکنون برای مردم نجف شناخته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی روزمرّگی های یک محیط بان نوشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی از یک توله پلنگ زخمی و منتسب شدن فیلم به منطقه کوهمره سرخی شیراز در اولین ساعات بامداد یکم اسفندماه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۳    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: بر اساس گزارش سازمان غذا و دارو میزان مصرف آزیترومایسین به طور قابل توجهی افزایش یافته و مصرف آن در بهمن ماه، بیش از سه برابر ماه های قبل بوده که زنگ خطر جدی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
بر اثر وقوع طوفان شدید و ویرانگر "یونیس" در سراسر اروپا، تاکنون دستکم 16 تن در چندین کشور جان خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
خودروسازی نیسان ژاپن، جدیدترین وانت سایز متوسط خود را با نام Nissan Frontier Pro-4X 2022 عرضه کرد که شاهد بیشترین به روز رسانی ها در طی 15 سال اخیر بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۹    
زارع پور وزیر ارتباطات: دولت سیزدهم دنبال مسدود کردن اینترنت نیست اما فضای مجازی تهدیداتی دارد که قانون گذار باید برای آن چارچوب تعیین کند. مشکلات اخیر در اینترنت حل خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۹    
سنگ معلق گرز لنگر یکی از جاذبه های طبیعی ایلام و در شهرستان دره شهر واقع شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۵    
چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی، بازرگانی، علمی و فنی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ازبکستان یکشنبه 1 اسفند 1400 با حضور معاون نخست وزیر ازبکستان و وزیر صنعت معدن در تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۸    
بازار فروش موهای ایرانی و خارجی رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته به طوریکه قیمت های نجومی آن ها با قیمت دلار بالا و پایین می روند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۴:۴۴    
مس یک ماده معدنی مهمی است که بدن به آن نیاز دارد و نقش خیلی مهمی در بدن ایفا میکند. کمک به سوخت و ساز سالم در بدن، سلامت و تقویت استخوان ها، کمک به عملکرد بهتر سیستم عصبی تنها بخش کوچکی از آن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۳:۳۳    
بیماری کروپ یکی بیماری شایع زمستانی در کودکان است که علائم شبیه به سرماخوردگی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۲:۵۰    
حمله هوایی شبانه ائتلاف سعودی به منزل مسکونی در استان حجه یمن به کشته و زخمی شدن نُه نفر که اکثرشان زن و کودک هستند منجر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۲:۳۶    
منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند؛ مردم سوریه از عبور کاروان نیروهای آمریکایی در استان الحسکه واقع در شمال شرق این کشور جلوگیری کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۲:۲۲    
هیلی پرلوس، روان شناس و الکس دیمیتریو، کارشناس خواب ، تعدادی تمرینات ساده تنفسی را ذکر کرده که به شما کمک می کند آرام شده و سریع به خواب بروید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۱:۱۲    
متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد گفت: بیشتر گردن درد و سردردهای ناشی از وضعیت نامناسب بدن را می توان با استفاده از حرکات اصلاحی و کششی ساده و نیز فیزیوتراپی از بین برد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۸    
سفارت آمریکا در مسکو هشدار امنیتی درباره تهدیدهای احتمالی در مسکو و چند شهر دیگر روسیه صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۲    
امام جمعه شهریار گفت: مطلب بیان شده در ادامه مبحث حمایت از نخبگان و قهرمانان بود و به هیچ وجه منظورم نسبت به پرسنل شهرداری شهریار یا حال حاضر نبود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان اینفوگرافی درباره عوامل خواب موندن صبحگاهی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۰    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: رئیس سازمان بنادر و دریانوردی ایران امروز در مصاحبه ای گفته است که ایران و قطر از طریق تونل زیردریایی به هم متصل می شوند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۶    
احیای برجام مستلزم اتخاذ تصمیم قاطع دولت بایدن درباره لغو تقریباً بی قیدوشرط تحریم های ضدایرانی و حل وفصل مسئله تضمین عدم خروج دوباره آمریکا از توافق است؛ اما عوامل زیادی در این باره دخیل هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۲    
ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو ضمن رد احتمال پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی در آینده ای نزدیک اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین نسبت به سال 2014 آموزش دیده و قوی تر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۰    
شبکه سی بی اس نیوز آمریکا در ادامه فضا سازی ها درباره حمله روسیه به اوکراین مدعی شد که فرماندهان روسی دستور لازم برای حمله به اوکراین را دریافت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توییتر نوشت: دستور قاطع رئیس جمهور، اراده ارکان دولت و سایر بخش های حاکمیت، پیگیری رسانه ها و حمایت مردم عوامل اصلی موفقیت نهضت آزادسازی سواحل بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جام جم اینفوگرافی درباره درمان سینوزیت با راهکارهای سنتی منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۵    
وزیر خارجه انگلیس در سخنانی با اتهام پراکنی به مسکو، مدعی شد که پوتین به دنبال ایجاد روسیه بزرگ است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۹    
بخشدار غیزانیه اهواز با تاکید بر جلوگیری از تیراندازی در مراسم تشییع و خاکسپاری گفت: بسیاری از طوایف خوزستان تیراندازی را در مراسم خود حذف کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۰    
برخی منابع آگاه در پاکستان از رایزنی های اسلام آباد و ریاض برای نهایی کردن تاریخ سفر آتی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به پاکستان در ماه آینده خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۵    
رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد که جاده کندوان به علت بارش شدید برف و کولاک بر روی تردد حودرویی بسته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۹    
دربی زاگرب در هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال کرواسی با تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۷    
الوکره در هفته نوزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر در مصاف با الغرافه به پیروزی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۹    
فضای سایبری رژیم صهیونیستی از ماه های گذشته دچار بحران حمله هکرها شده است و برای مقابله با این تهدیدها، قرار است یک نظامی بازنشسته ریاست اداره ملی سایبری این رژیم را به عهده بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۵    
در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال ماریتیمو با حضور علی علیپور مقابل فامالیسائو متحمل شکست شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: کمیته های انقلاب اسلامی یکی از اثرگذارترین مجموعه ها در تثبیت امنیت پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۷    
وزیر خارجه اوکراین در کنفرانس امنیتی مونیخ از غرب خواست، همین حالا روسیه را تحریم کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۳    
وزارت دادگستری به منظور اثربخشی جرایم نقدی مندرج در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درباره تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل پیشنهاد کرد مبالغ جرایم مندرج در قانون مذکور تعدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۸    
خانواده نظامیان آمریکایی کشته شده در حمله انتحاری به فرودگاه کابل اعلام کردند که احتمالا پنتاگون نتایج تحقیقات اخیر درباره این حادثه را دستکاری کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۳    
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله ضمن انتقاد از نقش منفی آمریکا و همپیمانانش در بحران لبنان، گفت که برخی از گروههای داخلی نیز در حال دسیسه علیه حزب الله هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۲    
حشد شعبی امروز یکشنبه اعلام کرد که تلاش 22 سوری برای عبور از مرز شمال غربی عراق را ناکام گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور روسیه از اقدام ائتلاف ناتو در ارسال سلاح های پیشرفته به اوکراین و ترغیب این کشور به نظامی گری انتقاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۷    
مشاور امنیت ملی عراق خبر داد که دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان، به زودی در بغداد برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۷    
شیاطین سرخ در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس در مصاف با لیدزیونایتد به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای از دستگیری عامل پخش صوت سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولین نظام در بازار رضا (ع) مشهد توسط پاسداران گمنام امام زمان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۳    
جلسه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو (کلاهبرداری شبکه ای) امروز در دو نوبت صبح و عصر به ریاست قاضی حسین سعیدی در شعبه 104 کیفری 2 دادگستری شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۲    
خبرها حاکی از سفر احتمالی نخست وزیر پاکستان به مسکو آن هم در شرایطی است که غربی ها مدعی قریب الوقوع بودن حمله روسیه به اوکراین هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۱    
وزیر خارجه سوریه که به مسکو سفر کرده است، جنون غرب در قبال روسیه را موجب تشدید تنش در صحنه بین المللی دانست و آن را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
نماینده مردم شهرکرد در مجلس با انتقاد از برخی پیشنهادات مطرح شده مبنی بر افزایش ارقام صادراتی حاصل از فروش نفت، تصریح کرد: نباید زلف بودجه را به برجام گره بزنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۶    
نایب رییس مجلس در جریان مذاکرات جلسه علنی امروز مجلس گفت: 141 نفر از نمایندگان به صورت داوطلبانه خواستار اعلام رای خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۴    
پژوهشگر و استاد دانشگاه لبنانی معتقد است ایران با وجود محاصره و تحریم در تبدیل تهدیدات به فرصت موفق عمل کرده و رژیم صهیونیستی از پیشرفت ایران در همه عرصه ها نگران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۸    
دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای آواربرداری و پرداخت بدهی ها از قبل برجای مانده به کار بسته، اما نباید در این مسیر با درخواست فرا قانونی کار را برای دولت سخت تر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مصوبه مجلس میزان صادرات نفت در سال آینده، یک میلیون و 400 هزار بشکه در روز و به قیمت 70 دلار پیش بینی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی با انتشار فیلمی نوشت: مجری شبکه سعودی اینترنشنال در دفاع از پهلوی راهی جز قطع کردن و انحراف بحث پیدا نمی کند. مهمان برنامه: برنامه به ابتذال کشیده شد! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۲    
فاینورد در مصاف با کامبور به پیروزی پرگل دست یافت. علیرضا جهانبخش گل سوم تیمش را به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۰    
موضوع استفاده از فناوری شرکتهای چینی و ترک در طرح نهضت ملی مسکن، بار دیگر مورد تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت؛ اما وی گفت که 100 درصد پروژه های مسکن توسط شرکت های داخلی اجرا خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۰    
وزیر آموزش و پروش گفت: از دکتر اخوان و تیم همراه اول تشکر می کنم که در راستای فعالیت های مسئولیت اجتماعی خود، جایگزین بسیار خوبی برای اجرای امر آموزش در دوران شیوع کرونا ارائه دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: تأمین بار مالی قانون رتبه بندی معلمان برای امسال و سال آینده در بودجه 1401 در نظر گرفته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
به گزارش مشرق، یک کانال تلگرامی با انتشار فیلمی نوشت: جشن و شادی دیشب توی بیرم (توابع استان فارس) برای یک آقا و خانم که بعد 25 سال صاحب فرزند شدن! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
رئیس جمهور گفت: اولویت دولت مردمی در عرصه فرهنگ، حمایت از تولیدات فاخری است که عناصر هویتی و ارزشی ملت، یعنی اسلام، ایران، خانواده، عدالت خواهی، مسئولیت پذیری و فساد ستیزی را تقویت کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۴    
جامعه آمریکا به سمت عدد نگران کننده یک میلیون کشته کرونا می رود. اما هنوز مقامات این کشور در تایید موفقیت سیاست کووید چین مقاومت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق، کمیل خجسته فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: الف. چون به معاویه خبر رسید که علی به سوی شام می آید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۸    
جلسه دوجانبه علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوهای وین برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر آقای رئیسی در کوتاه مدت می تواند در افزایش همکاری های دو کشور در حوزه انرژی به ویژه گاز اثرگذار باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۱    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با وزیر ارشاد در مورد حاشیه های جشنواره فیلم فجر را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۸    
بعد از آنکه در دی ماه امسال دو شاخص تورم نقطه به نقطه و ماهانه از روند کاهشی جامانده و افزایشی شد، بار دیگر در بهمن ماه خود را به تورم سالانه رسانده و هر سه شاخص کاهشی پیش رفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۲    
سرمربی تیم لورکوزن زمان بازگشت سردار آزمون به تمرینات این تیم را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
نماینده مردم تهران گفت:رئیس کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی اعلام کرد که کمیسیون تلفیق در جریان بررسی لایحه بودجه، رقم های لایحه را تغییر داده این امر موجب افزایش پایه پولی و کاهش ارزش پول ملی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه عربستان سعودی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ درباره ایران گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر 53 نماینده به رئیس جمهور درباره اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش آلودگی هوای شهرها را قرائت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهور گفت: تهران بر مبنای این اشتراکات از توسعه روزافزون سطح روابط با همه کشورهای آسیای مرکزی خصوصا ازبکستان استقبال می کند و هیچ محدودیتی در این زمینه قائل نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی فیلمی از پاسخ خلیل نصرالله روزنامه نگار لبنانی در واکنش به اظهارات ضد ایرانی عبدالله الجنید از بحرین منتشر کرد و به نقل از او نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۱    
گردباد مهیب در کراکوف لهستان باعث سقوط یک جرثقیل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
مستند اقتصادی سیاسی پلی به ناکجا امشب ساعت 20 از شبکه افق پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۸    
یک گزینه داخلی به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان اضافه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک زمستانی یکشنبه 20 فوریه برابر با اول اسفند در استادیوم ملی چین در پکن برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
سعید ضروری: تخصص اصلی ام غواصی آزاد بدون کپسول و با حبس نفس است. رکوردم برای ماندن زیرآب با حبس نفس 5 دقیقه و 31 ثانیه است آخرین عمقی که رفته ام 22 متر بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
یک نماینده کنگره آمریکا وعده داد قانونی را برای اعطای پناهندگی به کامیون داران معترض کانادایی و مخالفان واکسیناسیون مطرح کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
به گزارش مشرق، محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: مدتی است گفت وگوی رئیسی با کارمند ریاست جمهوری بهانه استهزا در برخی رسانه ها شده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۶    
سخنگوی موسسه تحقیقات و واکسن سازی رازی از پایان فاز سوم کارآزمایی بالینی این واکسن با بیش از 23 هزار داوطلب خبر داد و گفت: مجوز کار آزمایی بالینی برای رده سنی 12 تا 18 سال را از وزارت بهداشت اخذ کردیم
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۵    
پل تاریخی خاتون که به نام های پل دختر و پل شاه عباسی هم شناخته می شود در ورودی شهر و نزدیکی میدان حافظ امروزی قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه غیرعلنی به بررسی بودجه سال 1401 و موضوع ارز ترجیحی پرداختند و سپس با علنی شدن جلسه مجلس ایرادات شورای نگهبان در لایحه نظام رتبه بندی رفع و تصویب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۰    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: اروپایی ها در قضیه اوکراین شبیه برجام عمل کردند. بی خاصیت، بی ابتکار، بی هویت، بی تصمیم، بی عمل، در پازل آمریکا... ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: تارنمای ریسپانسیبل استیت کرافت در گزارشی بیان می کند که صادرکنندگان بزرگ اسلحه از دشمنی و فرقه گرایی منطقه ای در منطقه نفت خیز خاورمیانه برای ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
رضازاده، معاون برق منطقه ای استان تهران: با توجه به شرایط جوی نامساعدی که دیشب در تهران اتفاق افتاد، در شهر ورامین دو مورد از خط های فشار قوی با مشکل روبه رو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
ویدئویی از مهارت منحصر به فرد عقاب در حمل شکار خود در حالت پرواز را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بحث واردات خودرو به کشور هنوز در صحن مجلس مطرح نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: نرخ بلیت مترو در تهران ارزان ترین نرخ بلیت را در میان متروهای سراسر جهان دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
باشگاه فولاد از محمدرضا خلعتبری تقدیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
از مدتی قبل بحث خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی؛ دو بازیکن استقلال مطرح شد، بنابر ادعاهای صورت گرفته این دو بازیکن باید به خدمت سربازی اعزام می شدند اما این اتفاق صورت نگرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
فرهانیان، مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار توضیح می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
تهیه کننده مسابقه زوجی نو از تولید ویژه برنامه ای برای نوروز خبر داد و گفت: این برنامه 14 قسمتی از اول فروردین تا پایان تعطیلات روانه آنتن شبکه 3 می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
به گزارش مشرق، حمیدرضا زندی مدیرکل فضای مجازی معاونت استان های سازمان صدا و سیما در توییتر نوشت: 80 سال پیش 19 فوریه مثل دیروز ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۳    
شرکت امدادخودروایران با طی کردن تمامی مراحل ممیزی موفق به کسب 4 گواهینامه بین المللی ایزو شد.
  • ۱