چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۸:۳۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 14 اسفند 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 1 اسفند 1400 مشرق نیوز 2 اسفند 1400 مشرق نیوز 3 اسفند 1400 مشرق نیوز 4 اسفند 1400 مشرق نیوز 5 اسفند 1400 مشرق نیوز 6 اسفند 1400 مشرق نیوز 7 اسفند 1400 مشرق نیوز 8 اسفند 1400 مشرق نیوز 9 اسفند 1400 مشرق نیوز 10 اسفند 1400 مشرق نیوز 11 اسفند 1400 مشرق نیوز 12 اسفند 1400 مشرق نیوز 13 اسفند 1400 مشرق نیوز 14 اسفند 1400 مشرق نیوز 15 اسفند 1400 مشرق نیوز 16 اسفند 1400 مشرق نیوز 17 اسفند 1400 مشرق نیوز 18 اسفند 1400 مشرق نیوز 19 اسفند 1400 مشرق نیوز 20 اسفند 1400 مشرق نیوز 21 اسفند 1400 مشرق نیوز 22 اسفند 1400 مشرق نیوز 23 اسفند 1400 مشرق نیوز 24 اسفند 1400 مشرق نیوز 25 اسفند 1400 مشرق نیوز 26 اسفند 1400 مشرق نیوز 27 اسفند 1400 مشرق نیوز 28 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۵    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) با ماده واحده کلیات لایحه بودجه 1401 موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۳۳    
سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری ها تخمین زده است که تقریبا هشت و نیم میلیون نفر از مردم در کشورهای بزرگ دیابت دارند اما آن را تشخیص نداده اند و در نتیجه به دنبال درمان نیستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۱:۵۸    
روزنامه جمهوری اسلامی می گوید نباید اسیر توهمات ماند و باید هر چه زودتر با آمریکا در وین توافق کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۱:۳۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جام جم اینفوگرافی درباره خانه تکانی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته اعلام کرد که از حدود ساعت 18 (14 اسفند) 400 گیگ از ظرفیت اینترنت بین المللی کشور قطع شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
بانک گردشگری در راستای تکمیل سبد خدمات و محصولات خود و با تمرکز بر تجهیز منابع از طریق جذب مشتریان سپرده گذار، طرح " دو سرسود " را اجرایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۵    
این روزها رئیس جمهور اوکراین، چون یک عروسک خیمه شب بازی با چراغ سبز از تل آویو گمان می کرد که اگر چتر ناتو را تا مرز روسیه باز کند، به زودی دلارهای امریکایی به این کشور سرازیر می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۸    
صفحه ی فرود گلکسی F23 در خُرده فروشی آنلاین Flipkart هند دیده شده است که نشان می دهد این گوشی صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز و اسنپدراگون 750G خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۰    
ویدئویی از آیین نقاره زنی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت ولادت حضرت امام حسین علیه السلام را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۸    
سرنوشت آن هایی که آویزان وعده های غرب می شوند، همین مزدوری برای اهداف امریکاست. در ایران هم کم نیستند کسانی که قبله آمالشان امریکاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۱    
ساسان یافته ملقب به ساسی مانکن در سال های اخیر با انتشار چند ویدئو و راه اندازی چند چالش و دعوت از کودکان و نوجوانان برای همراهی با آثارش تلاش کرد تا آن ها را مخاطب اصلی آثار خود قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۵    
مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۹    
در راستای عملیاتی شدن طرح و سند تحول قضائی و تقویت خدمات الکترونیک قضائی به مردم و پس از ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و تسریع فرایند رسیدگی به انحصار ورثه، فرآیند طولانی انحصار وراثت کوتاه و آسان می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
مراسم کاشت نهال با حضور سرکنسول کشورهای ترکیه ترکمنستان عراق افغانستان و پاکستان معاون خدمات شهری شهرداری و عضو شورای شهر مشهد در باغ گیاه شناسی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۱    
پیکر ده ها تن از جان باختگان حمله تروریستی داعش به مسجد شیعیان در شهر پیشاور پاکستان تشییع شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۲    
فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: عوامل تیراندازی روز گذشته یکی از خیابان های این شهرستان که منجر به مجروح شدن یک نفر شد، شناسایی شدند و عملیات دستگیری آنان آغاز شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۵    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتل فراری در یکی از روستاهای اطراف ارومیه، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
پلیس فردی را بازداشت کرده که خود را به جای حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس جازده و چند میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۶    
اگر درد مفاصل زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است، این 6 دمنوش برای تسکین التهاب مفاصل بهترین گزینه های درمانی هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۸    
تحقیقات جدید نشان می دهد تغییر نگرش والدین درباره واکسن کرونا موجب افزایش تعداد کودکان واکسینه شده گردیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۹    
محققان گزارش می دهند که به نظر می رسد انواع ویروس کرونا می توانند مانند برخی از عموزاده های ویروسی خود در بدن انسان پنهان شوند و رهایی از شر این ویروس را برای افراد آلوده دشوار می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۶:۳۶    
سخنگوی صنعت برق گفت: قبوض مشترکان پرمصرف بیش از پنج میلیون تومان خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۳:۰۱    
به گزارش مشرق، علی نادری، مدیرعامل ایرنا در توییتی از وین نوشت: چین و روسیه برای آینده روابط اقتصادی با ایران، از آمریکا خواستار تضمین معتبر کتبی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۲:۲۳    
دندان درد، یکی از بدترین دردها است گاهی آن قدر شدید است که نمی توان تحمل کرد و در این گزارش به 12 روش خانگی برای از بین بردن آن اشاره شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۰    
در حالی که یک رسانه روسی تأکید کرد؛ بازار نفت، برای توافق در وین و ورود نفت ایران به بازار لحظه شماری می کند ، یک روزنامه آمریکایی نوشت: بایدن باید نفت ایران را جایگزین کمبود حاصل از تحریم روسیه کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۱    
به گزارش مشرق، محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع طی توییتی نوشت: اهداف، سیاست ها و راهبردهای تعیین شده در حوزه تسلیحاتی و دستیابی به فناوری های پیشرفته نظامی به خوبی و نظام مند در وزارت دفاع تدوین گردیده و ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۸    
وزیر خارجه اوکراین در نشست خبری ضمن تلاش به ترغیب جامعه جهانی جهت لغو توافق های تجاری با روسیه گفت، روس ها در نبرد با اوکراینی ها پیروز نخواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۶    
معاون قضایی قوه قضائیه جزئیاتی از عفو و تخفیف مجازات محکومین به مناسبت عید مبعث ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۰    
مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران از واریز سود سهام عدالت به حساب سهامداران تا پایان هفته جاری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۲    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که حتی قبل از شروع عملیات نظامی روسیه در اوکراین، تقریبا 50 هواپیمای ترابری نظامی از آمریکا، انگلیس و سایر کشورها تسلیحات را به اوکراین انتقال دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مقاومت اسلامی نجبا نوشت: کاریکاتوری در فضای مجازی در حال انتشار است که یک زن یمنی را در حال نصب پرچم اوکراین بر آواره های یمنی نشان می دهد تا شاید با این ترفند دنیا نیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۲    
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در توییتر نوشت: اولین نتیجه حمله روسیه به اوکراین بازگشت دنیای مدرن به قرون وسطی بود از تفتیش عقاید و اخراج اساتید شروع کردن و رسیدن به سانسور موسیقی و کتاب ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که مذاکرات خوبی را در ایران داشته و بیانیه مشترک با سازمان انرژی اتمی ایران گام های آتی را در خصوص موضوعات ترسیم می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: با حکم قوه قضاییه کاخ غیر قانونی علی انصاری تخریب شد اینجا جمهوری اسلامی است هیچ مجرمی حتی یقه بسته و انگشتر بدست باشه مصونیت نداره. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۹    
تیم الوکره به مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر راه یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۷    
لحظاتی از برخورد تیم خبرنگاران شبکه اسکای نیوز با کمین نیروهای نفوذی روسی در اوکراین ،که در این برخورد 2 گلوله به جلیقه ضد گلوله فیلمبردار برخورد می کند اما کسی در این حادثه آسیب ندید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۳    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، دبیر کل حزب الله لبنان به خوبی از نقاط ضعف جامعه اسرائیل آگاه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۱    
امید ابراهیمی در دیدار الوکره مقابل الریان در امیرکاپ قطر گلی دیدنی و زیبا را به ثمر رساند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
دیدار تیم های فوتبال آ اس رم و آتالانتا در هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا با برتری رم به پایان رسید تا این دو تیم هم امتیاز شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۱    
اعتراض ها در اروپا از جمله در پاریس، لندن و هامبورگ به تداوم جنگ در اوکراین ادامه دارد و معترضان خواهان توقف این جنگ هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بالاخره رفتن سراغ ثروتمندان درجه یک و بانفوذ تخریب ابرکاخ جناب( ع ا) اشخاص دیگری هم که تعرض به منابع طبیعی کرده اند منتظر باشند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۶    
رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان هشدار داد که آمریکا قصد دارد از دریچه مذاکرات مرز دریایی، زمینه را برای عادی سازی روابط لبنان و رژیم صهیونیستی فراهم کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۳    
تیم الاهلی در حضور مدافع ایرانی اش با شکست برابر السد از دور مسابقات جام امیر قطر حذف شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۱    
دینامو زاگرب در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ فوتبال کرواسی در مصاف با سیبنیک به پیروزی پرگل دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: کاخ یکی از مولتی میلیاردرهای ایران تو جاده چالوس به دستور قوه قضاییه داره تخریب می شه، چون جلوی بخشی از آب شرب تهران رو گرفته. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۸    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و چارلز میشل رئیس شورای اتحادیه اروپا درباره تحولات اوکراین تلفنی گفتگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۶    
انتقال مالکیت قریب الوقوع باشگاه چلسی، آینده این باشگاه و برخی از بازیکنانش از جمله جورجینیو را در هاله ای از ابهام قرار می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۱    
وزارت خارجه آمریکا امروز، شنبه اعلام کرد، به منظور تسهیل خروج دیپلمات های روس که از آمریکا اخراج شده اند به هواپیمای دولتی روسیه اجازه داده شد وارد خاک این کشور شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۰    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پایگاه های ارتش امروز شنبه پس از باز شدن گذرگاه های امن در شهرهای ماریوپل و ولنوواخا اوکراین هدف قرار گرفته اند و یک منزل مسکونی منفجر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۸    
مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین از دیدار با معاون اقتصادی وزیر امور خارجه کشورمان در جریان مذاکرات وین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۶    
چلسی در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در مصاف با برنلی به پیروزی پرگلی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۹    
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، گفت که واشنگتن به دنبال دادن سیگنال های عادی سازی درخصوص پرونده ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۶    
بواویشتا در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال در مصاف با براگا به تساوی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۰    
به گزارش مشرق، مهدی سالم، روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتر نوشت: از حدود ساعت 18 امروز 400 گیگ از ظرفیت اینترنت بین المللی کشور قطع شده است. اطلاعات تکمیلی اعلام میگردد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۸    
وزیر امور خارجه در دیدار گروسی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در ایجاد اختلاف انگیزی و بحران سازی، توجه مدیرکل را نسبت به سوءاستفاده این رژیم از سازوکارهای آژانس جلب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۱    
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: تا به امروز 208 مورد از 249 پرونده شناسایی شده ورود به حریم دریا تخریب و رفع تصرف شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
اللهیار صیادمنش بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی، به لیست 18 نفره تیم هال سیتی انگلیس بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۸    
بحران اوکراین کشورهای قاره اروپا را به فکر انداخته است تا در سال 2022 نخستین زمستان بدون گاز روسیه را تجربه کنند. این عملیات بسیار سخت و پرهزینه ارزیابی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۷    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که غرب نمی تواند روسیه را منزوی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
شهردار تهران گفت: از فردا مرغ گرم با توزیع 3 برابری و همچنین مرغ منجمد در 50 نقطه از سطح شهر تهران در کانکس ها و میادین میوه و تره بار توزیع خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هواداران نگران نباشند، ما در زمان کم، تراکتور را از این جایگاه خطرناک بالا می کشیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۱    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهور تشکیل شد و در آن محورهای مختلف سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و مقرر شد دبیرخانه شورا برای تصویب نهایی این سند چهار کارگروه تشکیل دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: حتی اگه انصاری، مالک ایران مال و یکی از گردن کلفت ترین میلیاردهای ایران هم باشی، در صورت قانون شکنی کاخت روی سرت خراب میشه! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهورگفت: لازم است همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی و خیریه ها بلافاصله با کار جهادی برای توانمندسازی این اقشار آسیب پذیر برنامه ریزی و اقدام کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، تصمیم گیری درباره خرید سربازی مشمولان خارج از کشور بر عهده ستادکل نیروهای مسلح قرار داده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۴    
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از قطع 400 گیگ ظرفیت اینترنت بین الملل در پی جنگ در اوکراین خبر داد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنانم می دانند که بازی فردا و هفته آینده مقابل استقلال می تواند یکی از بهترین و مهمترین بازی هایشان باشد زیرا کاملاً در ویترین فوتبال ایران دیده می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۶    
معاون اول رییس جمهور گفت: ایران هیچ گاه به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در سال های گذشته به نشانه ای از غیرصلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران برخورد نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سفر به تهران با مقامات کشورمان دیدار و گفتگو کرد، و اکنون باید دید مذاکرات وین به کدام سمت خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات خبرنگار یدیعوت آحارونوت منتشر کرد و به نقل از او نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۹    
سازمان بهداشت جهانی در بیاینه ای اعلام کرد بیش از یک میلیارد نفر در جهان چاق هستند، 39 میلیون نفر از این تعداد کودک هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۹    
سه کشور عربستان، امارات و کویت به انفجار در مسجد شیعیان در پیشاور پاکستان که به شهادت و زخمی شماری منجر شد، واکنش نشان دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۷    
اصلاح طلبان اذعان کرده اند که هم ادامه سیاست ارز 4200 تومانی و هم حذف آن، تبعاتی برای دولت رئیسی دارد و این وضعیتی است که دولت روحانی مسبب و بانی اصلی آن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۴    
این کتاب شایعات و فیک نیوز ها را تشریح و در ادامه بیش از هفتاد تاکتیک و تکنیک موثر و تجربه شده در محیط های عملیاتی شبکه اجتماعی محور را معرفی می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۱    
همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و جشن ولادت امام حسین(ع) مولودی خوانی مهدی رسولی به زبان آذری را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
آخرین گزارش ها حاکی از آن است که جنگنده های متعلق به ائتلاف متجاوز سعودی طی 24 ساعت گذشته مناطق مسکونی در استان های مختلف یمن را بمباران کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: طبق پیش بینی بانک جی پی مورگان در فاجعه آمیزترین حالت با ادامه بحران روسیه و اوکراین و عدم توافق با ایران قیمت نفت به بالای 185 دلار خواهد رسید و این ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر اعتقاد دارد، در بین تیم های لیگ برتری کمتر تیمی می توانست با وجود مشکلات این تیم در فصل جاری به رقابت در بین مدعیان برگردد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۵    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری یک متهم و کشف 9 قبضه سلاح سرد و جنگی در شهرستان ملارد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۱    
درحالی که غرب تحریم هایی علیه روسیه اعمال کرده است، دهلی نو به منظور حفظ روابط تجاری با مسکو، به دنبال یافتن راه های دور زدن تحریم ها علیه این کشور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۶    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای، ساز و کاری را برای افزایش سرمایه دولت در بانک های دولتی تعیین کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۶    
پرچم ترکیه در نزدیکی ماریوپل در کارگاه تولید بمب برای هواپیماهای بدون سرنشین ملی گرایان اوکراینی پیدا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
در آستانه بهار صدها هکتار از باغات بادام منطقه زیبای گردشگری مهارلو لباسی سفید از شکوفه های بهاری به تن کرده اند. شکوفه هایی که این روزها آمدن بهار طبیعت را مژده می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۰    
وزیر امور خارجه آمریکا با تأکید بر نقش لهستان در قبال بحران اوکراین گفت، تعداد نیروهای آمریکایی در این کشور دوبرابر شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۵    
در دیدار سفیر جمهور اسلامی ایران با معاون وزیر امور خارجه تاجیکستان بر ضرورت توسعه روابط بین دو کشور در زمینه های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری تاکید شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
قیمت گاز در بازار انرژی اروپا با رسیدن به مرز 2 هزار و 400 دلار به ازای هر 1000 مترمکعب در بالاترین سطح تاریخی خود قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: این ویلای یکی از مولتی میلیاردر های تهران هست که در بستر رودخانه بخشیش قرار داره و امروز به دستور رییس قوه قضاییه تخریب شده. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۶    
تصاویری از پایگاه ارتش اوکراین در خرسون که به تازگی سقوط کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۵    
ارتش مالی از کشته شدن 27 از نیروهایش در حمله تروریستی در مرکز این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
دولت چین با هشدار به کشتی ها در منطقه ای میان ایالت جنوبی هائینان و ویتنام ، از اجرای رزمایش دریایی در دریای چین جنوبی به مدت 10 روز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
جنایت وحشتناک داعش در شهر پیشاور موج خشمی در میان مسلمانان پاکستان علیه تکفیری ها را به وجود آورد، به نحوی که رهبران سیاسی این کشور و علمای مذاهب اسلامی برای مقابله با تروریسم اعلام همبستگی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۰    
سفیر روسیه نزد سازمان های بین المللی با بیان اینکه متن توافق نهایی شده اما لازم است تا درباره چند مورد دیگر نیز حل و فصل شود، گفت: همکاران ایرانی مانند شیر از منافع ملی ایران دفاع می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: الان علی انصاری توئیت میزنه اگر با من نبودش هیچ میلی چرا کاخ مرا بشکست اژه ای؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۶    
آتش سوزی دو دستگاه خودرو سواری در پارکینگ مجتمع مسکونی 20 واحدی در خیابان هنگام موجب محبوس شدن 46 نفر از ساکنان در میان دود و حرارت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۷    
به گزارش مشرق، عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا در توییتر نوشت: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا، ضمن تاکید بر اجرای مصوبات قبلی در مورد ضرورت تزریق سه دوز واکسن برای سفرهای نوروزی و اردوهای راهیان ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به آبادان و بازی برابر صنعت نفت را امروز (شنبه) برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
نوزدهمین نشست بررسی لایحه بودجه 1401 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی روز شنبه با حضور 197 تن از نمایندگان و به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۱    
عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه "رای الیوم": آمریکا می خواهد علیه روسیه تحریم هایی را اعمال کند و می خواهد همه در این تحریم ها به او ملحق شوند؛ تحریم سلاح بزدل هاست و کسی که شجاع باشد تحریم نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۷    
وزارت دفاع قرقیزستان اعلام کرد نیروهای مسلح این کشور در عملیات ویژه خارج از کشور شرکت نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
به گزارش مشرق، سیدعلی موسوی، فعال رسانه ای با انتشار تصویری در توییتر نوشت: چرا توی عراق و سوریه جنگیدید؟ برای اینکه تهران رو مثل کی یف سنگربندی نکنیم. ...