چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۰:۱۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 10 اسفند 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 1 اسفند 1400 مشرق نیوز 2 اسفند 1400 مشرق نیوز 3 اسفند 1400 مشرق نیوز 4 اسفند 1400 مشرق نیوز 5 اسفند 1400 مشرق نیوز 6 اسفند 1400 مشرق نیوز 7 اسفند 1400 مشرق نیوز 8 اسفند 1400 مشرق نیوز 9 اسفند 1400 مشرق نیوز 10 اسفند 1400 مشرق نیوز 11 اسفند 1400 مشرق نیوز 12 اسفند 1400 مشرق نیوز 13 اسفند 1400 مشرق نیوز 14 اسفند 1400 مشرق نیوز 15 اسفند 1400 مشرق نیوز 16 اسفند 1400 مشرق نیوز 17 اسفند 1400 مشرق نیوز 18 اسفند 1400 مشرق نیوز 19 اسفند 1400 مشرق نیوز 20 اسفند 1400 مشرق نیوز 21 اسفند 1400 مشرق نیوز 22 اسفند 1400 مشرق نیوز 23 اسفند 1400 مشرق نیوز 24 اسفند 1400 مشرق نیوز 25 اسفند 1400 مشرق نیوز 26 اسفند 1400 مشرق نیوز 27 اسفند 1400 مشرق نیوز 28 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۵    
تهران- ایرنا- بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای ادامه حضور در لیگ برتر از سر گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
نرخ دلار در صرافی های بانکی امروز (پنجشنبه، یازدهم اسفندماه) با 6 تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 24 هزار و 601 تومان معامله شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:در حال حاضر بیش از 4 میلیون پناهنده در کشور ایران زندگی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۵    
تست انسانی و مطالعه بالینی نخستین واکسن ایرانی اختصاصی سویه اُمیکرون در دو محل هتل ارم و فرهنگسرای اشراق انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
انفجارهای عظیم و درگیری سنگین در دومین شهر بزرگ اوکراین ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۰    
رحیمی سرپرست دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی: طبق قانون هر واحد مسکونی تا 4 ماه در سال می تواند خالی باشد و مشمول مالیات نشود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
مقامات لهستان اعلام کردند: از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه بیش از 400 هزار اوکراینی از مرز عبور کرده و وارد لهستان شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۷:۳۳    
آژانس پناهندگان سازمان ملل اعلام کرده است که، نزدیک به 680 هزار نفر از زمان تهاجم نظامی روسیه به اوکراین از این کشور خارج شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۷:۰۲    
یکی از پادوهای جریان غربگرا در مجلس سابق ادعا کرد: روس ها نگذاشتند احیای برجام قبل از حمله به اوکراین امضا شود(!)
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۶:۲۵    
توافق برجام، برخلاف تبلیغات انجام گرفته، تاثیر مثبتی روی سرمایه گذاری خارجی نداشت، بلکه در مثابه پیش از آن، موجب کاهش سرمایه گذاری به میزان 6 میلیارد دلار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۴:۳۸    
وزیر خارجه سوریه خبر داد که انگلیس در زمینه تبلیغات رسانه ای برای ضربه زدن به سوریه، چهار میلیارد دلار هزینه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۵:۳۳    
تحلیلگر اندیشکده آمریکایی شورای آتلانتیک گفت: اقدام ترامپ برای خروج از توافق هسته ای با ایران، بسیار احمقانه بود و آمریکا را در دنیا بی اعتبار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۵:۰۵    
گفتم: یارو می گفت وقتی دیدم سربازان دشمن در حال پیشروی هستند گلوله هایم تمام شده بود، با سرنیزه به آنها حمله کردم. حالا نزن، کِی بزن...ولی یکدفعه از خواب پریدم! هیچی دیگه چند جای لحافم سوراخ شده بود!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۳:۲۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اخبار رهبر انقلاب نوشت: پیغمبر اکرم و رسول الهی در هر دوره ای بعد [از این] که مبعوث میشود، مجموعه های انسانی را حرکت میدهد به سمت راهی نو ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۳:۳۴    
گاهی پیش می آید که شخصی مرتکب جرمی شده است و قبل و یا پس از اجرا شدن بخشی از مجازات آن، بار دیگر مرتکب جرمی با همان درجه مجازات می شود و این سوال پیش می آید که مجازات ها به چه صورت اجرا خواهد شد؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۳:۰۷    
مذاکره کننده ارشد انگلیس با انتشار پیامی در فضای مجازی، از تداوم رایزنی های دیپلماتیک اعضای اروپایی برجام و آمریکا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۲:۳۶    
موضوع اعزام نیروی کار ساده و نیمه ماهر ایرانی به رومانی از موارد امضای تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون ایران با وزارت کار رومانی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۲:۰۸    
آمریکا هیئت سیاسی جدیدی را به تایوان اعزام کرده است تا حمایت خود را از این منطقه اعلام کند، هرچند این هیئت سیاسی به صورت غیررسمی و محرمانه وارد تایوان شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۲:۰۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد که ویتامین D 3 در تقویت سیستم ایمنی بدن نسبت به ویتامین D 2 موثرتر عمل می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۲:۰۳    
رئیس جمهور روسیه در مذاکره تلفنی با ولیعهد ابوظبی، به بررسی روند اجرای توافق های اوپک پلاس و همکاری در سازمان های بین المللی و اوضاع اوکراین پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۲:۰۱    
زاخارووا گفته است که روسیه به اخراج 12 دیپلمات از نمایندگی دائم این کشور در سازمان ملل پاسخ می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۱:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا با ولودیمیر زلنسکی ، رئیس جمهور اوکراین تماس تلفنی برقرار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۱:۴۶    
وزیر حمل و نقل کانادا تاکید کرد کشورش قصد دارد ورود کشتی های متعلق به روسیه و یا ثبت شده توسط روسیه را به بنادر و قلمرو آب های داخلی خود ممنوع کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۱:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک شبکه لبنانی تأکید کرد، اتفاقات اوکراین تأثیری بر مذاکرات هسته ای ندارد و این مسئله مربوط به خودشان [روسیه و دیگران] است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی راه دانا اینفوگرافی درباره محور بیانات رهبر انقلاب درباره جنگ اوکراین و روسیه را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۵    
رئیس جمهور ونزوئلا در جریان تماس تلفنی با همتای روسی خود گفت: ونزوئلا از اقدامات قاطعانه روسیه در اوکراین حمایت به عمل می آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۴    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که مقاومت هیچ وقت قوی تر از امروز نبوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده یک منزل مسکونی در بلوار فردوس شرق خبر داد و گفت: در اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۴    
جنگ قطعا چیز بدی است اما گاهی از دل همین چیزهای بد، حقایق چنان عریان و شفاف خود را نشان می دهند که شاید، در هیچ زمان دیگری نمی شد این طور واضح این حقایق را دید. بخوانید:
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۸    
وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه امیدواریم مذاکرات وین موفقیت آمیز باشد، گفت: برجام جایگزین معقولی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۲    
جمع کثیری از مردم خشمگین فلسطین در شهر جِنین پیکرهای دو شهیدی که توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند، تشییع کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: وقتی سالها در مناطق محروم نوکری مردم رو کرده باشی فرقی نمی کنه یه دانشجوی ساده باشی یا سخنگوی دولت. احترام به مردم رو یاد گرفتی از قبل... ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، افشین علا، شاعر معاصر یکی از سرودهایش به نام اوکراین را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. این قاب جدیدی است ز عکاسی مغرب فرجام توسل به دموکراسی مغرب ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۱    
معاون نخست وزیر طالبان در دومین سالروز توافقنامه دوحه تاکید کرد که با امضای این توافق، اشغال افغانستان نیز پایان یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، فواد ایزدی، تحلیلگر سیاسی در توییتر نوشت: جان مک کین و کریس مورفی دو نفر از سناتورهای درگیر در کودتای مخملی سال 2014 آمریکا در اوکراین بودند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی خبرگزاری ایرنا اینفوگرافی درباره کشورهای عضو ناتو را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۴    
معاون ارشد وزیر امورخارجه در دیدار با رییس جمهور سوریه، بر روابط مستحکم دو کشور و تلاش موسسات طرفین در تعمیق این روابط بخصوص در امور اقتصادی و تجاری و همچنین مسیر گفتگوهای سیاسی آستانه و ژنو تاکید کرد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
تصویری زیبا از برداشت نیلوفر آبی را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۹    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: غرب و غربگرایان درباره بحران اوکراین، چه از منظر اخلاقی- انسانی، و چه از منظر رئالیسم مبتنی بر قدرت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: جان مرشایمر استاد آمریکائی روابط بین الملل گفته که بحران اوکراین حاصل خطای غرب است. غرب دارد اوکراین را به مسیر شکسته شدن می راند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به نقش منفی فرانسه در حل و فصل موضوعات باقی مانده اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۰    
به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: "جاهلیت مدرن" یعنی در یک روز، آمریکا، اروپا و سازمان ملل، روسیه را به دلیل تهاجم به اوکراین محکوم میکنند و در همان روز ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۰    
در پی رخداد سانحه و به کما رفتن آرزو حضرتی، ستاره جوان فوتبال زنان ایران، وزیر بهداشت دستور داد هر گونه خدمات درمانی مورد نیاز برای این بانوی فوتبالیست فراهم شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: جهان، کوری مگر؟ این را نمی بینی؟! امروز، فلسطین اشغالی. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۸    
قائم مقام معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از کاهش قیمت گوشت منجمد و برنج خارجی بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار دولت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۶    
معاون آموزش ابتدایی درگردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها، گفت: خلاقیت معلمان در استفاده از محتواهای آموزشی متنوع در آموزش مجازی بروز پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۶    
نوزدهمین جشن تصویر سال در رشته های عکس کاریکاتور پوستر تصویرگری و فیلم از هفتم اسفند ماه 1400 در خانه هنرمندان ایران به روی دوست داران هنر باز است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۲    
به گزارش مشرق، رضا سراج، کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: اقدامات آمریکا و ناتو برای گسترش به شرق و دور جدید مهار روسیه و همچنین موضوع استقرار سامانه های سپر دفاعی در شرق اروپا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
مجلس یازدهم با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها باعث شد که مذاکره کنندگان کشورمان با دست پُر پای میز مذاکره بنشینند اما دولتِ روحانی به این قانون پشت پا زد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۴    
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در جلسه ای که با وزیر ورزش عراق داشتم با توجه به برند فوتسال ایران در دنیا دررابطه با طرح توسعه و اموزش این رشته صحبتهای مطرح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
توجه به ریشه های شکل گیری جنگ اوکراین می تواند در تعیین سهم طرفین بحران موثر باشد. دخالت های غرب و عدم تدبیر رهبران اوکراین از عوامل شکل گیری این بحران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۸    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اخبار مربوط به نفوذ کماندوهای رژیم صهیونیستی به یکی از مراکز نگهداری پهپادی مقاومت را به شدت تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸    
باند سارقان حرفه ای خودرو در خمینی شهر اصفهان توسط پلیس متلاشی شد. یکی از سارقان که در حین دستگیری با قمه به پلیس حمله می کرد با هوشیاری پلیس حاضر در صحنه به ضرب گلوله زمین گیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: فوتبالِ سیاسی یعنی یوفا و فیفا روسیه رو بخاطر حمله به اوکراین از حضور در تمام رقابت های فوتبال محروم می کنند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۶    
نماینده سابق آمریکا در امور افغانستان اظهارداشت که جنگ پیشرفتی نداشت و آمریکا درباره شرایط افغانستان مرتکب اشتباه شد در حالی که می توانست خروج نیرو از این کشور را مشروط کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۴    
تهدید فرانسه درباره اعمال جنگ اقتصادی همه جانبه علیه روسیه ، واکنش تند مقام ارشد مسکو را به دنبال داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
تصاویری از ورود خودروهای رزمی هوابرد روسیه به شهر خرسون اوکراین را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۳    
شرکت مادر فیس بوک اعلام کرد دسترسی به رسانه دولتی RT و اسپوتنیک روسیه را در اروپا محدود می کند. یوتیوب نیز اعلام کرد به دلیل درگیری روسیه و اوکراین اقدام مشابهی انجام می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۱    
ولادمیر پوتین: ما به طور آشکار بیان کردیم توسعه بیشتر ناتو به سمت شرق غیر قابل قبول است. آیا ما موشک هایمان را نزدیک مرزهای آمریکا قرار دادیم؟ خیر این آمریکا است که با موشک هایش به خانه ما آمده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۵    
فرمانده پلیس راه جاسک - میناب گفت: تصادف خودرو سواری پژو 405 با شتر در محور بخش لیردف شهرستان جاسک یک قربانی گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۷    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران، همراه با دستیار خود در این تیم راهی عراق شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۸    
تصاویری از رزمایش دریایی ارتش چین در تنگه تایوان می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۷    
دبیرکل جهاد اسلامی ضمن تأکید بر بینش ژرف دبیرکل سابق حزب الله، گفت، حزب الله همواره دوشادوش مقاومت فلسطین بوده و این پشتیبانی تا آزادی فلسطین ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۲    
بررسی های آماری نشان می دهد که عزیزبک آمانوف، عملکرد مطلوب تری نسبت به هم وطن پرسپولیسی اش دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۱    
فرمانده انتظامی دماوند از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی با 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۵    
وزیر کشور در پاسخ به این سوال که ممکن است وزارت کشور در پی رای اخیر دیوان عدالت اداری حکم شهردار تهران را ابطال کند گفت: خیر، این موضوع درست نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۳    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تحریم های یکجانبه درطول 43 سال گذشته مایه برکت به ویژه برای نیروهای مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۱    
وزیر خارجه روسیه با اشاره به ناتوانی واشنگتن در مذاکره و سیاست فشار و باج خواهی آمریکایی ها، گفت که این مسئله برای امنیت جهانی هزینه دارد و در عین حال افزود که برجام جایگزین معقولی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۲    
کمیسیون مرکزی انتخابات قرقیزستان نتایج شمارش دستی در دو حوزه شهر بیشکک را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۵    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه به کنار گذاشته شدن تیم های باشگاهی و ملی این کشور از رقابت های بین المللی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۸    
فرا رسیدن عید سعید مبعث بر تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت باد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: وزیر دفاع اوکراین در حالیکه ارتش روسیه چهار روزه به پایتخت اوکراین رسیده حرف از مقاومت میزند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۴    
وزیر فرهنگ لبنان با تمجید از نام وزارت فرهنگ ایران گفت: تولیدات فرهنگی و هنری باید تغییری در زندگی مردم ایجاد کند و آن ها را به حقوق و وظایف خود آگاه تر کند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۴    
سفیر روسیه در مصر با بیان اینکه ناتو برای مقابله با مسکو تشکیل شده، گفت کشورش قصد اشغال ندارد و خواهان خلع سلاح اوکراین است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۷    
در سفر به کیش اگر می خواهید هیجانی فراموش نشدنی را تجربه کنید، به شما قلعه وحشت کیش را پیشنهاد می کنیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۵    
ارتش اوکراین جهت جلوگیری از پیشروی روسیه یک پل را در منطقه بوچا کیف نابود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس جمهور اوکراین در سخنانی از جامعه جهانی خواست تا مقابل روسیه بایستد و مدعی شد که روسیه نباید عضو شورای امنیت سازمان ملل باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: منور برقان دخترک اهل قدس از کودکان استثنایی و ناشنوا است. امروز نژادپرستان بچه کش صهیونیست در مسجد الاقصی این بلا را سرش آوردند و فکش را شکستند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن گفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم (ص) در رسانه های عرب زبان داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از کارشناس آمریکایی را منتشر کرد. مسئولین کودنی داریم که دشمنانمان مثل چین، روسیه و ایران را به آغوش یکدیگر هل می دهند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۸    
به گزارش مشرق، خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد خروجی های این رسانه در فیسبوک، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در کشورهای اتحادیه اروپا مسدود شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف گسترش مناسبات میان بنیاد شهید و امور ایثارگران ایران و مؤسسه شهدای عراق و امضای تفاهم نامه همکاری وارد بغداد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، سید حسین صفوی، رییس هیات امنای ارزی در معالجه بیماران را در این سمت ابقا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۵    
فریدون جیرانی در گفتگویی درباره کارنامه حرفه ای خود در سینما از سه نوبت پیشنهاد بازیگری به خود خبر داد که هر یک را به دلایلی رد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: ریشه بحران در اوکراین سیاست های آمریکا است و بعد از شناخت باید قضاوت کرد و داوری انجام داد و اگر اقدامی خواست انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: در قانون زمانی برای نگهداری کالا پس از بازگشت به گمرک مشخص نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
این موضوع اوکراین عبرت هایی داشت. پشتیبانی دولت های غربی یک سراب است ونمی شود به آن ها اعتماد کرد.مردم مهم ترین پشتوانه دولت ها هستند. اگر مردم در اوکراین وارد میدان می شدند، وضع اوکراین اینطور نمیشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۳    
فدراسیون فوتبال برای تعیین محل برگزاری بازی تیم ملی کشورمان مقابل لبنان منتظر تصمیم سرمربی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
دبیرکل حزب الله لبنان در افتتاحیه همایشی که به مناسبت سی امین سالگرد شهادت سید عباس الموسوی برگزار می شود، سخنرانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۶    
به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: وقتی مردم تروا اسب چوبی را هدیه پنداشتند، کاهن لائوکوئون فریاد زد: "من از یونانی ها حتی اگر هدیه بیاورند هم میترسم." ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، با افزایش انباشت آلاینده ها و عدم وزش باد مؤثر، هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
رهبر انقلاب: در میان ارزش های فراوان اسلام، اگر فقط دو ارزش را که عنصر گسترش عقلانیت و عنصر گسترش اخلاق را در نظر بگیریم،میتوانیم بگوییم که اسلام عالی ترین هدیه و وسیله سعادت را به بشریت عطا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
دادگاه عالی فدرال عراق امروز سه شنبه جلسه خود را برای رسیدگی به شکایت ارائه شده درباره قانونی بودن یا نبودن ثبت نام مجدد از نامزدهای تصدی ریاست جمهوری برگزار می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد با ارسال نامه ای به فدراسیون های عضو، این اختیار را به آن ها بدهد که تیم های حاضر در لیگ قهرمانان را معرفی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۵    
به گزارش مشرق، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در توییتی نوشت: اولین پرواز اختصاصی جهت انتقال هموطنان از لهستان به ایران تا ساعاتی دیگر پرواز میکند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
فرا رسیدن عید سعید مبعث رسول اکرم اسلام صل الله علیه و آله و سلم مبارک باد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۱    
مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، بارش برف و کولاک در ارتفاعات و احتمال سقوط بهمن را پیش بینی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
شورای امنیت در جانبداری آشکار از متجاوزان به یمن، طی قطعنامه ای تحریم تسلیحاتی انصارالله را به تصویب رسانید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از جو آرام و ترافیک روان در جاده های کشور خبر داد.
  • ۱