دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 16 اسفند 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 1 اسفند 1400 مشرق نیوز 2 اسفند 1400 مشرق نیوز 3 اسفند 1400 مشرق نیوز 4 اسفند 1400 مشرق نیوز 5 اسفند 1400 مشرق نیوز 6 اسفند 1400 مشرق نیوز 7 اسفند 1400 مشرق نیوز 8 اسفند 1400 مشرق نیوز 9 اسفند 1400 مشرق نیوز 10 اسفند 1400 مشرق نیوز 11 اسفند 1400 مشرق نیوز 12 اسفند 1400 مشرق نیوز 13 اسفند 1400 مشرق نیوز 14 اسفند 1400 مشرق نیوز 15 اسفند 1400 مشرق نیوز 16 اسفند 1400 مشرق نیوز 17 اسفند 1400 مشرق نیوز 18 اسفند 1400 مشرق نیوز 19 اسفند 1400 مشرق نیوز 20 اسفند 1400 مشرق نیوز 21 اسفند 1400 مشرق نیوز 22 اسفند 1400 مشرق نیوز 23 اسفند 1400 مشرق نیوز 24 اسفند 1400 مشرق نیوز 25 اسفند 1400 مشرق نیوز 26 اسفند 1400 مشرق نیوز 27 اسفند 1400 مشرق نیوز 28 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۸    
قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ 21 اسفند ماه 1400 اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۷:۳۵    
هر فرد برای مراقبت از سلامت خود حداقل یک بار در سال نیاز به مراجعه به پزشک و چکاپ کامل دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
حمام تاریخی شَوَرین یادگار دوران قاجار است. این حمام در روستای شَوَرین در 5 کیلومتری شهر همدان واقع شده است که در فهرست آثار ملی نیز ثبت شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۴:۴۴    
نوع آهن موجود در غذاهای گیاهی، آهن غیرهِم نامیده می شود و به آهن موجود در منابع غذایی حیوانی آهن هِم گفته می شود. بدن شما آهن هِم را مؤثرتر از آهن غیرهِم جذب می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۳:۳۳    
متخصص طب سنتی با اشاره به تدابیر طب سنتی در کنترل فشار خون،گفت:توصیه می شود از مصرف خارج از اعتدال دمنوش ها پرهیز شده و از موادی همچون چای ترش، سیر له شده همراه با کمی آبلیموی تازه استفاده شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۳    
کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ کشور به عنوان بهترین دفاع در جام جهانی هاکی روی یخ در قرقیزستان انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۴    
دومین پویش درخت یاری با هدف توانمندسازی خانواده های کم برخوردار و محرومیت زدایی از مناطق محروم آغاز به کار کرد. در همین راستا جشنواره سرود درخت یاری در حاشیه این پویش ملی نیز آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح محرومیت زدایی برای آبرسانی به 189 روستای خوزستان آغاز شده و تا پایان سال آینده هیچ روستای بی آب در استان وجود نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، آخرین مقررات پذیرش مسافران ورودی در پروازهای بین المللی به ایران را اعلام کرد و گفت: کشورهای ویژه با گردش بالای سویه جهش یافته گزارش نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
در جدول زیر قیمت روز انواع یوآز را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
در جدول زیر قیمت روز انواع کی ام سی را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۳    
نگاه دقیق به جداول و نمودارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت در زمینه همه گیری کرونا نشان دهنده فراز و فرودهای معناداری روی جداول است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۰    
یوزکیس جراحی از راه دور مبتنی بر تکنولوژی نسل پنج همراه اول، که با ربات بومی جراح شرکت نوآوران رباتیک و پزشکی سینا ارائه شد، محصول برگزیده ششمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا: 8 هزار کانتینر کالا در بنادر و گمرکات و انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان بلاتکلیف مانده بود که حدود 4 هزار کانتینر تعیین تکلیف شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۷    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که پوتین نزدیک به 100 درصد نیروهای آماده باش خود را در اوکراین مستقر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
تصاویری از نقاره زنی در حرم مطهر رضوی همزمان با شب میلاد زین العابدین امام سجاد علیه السلام را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۱    
قیمت عرضه شیرینی تر در واحدهای صنفی درجه دو هر کیلو 65 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم شیرینی دانمارکی، زبان و پاپیونی در واحدهای درجه دو 50 هزار تومان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۶    
همایش الزامات راهکارهای تولید مانع زدایی و پشتیبانی مسکن و ساختمان شهر تهران باحضور زاکانی شهردار تهران و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران دوشنبه 16 اسفند درتالار همایشهای باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۶    
کارخانه ارج سابقه ای 85 ساله دارد، اما پس از انقلاب فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۱    
باشگاه پاری سن ژرمن درخصوص سه بازیکنا مصدومش از جمله کیلیان امباپه بیانیه ای را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۴:۴۴    
زمانی که روغن های گیاهی نیز برای درد کمر و گردن جواب گو نیستند؛ روش هایی برای تسکین درد این مناطق وجود دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۹    
شبکه تلویزیونی الجزیره به بررسی این سوتل پرداخت که آیا کنگره آمریکا، توافق جدید در مذاکرات وین ایران را به تعطیلی خواهد کشاند؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۲:۲۲    
قهوه به علت داشتن اثر محرک روی مغز و مزه و عطر آن یکی از پرمصرفترین نوشیدنیها است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۹    
سخنگوی دولت سابق می گوید اعضای دولت تدبیر و امید آمادگی دارند تجارب خود از دستاوردهای اقتصادی توافق برجام را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۵    
به گزارش مشرق، مهدی سالم، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتر نوشت: با تلاش و پیگیری همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت، 400 گیگ ظرفیت به پهنای باند اینترنت کشور اضافه شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۹    
بر اثر نشت و تجمیع گاز در یک منزل مسکونی واقع در خیابان فیاض لاهیجان انفجاری رخ داد که طبقه چهارم 100 درصد تخریب و طبقات 3 و 5 حدود 40 درصد تخریب شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۴    
به گزارش مشرق، سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد طی توییتی نوشت: شفافیت، انضباط مالی، شروع حرکت به سمت مدیریت حرفه ای و مشارکت مردم و هواداران ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۰    
رئیس اجرایی شرکت صنایع نظامی عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور قصد دارد تا یکی از بزرگترین کارخانه های مهمات سازی جهان را احداث کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از مسئولان محترم که نسبت به این اقدام(دربی با تماشاگر) زحمت کشیدند تشکر می کنم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۶    
کاترین پرز شکدم که این روزها به واسطه عملیات روانی یک کانال احمدی نژادی نامش بر سر زبانها افتاده، در گفتگویی با بی بی سی فارسی گفت: نه جاسوس بودم و نه با کسی از مقامات ایرانی رابطه ای داشتم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۴    
آیا میدانید دستگاه ذخیره موبایل مشتری قابلیت تبدیل به دستگاه حضور غیاب کارمندان را هم دارد؟ شاید با شنیدن نام دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ، تصور کنید که این دستگاه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۴    
در دنیای امروز ما شاهد انواع و اقسام تبلیغات هستیم. تبلیغات در سرچ گوگل نیز یک نمونه از انواع تبلیغات می باشد که این روزها به دلیل اهمیت روز افزون گوگل مورد توجه قرار گرفته است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۲    
در ابتدای پیداش گوشی های هوشمند اپل، اندازه ی آن ها بسیار کوچک بود. پس از آن، طراحان به فکر تغییر آیفون با صفحه نمایشگر بزرگ تر افتادند و نسخه Plus را تولید کردند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۰    
خرید جم فری فایر برای تمامی گیمرهایی که به این بازی جذاب علاقه دارند، یکی از اولویت ها و دغدغه های اصلی است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۶    
رییس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا دقایقی قبل وارد عربستان شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۱    
با اعلام فراخوان ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، بخش خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
داریوش مهرجویی و جایگاهش دستاویز مناسبی است برای ماجراجویی هایی که در سال های گذشته به صورت مشابه تکرار شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جام جم اینفوگرافی درباره راه حل خانگی درمان دندان درد منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۲    
مجلس حداکثر حقوق کارکنان دولت در سال 1401 را هفت برابر حداقل حقوق یا 39 میلیون و 200 هزار تومان تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۹    
مخبر در دیدار با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهکده نشاط ولیعصر(بقیه الله) اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا کرده و مسائل و مشکلات آنان را رفع کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۶    
به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های ایران در آبادان مقابل صنعت نفت شکست سنگینی را متحمل شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نورنیوز اینفوگرافی درباره تاثیر میوه ها بر بدن را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۰    
آلمان و مجارستان روز دوشنبه اعلام کردند که از وضع تحریم ها علیه نفت و گاز روسیه حمایت نمی کنند زیرا اروپا به راحتی نمی تواند واردات انرژی از روسیه را جایگزین کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۷    
رئیس پلیس آگاهی البرز از بازداشت شخصی با 17 مدرک جعلی پزشکی در این استان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۶    
وزیر ورزش از حضور تماشاگران در دربی پایتخت در روز 26 اسفند خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۰    
وزیر خارجه چین در نشست سالانه مطبوعاتی این کشور با تاکید بر لغو تحریم های افغانستان اعلام کرد که دارایی های این کشور باید توسط آمریکا آزاد شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۹    
صدراعظم آلمان با اذعان به نیاز اروپایی ها به نفت و گاز روسیه گفت: آلمان در حال حاضر هیچ برنامه ای برای توقف واردات انرژی از روسیه ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۷    
نخست وزیر و وزیر دارایی مجارستان اعلام کردند ارسال سلاح از خاک این کشور به اوکراین ممنوع است و بوداپست از تحریم های اتحادیه اروپا علیه بخش انرژی روسیه حمایت نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
وزیر امور خارجه ایالات متحده در حالی خواستار تحریم روسیه شده که شورای حقوق بشر سازمان ملل را بابت تحقیق از رفتارهای اسرائیل مورد انتقاد قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۲    
مقام ارشد پنتاگون اعلام کرد که ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هفته گذشته به فرودگاه نامشخص در نزدیکی مرز اوکراین سفر کرده که در چند روز گذشته به مرکز ارسال سلاح به اوکراین تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: بگین اون دونفر غیرنظامی که دیشب در دمشق کشته شدند اوکراینی بودند و بجای اسرائیل، کار روسها بود شاید دنیا این جنایت چند ساله را هم دید. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۹    
معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو از صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن نورا به عنوان دز بوستر (یادآور) همزمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۱    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای ترکیه ای ضمن اعلام حمایت از راه حل سیاسی در اوکراین و ابتکار سیاسی برای توقف جنگ، گفت: آماده هرگونه کمکی برای پیشبرد این روند هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تمرین روز سه شنبه این تیم را تعطیل کرد تا بازیکنان پس از تجدید قوا، تمرینات خود را برای بازی با صنعت نفت آبادان پیگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۴    
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص روند واگذاری سهام این باشگاه ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۱    
به گزارش مشرق، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: -فرمانده نهاجا به مناسبت روز پاسدار به دیدار سردار حاجی زاده رفته است. + خب؟ نکته اش چیه؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۹    
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با لاوروف با بیان اینکه برخی از مسائل در وین حل نشده و نیازمند تصمیم سیاسی طرف غربی است، گفت:همکاری های ایران با هیچ کشوری از جمله روسیه نباید متاثر از فضای تحریم باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور روسیه در تماس با رئیس شورای اروپا، فشار اتحادیه اروپا بر اوکراین برای احترام به قوانین بشردوستانه را خواستار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۰    
رئیس مجلس گفت: گاها می بینیم که حتی آبروی افراد در محیط های اداری ارزشی ندارد و شان مردم در این محیط ها رعایت نمی شود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
تحولات چند هفته اخیر اروپا و جهان و جدال نظامی روسیه و اوکراین موجب بر هم خوردن بسیاری از رویکردها نزد حاکمان نظام سلطه و سرمایه شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
منابع آگاه خبر دادند بیش از 100 ماهوار نظامی متعلق به کشورهای ناتو، مأموریت دارند که این اطلاعات را در اختیار نیروهای اوکراینی قرار دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
رسانه ها از برخورد یک کامیون به درهای سفارت روسیه در دوبلین و بازداشت یک نفر در این خصوص خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۷    
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا 19 امروز به وقت تهران با سران کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس درباره تحولات اوکراین گفتگو خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۶    
یک مقام رسمی دولت کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل قصد دارد جلسه ای را طی روزهای اخیر در واکنش به پرتاب موشکی اخیر کره شمالی برگزار کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۴    
عربستان سعودی و امارات در راستای منافع خود و بر اساس معامله و بده وبستان سعی کردند که در قبال تحولات اوکراین موضع گیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۱    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا تحلیلگر، در کانال تلگرامی تفسیرگر نوشت: پیشروی روسها در اوکراین برخلاف پیش بینی آنها کاملا کُند انجام می گیرد ؛ آنها اگر چه خارکف و کی یف را در محاصره دارند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۹    
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه سیاست های ایجاد و ارتقاء سکّوهای ملی تربیتی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوری را برای اجرا ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه و تصویب شورای حقوق و دستمزد، فوق العاده برای کارکنان قوه قضائیه برقرار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۵    
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای جلسه امروز خود، برای بانک مرکزی در خصوص روند دریافت وام و بازپرداخت وام شرایطی مشخص کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: هر چقدر فکر میکنم بعید می دانم حامد لک عمداً از صنعت نفت گل خورده باشد، به نظر من ممکن است این اشتباه برای همه دروازه بانان رخ بدهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۱    
به گزارش مشرق، میثم مطیعی مداح اهل بیت به مناسبت روز جانباز در توییتی نوشت: جسم تو کامل است ناقص نیست می دهد عطر یک بغل گل یاس دستت اما حکایتی دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۶    
در جریان سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، توافقی برای تعیین نقشه ی راه حل و فصل پرونده ی پادمانی ادعایی آژانس علیه کشورمان شکل گرفت که ابهامات جدی درباره آن وجود دارد!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۹    
نمایندگان مجلس بانک مرکزی را مکلف کردند از طریق بانک های عامل با معرفی بسیج سازندگی نسبت به اختصاص 60 هزار میلیارد ریال برای پرداخت به تعداد 50 هزار نفر جهت ایجاد نیروگاه خورشیدی اقدام کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۷    
گروه صنعتی ایران خودرو دومین طرح فروش ویژه مادران را هم زمان با سی و چهارمین فروش فوق العاده محصولات از فردا سه شنبه به مدت سه روز اجرا می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۵    
سفارت مسکو در مینسک از آغاز دور سوم مذاکرات بین روسیه و اوکراین در بلاروس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابعی را به منظور حمایت از اشتغالزایی در سال 1401 پیش بینی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، جواد اوجی وزیر نفت در توییتر نوشت: به لطف پروردگار متعال، در6ماه نخست دولت مردمی، وزارت نفت بالغ بر 45 قرارداد و تفاهم نامه با سرمایه گذاری 15 ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۵    
تصاویری از گل آرایی در اطراف حرم قمر منیر بنی هاشم اباالفضل العباس علیه السلام در سالروز ولادت آن حضرت را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۵    
جزیره آشوراده گلستان از سال 1354 جزو نخستین مناطق زیست بوم جهان معرفی و ثبت شد. آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر است که اخیراً در شانزدهمین سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت از این منطقه بازدید شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۱    
گله ای از گوسفندان متعلق به کشاورزان جنوب فرانسه به نشانه پایان نمایشگاه بین المللی کشاورزی که در پایتخت فرانسه برگزار می شود، در خیابان شانزلیزه راهپیمایی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۷    
شهردار تهران گفت: اگر امروز بحران جمعیت داریم، یکی از گلوگاه های افزایش جمعیت، حل مسکن است؛ ناایمنی که در بحث مسکن ها وجود دارد، ناشی از مشکل در ساخت ساز است
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۴    
نمایندگان مجلس با افزایش درصدی حقوق سربازان بر مبنای حداقل دریافتی کارکنان نیروهای مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری در سال آینده موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: از میان برداشتن رزم آرا توسط فدائیان اسلام اثرگذارترین اقدام در راستای ملی شدن صنعت نفت بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۷    
رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور در فرودگاه امام خمینی (ره)، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۹    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هشت فرمان رئیس جمهوری به خودروسازی فصل الخطاب است، خاطرنشان کرد: توان افزایش 50 درصدی تولید خودرو وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی کرملین اعلام کرد که روسیه به اوکراین اطلاع داده است که اگر کی یف شرایط مسکو را بپذیرد، هر لحظه ممکن است به عملیات نظامی خود پایان دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۸    
نمایندگان مجلس وزارت نیرو را مکلف به توسعه و نوسازی شبکه فرسوده برق کشور، احداث نیروگاه های برق و آبرسانی به مناطق محروم با اولویت سیستان و بلوچستان از محل بهای برق صنایع کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشوق هایی را برای خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در پرداخت تسهیلات ودیعه، ساخت و خرید مسکن در نظر گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۶    
تالاب بین المللی شادگان مدتی است که عرصه تاخت وتاز گروه های اکتشاف نفت شده است. این تالاب بابیش از 500هزار هکتار مساحت درجنوب خوزستان بزرگ ترین تالاب کشور ویکی ازمهمترین توقفگاه های پرندگان مهاجر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۶    
تصویری از حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید پورجعفری در حرم حضرت اباالفضل العباس(ع).
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۴    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به بررسی اعتبارات بخش سلامت در لایحه بودجه سال آینده پرداخته که نشان از کمبود بودجه بخش بهداشت در مقایسه با بخش درمان در تعارض با راهبرد تقدم پیشگیری بر درمان دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی را مکلف کردند مبلغ 200 هزار میلیارد ریال از منابع پس انداز و جاری قرض الحسنه به بیماران صعب العلاج اختصاص دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی منتسب به دکتر قالیباف رئیس مجلس، اینفوگرافی از اظهارات الیاس نادران، عضو کمیسیون تلفیق بودجهٔ 1401 درباره مصوبه ارز ترحیحی منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۰    
بقای رژیم صهیونیستی در تمام سال های گذشته مدیون حمایت های خارجی بوده است. فقط آمریکا بیش از 146 میلیارد دلار برای کمک به اسرائیل هزینه کرده است تا این رژیم را از فروپاشی نجات دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۱    
تصاویری از بارش و میزان حجم برف باریده شده در شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
هافبک استقلال از امروز تمریناتش را با آبی پوشان پایتخت از سر گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۲    
یک رسانه آمریکایی از سفر رئیس جمهور آمریکا ظرف چند هفته آینده به عربستان سعودی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۰    
در جدول زیر قیمت روز انواع فولکس را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: اگر دستگاه ها همکاری کنند 25 رسته شغلی که قانون تکلیف کرده نباید در شهر تهران بمانند.