یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 5 اسفند 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 1 اسفند 1400 مشرق نیوز 2 اسفند 1400 مشرق نیوز 3 اسفند 1400 مشرق نیوز 4 اسفند 1400 مشرق نیوز 5 اسفند 1400 مشرق نیوز 6 اسفند 1400 مشرق نیوز 7 اسفند 1400 مشرق نیوز 8 اسفند 1400 مشرق نیوز 9 اسفند 1400 مشرق نیوز 10 اسفند 1400 مشرق نیوز 11 اسفند 1400 مشرق نیوز 12 اسفند 1400 مشرق نیوز 13 اسفند 1400 مشرق نیوز 14 اسفند 1400 مشرق نیوز 15 اسفند 1400 مشرق نیوز 16 اسفند 1400 مشرق نیوز 17 اسفند 1400 مشرق نیوز 18 اسفند 1400 مشرق نیوز 19 اسفند 1400 مشرق نیوز 20 اسفند 1400 مشرق نیوز 21 اسفند 1400 مشرق نیوز 22 اسفند 1400 مشرق نیوز 23 اسفند 1400 مشرق نیوز 24 اسفند 1400 مشرق نیوز 25 اسفند 1400 مشرق نیوز 26 اسفند 1400 مشرق نیوز 27 اسفند 1400 مشرق نیوز 28 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۶    
سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت گفت: مهمترین کاری که یک فرد می تواند انجام دهد، خود مراقبتی و پیشگیری از بیماری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
طبق مصوبه مجلس، مالیات و عوارض کلیه طرح( پروژه)های زودبازده و عام المنفعه که توسط گروه های جهادی و در مناطق محروم و کم برخوردار روستایی و شهری اجرا می شود، صفر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۴:۰۲    
محققان یک روش ساده برای جلوگیری از کاهش حافظه در سالمندی توصیه کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۲    
مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان چگونگی اجرای دستورالعمل های پیشگیری از بیماری و متناسب سازی محل کار برای حفظ سلامت کارکنان را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۲:۲۲    
استفاده از کافئین در حال حاضر گسترده و عوارض جانبی کمتری نسبت به سایر درمان ها برای زوال شناختی نشان داده است و برای تاثیر مفید مقدار نسبتا کمی نیاز است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۷    
مهدی طارمی موفق شد در دیدار پورتو در مرحله حذفی لیگ اروپا گلزنی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۶    
تصاویری از حملات هوایی ارتش روسیه به شهر کی یف پایتخت اوکراین در بامداد امروز.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
اقتصادهای بزرگ جهان با توجه به افزایش قیمت نفت اکنون بر سر دوراهی حمایت از تقاضا برای افزایش رشد اقتصادی و یا اجرای سیاست های انقباضی برای کنترل تورم قرار دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۷:۰۰    
بحران اوکراین شرایط سختی را به آنکارا تحمیل کرده است؛ ترکیه از طرفی به دنبال حفظ روابط با مسکو می باشد و از طرف دیگر حامی دولت اوکراین است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۶:۵۲    
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: این شرکت، با مشارکت در طرح بزرگ پتروصاد، برای فعالان اقتصادی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خدمات متمایز و ارزنده ای را به ویژه در زمینه پوشش ریسک ارائه می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۶:۵۲    
بیست وهفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول برگزار و از برگزیدگان نخستین جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، تقدیر و تجلیل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۶:۰۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کووید 19 با وارد کردن تاثیرات منفی بر مشاغل و اصناف به سلامت روان مردان آسیب زیادی وارد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۵:۰۰    
تازه ترین تصویر حیرت انگیز منتشر شده از تلسکوپ فضایی هابل، یک جفت کهکشان را نشان می دهد که ARP 143 نام دارد و یک منطقه و ناحیه مثلثی شکل غیرعادی از تشکیل ستاره های فعال را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۴:۰۰    
مطالعات نشان داده است که حتی شستن ظرف ها برای حفظ سلامت قلب زنان مسن مفید است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۳:۰۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با توجه به نزدیکی عید و آغاز خانه تکانی ها نکات ایمنی را در خصوص خانه تکانی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۲:۰۰    
باید توجه کرد که وضعیت وزنی افراد نیز یکی از عواملی است که در ریسک ابتلا به کرونا دخیل است؛ بنابراین سوال این است که آیا افراد چاق بیشتر مستعد ابتلا به COVID-19 شدید هستند؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۱:۲۹    
یک رسانه صهیونیستی ادعا کرد بعد از آغاز جنگ در اروپا اسرائیل نیازمند بازنگری در محاسبات خود شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۱:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، غربی ها همواره برای گفت وگو بر سر بحران اوکراین مانع تراشی کرده و به اتهام زنی علیه مسکو پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۱:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا از همتای روسیه ای خود به عنوان متجاوز یاد کرد و با بیان اینکه او راه جنگ را برگزیده گفت که روسیه هزینه های این مسیر را پرداخت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۱:۲۴    
وزارت خارجه آمریکا شامگاه پنجشنبه اعلام کرد دومین دیپلمات بلندپایه روسیه را اخراج کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۱    
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در مورد حمل هر نوع سلاح سرد به مردم هشدار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۵۴    
سفیر اوکراین در کشورمان گفت: مطمئن هستم که تحویل زرادخانه ی هسته ای اوکراین یک اشتباه سیاسی بود و نباید این اشتباه را می کردیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۸    
همزمان با آغاز درگیری میان نیروهای اوکراین و روسیه، مقامات رژیم صهیونیستی در حال زمینه سازی برای اسکان یهودیان اوکراینی در اراضی اشغالی هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۲    
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که قصد دارد شماری جنگنده را در حوزه دریای سیاه و بالتیک مستقر کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۳۳    
چند مقام آمریکایی مدعی شده اند که پایتخت اوکراین ممکن است ظرف چند روز سقوط کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۸    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: جنگ راه حل نیست، تکیه به آمریکا امنیت آور نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش پلاس فیلمی از اظهارات نماینده پارلمان اوکراین را منتشر کرد. سال 1994 با تضمین آمریکا، انگلیس و روسیه زرادخانه هسته ای خود را تسلیم کردیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۰    
یک متخصص بیماری های کودکان و نوزادان گفت: کودکان پس از تزریق واکسن به جز واکنش های موضعی محل تزریق یا سردرد و بی حالی، واکنش خاص دیگری نداشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۶    
به گزارش مشرق، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در توییتر نوشت: در سریع ترین زمان ممکن، برای حفظ امنیت و انتقال هموطنان عزیزِ مقیم اوکراین ازطریق پرواز هواپیمایی هما اقدام خواهیم کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: پسربچه شش ساله ربوده شده در یکی از خیابان های شهر کرمان با دستگیری آدم ربای 35 ساله پس از شش روز زنده از چاه بیرون آورده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
برای سفر به دبی، باید ابتدا اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران به دبی کنید، سپس قیمت هتل های دبی را بررسی نمایید و در نهایت مناطق مختلف را به خوبی بشناسید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
ذرت که با نام ( Zea mays ) نیز شناخته می شود، یکی از محبوب ترین دانه های غلات در جهان است. این دانه گیاهی از خانواده علف ها است که بومی آمریکای مرکزی است اما در انواع بی شماری در سراسر جهان رشد می ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۴    
زمانی که دندانی از دست می رود جای خالی آن می تواند مشکلات زیادی برای ما ایجاد کند که مسائل زیبایی شناختی کمترین جنبه منفی این ماجرا است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۵    
در جریان درگیری های شدید در اطراف شهر خارکیف در شرق اوکراین، ارتش روسیه اقدام به راکت باران سنگین مواضع ارتش اوکراین کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۶    
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد نیروهای روسیه در تلاش هستند تا کنترل نیروگاه هسته ای چرنوبیل را به دست بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
مدیرکل روابط عمومی ایران ایر از آمادگی این شرکت هواپیمایی برای برقراری پروازی برای انتقال ایرانیان از اوکراین در صورت صدور مجوز سازمان هواپیمایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۴    
در حالی که اتحادیه اروپا بسته تحریمی سنگینی را علیه روسیه تدارک دیده است برخی کشورهای اروپایی خواستار عدم درج رئیس جمهور و وزیر امور خارجه روسیه در لیست تحریم ها شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ذلتِ مسئولین و آوارگیِ مردم اوکراین را دیدید؟ امنیتِ امروزِ ایرانِ ما مدیون این مَرد است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۹    
اتحادیه اروپا امروز در بیانیه ای از احضار سفیر روسیه در بروکسل در ارتباط با تحولات اوکراین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۶    
دبیر شورای امنیت کشور با تاکید بر ضرورت حمایت های جدی و قانونی از ماموران وظیفه شناس در مقابله با عناصر مخل امنیت داخلی کشور، گفت: به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد تا با مجرمان مسلح برخورد شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۳    
ارتش روسیه کنترل شهر ملیتوپول در جنوب اوکراین را به دست گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور گفت: جلسات و برنامه ریزی های خود را بر این محور تنظیم کنید که در کوتاه مدت و حتی برای همین شب عید بتوانید با اقدامات جهادی، دستگیر فقرا و نیازمندان جامعه باشید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۱    
هم اکنون متروی شهر خارکیف اوکراین، غیرنظامیان در حال پناه گرفتن از حملات روسیه به شهر هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۴    
وزارت دفاع اوکراین در بیانیه ای مدعی شد در جریان درگیری ها میان نظامیان این کشور با روسیه 50 سرباز روسیه ای کشته شده و 7 هواپیمای این کشور منهدم شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۴    
به گزارش مشرق، در پی تنش میان روسیه و اوکراین، کاربران فضای مجازی با انتشار توییت هایی نسبت به این واقعه واکنش نشان دادند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: فکر نکنید اوکراینی که الان از چپ و راست داره میخوره از همون اول گوگولی بوده ها! نخیر. اوکراین سال 1991 سومین قدرت برتر هسته ای جهان بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
رئیس ستاد اوکراین وزارت خارجه گفت: با هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح توانسته ایم مجوز ورود و خروج مشمولین مقیم اوکراین را دریافت کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
نیروگاه اتمی چرنوبیل در منطقه نزدیک بین مرز اوکراین و روسیه به تصرف ارتش روسیه در آمده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
ملی پوش ایرانی پورتو یکی از 11 بازیکن اصلی تیمش مقابل لاتزیو است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۰    
معاونت بهداشت وزارت بهداشت جدیدترین فهرست آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۷    
عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین کشورهای غربی را به تب و تاب انداخته تا هر آنچه می توانند برای انزوای بیشتر مسکو به کار گیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۸    
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تصریح کرد: اوضاع قدس اشغالی ما را به سمت نبرد شمشیر قدس سوق می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
در ادامه انتقال نیرو و تجهیزات توسط امریکا به کشورهای عضو ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه، 800 سرباز ارتش این کشور وارد خاک لتونی در منطقه بالتیک شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۸    
اعضای تیم ملی کوراش جهت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در دو بخش آقایان و بانوان معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: این عکسو فرستاده میگه تو پرواز دیدم نفر صندلی کناری که از خستگی خوابش برده، آشناست انگار! دقیق که شدم دیدم بله، علی آقای باقری هستند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
جنبش فتح اخبار برخی رسانه های عبری زبان درباره فشارهای آمریکا برای تعیین جانشین محمود عباس را رد کرد و آن را جنگ روانی خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
محمد جمشیدی در پایان دیدار تیم های بسکتبال ایران و قزاقستان به عنوان بهترین بازیکن این میدان معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
ارتش روسیه کنترل بخش هایی از منطقه خرسون در نزدیکی کریمه را به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
به گفته منابع مطلع، از ظهر امروز در شهرستان اسپین بولدک قندهار درگیری میان نیروهای نظامی پاکستان و افغانستان آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
تصاویری از حضور نیروهای روس در نزدیکی منطقه خرسون در فضای مجازی منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۸    
شهر "سومی" در شمال شرق اوکراین به تصرف ارتش روسیه درآمد و تانک های روسی وارد این شهر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۵    
تیم فوتبال الوکره موفق شد در لیگ ستارگان قطر به یک پیروزی پرگل دست یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۲    
به گزارش مشرق، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی طی توییتی نوشت: سقوط بازارهای مالی و افزایش قابل توجه قیمت انرژی بدلیل ایجاد بحران در شرقی ترین بخش از جغرافیای اروپا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۲    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در اولین واکنش به آغاز حمله نظامی روسیه گفت مردم آرام در خانه هایشان بمانند چون او در این باره با بایدن صحبت کرده است! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
سازمان بهداشت جهانی از واکسیناسیون بیش از 4 میلیون تن در افغانستان در مقابل ویروس کرونا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: سیاست خارجی یعنی ایجاد توازن بین بلوک های مختلف و تلاش برای قوی تر شدن، وقتی اینو بلد نباشی میشی اکراین! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۳    
پس از حمله روسیه به اوکراین بورس های جهانی از آسیا گرفته تا آمریکا و اروپا ریزش سنگینی را تجربه کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
فرمانده کل ارتش گفت: به اذعان دشمنان، بدون خواست و اراده ایران در منطقه، هیچ کاری شدنی نیست و این دستاورد با تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح به دست آمده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
تصاویری از تسلیم شدن نظامیان اوکراینی در لوهانسک در فضای مجازی منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۰    
وزیر خارجه روسیه در جریان تماس تلفنی با همتای چینی خود گفت: بحران اوکراین نتیجه امتناع کی یف از اجرای توافقات مینسک است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بدبخت اون رییس جمهوری هست ک برای آرام کردن مردمش دائم تکرار میکنه ک با بایدن تلفنی حرف زدم. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۵    
به گزارش مشرق، سیدپویان حسین پور، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: در روزهای پیش از جنگ، آمریکایی ها دائما از پشتیبانی و حمایت خود از دولت غربگرای اوکراین سخن می گفتند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۳    
گروه صنعتی ایران خودرو از نیمه نخست بهمن ماه و استقرار تیم مدیریتی جدید، تکمیل و تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه را در اولویت قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۳    
حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسمی به نمایندگی از رئیس جمهور از آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
شیوع گسترده اُمیکرون، سلامت شهروندان و رسیدگی به بیماران از سوی کادر درمانِ مراکز کرونایی را با چالش های سنگین روبه رو کرده که گذر این وضعیت علاوه بر هوشیاری مسئولان و مشارکت عمومی را می طلبد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۰    
تصاویر پخش شده توسط شبکه سی ان ان آمریکا نشان می دهد که واحدهای یگان هوابرد ارتش روسیه (VDV) موفق شدند تا فرودگاه آنتونف در 15 مایلی کیف را تصرف کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۴    
با تلاش پلیس استان کرمان کودک 6 ساله ربوده شده پس از 6 روز از قعر چاه سالم نجات یافته و به آغوش خانواده بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۹    
معاون وزیر اقتصاد حکومت طالبان با ارائه طرح های جدید این وزارتخانه اعلام کرد که همه تاجران می توانند با اطمینان خاطر در افغانستان سرمایه گذاری کنند و زنان نیز با حفظ ارزشهای اسلامی مشکلی برای تجارت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۱    
تصاویری دیدنی از حرکت قطار در خط آهن سرسبز سوادکوه در شیرگاه مازندران را تماشا می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۹    
با تصمیم هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو و با تایید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود شیعی به عنوان رییس هیات مدیره و عضو غیر موظف این موسسه منصوب و معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
سیاوش طهمورث، بازیگر سینما و تلویزیون به مستند - مسابقه تماس پیوست و پوریا شکیبایی نیز امشب در برنامه سریالیست حاضر می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
14 نفر از نیروهای ارتش اوکراین در نزدیکی شهر وولنواخا در شرق این کشور به اسارت ارتش روسیه درآمدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۰    
به گزارش مشرق، ریچارد هاس رئیس اندیشکده آمریکایی شورای روابط خارجی در مورد میزان اثرگذاری تحریم های غرب علیه روسیه در جلوگیری از جنگ در توییتر نوشته است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۰    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: پوتین ظاهرا تمایل دارد هرچه سریعتر کار اوکراین را تمام کند و به همین منظور از نزدیکترین نقطه به پایتخت این کشور یعنی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
تصاویری از تصادف دو دستگاه وانت پیکان امروز 5 اسفند 1400 در جاده ی کوهدشت خرم آباد که در این حادثه یک نفر فوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: عکس بالا، زنی فلسطینی مقابل خانه اش در قدس غربی ایستاده عکس دوم، 70 سال بعد است همان زن مقابل خانه ای که از او دزدیده اند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
صدای آژیر هشدار در کی یف بار دیگر به صدا درآمد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت الله سید محمد خامنه ای را به وی تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهور دونتسک، گفت که این جمهوری روند تخلیه ساکنان به روسیه را به حالت تعلیق درآورده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درباره برنامه بازی تیم های بتیس اسپانیا و زنیت روسیه در لیگ اروپا اظهارنظر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
نابودی ستون تانک های تی 64 ارتش اوکراین در نزدیکی شهر خرسون در جنوب این کشور.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۷    
ویدئو منتشر شده از انفجار در فرودگاه نظامی ملیتوپول اوکراین.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
به گزارش مشرق، امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان آرا در توییتر نوشت: بعد از تحریمهای غرب علیه روسیه به بهانه اوکراین، فکر میکنید واکنش مسئولین روس چه بوده؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۲    
نشست اضطراری کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۶    
سریال انیمیشنی آرتور (Arthur)، طولانی ترین برنامه کودک در تاریخ آمریکا به شمار می رود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۳    
اوکراینی ها در کی یف به دنبال خرید سلاح هستند، رییس جمهور این کشور اعلام کرده به غیر نظامیان اجازه خرید سلاح داده می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
مردم در حال حرکت در بیراهه برای خروج از شهر خارکیف در شرق اوکراین.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: غذایی که بهش نذری دادن رو با گربه ها شریک شد معنای کامل و واقعیه کلمات بخشندگی و سخاوت. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهور روسیه در پیامی نسبت به دخالت سایر کشورها در درگیری اوکراین هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۴    
رسانه مادریدی اعلام کرد که باشگاه پاریس برای تمدید قرارداد امباپه پیشنهادی عجیب ارائه کرده است.