دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 7 اسفند 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 1 اسفند 1400 مشرق نیوز 2 اسفند 1400 مشرق نیوز 3 اسفند 1400 مشرق نیوز 4 اسفند 1400 مشرق نیوز 5 اسفند 1400 مشرق نیوز 6 اسفند 1400 مشرق نیوز 7 اسفند 1400 مشرق نیوز 8 اسفند 1400 مشرق نیوز 9 اسفند 1400 مشرق نیوز 10 اسفند 1400 مشرق نیوز 11 اسفند 1400 مشرق نیوز 12 اسفند 1400 مشرق نیوز 13 اسفند 1400 مشرق نیوز 14 اسفند 1400 مشرق نیوز 15 اسفند 1400 مشرق نیوز 16 اسفند 1400 مشرق نیوز 17 اسفند 1400 مشرق نیوز 18 اسفند 1400 مشرق نیوز 19 اسفند 1400 مشرق نیوز 20 اسفند 1400 مشرق نیوز 21 اسفند 1400 مشرق نیوز 22 اسفند 1400 مشرق نیوز 23 اسفند 1400 مشرق نیوز 24 اسفند 1400 مشرق نیوز 25 اسفند 1400 مشرق نیوز 26 اسفند 1400 مشرق نیوز 27 اسفند 1400 مشرق نیوز 28 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۹    
مراسم وداع با پیکر شهید سید مرتضی حسینی از شهدای مدافع حرم همزمان با شهادت امام کاظم(ع) با مداحی حاج صادق آهنگران و سخنرانی حجت السلام کاظم صدیقی در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۷    
رفع تصرف حریم رودخانه شهرچای اورمیه پس از بازدید رییس کل دادگستری استان از تصرفات صورت گرفته توسط افراد خاطی سازمان آب منطقه ای آذربایجان غربی لایروبی و آزاد سازی حریم این رودخانه را آغاز نموده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۲:۲۲    
از دست دادن حافظه یکی از نشانه های اصلی زوال مغز و زوال عقل است.زوال عقل گروهی از علائم مرتبط با زوال مغز به ویژه آلزایمر را توصیف می کند که ممکن است دلیل تفاوت در علائم اولیه هر بیماری باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۱    
برخی ادعا می کنند که نوشیدن مایعات به همراه وعده های غذایی برای هضم غذا مضر است. برخی دیگر نیز معتقدند که این کار باعث جمع شدن سموم شده و مشکلات عدیده ای را به همراه خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
کی یف که به تحریک ناتو و وعده های پوشالی غرب، گام در مسیر عضویت در ناتو و تنش با روسیه گذاشت، با گذشت سه روز از آغاز حمله نظامی در آستانه سقوط قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۰    
مجموعه بیستون واقع در کرمانشاه تعداد زیادی آثار تاریخی نظیر مجسمه هرکول پل بیستون کاروانسرای شاه عباسی و غیره را در خود جای داده است و از همین رو از مناطق مهم باستان شناسی در ایران به حساب می آید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۱    
تردد تاکسی و موتورسیکلت های کاربراتوری از ابتدای سال 1401 درتهران و 8 کلانشهر ممنوع است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۱    
به گزارش مشرق ، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: اوضاع اوکراین در روز سوم جنگ قدری پایدارتر به نظر می رسد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
نمایندگان در مجلس وزارت صمت را مکلف به واگذاری مجوز معادن تعطیل از طریق اهلیت سنجی در بازار سرمایه کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۱    
بنابر اعلام مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، سود سهام عدالت در حال وصول از شرکت های سرمایه پذیر است و این سود احتمالا هفته آینده که سومین هفته اسفند است، واریز می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۰    
به مناسبت 25 رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، امام هفتم شیعیان وسوگ نشینی حرم رضوی در سالروز شهادت امام کاظم(ع) پدر بزرگوار امام رضا(ع) صحن و سرای رضوی به سوگ نشسته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۶    
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم فاطمیون شهید محمد جواد رستمی با حضور خانواده شهید در معراج شهدای تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۹    
حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در شب شهادت امام هفتم (ع) میزبان عاشقان و زائران اهل بیت (ع) بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
پیکرهای مطهر 72 شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه تفحص شدند دقایقی قبل وارد کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۸    
نماهنگی از مداحی حاج محمود کریمی را به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۱    
هرکس که قلب سالمی داشته باشد، باید چند پله را در عرض 45 ثانیه بالا برود. تحقیقات جدید که در دسامبر سال 2020 انجام شده، نشان می دهد که همه باید بتوانند تعداد کمی پله را در مدت زمان معین بالا برود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۱    
شب گذشته سیل مشتاقان زیارت حرم امام موسی کاظم (علیه السلام) روانه کاظمین شدند. حال و هوای کاظمین در شب شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) وصف ناشدنی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۴    
طب سنتی اعتقاد دارد هویج باعث قوی شدن معده، درمان دردهای روماتیسمی و مفصلی و رفع یبوست می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۰    
تحریم اسرائیل بعد از ورزش اینبار به فیلم هایی با بازیگران اسرائیلی رسیده است. لبنان، کویت و تونس فیلم های گل گدوت بازیگر اسرائیلی را که سابقه حضور در ارتش را دارد اکران نکردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۴    
چاپ نهم دشمن شدید ؛ جریان شناسی انحراف در تاریخ با محوریت یهود اثر حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۷    
کاپیتان فعلی و ستاره های سابق بارسلونا در تیم دیوید بکام دوباره هم بازی می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۵    
نشست تخصصی دهخدای پارسی با هدف گرامیداشت علامه علی اکبر دهخدا هشتم اسفند ماه در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۴:۰۹    
دروازه بان اسبق تیم استقلال گفت: سه امتیاز بازی استقلال و نساجی برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد ولی قطعاً برای استقلال که در کورس قهرمانی با پرسپولیس است اهمیتی دو برابر خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۳:۳۴    
متخصص طب سنتی گفت: آنتی اکسیدان زیاد موجود در چای سبز باعث کاهش خطرات ابتلا به انواع سرطان، بیماری های قلبی و عروقی، کاهش چربی خون، چربی سوزی و جلوگیری از سکته های مغزی و رفع خستگی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۹    
رئیس مجلس عراق که به ترکیه سفر کرده به همراه یکی از رهبران جریان های سنی این کشور در حضور رئیس سرویس اطلاعاتی ترکیه با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۶    
تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون برابر ماریتیمو با تساوی یک بر یک متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۵    
فیلیپو گراندی کمیسر عالی پناهجویان سازمان ملل اعلام کرد که بیش از 150 هزار اوکراینی کشور خود را ترک کرده و به کشورهای اروپایی پناهنده شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۳    
اوکراین 5000 نظامی برای اشغال عراق فرستاد و در کنار ناتو بیش از یک میلیون نفر از مردم عراق را قتل عام کرد! اما آمریکایی ها و ناتو حتی یک سرباز برای دفاع از اوکراین در برابر حمله روسیه نفرستادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۸    
نخست وزیر عراق با حضور در شهر مقدس کاظمین مستقیما بر طرح امنیتی سالگرد شهادت امام موسی کاظم (ع) نظارت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۶    
سرپرست تیم استقلال گفت: برای اولین بار در طول همه این سالهایی که فوتبال را از نزدیک دنبال می کنم ماموران یگان ویژه اجازه ندادند اتوبوس تیم در پایان بازی وارد تونل شود تا بچه ها سریع تر سوار اتوبوس ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۶    
به گزارش مشرق، امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان آرا در توییتر نوشت: فدراسیون فوتبال لهستان، سوئد و چک ضمن حمایت از اوکراین با انتشار بیانیه ای اعلام کردند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۴    
دیدار تیم های رایو وایه کانو و رئال مادرید در هفته بیست و ششم لالیگا اسپانیا با پیروزی کهکشانی ها به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۲    
معاون شورای امنیت روسیه هشدار داد که تحریم ها می تواند بهانه ای برای بازنگری قطعی روابط با کشورهایی باشد که تحریم ها را تحمیل کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اشغال اوکراین توسط روسیه نشان داد که اتفاقا ایران سال ها است بر اساس موازین مشابه هزینه داده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۰    
ترکیه که پیش از مناقشه اوکراین در تلاش بود نقش میانجی بین روسیه و اوکراین ایفا کند، حالا وسط معرکه رویارویی نظامی روسیه و ناتو قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۴    
تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری مقابل فرانکفورت به یکه تازی در بوندسلیگا تداوم بخشید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۶    
در این فیلم استقرار نظامیان روسیه و نحوه تأمین امنیت این نیروگاه اتمی به نمایش درآمده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۲    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در سومین روز جنگ در اوکراین اظهار داشت: حمله پوتین اروپا و ناتو را به هم نزدیکتر می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۱    
لیتوانی در راستای تصمیم کشورهای حوزه بالتیک برای بستن حریم هوایی شان به روی هواپیماهای روسی، از امشب (شنبه) این اقدام را صورت می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۹    
شبه نظامیان مردمی جمهوری دمکراتیک خلق دونتسک گزارش دادند که کنترل 12 شهرک دیگر را به دست گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۷    
در پی شروع جنگ بین روسیه و اوکراین و حواشی به وجود آمده مالک روس چلسی از مالکیت این باشگاه کناره گیری کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۷    
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یکی از سرشاخه های ترویج فساد در فضای مجازی دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی کاریکاتوری درباره ترس اتحادیه اروپا و آمریکا از مواجهه با روسیه در دفاع از اوکراین منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۴    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: هر چقدر هم که من و تو از جنگ بیزار باشیم، اما آن چیزی که مانع جنگ می شود، آن چیزی که در جنگ به کمک یک ملت می آید، قدرت خود آن ملت است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۱    
صدر اعظم آلمان از ارسال چند نوع تجهیزات رزمی از جمله موشک های استینگر به ارتش اوکراین برای مقابله با روسیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۵    
به گزارش مشرق، نت بلاکز که دسترسی به اینترنت را در کشورهای مختلف جهان زیر نظر دارد از محدود شدن شبکه اجتماعی توییتر در روسیه از صبح روز شنبه، 26 فوریه خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۵    
بازدید و نظارت سرزده میدانی گروه بازرسی وزارت جهاد کشاورزی از روند اجرای طرح خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۹    
مدیرعامل فرابورس ایران در توییتی، آخرین مراحل درج نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که ناتو دلیلی ندارد عملیات نظامی روسیه در اوکراین را تجاوز بنامد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۷    
وزارت دفاع روسیه از نظارت بر سطح تشعشعات در نیروگاه چرنوبیل و تامین امنیت این مکان مهم از سوی چتربازان روس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۸    
یک عضو ارشد جنبش حماس گفت که جنگ روسیه و اوکراین نشان دهنده پایان دوران تک قطبی آمریکا در جهان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۶    
زمان نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با مس رفسنجان مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۳    
کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بدون اعلام قبلی، طرحی تحت عنوان بازگرداندن مجدد اعتماد به لبنان را مطرح کردند، اما بسیاری از لبنانی ها معتقدند هدف اصلی آن، دست گذاشتن بر سلاح مقاومت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۹    
وزیر خارجه عراق هشدار داد، آتش جنگ روسیه و اوکراین دامنه کل منطقه عربی را هم خواهد گرفت در حالی که جهان مجددا با معادله فلج کننده "یا با من هستی یا علیه من" دست به گریبان خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۷    
تیم فوتبال منچستر در دیداری خانگی نتوانست از تیم بحران زده واتفورد انتقام بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۷    
خبرگزاری ریانووستی از تماس های افراد ناشناس و تهدید به بمب گذاری چند فرودگاه و ترمینال قطار مسکو خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جام جم اینفوگرافی درباره تقویت حافظه کاری را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۲    
ملاقات امروز شنبه یک هیئت بلند پایه از حماس با دبیر کل حزب الله لبنان رسانه های صهیونیست را برآشفته ساخته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۹    
هال سیتی در هفته سی و پنجم لیگ دسته اول انگلیس در مصاف با پتربرو یونایتد به پیروزی پرگل دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۶    
برخی منابع خبری مدعی شدند که نیروهای چچنی در حمایت از روسیه وارد اوکراین شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۵    
عضو افتخاری فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تصمیم لهستان برای انصراف از بازی با روسیه در مسکو در انتخابی جام جهانی 2022 را باج خواهی دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۵    
به گزارش مشرق، سید حمید علیزاده طنزپرداز در توییتر نوشت: میگن روسیه اشغالگره و نباید جلوش مسابقه داد ولی ایران حق نداره همین کارو با یک رژیم غاصب و کودک کش بکنه چون ورزش سیاسی نیست! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۱    
درخواست سودان برای شراکت راهبردی با روسیه، تعیین اعضای دولت جدید لیبی طی هفته جاری و معرفی آنان به پارلمان این کشور از جمله رویدادهای قاره آفریقا به شمار می روند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۹    
چالش جدی که جامعه بین الملل با آن مواجه است، عدم پایبندی برخی کشورها به این قواعد است و به همان اندازه انفعال و بی عملی این کشورها در قبال به زعم خود همپیمانانشان این مسئله را در ذهن متبادر می سازد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۴    
رسانه های صهیونیست از سقوط یک فروند هواپیما در اطراف شهر قدس خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۱    
وزارت دفاع انگلیس از تحرک شماری از تجهیزات رزمی خود از جمله شناور و تانک برای تقویت جبهه شرقی ناتو خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۱    
به گزارش مشرق، کبری آسوپار، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: هفته های قبل که تصاویرِ اسلحه بدستِ زنان لاک زده و شیک اوکراینی مثلاً برای نمایش آمادگی مقابل روسیه منتشر می شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۸    
طبق مصوبه مجلس، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است درآمدهای حاصل از صدور مجوز توزیع دخانیات و حق انحصار دریافتی بابت واردات و تولید محصولات دخانی را به حساب خزانه داری واریز کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی با انتشار فیلمی نوشت: هزاران نفر در اعتراض به ممنوعیت حجاب در مدارس هندوستان در مقابل سفارت هند در جاکارتا تجمع کردند. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۱    
وزارت امور خارجه دولت موقت افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد که دولت از تمام ابزارهای موجود برای محافظت و تخلیه شهروندان خود از اوکراین استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۶    
تجربه ساده اما باارزش در یک جنگ کم برد در شرق اروپا نشان می دهد که ضمانت آمریکایی باهدف قرار دادن زیرساخت های امنیتی و دفاعی یک کشور طلا را به قیمت مس ارزش گذاری می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۶    
صنعت سریال سازی در جهان سالهاست که برای ساخت فصل های بعدی یک سریال، پرمخاطب بودن و تأثیرگذاری آن را ملاک تصمیم گیری قرار می دهد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۱    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری نوروز 1401 برای بازه زمانی 24 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401 از ساعت 7 روز آینده هشتم اسفند آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۹    
هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست خلیل الحیه رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی این جبنش با زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی در بیروت دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۷    
نخست وزیر لبنان گفت که این کشور بخشی از جهان عرب بوده و خواهد بود و از هرگونه اختلاف عربی دوری می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۶    
یک اندیشکده آمریکایی در تحلیلی به امکان استفاده روسیه از جمهوری آذربایجان برای دور زدن تحریم های غرب اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۵    
به گزارش مشرق، حسن عابدینی کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ارتش های دست آموز امریکا در عراق ، افغانستان و اکراین با اندک بحرانی فروپاشیدند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۹    
وکلای ملت مصوب کردند که وزارت نیرو صرفا هزینه برقراری انشعاب مازاد مصرف را می تواند از مصرف کننده دریافت کند و در صورت تغییر یا ارتقای تجهیزات، تجهیزات قبلی متعلق به مصرف کننده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۹    
مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: در اول فروردین هم که اولین روز فیفاست لژیونرها به جمع ما اضافه خواهند شد و با پرواز اختصاصی ایران ایر تیم ملی به سئول خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۷    
بعد از گذشت چند قسمت ابتدایی، ضعف های فیلمنامه و موقعیت های کمدی باعث ناامیدی مخاطب شده و شاید منجر به ریزش تماشاچیان این سریال هم شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۴    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: باعث خجالت است در آمد استوری یک صفحه لوازم آرایشی در فضای مجازی از در آمد یک باشگاه بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۰    
به گزارش مشرق، عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در توییتر نوشت: تولید واکسن ایرانی برکت، اختصاصی سویه امیکرون ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۶    
میزبان بدی های باشگاه استقلال به بازیکنان و مربیان خارجی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۶    
وزارت خارجه روسیه امروز ادعای رییس جمهور اوکراین در خصوص بستن تنگه های بسفر و داردانل به روی کشتی های جنگی خود توسط ترکیه را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۵    
برخی از علاقه مندان به سینما، دهه 1970 را دوران اوج هالیوود و سینما ضد قهرمانان می پندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۱    
بر اساس اطلاعات سامانه ردیابی کامیون های ایرانی و اخرین اطلاعات ردیاب بین الملل، 6 دستگاه کامیون دارای راننده ایرانی در قلمرو اوکراین شناسایی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۹    
همزمان با نظر مشابه فرانسه درباره طولانی شدن بحران اوکراین، معاون وزیر دفاع انگلیس گفت، اوکراینی ها ماه های سختی در پیش دارند و بحران در این کشور بزودی خاتمه نمی یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۸    
نخست وزیر بلژیک در توییتر اعلام کرد که این کشور برای کمک به اوکراین سوخت و سلاح ارسال می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۵    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: قهرمان هرمزگانی، حسین حیدری نژاد مرد فداکاری که امروز پس از نجات یک خانواده (دو کودک و مادرشان) از غرق شدن متاسفانه خودش قربانی امواج دریا شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۱    
وزیر امورخارجه عربستان طی تماسی با دبیرکل سازمان ملل متحد درخصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی مهم و وضعیت های جهانی پیش آمده گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۸    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که طرف اوکراینی با نپذیرفتن مذاکره، باعث ادامه یافتن عملیات نظامی روسیه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط سفرهای نوروزی با وسایل نقلیه عمومی و شخصی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۵    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف به هموطنان ایرانی در این شهر توصیه کرد از طریق راه آهن کی یف به شهرهای غربی اوکراین به ویژه شهر لویو عزیمت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۳    
همانطور که پیش بینی می شد به دلیل افزایش مصرف بنزین و گازوئیل و ناترازی تولید و مصرف، واردات بنزین و گازوئیل در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۰    
براساس پیشنهاد سینماداران و تهیه کنندگان به سازمان سینمایی، سال آینده بهای بلیت سینماها 66درصد گران می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۵    
مدیر فرودگاه بصره از تلاش برای از سرگیری پروازهای این فرودگاه به ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۹    
سفارت روسیه در ایران به توییت سفیر لندن در تهران درباره تحولات اوکراین پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۶    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان با صدور بیانیه ای نحوه عبور هموطنان ایرانی مقیم اوکراین از قلمرو بلغارستان به سمت ترکیه را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۴    
رئیس جمهور اوکراین در تماس با همتای ترکیه ای خود بابت کمک های قابل توجه تسلیحاتی و بستن تنگه ها به روی ناوهای روسی تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۱    
زاکانی، شهردار تهران: با تفاهمی که بین شهرداری تهران و بنیاد مسکن انجام شده، تعهد بخشی از توسعه مسکن شهر تهران را پذیرفته ایم و با تمام ظرفیت این وظیفه را انجام خواهیم داد.