یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۲۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 23 اسفند 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 1 اسفند 1400 مشرق نیوز 2 اسفند 1400 مشرق نیوز 3 اسفند 1400 مشرق نیوز 4 اسفند 1400 مشرق نیوز 5 اسفند 1400 مشرق نیوز 6 اسفند 1400 مشرق نیوز 7 اسفند 1400 مشرق نیوز 8 اسفند 1400 مشرق نیوز 9 اسفند 1400 مشرق نیوز 10 اسفند 1400 مشرق نیوز 11 اسفند 1400 مشرق نیوز 12 اسفند 1400 مشرق نیوز 13 اسفند 1400 مشرق نیوز 14 اسفند 1400 مشرق نیوز 15 اسفند 1400 مشرق نیوز 16 اسفند 1400 مشرق نیوز 17 اسفند 1400 مشرق نیوز 18 اسفند 1400 مشرق نیوز 19 اسفند 1400 مشرق نیوز 20 اسفند 1400 مشرق نیوز 21 اسفند 1400 مشرق نیوز 22 اسفند 1400 مشرق نیوز 23 اسفند 1400 مشرق نیوز 24 اسفند 1400 مشرق نیوز 25 اسفند 1400 مشرق نیوز 26 اسفند 1400 مشرق نیوز 27 اسفند 1400 مشرق نیوز 28 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مانع حذف ارز ترجیحی به سبک دولت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۴    
قیمت روز مزدا 3 صندوق دار در بازار را در این گزارش مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۹    
نماینده ائتلاف صادقون در واکنش به حمله موشکی به مقر موساد در اربیل تاکید کرد حضور رژیم صهیونیستی اخیرا در مناطق شمال عراق گسترش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۱    
آخرین نشست خبری هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در سال 1400 روز سه شنبه (24 اسفند) در فضای باز ساختمان شورای نگهبان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
زوج جوان اهل بم جشن آغاز زندگی مشترک خود را در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
رهن کامل پنت هاوس در پایتخت با هزینه ای بین 1.600 میلیارد تا 18 میلیارد تومان امکان پذیر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۵    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار و گفت وگو با همتای روس خود در رأس هیأتی وارد مسکو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۶    
مردم روستای پالنگان سنندج در آستانه سال نو به استقبال فصل بهار رفتند و با برگزاری مراسمی با حضور ساکنان روستاهای اطراف به شادی پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۶    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1400 تردد خودرو ها در پایتخت به شدت افزایش یافته و ترافیک های سنگین در معابر مشاهده می شود؛ در این بین کمبود وسایل نقلیه عمومی نیز باعث معطلی و سرگردانی مردم شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۱    
بازار تبریز با نزدیک شدن به ایام عید نوروز روزهای شلوغی را سپری می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۹    
در سال 2021، نیروهای مقابله ای جمهوری اسلامی ایران حدود 1100 تُن از انواع موادمخدر و روان گردان، شامل 62 تن هروئین و مرفین، 835 تن تریاک را کشف و از چرخه جهانی تجارت غیرقانونی موادمخدر خارج کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۶    
وزیراقتصاد: بیش از 50 درصد انبارهای اموال تملیکی در کشور خالی شده است. دیروز سازمان اداری استخدامی کشورتایید نهایی را برای اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی که یکی ازدستورات رئیس جمهور بود را داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۱    
هم زمان با میلاد حضرت علی اکبر 313 زوج از مناطق محروم با کمک های مردمی آغاز زندگی مشترک را جشن گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۱    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: نرخ رشد اقتصادی (بدون نفت)، در سه ماهه سوم سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل 5.8 بوده است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۱    
رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف نارنجک های ریموت دار با قدرت انفجار بالا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۴    
دادستان تهران گفت: شادی کردن و پاسداشت سنت دیرینه حق مردم است اما با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطع قضائی صورت می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۵    
همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) مراسم بزرگداشت روز جوان دوشنبه 23 اسفند 1400 با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از جوانان در مجلس برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۰    
یک خودرو در خیابان های مکزیک بود که هنگام دور زدن درب عقب آن باز شد و کودکی که پشت ماشین نشسته بود از دستگیره خودرو آویزان شد اما توانست از این حادثه جان سالم به در ببرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۴:۴۴    
نوشیدن قهوه ممکن است، فشار خون را به طور موقت افزایش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۳:۳۳    
تغییر رنگ چشم یک پدیده نادر است که به عنوان یک هشدار برای افراد محسوب می شود . چشم ها یکی از مهم ترین بخش های صورت می باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۲:۴۷    
محسن رضایی در نشست تخصصی بررسی تبعات تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران واجد تجارب فراوانی در خنثی سازی و بی اثر کردن و مقابله با تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۲:۲۳    
3 دمنوش چای سبز، رزماری و مریم گلی موجب بهبود عملکرد مغز می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۵    
مهم ترین پیام اقتصادی که دولت در 6 ماهه گذشته و در میدان عمل منتقل کرد این بود که با وجود تحریم ها می توان صادرات و درآمد کشور را افزایش داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۱:۴۹    
اگرچه تحریم ها گسترده و با دقت اعمال شدند، اما در معرض نشت قرار داشته اند. ایران توانسته صادرات نفت خود را افزایش دهد .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات شهروند عراقی در تماس با شبکه الحوار منتشر کرد و به نقل از او نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۰:۵۶    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: 145 پهپاد و 1300 تانک اوکراینی را طی عملیات نظامی ویژه منهدم کردیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۴    
اتحادیه جهانی کشتی اسامی 4 فرنگی کار برتر هر وزن را برای مسابقات قاره ای اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۰:۱۱    
سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان تهران از تعیین قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید خبر داد و گفت: قیمت میوه های تنظیم بازاری شب عید کاهش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۹    
سخنگوی کرملین تاکید کرد که دولت ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، درخواستی برای تماس یا ارتباط با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۸    
گفت: مذاکرات وین چرا با وقفه روبه رو شد؟ غربگراها می گویند تقصیر روسیه بوده است!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۵    
اقدام صبح یک شنبه سپاه در موشکباران دو پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل، نه فقط حق قانونی و مسلم سپاه بوده است بلکه با قوانین تعریف شده در حقوق بین الملل نیز انطباق کامل داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۶    
پیشکسوت استقلال گفت: متأسفانه فوتبالیست های ایرانی چشم دیدن هم دیگر را ندارند. شاید ما فوتبالیست ها در ظاهر روابطمان را خوب نشان دهیم ولی پشت پرده میانه خوبی باهم نداریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۵    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: در تصویری که از بازدید مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق از محل حمله موشکی در اربیل منتشر شده. 3 دکل مخابراتی به وضوح دیده می شود. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۲    
وزیر خارجه پاکستان در گفت وگوی تلفنی از امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست سازمان همکاری اسلامی و همچنین جشن هفتادمین سالگردروز ملی پاکستان در اسلام آباد دعوت به عمل آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۷    
کمتر از بیست وچهار ساعت پس از پاکسازی لانه شرارت صهیونیست ها در اربیل کردستان عراق، موساد دومین ضربه کاری را از سربازان گم نام امام زمان(عح) در سازمان اطلاعات سپاه خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۷    
وزارت نیرو از همراه اول برای مشارکت در طرح فرهنگ سازی مصرف آب تقدیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۳    
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه مذاکرات وین گفتگوهای پیچیده ای هستند، اعلام کرد به خط پایان این مذاکرات نزدیک شده ایم اما همچنان چند مساله باقی مانده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق، مقامات آمریکایی مدعی هستند که روسیه از چین درخواست کمک نظامی کرده است. ریچارد هاس مدیر اندیشکده شورای روابط خارجی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۴    
امروز یک باب منزل مسکونی در اسدآباد بر اثر مواد منفجره تخریب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی فیلمی از اظهارات "صالح الازرق" مجری شبکه لندنی الحوار منتشر کرد و به نقل از وی نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۰    
به نظر می رسد دولت چین دوباره وضعیت کشور را به حالت آماده باش درآورده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۶    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: موشک های نقطه زن ایران، پایگاه عملیاتی موساد در اربیل را بر سر نیروهای حاضر در آن خراب کرده؛ روزنامه غربگرای شرق دردش آمده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۸    
برای نخستین بار از تشکیل فرماندهی سپاه هسته ای برای حفاظت از تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران نام برده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق، مقامات روسی، متا که شرکت مادر فیسبوک است را یک "سازمان افراطی" خواندند و پس از اینکه این شبکه اجتماعی به همراه اینستاگرام اجازه "نفرت پراکنی" علیه سربازان روسی را صادر کردند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۶    
سفر وزیر امور خارجه ایران به مسکو با توجه به شرایط جدیدی که روسیه در آن قرار گرفته به طور قطع بستری است برای گفت وگوهای جدی میان دو کشوری است که نشان داده اند، می توانند همکاری های نزدیک داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۴    
وزیر حمل و نقل انگلیس اعلام کرد که از روز جمعه (27 اسفند 1400) تمام محدودیت های کرونایی برای مسافران ورودی به این کشور لغو خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۳    
رهبر انصارالله با بیان اینکه در برابر تداوم محاصره ائتلاف سعودی، دست بسته نخواهند ماند، تأکید کرد که این ائتلاف، تجاوزات بسیاری علیه ملت یمن مرتکب شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۹    
صدر اعظم آلمان و رئیس جمهور ترکیه در دیداری در آنکارا بر لزوم آتش بس فوری در اوکراین و ایجاد راهروهای امن برای خروج غیر نظامیان تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۵    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: "هیچ وقت جوون ها رو، از روی تیپ و ظاهر قضاوت نکنیم" [عیسی برجی، شهید مدافع حرم، رزمنده حزب الله لبنان] ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: اندیشکده بروکینگز در مقاله ای به ارزیابی این مسأله پرداخته که آیا نبرد اوکراین در میز مذاکره پایان خواهد یافت یا وضعیت فرسایشی در جبهه های ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق، مالک شریعتی نماینده مجلس در توییتر نوشت: چه طرح تغییر ساعت رسمی مطرح بشه، چه نشه، ساعت 1:20 ساعت انتقام است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۴    
منابع صهیونیست خبر دادند که سایت های وزارتخانه های این رژیم دچار اختلال گسترده شده است. هنوز علت این اختلال مشخص نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۱    
وزارت امور خارجه روسیه خبر داد که لاوروف و امیرعبداللهیان سه شنبه درباره مذاکرات وین در مسکو بحث خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۱    
به گزارش مشرق، سید نظام الدین موسوی نماینده مجلس با انتشار عکسی نوشت: این خبر را برسانید به سفیانی ها وای از مشت گره کرده ایرانی ها.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۹    
نامزد انتخابات 2022 ریاست جمهوری فرانسه از حزب راست افراطی مجمع ملی، جهانی گرایان از جمله امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور را متهم کرد که فرانسه را از نظر اقتصادی به مسکو وابسته کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۵    
وزارت دفاع عربستان از آغاز تمرین نظامی مشترک نیروهای هوایی این کشور و امریکا خبر داد و به مشارکت جنگنده های اف 15 سعودی و اف16 و اف 18 آمریکا در این رزمایش اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۳    
سفیر عمان در ایران نسبت به تأسیس کارخانه های ایرانی در حوزه های دارویی در این کشور اعلام آمادگی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۱    
تمامی نماینده های جمهوری خواه در مجلس سنا به استثنای یک نماینده بیانیه ای در مخالفت با تلاش های دولت آمریکا برای بازگشت به برجام صادر کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۲    
رئیس طالبان با صدور حکمی 14 مقام جدید را در پست های مختلف حکومت سرپرست کنونی افغانستان تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۱    
رئیس اتحادیه علمای مسلمانان عراق در استان دیالی گفت که موساد علاوه بر اربیل در پنج استان دیگر نیز مقر دارد و انکار مقامات منطقه کردستان بی فایده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۱    
به گزارش مشرق، مهدی محمدی تحلیلگر نوشت: به نوشته واشینگتن پست، یک مقام امریکایی تایید کرده که یکی از اهداف حمله اربیل، تاسیسات عملیاتی موساد بوده است. خبر الباقی هم خواهد رسید. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۱    
روسیه از خط طریق خط لوله بلو استریم حدود 16 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی به ترکیه صادر کرد که رقمی بی سابقه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۹    
آیا تل آویو با سوء استفاده از مشغول بودن جهان به بحران اوکراین و روسیه، درصدد آغاز جنگ چهارم برای اشغال مجدد نوار غزه است؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۵    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هم استقلال و هم پرسپولیس برای شکست نخوردن پا به زمین خواهند گذاشت؛ آنها تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در دربی ببازند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۳    
وزیر بهداشت انگلیس اذعان کرد کشورش از نقض حقوق بشر در عربستان سعودی مطلع است اما این کشور یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نفت جهان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۱    
وزیر خارجه ونزوئلا با بیان اینکه کشورش تحریم های غرب علیه مسکو را محکوم می کند، گفت: گسترش ناتو در بال شرقی اروپا و نزدیک شدن به مرزهای روسیه، تجاوزگری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۱    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: عراق سفیر ایران رو احضار کرده که بهش اعتراض بکنه بابت عملیاتی موشکی دیشب، ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
سخنگوی کرملین امروز در واکنش به اظهارات اخیر مشاور امنیت ملی آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره عملیات روسیه در اوکراین، گفت که مسکو نیازی به راهنمایی چنین استراتژیست هایی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
به اعتقاد پیرس مورگان مجری و روزنامه نگار معروف کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ و مسی قلدری است که فقط رقبای ضعیف را می برد!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
قیمت طلا به دنبال امیدواری در مذاکرات روسیه و اوکراین و همچنین احتمال افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا، 30.93 دلار کاهش یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمتگزار مردم باید دائما در حال کار و تلاش باشد عنوان کرد: در میان تقریبا 290 نماینده مدعی هستم که هیچ کدام از نمایندگان به اندازه من در مجلس وقت نمی گذارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: جا داره یادی کنیم از اعتراف ژنرال مکنزی بعد از رزمایش اخیر ایران: توان نظامی ایران به سطح غیرقابل شکست رسیده است. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۷    
علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور در امور ویژه سیاسی و پیتر سمنی بی نماینده ویژه سوئد در امور یمن امروز در یک گفتگوی تلفنی، آخرین تحولات یمن را بررسی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 تن از اعضای باند 3 نفره سارقان کلینیک پزشکی خبر داد و گفت: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۱    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: حدود 8 هزار مگاوات نیروگاه حرارتی با عمر بیش از 40 سال و با راندمان حدود 17 درصد در کشور داریم که یک به یک این واحدهای فرسوده را بازنشسته می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۵    
رشد اقتصادی ایران در پاییز 1400 که اولین فصل عملکرد دولت سیزدهم محسوب می شود به 5٫7 درصد رسید که نسبت به متوسط رشد اقتصادی فصلی کشور در هشت سال دولت قبل، 4 برابر بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
تصویری از میزان برف باریده شده در شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۷    
معاونت اجتماعی قوه قضائیه در آستانه آیین چهارشنبه سوری به شهروندان در رابطه با استفاده از مواد محترقه (آتش زا) هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تخلف و فعالیت های غیرقانونی در حوزه رمزارزها را پیگیری می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۴    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران گفت: اقدام برخی کشورها در اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران، موجب اخلال در مبارزه بی امان ایران علیه شبکه های بین المللی مواد مخدر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور سه مصوبه اختصاص اعتبار به جمعیت هلال احمر، تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و توفان در استان گلستان را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۱    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از یک مقام این کشور نوشت، خانه هایی که به نظر می رسد محل فعالیت هسته موساد بوده اند در اربیل هدف قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۹    
ایران و تاجیکستان در نخستین نشست کارگروه انرژی دو کشور درباره فروش نفت خام و فرآورده های نفتی، اکتشاف میدان های نفت و گاز تاجیکستان و همکاری های فنی و مهندسی مذاکره کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۵    
ایام عید نوروز در حال نزدیک شدن است و مردم بندرعباس در حال خرید مایحتاج خود هستند. البته با توجه به گرانی های سرسام آور قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده و بازارها آن شور و اشتیاق عید هر ساله را ندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۵    
سرپرست اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی گفت: 13 پرونده استرداد اشیاء تاریخی شامل حدود یکصد قطعه را پیگیری می کنیم که در سال 1401 به کشور بازگردانده می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۳    
ادامه مذاکرات مسکو-کی یف به دلایل فنی به فردا سه شنبه موکول شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۵    
با شروع جنگ جوانان نوجوانان از مهم ترین اقشاری بودند که حضوری گسترده در جبهه های جنگ داشتند جوانان و نوجوانانی که علی رغم سن کم و جثه کوچک توانستند با ایثار و فداکاری به الگوی جوانان امروز تبدیل شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۱    
آیین غبارروبی حرم امام زاده صالح(ع) با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) و جمعی از ارادتمندان به آن حضرت به مناسب ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام نماهنگ ای جوون حسین منم جوونم را با نوای مهدی رسولی تماشا کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۸    
سایتِ شبکه الجزیره با انتشار مطلبی اعلام کرد که عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مراکز رژیم صهیونیستی در اربیل موجب تغییر قواعد درگیری و ترسیم معادله جدید در نبرد با تل آویو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
رزمایش همدلی و توزیع 14000 بسته حمایتی معیشتی بین پاکبانان شهر تهران صبح امروز دوشنبه 23 اسفند با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مسئولان شهرداری تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
یک لانچر S-300PS اوکراینی که در جنوب منطقه Mykolaiv به دست روس ها افتاده است. اوکراینی ها تا کنون 3 لانچر این سیستم را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۴    
ستاره بسکتبال کشورمان در پلی آف لیگ برتر برای شهرداری گرگان به میدان می رود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات مدافع اسبق استقلال علیه حامد لک واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۱    
بازیکنان تیم استقلال تهران پیش از مسابقه دربی بخشی از قراردادشان را دریافت خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۱    
گردشگران در بخشی از حیات وحش آفریقای جنوبی در قفس هایی شیشه ای قرار می گیرند و شیرها را ملاقات می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۶    
با شکل گیری هسته های گرد و غبار بر روی کشور عراق و خیزش آن به جو منطقه آسمان اکثر شهرهای لرستان غبار آلود شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
کتائب حزب الله عراق با انتشار بیانیه ای از کشته و زخمی شدن چندین افسر موساد در عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مقرهای صهیونیستی در اربیل خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۹    
به گفته کارشناسان، بخشی از ارز 4200 تومانی که به کالاهای اساسی اختصاص یافته، در قالب قاچاق سوخت، گندم، دام زنده و غیره به کشورهای همسایه منتقل می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۹    
طرح خدمات نوروزی ایران خودرو به مدت 19 روز از چهارشنبه 25 اسفند امسال تا 14 فروردین 1401 اجرایی می شود.