چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۵۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 6 اسفند 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 1 اسفند 1400 مشرق نیوز 2 اسفند 1400 مشرق نیوز 3 اسفند 1400 مشرق نیوز 4 اسفند 1400 مشرق نیوز 5 اسفند 1400 مشرق نیوز 6 اسفند 1400 مشرق نیوز 7 اسفند 1400 مشرق نیوز 8 اسفند 1400 مشرق نیوز 9 اسفند 1400 مشرق نیوز 10 اسفند 1400 مشرق نیوز 11 اسفند 1400 مشرق نیوز 12 اسفند 1400 مشرق نیوز 13 اسفند 1400 مشرق نیوز 14 اسفند 1400 مشرق نیوز 15 اسفند 1400 مشرق نیوز 16 اسفند 1400 مشرق نیوز 17 اسفند 1400 مشرق نیوز 18 اسفند 1400 مشرق نیوز 19 اسفند 1400 مشرق نیوز 20 اسفند 1400 مشرق نیوز 21 اسفند 1400 مشرق نیوز 22 اسفند 1400 مشرق نیوز 23 اسفند 1400 مشرق نیوز 24 اسفند 1400 مشرق نیوز 25 اسفند 1400 مشرق نیوز 26 اسفند 1400 مشرق نیوز 27 اسفند 1400 مشرق نیوز 28 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۳:۳۴    
نتیجه یک مطالعه نشان می دهد که سرکه وزن بدن، شاخص توده بدنی و توده چربی بدن را در افراد چاق کاهش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۳    
کارشناسان راهکارهایی برای کاهش وزن پس از 50 سالگی توصیه می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۹    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که شرکت اوپو از نسخه دایمنسیتی 9000 گوشی پرچم دار Find X5 پرو برای بازار چین رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۵    
از افزایش قیمت انرژی گرفته تا تحریم ها از کاهش تعداد گردشگران تا مختل شدن عرضه گندم پیامدهای تشدید درگیری روسیه و اوکراین برای خاورمیانه خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مقادیر زیادی از تسلیحاتی که کشورهای غربی طی برهه اخیر به اوکراین ارسال کرده بودند در جریان حمله به این کشور به غنیمت گرفته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۶    
دولت ایالات متحده آمریکا، رئیس جمهور روسیه، وزیرخارجه و وزیر دفاع این کشور را تحریم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
راند چهارم مسابقات موتور ریس آزاد کشور در پیست ورزشگاه آزادی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۴    
در آستانه شهادت امام موسی کاظم (ع) جمعی از مشتاقان زیارت حرم امامین جوادین (ع) از شهرهای مختلف عراق در مسیرهای منتهی به کاظمین پیاده روی و عزاداری کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۵    
تیمچه حاجب الدوله حدود 13روز قبل با انفجار در مغازه ای کوچک دچار خرابی های زیادی شد وحداقل 30باب مغازه درآتش سوخت. با وجود گذشت چند روز از این حادثه مغازه داران هنوز دربهت از دست رفتن اموال خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
روملو لوکاکو آماده شده تا چلسی را ترک کند و دوباره به اینتر بازگردد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۱    
بی بی سی فارسی با طرح این سؤال که بحران اوکراین چه معنایی برای ایران دارد؟ ، تاکید کرد این بحران به نفع ایران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۵    
نیروهای روسیه از روز پنجشنبه با یگان بالگردی، وارد فرودگاه شهر اوبولونسکی در حومه شمالی کی یف شدند و در حال پیشروی به سمت پایتخت هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۱    
برتراند راسل فیلسوف بلندآوازه انگلیسی می گوید از حماقت کسانی تعجب می کنم که در میان ده ها راه پیش روی، دقیقا همان راهی را انتخاب می کنند که بی نتیجه بودن آن را بارها آزموده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۹    
چشم جهان به اوکراین دوخته شده است. اوکراینی که در هنگام نگارش این تحلیل، کنترل سیاسی آن هنوز در اختیار ولودیمر زلنسکی 44 ساله است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۸    
آمریکا قصد دارد از بحران اوکراین به عنوان پوششی برای ناکامی های خود در غرب آسیا استفاده کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۸    
یک تحقیق نشان می دهد بی خانمانی در شهر نیویورک به بالاترین سطح از دهه 1930 در آمریکا رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۴:۲۴    
یک متخصص خون و آنکولوژی گفت: یکی از سرطان های شایع در مردان سرطان پروستات است که بهترین راه پیشگیری از آن غربالگری از طریق آزمایش PSA است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۵:۲۳    
سرفه در بیشتر مواقع از ماه آبان شروع می شود و بسیار زجر آور است مخصوصا در شب بیشتر نمود پیدا می کند در این مقاله به درمان سرفه می پردازیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۵:۰۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به تشریح ابعاد مختلف اهمیت سلامت و تبعات اختلالات روانشناختی در بین دانش آموزان پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۴:۴۴    
دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید19، درباره مدت زمان ماندن در قرنطینه برای مبتلایان به اُمیکرون توضیحاتی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۳:۳۴    
یک متخصص پوست درباره عوارض ابتلا به کرونا بر پوست و مو توضیحاتی داد و گفت: استرس بیماری کرونا در کنار داروها، کاهش وزن و سوتغذیه؛ سبب بروز ریزش موی ناگهانی در فاصله یک الی 4 ماه بعد از بهبودی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: رسم دیرینه آمریکا و انگلیس است: وعده می دهند، برده می سازند و غارت می کنند؛ اما در روز سختی، متحدان (!) خود را تنها می گذارند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه روسیه در سخنانی گفته است که مسکو می خواهد که همه مردم اوکراین آزادانه سرنوشت خود را تعیین کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۰    
تصاویری از شهر ایرپن در استان کی یف و در نزدیکی پایتخت اوکراین را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۶    
به گزارش مشرق، مهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه طی توییتی نوشت: ادعای هاآرتص این است که مقام های دفاعی اسراییل نگرانند پوتین پس از یورش به اوکراین ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۵    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: احمد قدیروف یک مفتی چچنی بود که ابتدا در صف جدایی طلبان این جمهوری قرار داشت اما پس از مدتی با روسها به توافق رسید و پس ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۳    
وزیر خارجه اسلواکی در تماس تلفنی همتای ایرانی از آمادگی این کشور برای همکاری و مساعدت به شهروندان ایرانی جهت خروج از اوکراین از طریق مرزهای اسلواکی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۷    
زلنسکی با انتشار این ویدیو اعلام کرد که همچنان در کیف حاضر است و پایتخت را رها نمیکند. پیشتر مقدماتی برای خروج زلنسکی توسط ترکیه، رومانی و فرانسه ایجاد شده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۳    
به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: 2022، موسسه رند گزارشی تحت عنوان "رقابت استراتژیک آمریکا با روسیه" منتشر کرد که چکیده یافته های 58 گزارش این موسسه از ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: نه یک ژنرال، بلکه حتی یک افسر معمولی ناتو یا پنتاگون هم برای کمک، در اوکراین دیده نمی شود؛ و حال آن که اوکراین ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۰    
رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم گفت: با مشارکت وزارت امور خارجه از طریق مجارستان دانشجویان ایرانی را به کشور بازخواهیم گرداند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۱    
ویدئویی از آتش سوزی در ساختمان سرویس امنیتی اوکراین در چرنیهیو واقع در شمال اوکراین.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهور روسیه خطاب به ارتش اوکراین اعلام کرد اگر نظامیان در اوکراین قدرت را به دست بگیرند توافق راحت تر بدست می آید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از خودکشی قاتل پس از قتل 2 برادرش در شهر کوچصفهان شهرستان رشت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۶    
ویدئویی از لحظه انهدام T-64BV اوکراینی در ملیتوپل از نگاه یک راننده محلی.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۴    
اگرچه روسیه همچنان ولودیمیر زلنسکی را رئیس جمهور اوکراین می داند و با قید شروطی، به پیشنهاد مذاکره او پاسخ مثبت داده اما همچنان او را دست نشانده و برای ادامه حاکمیت، نامشروع تلقی می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۲    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: اگر رئیس جمهور کمدین اوکراین الفبای سیاست را می دانست متوجه بود که وقتی پارسال در مقر ناتو حضور یافت و خواستار پیوستن به آن شد جنگ با روسیه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۱    
حضور زائرین از گوشه و کنار ایران اسلامی در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار دل ها.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۷    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی اطلاعیه ای را درباره انتقال ایرانیان به کشور صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۹    
راکت اندازهای گراد ارتش روسیه در منطقه برست بلاروس درحال ورود به خاک اوکراین.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۵    
ویدیویی از یک واحد ضد هوایی بوک ارتش اوکراین که به همراه ادوات دیگر نابود شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
یک مرد جاسکی در ساحل بندرعباس، خود را برای نجات جان یک خانواده به دریا زد، اما پس از نجات آنها بدلیل شدت امواج و آبگرفتگی ریه هایش، جان خود را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
به گزارش مشرق، یک کانال تلگرامی با انتشار تصویری از آسمان اوکراین نوشت: یک فریم از تنهایی. *بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
ستون نیروهای مسلح اوکراین در شهر بوچا در منطقه کیف منهدم شد. عکس جعبه های شکسته با سیستم های ضد تانک ایگلا MANPADS و Fagot را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۲    
یک واحد سامانه پدافند هوایی بوک متعلق به نیروهای اوکراینی نابود شده توسط ارتش روسیه.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی کرملین امروز (جمعه) اعلام کرد، پوتین تمام اطلاعات مربوط به "عملیات ویژه" برای غیرنظامی کردن اوکراین را به صورت آنلاین دریافت می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۱    
رئیس جمهور اوکراین در حالی خواستار مذاکره با همتای روس شد که مسکو تسلیم ارتش اوکراین را به عنوان تازه ترین شرط خود برای ازسرگیری دیپلماسی عنوان کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۴    
به گزارش مشرق، حسن عابدینی، کارشناس مسائل سیاسی درباره درس جنگ اکراین طی توییتی نوشت: زلنسکی بازیگر خوبی در سریال طنز رئیس جمهور بود اما در دنیای واقعی ممکنه کشور را به باد دهد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۸    
نخست وزیر پاکستان در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از درگیری کی یف و مسکو ابراز تاسف کرد و گفت: پاکستان امیدوار است دیپلماسی بتواند از بحرانی ترشدن اوضاع جلوگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۸    
منابع محلی با انتشار فیلمی خبر دادند که حداقل 5 دقیقه به صورت ممتد آژیر هشدار در پایتخت اوکراین شنیده می شود و این در حالی است که نیروهای روسی در حال نزدیک شدن به کی یف هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۸    
حماس در بیانیه ای به مناسبت بیست و هشتمین سالروز کشتار نمازگزاران فلسطینی در مسجد حضرت ابراهیم(ع) به سران تل آویو هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۵    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آماده باش دادن به یک فروند هواپیمای ایرانی برای بازگرداندن ایرانیان مقیم اوکراین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه خواستار آن شد که با توجه به بسته بودن حریم هوایی اوکراین، امکان خروج اتباع ایرانی از مرز زمینی کشورهای همسایه از جمله لهستان فراهم شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هماهنگی ها لازم میان صف و ستاد با هدف مدیریت بهتر اوضاع و تسهیل در خروج شهروندان ایرانی از کی یف در حال انجام است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۸    
وزیر خارجه روسیه غرب را به همدستی با اوکراین در نقض توافق مینسک متهم کرد و گفت مسکو نمی تواند در برابر نسل کشی در دونباس و تقاضای کمک مردم آن منطقه بی تفاوت باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی درباره کیفیت شبکه و اضافه شدن 300 گیگابیت بر ثانیه به شبکه زیرساخت ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اصلاح طلبان عکس مقاومت مردم تبریز در برابر قوای تزار روس را وایرال میکنند تا حس نفرت از روسیه را در جنگ اوکراین را به نفع غربیها برانگیزند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اتفاقی که فقط در ایران رخ میده روسیه به اوکراین حمله کرده، آمریکا و اروپا اوکراین رو تنها گذاشتن، اونوقت غرب زده ها به نظام فحش میدن! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران در روز 6 اسفند به امامت آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
کاروان بسیار بزرگی از نیروهای چچنی،گروزنی را به مقصد اوکراین ترک کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۴    
به گزارش مشرق، محمد مالی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: زنده ماندیم و سقوط تک تک شهرهای سوریه، عراق، افغانستان و حالا اوکراین را در 24 ساعت دیدیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۵    
رئیس پلیس فتا تهران نسبت به تهیه بلیط مسافرتی توسط شهروندان از سایت های بی هویت، هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۵    
ارتش اوکراین مشغول توزیع سلاح در کی یف بدون هیچ نوع ثبت نام و دسته بندی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: اقدامات تحریک آمیز ناتو با محوریت آمریکا شرایط را در منطقه پیچیده و چه بسا پیچیده تر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
ستاره تیم ملی کشورمان بعد از درخشش به همراه پورتو در تیم منتخب لیگ اروپا قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۷    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلان شهر تهران گفت: ما با نوع خفیف امیکرون روبه رو نیستیم، برخی تصور می کنند این سویه نسبت به دیگر سویه های کرونا ضعیف تر است که این موضوع کاملا غیرعلمی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که به عقیده مقامات مسکو، با وجود قطع روابط دیپلماتیک اوکراین با فدراسیون روسیه، هنوز هیچ فرصتی برای تماس با کی یف از بین نرفته و این مسئله امکان پذیر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
سربازان گارد ملی اوکراین در مواضع دفاعی خود در شهر کی یف مستقر شدند. به نظر می رسد نیروهای روسی به دروازه های شهر کی یف رسیده باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۱    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد هفت هزار نیروی آمریکایی ظرف چند روز آینده به آلمان اعزام خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
آمارها نشان می دهد بیش از 2.3 میلیون درخواست مجوز کسب و کار ثبت و بیش از یک میلیون مجوز نیز صادر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۹    
16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا رقبای خود در این مرحله از رقابت ها را شناختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۷    
ریستاد انرژی اعلام کرد درگیری بین روسیه و اوکراین 1میلیون بشکه در روز نفت خامی را که از طریق اوکراین و دریای سیاه منتقل می شود تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند قیمت نفت را به 130دلار در هر بشکه برساند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه شنبه هفته آینده در برخی استان ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۸    
عکسی از حضور زلنسکی رییس جمهور اوکراین در خط مقدم نبرد با ارتش روسیه در شمال کی یف.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در پنجاه و سومین اجلاس امنیتی مونیخ به آلمان سفر کرده بود، به درخواست معاون رئیس جمهور آمریکا پاسخ منفی داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۶    
شرکت کپلر گزارش داد ایران 65 تا 80 میلیون بشکه نفت بر روی نفت کش های شناور ذخیره دارد که بلافاصله بعد از برداشته شدن تحریم ها وارد بازار دنیا مخصوصا کره جنوبی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۴    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به مذاکرات لغو تحریم گفت : محافل خبری جهان توافق را نزدیک می دانند اما در عمل شاهد اتفاق خاصی نیستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی میم.الف.نون درباره جنگ اوکراین نوشت: یکم اَللّهُمَّ اشْغَلِ الظّالِمینَ بِالظّالِمینَ وَ اجْعَلنا بَیْنَهمْ سالِمینَ غانِمینَ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: دغدغه های امنیتی درباره روند فزاینده و تحریک آمیز گسترش ناتو به شرق برای همه کشورهای مستقل و مخالف سلطه آمریکا، قابل درک است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۸    
وزیر دفاع انگلیس مدعی است که روسیه به دو منطقه استقلال یافته شرق اوکراین کفایت نمی کند و به دنبال اشغال تمامیت ارضی این کشور است!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۶    
مقامهای اوکراینی مدعی هستند که تا پایان روز جمعه، احتمال اشغال مناطق حومه کی یف توسط نیروی زمینی روسیه وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۰    
اتحادیه فوتبال اروپا به طور رسمی اعلام کرد میزبانی فینال رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را از روسیه گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۶    
با نزدیک شدن نیروهای روسی به پایتخت اوکراین، اهالی این شهر در حال تخلیه کی یف هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۱    
ویدئویی از ساحل اودسا که توسط ارتش اوکراین مین گذاری شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۶    
تصاویری از آتش سوزی یک فروند جنگنده سوخوی 30 روسیه توسط موشک توچکا U اوکراینی.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۴    
روسیه اعلام کرد که 74 زیرساخت نظامی اوکراین از کار افتاده است؛ این درحالی است که آمریکایی ها نیز علیرغم تهدیدات گسترده پیشین خود تأکید کردند قصد مداخله نظامی در اوکراین را ندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی افسران جوان جنگ نرم اعترافات رئیس جمهور اوکراین به اینکه اروپا چطور پشتش را خالی کرده را منتشر کرد. حضرت آقا مهرماه امسال جمله قابل تاملی فرمودن: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۳    
وزیرنیرو گفت:امکان تبدیل ایران به قطب برق منطقه با اتکا به موقعیت جغرافیای-سیاسی کشور در کنار ظرفیت عظیم تولید و توزیع برق مهیاست و دولت مردمی بالفعل کردن این ظرفیت را در دستور کار خود قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۰    
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که تاکید داشت مصدوم نبوده و می تواند این تیم را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند، به دلیل شرایط آسیب دیدگی دیدارهای بعدی سرخپوشان از جمله دربی را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۵    
ویدئوی منتشر شده از موشک باران و ترس خبرنگار سی ان ان هنگام گزارش از کی یف اوکراین.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۳    
به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: یمن به "خدا" اتکا کرده و 6سال است در برابر تهاجم وحشیانه آل سعود و هم پیمانانش سرافرازانه ایستاده است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۱    
پس از برگزاری یک مراسم هنجارشکنانه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت کشورمان در لندن، خبرها از برخورد قاطع با خاطیان حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا قانونی انضباطی را به نفع بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا تغییر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۲    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای برقراری پروازهای فوق العاده بازگرداندن ایرانیان مقیم اوکراین اعلام آمادگی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: ما به شدت با برخوردهای سلیقه ای و انحصاری در صدور مجوزها برخورد و دستگاه های متخلف را جهت پاسخگویی به کمیسیون اصل 90 احضار می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۷    
به گزارش مشرق، سیدپویان حسین پور، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: آمریکا از عملیات روس ها در اوکراین خیلی هم ناراحت نیست!آمریکا از عملیات روس ها در اوکراین خیلی هم ناراحت نیست! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۴    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد که در آزمون دکترای 1401 تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از شیوع کرونا درنظر گرفته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۹    
تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر هم حریفش را شکست داد تا به چهاردهمین پیروزی این فصل خود دست یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۹    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: مشکل اصلی در برجام خود آمریکاست که هنوز نتوانسته با اخذ تصمیم سیاسی به برجام بازگردد و نظرات ایران در زمینه لغو تحریم ها و تضامین و راستی آزمایی را جلب کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 دلار و 48 سنت معادل 2.5 درصد افزایش به 101 دلار و 56 سنت رسید.
  • ۱