دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 4 اسفند 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 1 اسفند 1400 مشرق نیوز 2 اسفند 1400 مشرق نیوز 3 اسفند 1400 مشرق نیوز 4 اسفند 1400 مشرق نیوز 5 اسفند 1400 مشرق نیوز 6 اسفند 1400 مشرق نیوز 7 اسفند 1400 مشرق نیوز 8 اسفند 1400 مشرق نیوز 9 اسفند 1400 مشرق نیوز 10 اسفند 1400 مشرق نیوز 11 اسفند 1400 مشرق نیوز 12 اسفند 1400 مشرق نیوز 13 اسفند 1400 مشرق نیوز 14 اسفند 1400 مشرق نیوز 15 اسفند 1400 مشرق نیوز 16 اسفند 1400 مشرق نیوز 17 اسفند 1400 مشرق نیوز 18 اسفند 1400 مشرق نیوز 19 اسفند 1400 مشرق نیوز 20 اسفند 1400 مشرق نیوز 21 اسفند 1400 مشرق نیوز 22 اسفند 1400 مشرق نیوز 23 اسفند 1400 مشرق نیوز 24 اسفند 1400 مشرق نیوز 25 اسفند 1400 مشرق نیوز 26 اسفند 1400 مشرق نیوز 27 اسفند 1400 مشرق نیوز 28 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۴    
از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، اطلاعیه ثبت نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال 1400 منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۰    
علیرضا زاکانی شهردار تهران: شهرداری تهران می خواهد نقش آفرین اصلی در بازار مسکن تهران باشد. در ساخت و سازهای جدید هویت معماری ایرانی اسلامی را به نمایش می گذاریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۰    
عمران خان نخست وزیر پاکستان با ولادیمیر پوتین در مسکو دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۵    
تفاهم نامه همکاری های مشترک نیروی دریایی ارتش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری روز چهارشنبه 4 اسفند با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی و انسیه خزعلی در ستاد فرماندهی این نیرو امضا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۰    
افرادی که اقدام به زورگیری از نیسان های آبی می کردند و نیسان ها را به قاچاق بران سوخت می فروختند دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۵    
مراسم بهره برداری از کارخانه تولیدی کنسانتره سنگ آهن و کلنگ زنی عملیات اجرایی گندله سازی چهارشنبه 4 اسفند با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در سنگان خواف استان خراسان رضوی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۵    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: صدور مجوز واردات لوازم خانگی در صورت عدم همکاری تولیدکنندگان داخلی در جهت واقعی کردن قیمت ها و امحاء کالاهای قاچاق و غیرقانونی ، ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۳    
زارع پور وزیر ارتباطات: هیچ کس منکر قانون مند شدن فضای مجازی نیست اما طرح فعلی که کلیاتش تصویب شد ایرادات جدی دارد و ما تلاش می کنیم که آن ها برطرف شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۳    
کتاب حماسه امواج توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۹    
برگزیدگان شانزدهمین جشنواره شعر فجر در بخش های مختلف معرفی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی لایحه بودجه سال 1401 آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۲:۲۲    
کلسیم یک ماده مغذی مهم است که بدن شما برای بسیاری از عملکردهای اساسی به آن نیاز دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۱:۱۹    
پارلمان اوکراین (رادا) پیشنهاد ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور برای اعلام وضعیت فوق العاده در این کشور برای 30 روز آینده را تائید کرد و این وضعیت از دقایقی پیش در اوکراین آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۰:۵۷    
روزنامه حامی دولت سابق با وجود قلمفرسایی درباره سرنوشت تلخ خصوصی سازی در ایران ، حتی یک کلمه هم به مصادیق انحراف از خصوصی سازی واقعی در دولت مدعی تدبیر و امید اشاره نکرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۰:۵۲    
فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل اسیدپاشی بر روی سه نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: عامل این اسیدپاشی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۰:۳۰    
طرف آمریکایی با توجه به سوابق بدعهدی اش باید تضمین های حقوقی و سیاسی و اقتصادی معتبر ارائه دهد، اما از این مسئولیت طفره می رود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۷    
باشگاه استقلال سرانجام بصورت رسمی در مورد خدمت سربازی دو بازیکنش بیانیه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۶    
مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال گفت: وحید امیری که آماده ترین بازیکن ایران به شمار می رود چطور معافیت پزشگی گرفته است؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۱    
سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان چهارشنبه شب در مصاحبه با شبکه المنار به شرح زندگی سید عباس الموسوی دبیرکل شهید این جنبش پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۶    
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت :ایران در رتبه 77 از لحاظ سرعت اینترنت تلفن همراه قرار دارد اما در حوزه تلفن ثابت تقریبا در قعر جدول دنیا قرار داریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۵    
به گزارش مشرق، فواد ایزدی، تحلیلگر سیاسی در توییتر تیتر یک آخرین شماره مجله آمریکایی فارین افیرز را منتشر کرد. "خاورمیانه به پیش می رود در جست وجوی نظم پسا-آمریکایی" ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۲    
وزیر تحول دیجیتالی اوکراین از حمله سایبری به تارنمای چند سازمان دولتی این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۳    
به گزارش مشرق، رضا سیفی، دستیار رسانه ای شهردار تهران در توییتر نوشت: اولین جلسه قرارگاه جهادی مسکن با حضور شهردار، معاون شهرسازی و شهرداران مناطق در حال برگزاری است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: سفر رئیس جمهور ایران به قطر پس از 10 سال ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۲    
به گزارش مشرق، افشین علا، شاعر معاصر یکی از سرودهایش به نام بحرین را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. چون دختر گریخته ای از ایل شد دوری ات به مام وطن، تحمیل گیرم که قوم و خویش شدی با غیر ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۱    
کارشناسان معتقدند که دولت های یازدهم و دوازدهم(دولت اول و دوم روحانی)، در حقیقت دولت سوم و چهارم اصلاحات و به عبارتی دولت سوم و چهارم خاتمی بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت روسی سازنده خط لوله گاز نورداستریم 2 و مدیران آن را تحریم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۵    
به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در توییتر نوشت: مساله جمعیت، حیاتی و راهبردی است؛ قرارگاه جوانی جمعیت شروعی است برای یک حرکت تحولگرای تعالی بخش در نظام سلامت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۴    
دروازه بان استقلال گفت: مدیران فجر در پشت پرده بازی نکردن مرادمند و یزدانی بودند و بهتر بود درست تر بازیکن سرباز بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۰    
تهران- ایرنا- مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال گفت: وحید امیری چطور و چگونه با این شرایط جسمانی و از کدام کمیسیون معافیت پزشکی گرفت و بهتر است توضیحی داده شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۳    
خزانه دار کل کشور تاکید کرد: با هدف تسهیل و تسریع در رفع نیازمندی های اطلاعاتی و ارتباطی بخش عمومی کشور، سامانه خزانه داری و نظارت مالی (سخن) راه اندازی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۰    
بازیکنان استقلال پیش از بازی با فجر سپاسی با در دست گرفتن پیراهن های سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند عکس تیمی به یادگار انداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی که نشان دهنده فرو رفتن ریاض در باتلاق یمن است، تأکید کرد که جنگ یمن بیش از آنکه ریاض انتظارش را داشت طولانی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۷    
محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال گفت با اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در این مقطع از فصل به سربازی، با آینده آنها بازی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۴    
رئیس بنیاد شهید کشور گفت: دولت به صورت ویژه برای رفع مشکل جامعه ایثارگران برنامه دارد که در برخی مواد نیاز به حمایت های قانونی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۳    
ارتش رژیم صهیونیستی امروز، چهارشنبه مدعی شد، یک فروند پهپاد حماس را در مرزهای بین شمال غزه و اراضی اشغالی ساقط کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تونل زمان بخشی از روزنامه اطلاعات، 18 اردیبهشت 1340 را منتشر کرد و نوشت: فساد، تباهی، ترقی قیمت ها، بی پولی و فقر اقتصادی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۴    
خبرگزاری رسمی امارات به نقل از یک مقام دفاعی این کشور خبر داد که ابوظبی بزودی برای خرید دوازده جنگنده چینی با یکی از شرکت های این کشور توافق منعقد خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۲    
بسام مولوی وزیر کشور لبنان اعلام کرد که نیروهای امنیت داخلی اعضای یک گروه تروریستی را دستگیر کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۱    
سرمربی استقلال به نشست خبری پس از دیدار این تیم با فجرسپاسی نرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۶    
خبرهای خوبی از وین به گوش می رسد که حکایت از عقب نشینی آمریکا و سه کشور شرور اروپایی از مواضع تجاوزکارانه خود می دهد. اما تجربه برجام نشان می دهد این خبرها فریب و خدعه ای بیش نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه مذاکرات رفع تحریم ها به وین سفر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۳    
منابع فلسطینی خبر دادند که یک گروه هکری دوربین های مستقر در بندر حیفا و اشدود واقع در غرب سرزمین های اشغالی را به همراه اطلاعات کارکنان این دو بندر هک کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا اظهارات کارشناس ترک را منتشر کرد و به نقل از او نوشت: تاریخ را سطحی نبینید، زمانی که صدام با پیشتیبانی کشورهای خلیج فارس علیه ایران جنگ را شروع کرد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
استقلال در مصاف با فجرسپاسی با یک گل به پیروزی رسید و اختلاف 5 امتیازی با پرسپولیس در صدر جدول ایجاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۸    
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: داور بازی با گل گهر یک پنالتی برای ما نگرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی امروز با ولادیمیر پوتین همتای روس خود در خصوص موضوعات اخیر در اوکراین گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان امروز در دیدار با رئیس یوناما ، اظهارات اخیر دبیرکل سازمان ملل متحد پیرامون تهدید تروریسم در افغانستان را تحریک آمیز خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
بحران اوکراین هر روز ابعاد جدیدی پیدا کرده و منطقه با تحولاتی روبرو می شود؛ به طوری که با حرکت عقربه های ساعت می توان انتظار رویدادی را داشت که منطقه و جهان را با شرایطی ویژه روبرو کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۱    
بر اساس مشاهدات خبرنگار اعزامی ایرنا به وین، تحرکات امنیتی مقابل هتل ایمپریال، محل استقرار هیات آمریکایی در وین در ساعات اخیر افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
باشگاه گل گهر به گلی که در دیدار با پرسپولیس دریافت کرد، واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به تلاش دشمنان برای اطلاع رسانی و تصویرسازی غلط درباره واقعیت های ایران، گفت: امیدواریم شاهد توجه دقیق تر الجزیره به مسائل ایران و توانمندی های آن باشیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
منابع خبری روسیه از شنیده شدن صدای انفجار در فرودگاه دونتسک در شرق اوکراین خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۴    
اسلام آباد - ایرنا - ارتش پاکستان اعلام کرد: 10 نفر از عوامل حمله تروریستی اخیر به نیروهای امنیتی در ایالت بلوچستان در عملیات انتقام جویانه ارتش شناسایی و طی درگیری کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۶    
حشد الشعبی عراق خبر داد که طرح تأمین امنیت زائران حرم حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) را در سالروز شهادت ایشان، آغاز کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۴    
استاندار تهران دستور شکل گیری آرایش عملیاتی ایام نوروز و ماه رمضان را برای دستگاه های اجرایی مرتبط صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی دانا اینفوگرافی درباره آمار نجومی مافیای زباله گردی منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۶    
مصاف تیم های گل گهر و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا ترمز قرمزپوشان پس از 4 برد متوالی کشیده شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۵    
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: گل پرسپولیس به گل گهر خطا بود زیرا حامد پاکدل هند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، میثم مطیعی مداح اهل بیت در توییتر نوشت: درس تاریخ؛ هرکس در برابر ولی عادل و امام زمانه اش ایستاد، عدالت خواهی او جعلی از آب در آمد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۶    
نیروی زمینی سپاه به تازگی نیروهای ویژه صابرین را به راکت اندازهای ضد زره و ضد استحکامات جدید مجهز کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۷    
رئیس سازمان غذا و دارو، از ارسال مستندات 2 واکسن تولید داخل علیه سویه اومیکرون برای دریافت کد اخلاق خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۴    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با توجه به روابط تاریخی سازنده میان ایران و بلاروس، همکاری های امنیتی دو کشور می تواند، موجب تسهیل و توسعه روابط آنها در سایر حوزه ها شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۵    
سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همه پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پروازهای نوروزی به دقت رعایت خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۸    
وزیر ارتباطات درباره طرح موسوم به طرح صیانت" گفت: این طرح همچنان مشکلات اساسی دارد و از نمایندگان مجلس درخواست می کنم در بررسی آن، دغدغه های مردم و کسب و کارها را در نظر بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۶    
نمایندگان در حمایت از فعالیت های هنری، هنرمندان مشمول بند (ل) ماده 139 قانون مالیات های مستقیم را از پرداخت مالیات معاف کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: پس از به رسمیت شناختن دو جمهوری خودمختار اوکراین توسط روسیه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۵    
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که کشورش بسته جدیدی از کمک های نظامی به اوکراین در زمینه اقدامات تهدیدآمیز روسیه ارائه خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فضاسازی های صورت گرفته علیه طرح اخیر مجلس گفت: ما به دنبال امنیت مردم و کسب و کارهای آنها در فضای مجازی هستیم نه بستن اینترنت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی فتن کاریکاتور روزنامه چینی گلوبال تایمز درباره دزدی آمریکا از سوریه، عراق و افغانستان را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
کی روش استنلی موفق شد با ضربه سر دروازه حامد لک و پرسپولیس را در دقیقه 32 بازی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: کوتاه، مختصر و مفید بررسی اطلاعات مسیر پهپاد حسان حزب الله نشان می دهد، این پهپاد در پرواز 40دقیقه ای اش از فراز 3پایگاه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۷    
بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد پس از شیوع اُمیکرون و ورود کشور به موج ششم کرونا با افزایش میزان مراجعات مشکوک مواجه شده است. به نوعی که تمام تخت های بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان پر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برآورد ما این است که پیش از عید نوروز موج اُمیکرون فروکش می کند؛ البته اگر سویه جدید اُمیکرون فعال نشود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۷    
بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مقرر شد چنانچه تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی قیمت های خود را در بازار واقعی نکنند، برنامه ریزی لازم برای آزادسازی واردات متناسب با نیاز مردم انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۵    
سه دیدار همزمان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری مس و تساوی در دو بازی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
نخستین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران با حضور مدیران ارشد حوزه شهرسازی و تعدادی از شهرداران مناطق برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه حداقل حقوق معلمان به 7.3 میلیون تومان می رسد گفت: تغییراتی را در لایحه رتبه بندی اعمال کردیم به این صورت که حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل تغییر یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی بیست و چهارمین مرحله سهمیه اعتباری سوخت، 541 هزار تاکسی اینترنتی مشمول دریافت سهمیه اعتباری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۶    
امیکرون گونه ای از ویروس کرونا می باشد که با شیوع آن کودکان زیادی مبتلا به این ویروس شدند.با توجه به شدت بالای ابتلای کودکان به این ویروس تزریق واکسن میتواند جلوی شیوع این ویروس را دربین کودکان بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۴    
رئیس جمهور با تشکر از دعوت رسمی سلطان عمان برای سفر به این کشور، گفت: اراده و سیاست ما توسعه همکاری با کشورهای دوست بویژه عمان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۰    
این کلرادو به روز شده، دارای قطعات قوی تری برای جعبه دنده، جعبه انتقال و میل های محرک برای کنترل نیروی اضافی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۰    
جوان مبتلا به سندروم داون که در روزهای گذشته در محله شیخ جراح فلسطین دستگیر شده بود آزاد شد. اهالی شیخ جراح به او لقب قهرمان شیخ جراح دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۶    
رندری که به تازگی فاش شده است، طراحی پنل پشتی گوشی هوشمند Realme GT Neo 3 را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۳    
رئیس جمهور در سفری دو روزه به قطر با امیر این کشور دیدار کرد و طرفین بر ارتقای روابط در ابعاد مختلف تأکید داشتند؛ وی هم چنین با مقامات و سران کشورهای مختلف نیز ملاقات داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۳    
فسیل تازه کشف شده یک گونه عجیب از دایناسورها در آرژانتین که تقریبا بدون دست بوده است، ممکن است ظاهر بانمکی داشته باشد، اما مطمئنا خشن و بی رحم بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: یه خانوم36ساله با آسیب شدید صورت به اورژانس مراجعه کرده،چون بند کیفش دور گردنش بوده وموتورسوار برای دزدیدن کیف چندمتر روی زمین میکشتش! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۵    
شنود مکالمات جرم است و هیچکس مجاز به اینکار نیست و مرتکب به حبس یا جزای نقدی محکوم خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۵    
قابی زیبا از آسمان ابری شهرستان کنگاور کرمانشاه/ امروز چهارشنبه 1400/12/04
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۶    
29 دستگاه اجرایی در نهمین آزمون استخدامی 38 هزار و 800 نفر استخدام می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
این خودرو تمام برقی که به تازگی معرفی شده است تمام برقی است و 610 اسب بخار قدرت دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۱    
به گزارش مشرق، مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه در توییتر نوشت: وزارت علوم یک مصوبه تبعیض آمیز داره که بچه های اعضای هیات علمی می تونن انتقالی بگیرن و به شهر محل خدمت برن. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
فاز تکمیلی بیمارستان سیار تخصصی شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه با ظرفیت 250 تخت ویژه بیماران حاد تنفسی با حضور سردار پاکپور در اصفهان افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
رسانه های عبری ضمن طرح ادعای بالا گرفتن تنش ها در تشکیلات خودگردان بر سر جانشینی محمود عباس، از مهلت دوساله آمریکا به عباس برای تعیین جانشین خود و فراهم کردن زمینه انتقال قدرت خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۸    
مراسم تشییع پیکر سرهنگ شهید صادق فلاحی خلبان پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز که درسقوط جنگنده اف5 در تبریز به شهادت رسید چهارشنبه 4 اسفند با حضور مسئولان و پرسنل پایگاه هوایی شهید دوران شیراز برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۲    
بعد از قراردادهای نظامی و امنیتی متعدد رژیم صهیونیستی با شیخ نشینان خلیج فارس، این بار خبر تشکیل یک ائتلاف اسرائیلی-عربی برای مقابله با پهپادها، هدف اصلی تل آویو در همگرایی با اعراب را فاش می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت:امروز هیچ اراذل به نامی در پایتخت نداریم چرا که به واسطه اجرای طرح های پلیس، دیگر اراذل و اوباش جرأت خودنمایی و عرض اندام ندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
نشریه بیلد آلمان آخرین وضعیت تمرینات مهاجم ایرانی لورکوزن را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای عوارض برق مصرفی در سال آینده را 10 درصد تعیین کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۹    
با فراگیری تکنیک های پیش بینی قیمت آهن و قیمت میلگرد در سال 1401 بهترین خرید میلگرد و مقاطع فولادی را داشته باشید. ما در این مطلب به بررسی و پیش بینی قیمت محصولاتی همچون تیرآهن، پروفیل و ... پرداختیم
  • ۱