جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۲۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
بیست و چهارمین طرح دوره حفظ تخصصی یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن از سوی مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل بیت(ع) ویژه بانوان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۶:۳۴    
در مراسمی نفرات و گروه های برتر ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم در روستای کردر رضوی شهرستان میناب معرفی شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۵:۳۹    
رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس از مشارکت 35 میلیارد و 185 میلیون تومانی مردم در اطعام نیازمندان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: غفلت از ظرفیت های پارلمان بخش خصوصی و سنگ اندازی در مسیر این بخش عملا ضربه مستقیم و سنگینی به بدنه اقتصادی استان هرمزگان وارد می سازد و امید می رود امسال با توجه به ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
عملکرد شورای امنیت گویای نقض آشکار حقوق بشر در خود این شورا و نیز حمایت این شورا از برخی جنگها و هیتلرهای زمان بوده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۹    
دیوان محاسبات در ابلاغ هایی خطاب به دستگاه های ذیربط بر لزوم تامین به موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
به مناسبت روز بزرگداشت سعدی تصاویری از حضور رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت 1387 در سعدیه شیراز را مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
امام جمعه قم گفت: ویژگی ارتش در کلام امیرالمؤمنین (ع) این بوده که باعث زینت حاکمان است؛ ارتش در زمان طاغوت عزت دین نبود ولی در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۴    
نماینده مجلس خبرگان رهبری استکبار جهانی را از تعرض به منافع و خاک جمهوری اسلامی برحذر داشت و با یادآوری عملیات طوفان وعده صادق سپاه پاسداران تاکید کرد که عبور از خط قرمزهای جمهوری اسلامی با پاسخ قاطع ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۵:۱۴    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در بیست و دوم اردیبهشت ماه همزمان با ایام مبارک دهه کرامت در تبریز خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۴:۵۴    
مدیر مرکز تربیت مدیران حکمرانی بنیاد قرآن از راه اندازی سومین دوره آموزشی نظام مهندسی تربیت مدیران حکمران قرآنی در سال جدید با عنوان دوره امام موسی صدر خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۲:۱۹    
رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، با برخورد سخت و شدید جمهوری اسلامی رو به رو خواهد شد که بعید می دانم از آن پس سرپا باشد یا نامی از اسرائیل ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۸    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز (شنبه) در دیدار با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در استانبول، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی قطعا روزی بهای جنایت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۸    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان بر ضرورت تلاش های بین المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تأکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۷    
مقام معظم رهبری فرمودند: شرف سعدی بر بسیاری از سرایندگان پارسی آن است که قدر سخن را نشکسته و آن را دستمایه ارتزاق نساخته است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر باید با تکیه بر تجربیات حاصل از 4 دهه مبارزه همه جانبه با این آسیب اجتماعی، با نگاه عملیاتی و با هدف مبارزه جدی، اساسی و اصولی با این معضل ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
رهبر نهضت اسلامی نیجریه گفت: در حمله ایران به اسرائیل به قدری خوشحال شدم که اشک از چشمانم جاری شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۲    
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها از آغاز عملیات حج عمره و اعزام زائران خانه خدا از 11 فرودگاه کشور به سرزمین وحی خبر داد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم هماهنگی بانک ها جهت ارائه تسهیلات به زنان سرپرست خانوار تأکید کرد و از برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به تاثیرگذاری سپاه پاسداران در طول سالهای بعد از انقلاب اسلامی گفت: هویت سپاه با هویت انقلاب اسلامی گره خورده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۲    
جنبش حزب الله لبنان عصر امروز (شنبه) از شهادت یک رزمنده دیگر این جنبش در راه قدس و تداوم حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۷    
رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) تأکید کرد که عربستان سعودی برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی، قرآن را تحریف می کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۲    
معاون دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با تمجید پاسخ کوبنده ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی تاکید کرد: جمهوری اسلامی نشان داد که موازنه های ابرقدرت های پوشالی و ادعایی را بر هم زده و همچنان سپری برای ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی از اعتراضات گسترده ای خبر دادند که در اراضی اشغالی برگزار خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۷    
جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان سراسری پروژه وعده صادق را در چهار محور مختلف منتشر کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۷    
پوستر چهارمین دوره نمایشگاه نمایشگاه دستاوردهای وقف منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد داد، شبیه انجمن های علمی، انجمن نخبگانی علوم انسانی اسلامی راه اندازی شود و به عنوان کانون یا بنیاد فعالیت داشته باشد
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر انجام ماموریت دستگاه های مختلف در هم افزایی جامعه، گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم در مناسبت ها و جامعه است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
وزارت دفاع اعلام کرد: نگاهی گذرا و اجمالی به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازابتدا تا کنون نشان می دهد سیر تحولات علمی و صنعتی در این نهاد مقدس تاچه میزان صعودی و فزاینده بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی را به سمت رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۷    
تنش هایی که در دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا با فراخوانی پلیس نیویورک برای متفرق کردن تحصن در باغ دانشگاه در حمایت از فلسطین آغاز شد، همچنان ادامه دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
مراسم بزرگذاشت یاد و خاطره کارکنان بخش بهداشت که در حملات اسرائیل به غزه جان خود را از دست دادند، در لندن، پایتخت انگلیس برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران عامل هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری برای کمک به رشد تولید با استفاده از ظرفیت های بورس برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
کتاب تقریبی المراجعات حاوی نامه های شیخ عبدالحسین شرف الدین عاملی و شیخ سلیم بشری امام وقت الازهر به همت مرکز اسلامی برزیل منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۷    
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از تصمیم جمهوری بربادوس برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین در مرزهای 1967 با پایتختی قدس شرقی استقبال کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر خارجه آفریقای جنوبی، از ابتکار تاریخی این کشور در اقامه دعوی علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
سپاه پاسداران در پیامی از حمایت ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات پیروزمند "وعده صادق" تشکر کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: این نهاد انقلابی، همراه، همدل و متحد با ارتش سرافراز ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۷    
امام جمعه موقت بانه گفت: حسادت و طمع و تکبر همانند آتش اعمال نیک انسانها را می سوزانند و از بین خواهند برد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۷    
همایش آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب با همت انجمن علمی فقه و حقوق دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی و با حضور دکتر حسین میر محمد صادقی برگزار می گردد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۷    
کمیته حمایت از خبرنگاران، جنگ کنونی اسرائی برضد نوار غزه را خطرناک ترین درگیری پیش رو خبرنگاران از 32 سال پیش عنوان کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
نرخ جدید کرایه های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری از امروز اعمال شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۳    
نماینده سابق ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: دشمنان اسلام در اهداف خود یکپارچه هستند که می طلبد کشورهای اسلامی نیز وحدت و انسجام عملی داشته و یکپارچگی خود را جهت پیشبرد اهداف اسلام حفظ کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۲    
دومین جلسه کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال 1403 به ریاست سرلشکر باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
یک مسئول امنیتی عراق اعلام کرده است که حمله به پایگاه کالسو با موشک صورت گرفته است نه با پهپاد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد 61975 واحدی به 2,70,189 واحد رسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (شنبه) از هدف قرار دادن ایلات اشغالی در پاسخ به تجاوز نظامی به یک مقر حشد شعبی در عراق و در ادامه پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فاصله روزهای 13 تا 20 اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
وزیر امور خارجه گفت: پرواز دو یا سه کوادکوپتر بود در اصفهان در حد اسباب بازی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
تفاهم نامه همکاری بین رایزنی فرهنگی ایران در مالزی و دانشگاه سلطان ادریس(UPSI ) به منظور گسترش زمینه های همکاری در حوزه فرهنگ و هنر در آستانه روز بزرگداشت سعدی امضا شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۸    
هر ساله افراد زیادی به قصد گردش و تفریح و همچنین زیارت به مشهد مقدس سفر می کنند. شهر مشهد به خاطر داشتن جذابیت ها، تنوع فرهنگی و جمعیتی، مکان های زیارتی، دیدنی ها و مراکز خرید متعدد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۳    
ائتلاف بین المللی ناوگان آزادی به منظور انتقال کمک های بشردوستانه به وسیله یک کشتی از طریق دریای مدیترانه آماده حرکت می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۸    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب، مصاحبه و گفت وگو با علمای جهان اسلام و ... منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۲    
بخشی از سوره مبارکه هود آیات 118 الی 122 و سوره یوسف 1 الی 4 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۸    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز 1 اردیبهشت 1403 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۸    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوضاع خاورمیانه و فلسطین به نیویورک سفر کرده بود، بامداد شنبه به وقت محلی این شهر را ترک کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۳    
یک تحلیلگر عراقی در یادداشتی درباره ابعاد مختلف و پیامدهای عملیات بزرگ وعده صادق ایران نوشت: این احتمال وجود دارد که رژیم صهیونیستی به ماجراجویی جدیدی دست بزند که در این صورت با آنچه که هرگز انتظارش ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۷    
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تور ونسلند، دستیار ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه دیدار و گفت و گو کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۵:۳۲    
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با میریانا اسپولیاریک ایگر، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار و گفت و گو کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۴:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تمدید مجدد تحریم های نفتی علیه ونزوئلا توسط امریکا را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۳:۴۲    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان جمعه شب در اظهاراتی گفت که ما از رویارویی با رژیم صهیونیستی دست نخواهیم کشید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۲:۱۸    
نماز جمعه اهل سنت سرپل ذهاب به امامت ماموستا ملارشید ثنایی؛ امام جمعه این شهرستان اقامه شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۲:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین علی خورشیدی با بیان اینکه جوانان مؤمن، انقلابی و ولایتمدار مجموعه سپاه را تشکیل داده اند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۲:۰۷    
ماموستا عبدالسلام محمدی با بیان اینکه عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را درهم شکست ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۵۷    
امام جمعه شهرستان دیواندره گفت: غیور مردان ایران زمین گنبد آهنین اسرائیل را به لانه سست عنکبوت تبدیل خواهند کرد و جواب گستاخی آنان را خواهند داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۵۲    
امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: ملت بزرگ ایران در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آماده دفاع و جان فشانی از آب و خاک و کیان کشور هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۴۸    
امامان و خطیبان جمعه اهل سنت استان گلستان با عنوان اینکه بیداری و هوشیاری امت اسلامی در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان ضروری است بر آمادگی کامل با نفرات و تجهیزات نظامی به روز تأکید کردند.