جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۴۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۷    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریا محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی انجام شود چراکه اعتقاد دارم بدون توجه به ظرفیت های دریایی کشور ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۷    
استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه پرند گفت: اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است و مردم اگر این برکات جمهوری اسلامی را می بینند به آینده امیدوارتر می شوند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه های سفر یکروزه خود به سریلانکا، با حضور در مسجد جامع کالپیتی شهر کلمبو، ضمن دیدار و گفت وگو با نمازگزاران ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۲    
نمازجمعه این هفته تهران، 7 اردیبهشت ماه، به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۲۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به عملکرد این نهاد در زمینه های مختلف، گفت: این حجم عظیم از کار ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۵۲    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام الله علیها در حمایت از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) بیانیه مشترکی صادر کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۴:۲۷    
طلاب، اساتید و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در بیانیه ای حمایت خود را از طرح نور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۷    
رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یکروزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد جمهوری اسلامی ایران ترک کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۷    
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: شرکت گاز کردستان یکهزار و 268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان، گفت: ائمه و خطیبان جمعه عامل اتحاد، همدلی و برادری در شهرهای اسلامی باشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۲    
عضو فقهای شورای نگهبان، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی ملک فیصل در شهر جده بستری شده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا وجود ندارد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
رایزن فرهنگی ایران در پاکستان با بیان اینکه مردم این کشور، استقامت و مقاومت و شجاعت ملت ایران را ستایش می کنند، گفت: همواره به رغم سختی های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۷    
رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها به دنبال این بودند که با عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای منطقه برای این رژیم حاشیه امن ایجاد کنند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت سال 1359 سالروز شکست نیروهای متجاوز آمریکایی در عملیات طبس اعلام کرد: در حادثه شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا در طبس ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۷    
مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت های عالی رتبه دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه های مختلف امضا کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۲    
الازهر در بیانیه ای ضمن اشاره به جنایت های هولناک رژیم صهیونیستی خواهان محاکمه فوری این رژیم جنایتکار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۷    
مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان از افزایش 14 درصدی پرداخت زکات فطره در استان نسبت به سال قبل خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
تسهیلات ازدواج جوانان حدود دو برابر شد و به سیصد میلیون تومان افزایش یافت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۷    
پلیس راه کشور از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت تا شنبه 8 اردیبهشت ماه در جاده های کشور خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال رانیل ویکرمسینگه قرار گرفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۷    
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی از هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین می باشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد گفت: تنوع در ذات وقف نهفته است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
از ظهر امروز (5 اردیبهشت) در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش بینی می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
وزیر کشور با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب از ارزش های ملی، مذهبی و سنتی ماست، گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر پس تدوین به اطلاع فعالان حوزه هنر برسد، همچنین در تدوین این بسته از ظرفیت فرهنگستان هنر نیز استفاده شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
گروهی مخالف حمایت آمریکا از اسرائیل و فروش اسلحه، تظاهراتی را در مقابل خانه یک سناتور در نیویورک برگزار کردند که بیش از 100 نفر از آنها بازداشت شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
شهروندان ترکیه ای در حمایت از مردم فلسطین و اعتراض به سفر رئیس جمهور آلمان به این کشور تظاهرات کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
کارگاه دو روزه با عنوان استراتژی حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین با حضور 50 وکیل و مدافع حقوق بشر از 14 کشور در استانبول برگزار شد..
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
کاپیتان محمدی که معتقد است امروز جمهوری اسلامی برای تأمین و نگهداری در بخش های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست، گفت: سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۷    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد 1069 واحدی به 2,304,448.16 واحد رسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: جریان مقاومت فراتر از مرزهای ایران، در مقیاس منطقه ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و دل های مردم جهان را علی رغم خواست دولت های مستکبر، تسخیر کرده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
دولت جامائیکا، امروز (چهارشنبه) از به رسمیت شناختن کشور فلسطین خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
رییس قوه قضاییه گفت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه های مختلف هراسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۲    
اداره اوقاف اسلامی در فلسطین گزارش داد که 703 شهرک نشین با حمایت شدید پلیس اسرائیل و هم زمان با عید پسح یهودیان به مسجدالاقصی یورش بردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا با تاکید بر اینکه نخست وزیری نتانیاهو مانع صلح است، گفت که او باید استعفا دهد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه کشورهای غربی تلاش می کنند به ما القا کنند که دانش و فناوری فقط در اختیار آنهاست ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر این باور است ایران با واکنش قاطع و هوشمندانه معادله رژیم نامشروع اسرائیل مبنی بر تثبیت خود به عنوان نیروی مسلط در منطقه را برهم زد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۲    
نیروهای امنیتی مصر با دانشجویان دانشگاه آمریکایی در قاهره که خواستار توقف حملات به نوار غزه و تحریم رژیم اشغالگر بودند، درگیر شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر گفت: جهت پیگیری و توسعه همکاریهای صنعت برق و انرژی دو کشور ایران و ترکمنستان، هیاتی از این کشور وارد تهران شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
وزیر آموزش و پرورش از تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس تا 5 سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می شود و 800 هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۲    
تظاهرات هایی که در حمایت از فلسطین در برخی کشورهای اروپایی برگزار می شود، اغلب با محدودیت هایی مواجه می شوند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
شهروندان لبنانی ظهر امروز (چهارشنبه) در حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) تجمع می کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۷    
با حضور رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۲    
سازمان همکاری اسلامی (OIC) و دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی (IIUM) رویدادی فرهنگی برگزار کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی از سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در دانشگاه های این کشور انتقاد کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۷    
آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه 1403 در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۲    
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سفر به کشور ونزوئلا با نیکلاس مادورو رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۲    
همزمان با شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ره) مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان شب گذشته (4 اردیبهشت) در کوالالامپور برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۷    
در پی افزایش اعتراضات حامی فلسطین در محوطه دانشگاه ها در سراسر ایالات متحده، سناتورهای جمهوری خواه در نامه ای به مقامات دولت بایدن خواستار برقراری نظم شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، بیان کرد: ملت های اسلامی خصوصا رسانه های همسو باید هوشیاری را حفظ کنند و مواردی که محور مقاومت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۷    
امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه شافعیه سقز، بیان کرد: مشکلات عدیده جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به نظرات و توصیه های علمای جهان اسلام است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز 5 اردیبهشت 1403 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، وارد سریلانکا شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۷    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۷    
وزارت حقوق بشر یمن حملات بی امان جنایتکاران صهیونیست به نوار غزه و همچنین بی تفاوتی جامعه بین المللی نسبت به این جنایات را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
یک تحلیلگر مسائل نظامی تاکید کرد جنگ و تجاوزات بی وقفه و همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در حالی از 200 روز فراتر رفت که ارتش این رژیم نتوانست به هیچ یک از اهدافی که اعلام کرده دست یابد و از ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۲    
شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی در مسجد اعظم قم برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۷    
امام جمعه مسجد روستای قشلاق طرزیلو گفت: رژیم صهیونیستی از بدو وجود تاکنون از هیچ گونه تجاوز، وحشی گری، خونریزی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۴:۰۷    
وزارت خارجه عربستان با انتشار بیانیه ای تداوم جنایت های نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۲:۱۷    
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غفوری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در جشن تکلیف دانش آموزان دبستان شاهد شهدای پروین زاد و اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۲:۱۱    
طلاب، اساتید و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در بیانیه ای حمایت خود را از طرح نور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردند.