جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۰:۰۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۵۳    
هیئت داوران جشنواره منطقه ای سرود آوای مسجد ویژه گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق استان هرمزگان، برترین های این رخداد هنری را معرفی کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۵۷    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۷    
شاخص کل بورس امروز 9 اردیبهشت با کاهش 20 هزار و 144 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 284 هزار واحدی قرار گرفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس گفت: در تهران برای هر شعبه 4 صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه های انتخابیه برای هر شعبه، 3 صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
علی فرامرزی به عنوان رایزن جدید ایران در کاراکاس هشتم اردیبهشت ماه با حضور سفیر ایران در محل سفارت فعالیت های فرهنگی خود را آغاز کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۰۷    
رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه های قرآنی حضرت آیت الله خامنه ای 12 اردیبهشت ماه در دانشگاه معارف اسلامی برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۵:۲۷    
مدیر حوزه های علمیه کشور درگذشت حاجیه خانم معصومه حائری، همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی(ره) و فرزند آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۳:۳۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در شکبه اجتماعی ایکس، فرارسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و وزیر امور خارجه این کشور تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۲:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور گسترش روابط با آفریقا را راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی تهران با کشورهای دوست و همچنین جهان براساس راهبرد برد-برد است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۱:۳۲    
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می شود، خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷    
جنبش حماس امروز (شنبه) از برگزاری نشست مهم رهبران این جنبش و جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۴۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از استان های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه ای هستیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۲    
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکوهای اینترنتی امروز ابلاغ شد و پس از 6 ماه در سراسر کشور به صورت رسمی اجرا می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۲    
رئیس پویش همبستگی با مردم فلسطین با انتقاد از سکوت مرگبار انگلیس در برابر کشف گورهای دسته جمعی در نوار غزه، دولت این کشور را بخشی از محور نسل کشی در فلسطین توصیف کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۲    
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۷    
حزب الله لبنان اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی اشغالگران صهیونیست در شهرک المناره در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را مورد حمله راکتی و پهپادی قرار داده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تشرف میلیونی زائران در ایام پیک زیارتی مشهدالرضا(علیه السلام) گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۷    
در پی اعتراض دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس نامه ای خطاب به این دانشجویان صادر کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۲    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از 357 میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۲    
مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه زن و خانواده لبه رویارویی تمدنی جمهوری اسلامی با غرب است، گفت: در این عرصه انقلاب اسلامی منطقی دارد که در سطح جهانی قابل پیاده سازی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۲    
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای از دانشجویان ازاده جهان خواست تا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی به پا خیزند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۷    
نسخه ای کمیاب از یک قرآن خطی، رکورد فروش را در حراجی ساتبیز لندن شکست. این اثر متعلق به قرن نوزدهم میلادی در زمان سلطان عبدالمجید اول کتابت شده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۷    
یکی از مقامات سازمان ملل متحد اعلام کرد که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه 37 میلیون تُن آوار را در این باریکه بر جای گذاشته است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
خرید شیرآلات مرغوب بیش از آنچه که فکر می کنید، اهمیت دارد. اگر به زندگی روزمره خود دقت کنید، می بینید که در طول روز بارها و بارها از شیرآلات استفاده می کنید ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم استان گیلان امسال در قالب لیگ ضحی برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۷    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان بر واکنش کوبنده با هر تحرک رژیم صهیونیستی علیه مقاومت تاکید کرد و به رجزخوانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۷    
برخی از گروه های کارگری و فعالان مدنی نیویورک در تظاهرات کالج شهر نیویورک (سیتی کالج) که اخیراً به تظاهرات حمایت از فلسطین پیوسته است، شرکت کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۲    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهور مکزیک ضمن انتقاد از ایالات متحده آمریکا در خصوص حقوق بشر ، اظهار داشت: پلیس آمریکا علیه دانشجویان که تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه ها را سازماندهی می کنند، به خشونت متوسل شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 25 هزار نیروی جدید در دور دوم استخدامی ها که به زودی اعلام خواهد شد، جذب این وزارت می شوند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۲    
مدیر تولید شرکت کشت و صنعت دامپروری مهر ماندگار گلستان گفت: این شرکت چند سال فعالیت نداشت ولی با سرمایه گذاری سازمان اوقاف در سال 99 دوباره به فعالیت برگشته و افزایش اشتغالزایی، رونق تولید ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری های همرفتی برای امروز (شنبه) و فردا (یکشنبه) در بیشتر نقاط کشور به جز شمال و شمال غرب، هشدار زرد هواشناسی صادر کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
جوانان دانشگاهی انجمن اوزگور-در ( zg r-Der) در حمایت از تظاهرات های حمایت از غزه در دانشگاه های ایالات متحده در میدان بیازیت استانبول تجمع کردند و بیانیه ای به ترکی و انگلیسی صادر کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۷    
دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو در آمریکا از دانشجویان مسلمان نمازگزار در جریان اعتراضات غزه در مقابل پلیس محافظت کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۷    
قایم مقام و سخنگوی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در فضای مجازی یمن را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۷    
همایش بین المللی اسلام؛ دین گفتگو و زندگی با حضور آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به عنوان مهمان ویژه، در شهر سائوپائولو در کشور برزیل، برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۲    
دانشگاه های ایران امروز با برگزاری تجمع در فضای آموزشی به حمایت از دانشگاهیان آمریکایی خواهند پرداخت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۷    
نویسنده و پژوهشگر لبنانی با اشاره به تأثیر بسیار زیاد حمایت های همه جانبه ایران از مقاومت، تأکید کرد؛ اگر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی نبود، اکنون هیچ نامی از فلسطین وجود نداشت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۲    
یک زن سوئدی که خود را زن صلیب معرفی کرد با در دست داشتن یک صلیب، نسخه ای از قرآن کریم را سوزاند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۲    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین بیانیه ای صادر کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۷    
نمایشگاه ایران اکسپو 1403 بزرگ ترین و مهم ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی های صادراتی با بازارهای بین المللی از امروز به مدت 5 روز آغاز به کار کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۲    
وزیر دفاع ایران در دیدار دبیرکل وزارت دفاع هند با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۲    
تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد 13 اردیبهشت آغاز می شود و تا ساعت 8 صبح 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۷    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بخش مهمی از حرکت ما با مشارکت دانشمندان و اساتید به سمت رفع نیازهای مردمی، حل مشکلات جامعه و توسعه علمی و شکوفایی اقتصادی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۲    
معاون وزیر امور خارجه یمن به آمریکایی ها هشدار داد که در صورت اقدام خصمانه علیه این کشور، یک راه امن در منطقه پیدا نخواهند کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ایران تحریم ها را به فرصتی برای تقویت و توسعه ظرفیت دفاعی و نظامی تبدیل کرده است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۷    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی گواه تحریم ناپذیر بودن جمهوری اسلامی ایران است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه 50 درصد بودجه شهرداری امسال مربوط به توسعه حمل و نقل عمومی است، گفت: تا پایان سال آینده تهران 7500 اتوبوس فعال خواهد داشت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
عمره گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
منابع خبری از افزایش تظاهرات های مردمی و دانشجویی در اروپا به دنبال ادامه اعتراضات در دانشگاه های آمریکا در حمایت از مردم فلسطین و در محکوم کردن جنایات اسرائیل در نوار غزه خبر می دهند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۲    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری، مصاحبه و گفت وگو با علمای جهان اسلام و... منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به خیزش های دانشجویی و دانشگیاهان دنیا در مقابل جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۷    
امام جمعه شهرستان قروه گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید تلاش شود نواقص جامعه کارگری برطرف و جبران شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۲    
امام جمعه موقت شهرستان بانه گفت: یاس و ناامیدی موجب و مسبب اصلی از هم پاشیدگی و اختلافات خانوادگی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۷    
گردهمایی ائمه جمعه استان بامحوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۲    
وزیر امور خارجه بر ضرورت پایان جنگ و نسل کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای تمام تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۲    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه اعلام کرد که پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود در خصوص آتش بس و تبادل اسرا که در سیزدهم آوریل به میانجیان مصری و قطری اعلام کرده بود را دریافت کرده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: نکته ای که جهان بشریت و مردم ایران اسلامی باید بدان توجه داشته باشند این است که تنها کشوری که تقریب را فریاد می زند جمهوری اسلامی است که بعد از امام عزیز ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۲    
مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۵:۲۷    
واشنگتن رسما به سرنگونی پهپاد پیشرفته خود از نوع MQ-9 در سواحل یمن اذعان کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۵:۲۷    
گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۲:۳۲    
جلسه آموزشی مناسک حج برای حجاج شهر روانسر در سالن 9 دی این شهر با حضور ماموستا ملامحمد محمودی؛ امام جمعه شهرستان روانسر که روحانی کاروان نیز می باشد، برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۱:۱۷    
امام جمعه مینودشت، گفت: معلم مانند شمع می سوزد و اطرافش که تاریک است را روشن می کند، معلم باید تعلیم دهنده باشد و آن چیزی را تعلیم دهد که مورد نظر خداوند باشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۱:۱۲    
امامان و خطیبان جمعه اهل سنت استان گلستان با عنوان اینکه اقتدار و صلابتی که امروز جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل کسب کرده تکیه گاهی برای آزادی خواهان و مظلومان جهان است بر حمایت همه جانبه از این ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۵۷    
ماموستا عبدالسلام محمدی با بیان اینکه در اوایل انقلاب در استان کردستان شاهد جولان گروهک های معاند و تجزیه طلب بودیم که با اذیت و آزار مردم و بستن راه ها وایجاد ناامنی و دست دارازی به جان و مال مردم ...