دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مردم منطقه اورامانات، به ویژه شهرستان جوانرود، قدر عالمان دینی خود را می دانند و ازاین جهت بسیار لایق احترام و سپاسگزاری اند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۲    
امام جمعه باینگان با اشاره به تقابل همیشگی عشق و عقل، معلمی را کاری عاشقانه دانسته و گفت: وظیفه معلم، خدمت به دنیا و آخرت مردم است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
دیدار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با جمعی از نخبگان و عشایر و قومیت های مختلف استان به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دفتر امام جمعه ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۵:۳۳    
سازمان جهانی غذا هشدار داد با توجه به بسته شدن دو گذرگاه رفح و کرم ابوسالم توسط اسرائیل، ذخیره غذا در این باریکه تنها تا چهار روز پاسخگوی ساکنان این منطقه است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و نهادینه سازی فرهنگ عمومی برای برطرف کردن مشکلات حوزه نظم، امنیت و ترافیک، یکی از رویکردهای تعاملی در انتظامی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۸    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۳    
به مناسبت هفته بسیج سازندگی 46 سری جهیزیه به زوج های جوان شهرستان حاجی آباد اهدا شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۳    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به برپا شدن علم عدالت خواهی علیه ظلم در دنیا گفت: آنچه امروز در دنیا رخ می دهد با نگاه ویژه و خاص به مبانی و نظریه نظام جمهوری اسلامی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۳۳    
حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، در پی آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد،بیانیه ای صادر کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۴۸    
امیرعبداللهیان در دیدار با گروسی گفت: نباید همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر رویکرد و رفتار بی ثبات و متناقض آمریکا قرار داشته باشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۲۳    
آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: اگر قرآن رهاورد انبیاء نباشد، همان جاهلیت گذشته بر می گردد؛ آنچه که الان صهیویست ها در غزه انجام می دهند، این کودک کشی ها و نسل کشی در غزه ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۳۸    
آمریکا در واکنش به موافقت حماس با پیشنهاد آتش بس مصر و قطر اعلام کرد: ما از پاسخ حماس آگاهیم و در حال رایزنی با شرکای خود در منطقه در مورد آن هستیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۳    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: مسئله فلسطین حل نخواهد شد، الّا اینکه مسئله اشغال سرزمین فلسطین زدوده شود که در نگام امام خمینی (ره) زدودن این غده شوم سرطانی از صحنه منطقه بود که می توانست ثبات و آرامش ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۳    
امام جمعه و جماعت مسجد اسلام آباد سلماس گفت: با ورود شخصیت مؤثری همچون آیت الله مطهری به عرصه فلسفه، فلسفه نورانیت خاصی پیدا کرد و عنوان فلسفه اسلامی را به خود اختصاص داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۳    
رئیس مرکز اسلامی استان گلستان، گفت: دشمن در یک جنگ ترکیبی درصدد ضربه به کشور در زمینه های مختلف است و باید برای مقابله با توطئه ها برنامه ریزی کنیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۸    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی - حماس، از ایستادگی قهرمانانه ملت و گروه های مقاومت فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ و نسل کشی علیه غزه در هفت ماه گذشته ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۳    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تردید بیداری مردم در نزد افکار عمومی دنیا می تواند به رسواتر شدن رژیم صهیونیستی کمک کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۸    
وزارت امور مهاجرین و بازگشتگان حکومت سرپرست طالبان اعلام کرد در 2 روز گذشته نزدیک به یک هزار و 379 نفر از مهاجرین از ایران و 913 تن دیگر از پاکستان به طور داوطلبانه و اجباری به افغانستان بازگشته اند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۳    
پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از تلاش ها و نوآوری های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی در دیدار سفیر عربستان سعودی در ایران گفت: تلاش برای توسعه تعاملات در راستای منافع ملی دو کشور است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۸    
هشتمین دوره آزمون حفظ 20 جزء قرآن کریم ویژه حافظان عضو مؤسسه از سراسر کشور به صورت مجازی در دفتر مرکزی مؤسسه برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان، گفت: جمعیت هلال احمر ظرفیت بسیار عظیمی در حل مسائل، مشکلات و دغدغه های مردم دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۳    
رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت غدیر با بیان این که برگزاری مراسم و مناسبت ها بستری برای جریان سازی فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای است گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۸    
مسئولان و جمعی از خادمان فرهنگی و کارگزاران حوزه حج و زیارت با حضور در حرم حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۸    
ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد با بیان اینکه دین به جامعه هویت می دهد، گفت: سوالات اصلی بشریت را دین پاسخ می دهد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۳    
رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۸    
سایت نمایشگاه مجازی سی وپنجم از دوشنبه 17 اردیبهشت در دسترس قرار گرفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
دانشجویان دانشگاه زونگولداغ و قِرق قلعه ترکیه در اعتراض به حملات اسرائیل به غزه راهپیمایی کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
سفیر ترکیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا (osce) به عنوان نماینده ویژه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در امور اسلام هراسی منصوب شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
بازداشت دانشجویان و اساتید، نقض حق تجمع، آزادی بیان، اعتراض، حق امنیت در محافل آکادمیک و دانشگاهی در طی روزهای اخیر نقاب از چهره دمکراسی آمریکایی برداشت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۳    
نشست تخصصی همبستگی دانشگاهیان ایران با خیزش دانشگاه های جهان علیه جنایات صهیونیست ها در غزه در محل مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۳    
یک منبع امنیتی تایید کرد که سازمان های امنیتی یمن، با موفقیت عملیات های اطلاعاتی انجام شده توسط آمریکا و اسرائیل را خنثی کرده اند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
وزارت حقوق بشر یمن و مرکز بشردوستانه عین الانسانیه ، هدف قرار دادن غیرنظامیان توسط عربستان سعودی در استان صعده را به شدت محکوم کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران مانعی برای گسترش همکاری های اقتصادی و مراودات تجاری با اقلیم کردستان ندارد، تصریح کرد: ما مرزهای طولانی میان دو طرف را فرصتی ارزشمند برای ارتقای سطح روابط می دانیم ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام، ذکر پروردگار و وحدت و ارتباط مسلمانان را دو عنصر بسیار مهم معنوی و اجتماعی فریضه حج خواندند و با اشاره به ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۸    
جمعی از علمای شیعه هندوستان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در قم دیدار و گفتگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۳    
کمبود محل عبادت برای مسلمان در شهر مونفالکونه در شمال شرقی ایتالیا باعث شده تا آنها در پارکینگ های سیمانی نماز خود را اقامه کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۳    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مشخص شدن نسبت دستگاه ها با مسئولیت مقابله با آسیب های اجتماعی و رصد مداوم از سوی دستگاه های مربوط، در کاهش و حذف آسیب های اجتماعی موثر است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است و وظیفه ما حمایت و تسهیل گری از این فرایند است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام، ذکر پروردگار و وحدت و ارتباط مسلمانان را دو عنصر بسیار مهم معنوی و اجتماعی فریضه حج خواندند و با اشاره به ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
عضو دفتر مرکزی جنبش انصارالله یمن تاکیدکرد که این جنبش مفتخر است که به هر قیمتی میزبان دفتر سیاسی جنبش حماس باشد، حتی اگر آسمان به زمین بیاید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
رسانه های محلی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی یک ساختمان متعلق به آژانس سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در نوار غزه را با این ادعا که متعلق به حماس است، بمباران کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
در حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه دست کم 19 فلسطینی به شهادت رسیدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، به میزبانی شورای الرباط المحمدی عراق برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
مقامات اشغالگر رژیم صهیونیستی برای دومین بار از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی در 7 اکتبر، از ورود فیلیپ لازارینی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۶:۲۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ادامه روند سرکوب دانشجویان در آمریکا گفت: دولت آمریکا به جای اینکه ندای حق طلبی جامعه دانشگاهی را گوش دهد ...