دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۰۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۲:۲۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین از اعزام اولین کاروان مددجویان زیارت اولی این شهرستان به مشهد مقدس در ایام دهه کرامت خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۷    
امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: اعتقاد داریم که با وحدت و همدلی می توان بر مشکلات خارجی و داخلی غلبه کرد و برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام برداشت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۴۲    
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان گفت: برنامه های دهه کرامت با همکاری دستگاه های عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان از 21 اردیبهشت ماه جاری آغاز و تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت..
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
همزمان با آغاز دهه کرامت آیین استقبال از خادمان و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی با حضور مردم و مسئولان در شهرستان پاوه برگزارشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۷    
مسئول ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه مدت زمان حضور هر کاروان از زائران ایرانی در مدینه منوره پنج روز است ، گفت: در روزهای آینده حدود 12 هزار نفر از هموطنانمان در مدینه حضور خواهند یافت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۷    
سازمان حج و زیارت جزییات پوشش بیمه ای زائران حج تمتع 1403 را اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۲    
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: اگر مسلمین به وحدت واقعی که مد نظر قرآن کریم است برسند بی شک جهان در دستان مسلمانان خواهد بود ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۶:۳۷    
وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، فرارسیدن 25 اردیبهشت ماه روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی را تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۴:۲۷    
اختتامیه پنجمین کنگره بین المللی حضرت امام رضا علیه السلام شامگاه سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مشهد برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۳:۴۲    
رئیس مرکز مریم شناسی لبنان گفت: دعوت من به این همایش مرا بسیار شگفت زده کرد چرا که پس از آشنایی با دیدگاه های حضرت رضا (ع) فهمیدم ایشان در هزار سال پیش ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۱:۲۲    
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه ای، اقدام رژیم استرالیا را در اعمال تحریم علیه برخی مقامات و نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران به شدت محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۲    
پزشکان بدون مرز از توقف فعالیت خود در باریکه غزه خبر داد و شرایط غزه را بحرانی توصیف کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۲    
همزمان با ایام دهه پرخیر و برکت کرامت جشن قرآنی بانوی پیشتاز میزبان دختران قرآنی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه کمتر کسی است که با اجرای عدالت مخالف باشد، اما مسئله مهم شاخص اجرای عدالت در جوامع است، گفت: قانون نیز می تواند شاخص اجرای عدالت در جامعه باشد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۷    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امر تبلیغ دین بر عهده علما قرار گرفته و مسیر هدایتگری مسیری دشوار است، گفت: لقمه پاک و تربیت صحیح انسان را به کسب علم سوق می دهد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۲    
جلسه مشورتی مشترک وزارت امور خارجه، بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج زیارت و دیگر نهادهای ذیربط با حضور وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۲    
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و همچنین حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۷    
آیین اختتامیه پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) شامگاه سه شنبه 25 اردیبهشت با حضور رئیس جمهور در حرم مطهر رضوی برگزار شد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۷    
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلام استان بوشهر از برگزاری مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان و دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی این استان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۷    
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی اصلاحات مجلس درخصوص تبصره 2 ماده 2 طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تأکید بر این که مسئله برائت باید در مراسم اربعین پیش رو مورد توجه قرار گیرد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
رئیس جمهور شاهنامه حکیم فرزانه طوس را نماد آزادگی، دادگری، پایمردی جوانمردانه و خردورزی عجین شده با ولایت دوستی افتخارآفرین مردمان این سرزمین دانست و تصریح کرد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برای تحقق فرمایشات رهبری در حوزه شعار سال باید کار فرهنگی انجام داده تا تبدیل به یک گفتمان در جامعه شود گفت: باید در کنار آن ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۲    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه خداشناسی در هر عصری باید به معنای آن عصر تعریف شود و با تأکید بر نقش تربیت انگیزشی بانوان گفت: بانوان باید خدا را در زندگی حاکم کنند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی گفت: مسائل فرهنگی با حضور مجموعه های مردمی در کنار حاکمیت رفع شده و مجموعه های دغدغه مند باید در حوزه سبک زندگی بر سر کار آیند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۷    
دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در حاشیه همایش مشورتی علمای جهان اسلام با دکتر علی ارباش، رئیس سازمان امور دینی ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۲    
جلسه پیگیری طرح ها و پروژه های مشترک همکاری با کشورهای خارجی به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
استاد دانشگاه و پژوهشگر اسلامی از لبنان با اشاره به علم، تقوا و بصیرت حضرت معصومه(س) تاکیدکرد که شایسته است که دختران مسلمان ایشان را الگوی خود قراردهند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۷    
دومین دوره جشنواره ملی سرود فجر بسیج در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۷    
استاد دانشگاه و فعال رسانه ای لبنان با بیان این که حضرت معصومه (س) دارای شخصیتی چندبعدی بودند، علم، فرهنگ، بصیرت در فقه و عفت را از ویژگی های بارز این بانوی اسلام عنوان کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۷    
قعال رسانه ای بحرینی تاکیدکرد که حضرت معصومه(س) در رساندن پیام و بازی کردن نقش رسانه ای علی رغم سن کم خود، میراث دار عمه شان زینب هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
استاد دانشگاه و پژوهشگر اسلامی و فعال فرهنگی بین المللی کشورمان، عفت و حجاب را از ویژگی های بارز و مطرح حضرت معصومه(س) عنوان کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۷    
پژوهشگر عراقی الاصل از نروژ اظهار داشت: حضرت معصومه (س) دارای علم و تقوا و اطاعت از خداوند و معرفت نسبت به امام زمان خود و اطاعت از او بود، همه این ویژگی ها سبب می شود تا ما زنان ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
استاد دانشگاه و فعال اجتماعی هشدار داد، غرب به هدف ضربه زدن به هویت اسلامی و از بین بردن جوامع اسلامی در تلاش است تا دختران و زنان مسلمان را از مسیر صحیح منحرف کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۷    
مسئول انجمن "سکن" برای جامعه خانواده محور، با اشاره به ادعاهای دروغ غرب درباره حمایت از آزادی ها و زنان تأکید کرد، غرب چشم خود را به روی کشتار زنان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی بسته است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۲    
"هیفا حسین نعمة" نویسنده و پژوهشگر اسلامی با تأکید بر اهمیت جایگاه حضرت معصومه (س)، کرامات بی شمار ایشان را بیانگر این موضوع دانست که این بانوی بزرگوار دری از درهای رحمت و لطف الهی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۲    
سی و یکمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی "امت همدل"با عنوان "نقش سادات در جوامع اسلامی، وحدت، تحولات اجتماعی و محور مقاومت" برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
رئیس جمعیت زنان برای قدس و پژوهشگر اسلامی لبنان، حضرت معصومه(س) را الگوی یک دختر مسلمان و الگوی عبادت معرفی کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
رییس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین گفت: با تایید و هماهنگی مسوولان ایرانی و عراقی، شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی کربلا طریق الاقصی انتخاب و نام گذاری شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۲    
دبیرکل شورای اروپایی فتوا با اشاره به ریشه ها و عوامل داخلی و خارجی اسلام هراسی، تاکیدکرد: معرفی اسلام ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار بخوانیم و بسازیم ، از صبح چهارشنبه ( 19 اردیبهشت 1403 ) در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد و تا 29 اردیبهشت ماه جهت بازدید علاقمندان دایر است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۲    
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: در سفر حج امسال که از 18 تا 21 خرداد انجام می شود یک هزار و 191 زائر اهل سنت از آذربایجان غربی راهی این سفر معنوی می شوند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۲    
رئیس شورای عالی اسلامی اتیوپی با اشاره به فعالیت رسانه های غربی در بدنام کردن چهره اسلام و مسلمین گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۶    
رییس قوه قضائیه گفت: عملیات وعده صادق نمونه ای از ابهت، اقتدار و شکوه جمهوری اسلامی ایران است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۶    
6 پروژه بزرگ و زیرساختی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و یک قرارداد خرید تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه از شناسایی 120 هزار خانه خالی در دو سال گذشته برای پرداخت مالیات خبر داد و گفت: با پیامک های وزارت راه 182 هزار خانه خالی نیز در بازار مسکن عرضه شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۱    
آیین رونمایی از تازه های نشر مجمع جهانی اهل بیت (ع) در حوزه زبان های اروپایی و آفریقایی و دو کتاب صوتی به زبانی اسپانیایی عصر روز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۱    
دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی گفت: 167 اثر از سراسر دنیا به چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) ارسال شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
جنگنده های گروه مقاومت عراق امروز در حمله خود علیه یک هدف استراتژیک در جنوبی ترین بخش سرزمین های اشغالی از یک پهپاد جدید کامیکازه استفاده کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
عضو دفتر سیاسی حماس تاکیدکرد که مردم فلسطین حضور افراد نظامی یا امنیتی غیرفلسطینی در نوار غزه را تحمل نخواهند کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
گزارش ها حاکی از آن است که چین در تلاش است تا نمادهای اسلامی به خصوص مساجد را تخریب کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۶    
رئیس جمهور ترکیه با بیان این که جنایات اسرائیل در غزه در برابر چشم و گوش جهانیان انجام می شود، غزه را سنگ محکی برای ارزش هایی خواند که در طول دهه ها ترویج شده اند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
مفتی لبنان با تاکید بر این که هیچ اختلافی در خصوص مسئله فلسطین در میان علمای مسلمان وجود ندارد، عدم دستیابی به نتایج ملموس در حل عادلانه این مسئله را حمایت غرب از جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۶    
رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: باید به این نکته توجه داشت که هر چه محبت به ائمه اطهار را تقویت کنیم، موجب ارتباط و نزدیکی دلها و تحکیم وحدت امت اسلامی خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۶    
رئیس اتحادیه علمای آفریقای جنوبی تاکیدکرد که کشورها و ملت های جهان باید پرونده جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را به دیوان بین المللی دادگستری بکشانند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۶    
گروهی از دانشجویان دانشگاه آزاد بروکسل به موج اعتراضات بین المللی علیه رژیم صهیونیستی پیوستند و خواستار تحریم این رژیم از سوی دانشگاه آزاد بروکسل (VUB) در بلژیک شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۱    
همایش مشورتی علمای جهان اسلام با حضور دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در روزهای 24 و 25 اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۱    
همایش مشورتی علمای جهان اسلام با حضور دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در روزهای 24 و 25 اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۴۷    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هفته ملی جمعیت فرصتی مناسب برای برنامه های آموزش و تبلیغ و اطلاع رسانی ازدواج و فرزند آوری است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۳:۳۷    
سرهنگ حسین خالدیان با بیان اینکه گروه تلویزیونی سپاه بیت المقدس کردستان شروع به کار کرده است؛ عنوان کرد: هم اکنون 12 دفتر خبرگزاری بسیج فعال در سطح استان وجود دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۱:۲۷    
حجت الاسلام و المسلمین طه توکلی با بیان اینکه رسانه های جمعی کردستان دغدغه های مقام معظم رهبری را در رسالتشان اعمال می کنند؛ عنوان کرد: عدم شفافیت کامل رسانه ها خلأ موجود در دولت انقلاب و مردمی ماست.