دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۳    
نخستین گروه از زائران بیت الله الحرام حج تمتع 1403 روز شنبه 29 اردیبهشت 1403 در مسجد شجره مُحرم خواهند شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امدادرسانی و حمایت از آسیب دیدگان مناطق سیل زده استان خراسان رضوی انجام خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: ما باید برای ارتقا و رشد علمی جامعه اهل سنت تلاش کنیم و هیچ محدودیت و مانعی نباید در مسیر رشد علمی این جامعه فاخر ایجاد شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۲    
حسینی مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور در یادواره 69 شهید فشارک که با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار شد با اشاره به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی که اقتدار، عزت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۰۲    
آیت الله جعفر سبحانی در نامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: سال هاست که بر اثر یک رشته تبلیغات، روز پنجشنبه حالت تعطیلی به خود گرفته و با تصویب تعطیلی روز شنبه ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۶:۲۷    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شنبه مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت عصر غیرحضوری شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۵:۳۲    
رئیس شورای علمای شیعه افغانستان با ارسال پیامی به آیت الله اعرافی از ابراز همدردی وی در جان باختن شهروندان افغانستانی در سیل اخیر تشکر کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۴:۱۲    
مسئول مؤسسه آموزشی رسانه ای وائل، از برگزاری سلسله دوره های آموزشی مهارتی با عنوان حماة الاقصی با هدف تربیت مبلغ و کنش گر فضای مجازی برون مرزی مبتی بر منظومه گفتمانی انقلاب و مقاومت خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۳:۳۲    
گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس جمعه شب از شهادت یکی از فرماندهان این جنبش در لبنان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
رئیس شورای مفتیان روسیه، با بیان این که اختلاف میان پیروان ادیان را نتیجه سیاست های کشورهای غربی است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۲    
ماموستا جلال مرادی عنوان کرد: ارزش نعمت زیبا فرزند هنگامی کامل می شود که با دین و اخلاق نیک همراه شود، در غیر این صورت فرزندان در دنیا و آخرت برای پدر و مادر مایه زیان و خسران خواهند بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۲    
در این دیدار که دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی, دکتر علی باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه و کاظم جلالی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۷    
امام جمعه دهگلان عنوان کرد: از راه های مبارزه با هجمه تبلیغاتی دشمنان در بعد فکری و اعتقادی (مبارزه منفی) که همان ترک اطاعت از کفار و مشرکین و تمسک به اعتقادات دینی یعنی قرآن ، سنت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۱۷    
مشهد، پایتخت معنوی ایران، هرساله میزبان میلیون ها زائر و گردشگر از سراسر جهان است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
قبل از بررسی اجزا گیربکس صنعتی باید گفت که گیربکس وظیفه انتقال فشار الکتریکی و توان را از یک منبع نیرو به دستگاه های مصرف کننده دارد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین علی خورشیدی عنوان داشت: یکی از بهترین عبادات انسان در رسیدن به هدف خلقت است هدف خلقت تقرب الی الله است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۷    
مراسم جشن بزرگ امام رضایی ها امروز جمعه 28 اردیبهشت رأس ساعت 16 در تهران همزمان با 10 شهر بزرگ ایران از میدان هفت تیر تا میدان حضرت ولی عصر(عج) آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهور با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر از سامانه پل فرماندهی کشتی که توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و بومی سازی شده است، بازدید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۲    
نماز جمعه میرآباد امروز با حضور مردم و به امامت ماموستا ملامحمد یوسفی؛ امام جمعه این شهر برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۲    
امام جمعه پارسیان قانون جوانی جمعیت را قانونی خوب توصیف کرد و گفت: از دولت و مجلس می خواهیم نسبت به اجرایی شدن کامل این قانون تلاش ویژه داشته باشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۷    
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در حکومت مردمی جمهوری اسلامی ایران، نماینده مردم قدرت بسیاری در اختیار دارد اما ما طبق وظیفه اسلامی خود موظف هستیم که اشتباهات و نکاتی را به نمایندگان تذکر دهیم تا به ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تأکید بر هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان، گفت: استکبار به دنبال از بین بردن نیروی جوان در کشور است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه قشم با گرامیداشت هفته حج و با اشاره به اهمیت آن، گفت: حج بهترین محور وحدت امت اسلامی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور منحصر به فرد در کل دنیا است که وابستگی به هیچ کشوری ندارد و در حمایت از مظلومان در صف اول قرار داد و هدف آن توسعه دین و ترویج فرهنگ ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
امام جمعه موقت شهرستان سیریک با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت، گفت: یکی از مسایل مهم امروز کشور مساله جوانی جمعیت و رشد آن است که از طریق گفتمان سازی می توان به آن پرداخت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به روند پیری جمعیت در ایران، مسئولان باید زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۷    
امام جمعه رودان با اشاره به هشدارهای حکیمانه رهبر عالیقدر انقلاب گفت: مسئله جمعیت از ضروری ترین فرائض مسئولان و مردم و یک سیاست حیاتی است که برای رسیدن به ایران قوی باید محقق شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۲    
جلسه پیگیری موضوعات ویژه استان مازندران از جمله رفع موانع افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج ، مولدسازی پلاژهای دولتی ، توسعه زیرساخت های بنادر استان ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۷    
امام جمعه قم گفت: آنچه که امروز در غزه در حال رخ دادن است شاخص عظیمی خواهد بود که برای تاریخ می ماند و امیدواریم حج امسال نماد عینی برائت از استکبار باشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
امام جمعه مشهد گفت: بدون امام عادل، عدالت در جامعه قابل تحقق نیست و بنابراین ولایت مقدم بر عدالت است و اگر ولایت بود، عدالت محقق می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۷    
خطیب نماز جمعه تهران به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه ها اشاره و تصریح کرد: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه ها گلایه کنیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
امام جمعه اهل سنت گفت: باید جهان اسلام به فکر امت اسلامی باشند و ید واحد بوده و در مورد اسلام و مسلمانان غزه احساس مسئولیت داشته باشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور گفت: با وجود سواحل طولانی اقتصاد دریا در کل اقتصاد کشور تنها حدود 4 درصد سهم دارد که این سهم باید بیش از اینها افزایش یابد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم و انجمن های علمی فرهنگی هنری باید میدان دار اصلی فرهنگ کشور باشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۷    
منابع خبری اعلام کردند که به سمت سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت سوئد تیراندازی شده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۲    
روسای مرکز وکلا و سازمان اوقاف، در راستای تکریم مردم و گره گشایی حقوقی از اقشار مختلف جامعه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۲    
مشاور تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، بیان کرد: کرامت و اکرام جایگاه ویژه ای در اسلام دارد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۷:۰۴    
اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه درباره خطر هجوم اندیشه های سکولار هشدار داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۷:۰۲    
قاضی القضات فلسطین با بیان این که آمریکا شایستگی رهبری نظام جهانی را ندارد، تاکیدکرد: باید نظامی جهانی جدید چند قطبی ایجاد شود تا عدالت در جامعه بشری برقرار گردد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۶:۱۷    
مشاور رئیس جمهور ازبکستان در امور دینی با بیان این که اسلام دین میانه روی است، تاکیدکرد که ایمان و عقیده مسلمانان براساس میانه روی، تسامح و اعتدال است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۴۲    
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم،بیان کرد: در دهه کرامت باید با ایجاد الفت ، وحدت و مودت پیوند فی ما بین اهل سنت و شیعه و دیگر مذاهب را تقویت نماییم ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۳۲    
نایب رئیس مجلس فدرال روسیه مشکل کنونی جهان را اقدامات غرب به رهبری آمریکا برای تقویت نظام تک قطبی و جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشورهای دنیا دانست.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۲۹    
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با تأکید بر مخالفت این سازمان با هرگونه تروریسم، خواستار همکاری های بین المللی برای مقابله با این پدیده در دنیا شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۱۹    
"رئیس ملی و رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان با تأکید بر اهمیت نقش روسیه و کشورهای اسلامی در تحولات بین المللی و تأثیرگذاری آنها بر مسائل سیاسی، اقتصادی و اصول و ارزشهای اخلاقی و انسانی دنیا ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۴:۲۹    
ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه کردستان مرکز تمدن و طریقت و خدمتگذاری به دین اسلام است؛ عنوان کرد: خدمتگذاری به مردم کردستان در جهت توسعه و عمران استان به عنوان پیشبرد و راهبرد خدمات مسئولان استان ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۲۰    
استاندار کردستان گفت: باید تلاش کنیم شخصیت و مفاخر معنوی عرصه طریقت استان کردستان به مردم شناسانده و معرفی شوند.