جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۸:۳۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
شماره چهارصد و چهل و دوم هفته نامه خط حزب الله، با عنوان شعله ای در دل تاریکی منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۶:۱۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قشم با اشاره به شخصیت کم نظیر شهید مطهری و اندیشه های ناب ایشان، گفت: امروز جامعه نیازمند بهره گیری از سیره عملی این عالم بزرگ است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۳۲    
همزمان با دهه کرامت امسال، هفدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید با 300 برنامه گوناگون اجتماعی، هنری، خدمت رسانی، ورزشی و فرهنگی در هرمزگان اجرا می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۴:۴۱    
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه با شماری از شهروندان بندرعباسی دیدار و مشکلات حقوقی آنان را پیگیری کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۴:۲۲    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در پیامی به مناسبت 12 اردیبهشت، روز معلم را تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۲:۵۲    
دادستان کل کشور گفت: برای فسادزدایی از ساختارها، باید نظارت ها هوشمند شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۲۷    
مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با معاون وزارت کشور ایران بر پایبندی کشورش به توافق امنیتی با ایران تأکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۷    
وزیر امور خارجه جمهوری ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت وگو و تبادل نظر کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۷    
رئیس قوه قضائیه در سی اُمین سفر استانی خود در رأس هیئت عالی قضائی، بدون پروتکل های مرسوم تشریفاتی، وارد بندرعباس شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۷    
رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: امسال 622 کاروان برای انجام مناسک حج راهی سرزمین وحی خواهند شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۲    
امام جمعه چالدران گفت: بی تردید حق همیشه پیروز است و در ظاهر امر، قیام طوفان الاقصی از غزه آغاز شده اما تداوم آن به صورت جهانی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست جمعی از معلمان نمونه کشور با بیان اینکه الگوسازی در کشور نیازمند توجه به آموزش و پرورش است گفت: امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۲    
حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب اله رضایی گورجی به علت کهولت سن آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۷    
نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: کمک به فقرا و نیازمندان از طرف ادارات، سازمانها و کارمندان باید تلاش شود که به صورت یک الگو نهادینه شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۲    
مدیر حوزه های علمیه کشور اعلام کرد: آیت الله موسوی جزایری از هیچ تلاشی به منظور پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه فروگذار نکرده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی کردستان از توزیع 500 بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان این استان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۷    
درآمد استارباکس، یکی از شرکت هایی که به دلیل حملات اسرائیل به غزه با اعتراضات و کمپین های تحریم مواجه شد، در دوره ژانویه تا مارس کاهش یافت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۷    
زمین لرزه به قدرت 4 وشش دهم ریشتر بخش سیرچ از توابع شهرستان کرمان را لرزاند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش 100 درصدی اعتبارات برای درمان ایثارگران و جانبازان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۷    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه بر شناسایی، حفظ و یادآوری سنت های اصیل حوزوی تاکید کرد و گفت: خطر بزرگ این است که امروز روحانیت از سنت های انسان ساز گذشته منقطع و جدا شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارات دو سند همکاری با رئیس اماراتی این کمیسیون امضا کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هم اینک به اندازه ای ظلم و ستم و تجاوزات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا عیان شده که همه مردم دنیا متوجه شده اند که ماهیت این رژیم ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
در بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس بر حمایت از جنبش جهانی تحریم علیه رژیم اشغالگر و حامیان آن و درخواست از پارلمان ها برای تصویب قوانینی که به جنبش جهانی بایکوت کمک می کند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عملیات وعده صادق مبدأ یک تاریخ جدید و باعث تغییر معادلات بین المللی و منطقه ای شده و از این پس وضعیت جهان به شکل دیگری خواهد بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل اوقاف و امور هرمزگان گفت:بیش از 800 نوع نیت برای وقف در جامعه شناسایی، دسته بندی و ثبت شده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
نمازجمعه این هفته تهران، 14 اردیبهشت ماه، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
فرمانده کل ارتش گفت: روز معلم با یاد فیلسوف عالم و عامل شهید عالی مقام استاد مطهری، فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک و خداقوت به تمامی عزیزانی که در جایگاه رفیع تعلیم و تعلم قرار دارند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۷    
مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مدینه در جلسه انس و معرفت زائران ایرانی، از وجود رسول الله(ص) به عنوان برهان یاد کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: این عملیات موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف گذاری و برنامه ریزی، تبیین و روشن گری حفظ شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۷    
دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه حاجت تپه در واکنش به آزار و اذیت حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا و اروپا، راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم سالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه به رژیم صهیونیستی برای خنثی سازی حمله ایران، گفت: در عملیات وعده صادق با 20 درصد از توان یک نیرو مقابل ابرقدرت ها ایستادیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۲    
در طی روزهای اخیر رژیم صهیونیستی برای جبران شکست های خود در مقابله با گروه های مقاومت شهرک های "مارون الرأس"، "یارون" و اطراف شهرک "حولا" در جنوب لبنان را مورد اصابت موشک قرار داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۷    
چهارمین پیش نشست همایش بین المللی فلسفۀ دین معاصر که مقرر است 25 و 26 اردیبهشت 1403 با موضوع مسئلۀ شرّ در اندیشۀ جدید و اسلامی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت خواندند و با اشاره به اینکه آموزش وپرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۷    
دبیرکل سازمان ملل متحد در کنفرانسی مطبوعاتی بر ارسال سریع کمک های بشردوستانه به نوار غزه و برقراری آتش بس تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۲    
فدراسیون فوتبال فرانسه، استفاده بازیکنان از ساق بند وجوراب های بلند را ممنوع کرده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۲    
دولت بایدن مدعی شد که در حال بررسی طرحی برای اعطای پناهندگی به برخی فلسطینی هایی است که در پی جنگ اسرائیل علیه نوار غزه آواره شده اند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۷    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه شهید مطهری معلم طراز انقلاب اسلامی بود، گفت: برای معلمان عزیز که مجاهدان عرصه علمی و فرهنگ هستند، آرزوی توفیق دارم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است گفت: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم و 130 بازرس آژانس بین المللی انرژی اتمی مجاز به حضور در ایران هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۷    
اتحادیه جهانی علمای مسلمان با تمجید از خیزش دانشجویان در دانشگاه های مختلف دنیا در حمایت از فلسطین، سرکوب دانشجویان در آمریکا و آلمان را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۷    
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در شهر هرات در افغانستان را به شدت محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
فرمانده گردان های الوهبی یمن نسبت به فعالیت های مشکوک نظامی آمریکا در منطقه هشدار داد و تاکید کرد که این فعالیت ها از نزدیک توسط نیروهای مسلح یمن رصد می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین کردستان با اتاق های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
یک منبع دیپلماتیک فرانسوی گفت که وزیر امور خارجه فرانسه در سفر خود به خاورمیانه با توجه حساس شدن مذاکرات آتش بس میان اسرائیل و غزه، امروز به قاهره خواهد رفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۲    
سومین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت دهه کرامت با حضور نمایندگان مختلف دستگاه ها، نهادها، سازمان ها و آستان های مقدس کشور در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت خواندند و با اشاره به اینکه آموزش وپرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه ای صادر کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رهبران به اصطلاح جهان آزاد خواست از نفوذ خود برای ممانعت از صدور حکم بازداشت برای سران اسرائیلی از سوی دادگاه کیفری بین المللی استفاده کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۷    
جنگ احزاب، یکی از مهم ترین حوادث تاریخ اسلام است، جنگی که در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ اسلام بود و کفه موازنه قوا را در میان اسلام و کفر به نفع مسلمین بر هم زد و پیروزی در آن کلیدی بود برای پیروزی های ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۷    
نظرسنجی اخیر که توسط موسسه Harvard CAPS-Harris انجام شد، افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از حماس و فلسطین را در بحبوحه نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه نشان داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۷    
مولوی حسن زهی گفت: جنایات علیه فلسطین هر وجدان مسلمان و غیر مسلمان در جهان را به درد آورد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۷    
علی رغم مسالمت آمیز بودن تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا، پلیس نیویورک با ابزارها و لباس های ضد شورش وارد دانشگاه شده و دانشجویان و خبرنگارانی را که دستان خود را به هم داده بودند از این دانشگاه خارج ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۲    
امام جمعه پیرانشهر گفت: امید است لطف خداوندی شامل حال مسلمانان فلسطینی شده و با گسترش اعتراضات جهانی علیه غده سرطانی اسرائیل ...