دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما جهت استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی تا بیستم اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۶:۱۳    
جمهوری اسلامی ایران به عنوان عمق استراتژیک محور مقاومت در حال انتقال تجربه و تکنولوژی خود به متحدانش است و همین امر باعث شده با کمترین هزینه و خسارت، از طریق بازی در زمین خاکستری بتواند امنیت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۴:۰۸    
حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۲۳    
امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۳۸    
استاندار مرکزی گفت: سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای تقویت وحدت در بین امت اسلامی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۳    
مراسم بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی با حضور مراجع و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رژیم اسرائیل یک دولت مشروع نیست، او فقط یک قدرت اشغالگر آپارتاید است و گذشت زمان نیز هرگز به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی بخشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۳    
امام جمعه شهر قوشچی گفت: هیچ زمانی حرکت طوفان الاقصی جوانان غیور حماس خاموش نمی شود بلکه امروز اتفاقی افتاده که جامعه بین الملل به این نقطه رسیده اند که باید فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل و دارای ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۸    
دبیر جامعه مبلغین تهران با تأکید بر ترویج ارزش های دینی و اسلامی گفت: دشمن این ارزش ها را هدف قرار داده و با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۸    
وزیر خارجه در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با وزیر خارجه ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۳    
رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان غربی با اشاره به دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل گفت: امید است این انتقام سخت زمینه ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را فراهم کرده و ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۸    
مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه گفت: معلمی شغل بسیار بزرگی است و هر کسی لیاقت آن را ندارد و خداوند متعال نیز این شغل را نصیب کسانی می کند که لیاقت تعلیم و تربیت جامعه را داشته باشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۸    
پس از تصمیم جمهوری ترینیداد و توباگو در به رسمیت شناختن کشور فلسطین، سازمان همکاری اسلامی از همه کشورهای جهان خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۳    
حجت الاسلام هادی محمدخواه عنوان کرد: شیوه رفتاری امام صادق (ع) با پیروان مذاهب مختلف را می توان الگوی بارزی برای تقریب مذاهب دانست.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۸    
امام جمعه مهاباد گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور نه تنها باعث عزت برای ایران اسلامی بلکه برای باعث سربلندی برای محور مقاومت و کل جهان اسلام شده اند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۸    
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، بیان کرد: سیطره و عزمت علمی حضرت امام صادق علیه السلام آنقدر وسیع شده بود که به اکناف و اطراف منتقل شده بود و همگان همراهی می کردند و می پذیرفتند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
یک زن مسیحی تحت حمایت پلیس سوئد روز گذشته و در میدان گوستاو آدولف تورگ در شهر مالمو، نسخه ای از قرآن کریم را به آتش کشید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، گفت: به حرمت خون پاک شهیدان فلسطینی، دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
میرنوروز شاعری وارسته و آزاده بوده که شعرش آمیخته با عشق و هنر است، گویی که دست او در جیب خدا بوده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۴    
عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سنندج امروز با پوشیدن لباس های سیاه و برپایی مجالس عزاداری در مهدیه این شهرستان به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشک ماتم ریختند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۹    
وبینار بین المللی شیخ بهایی؛ معمار تمدن ساز یکشنبه(16 اردیبهشت ماه) به همت معاونت بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می گردد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۴    
مردم دیندار بیجار به همراه امام جمعه و شاگردان مکتب امام صادق(ع) در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور در خیابان ها و محله های شهر به عزاداری پرداختند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۹    
امام جمعه اشنویه، بیان کرد: اکثر علومی که به شیعه و سنی رسیده است از پیامبر(ص) و خاندان ایشان و امام جعفر صادق علیه السلام است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۴    
پیکر مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول روز شنبه با با حضور مردم قدرشناس دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۴    
امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان، بیان کرد: امت اسلام باید توصیه های پیامبر اسلام و بزرگان دین مانند امام جعفر صادق علیه السلام در جهت وحدت و همبستگی را حفظ کنند و پیوسته رهنمودهای ایشان را تکرار و ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی پور از بزرگان عرصه موسیقی را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۴    
هفتمین کلاس آموزشی حج تمتع1403 کاروان های اهل سنت و تشیع در سالن شهدای کرمانشاه با حضور ماموستا محمد محمودی؛ امام جمعه شهرستان روانسر و بیان احکام طواف و سعی بین صفا و مروه برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۴    
عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۴    
همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان با حضور کلیه زائرین، مدیران و عوامل کاروان ها در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۴    
امام جمعه شهر گالیکش، گفت: معلمان می توانند بهترین اسوه و الگو برای دانش آموزان خود باشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۴    
نشست تخصصی نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع) با حضور ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اهل سنت برپا می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۹    
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، گفت: پشتیبانی از تروریسم دولتی اسرائیل از معیارهای دوگانه مسلط بر سیاست غرب است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۴    
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، بیان کرد: یکی از بزرگوارانی که در اعلمیت و دانش و خدمت به مسلمین و اسلام معروف است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۴    
امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا نشان از افول و نابودی زود هنگام این رژیم است که حاصل خون شهدای ایران و منطقه است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۴    
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، بیان کرد: هیچ اختلاف و تفرقه ای در زمان امام صادق(ع) وجود نداشت و به همین دلیل کسی از امام انتقاد نکرد و نتوانستند سخن و انتقادی به امام وارد کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۳:۳۸    
آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۲:۱۸    
امامان و خطیبان جمعه اهل سنت استان گلستان با عنوان اینکه ترویج نکاح و ازدواج شرعی احیای سیره و سنت نبی مکرم اسلام (ص) است بر تبلیغ این امر مهم در دین و حمایت از جوانان در آستانه ازدواج و تأمین ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۰:۱۸    
دبیر شورای برنامه ریزی توسعه قرآنی کشور گفت: باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری 10 میلیون حافظ قرآنی در سطح کشور در سال های آینده تربیت شود.