شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۲۹Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
باشگاه مخاطبان مهرا بن تخفیف 30 درصدی خرید کتاب به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران ارائه می کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۳    
استاد حوزه علمیه هرمزگان گفت: کسی می تواند راه تربیت را بپیماید که از روی علم دین پیش ببرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۸    
مردم هرمزگان روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت بعد از نماز سیاسی و عبادی در راهپیمایی جمعه های خشم برای دفاع از مردم مقتدر و مظلوم غزه شرکت می کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۷    
استاندار کرمانشاه گفت: امروز خون مردم بی گناه فلسطین و غزه سبب بیداری مردم جهان شده و دشمن بداند پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود و دشمنان اسلام نابود می شوند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۶:۱۷    
مسئول ستاد برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید مازندران گفت: در دهه کرامت مازندران میزبان دو کاروان رضوی خواهد بود بیش از 210 برنامه در استان اجرا می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۵:۳۲    
مدیر هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: مستند الکافی یک دوره فشرده از کافی شناسی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و معاون وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان درمورد طیفی از موضوعات دوجانبه از جمله تقویت روابط اقتصادی، ارتقای روابط فرهنگی و علمی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۲    
سال تحصیلی جدید حوزه علمیه جامعةالحرمین الشریفین چابهار با قرائت و تشریح اولین حدیث کتاب صحیح بخاری توسط مولوی عبدالرحمن چابهاری آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، گفت: در سال گذشته 35 واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان گلستان احیا شده و به چرخه تولید برگشت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
آیت الله جواد الخالصی با اشاره به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از ملت فلسطین گفت: من از این مسئله دردمندم که چرا دانشجویان دانشگاه های کالیفرنیا و سایر ایالت های آمریکا در حمایت از غزه تظاهرات می ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۷    
در آستانه دهه کرامت، بزرگترین پرچم مزین به نام امام رضا علیه السلام در ساوه به اهتزاز درآمد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۲    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با رهبر جریان حکمت ملی عراق، اظهار داشت که امروز ثروت و قدرت غرب دیگر ارزش نیست و ارزش های امام خمینی (ره) پروژه تکفیری و استکباری را شکست داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
شرکت کنندگان در دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در بغداد بر لزوم تحقیق در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی تأکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
مراسم گرامیداشت هفته معلم با حضور ماموستا ملاحامد رحیمی؛ امام جمعه شهر بانیگان، رئیس آموزش و پرورش باینگان و دیگر مسئولان محلی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۷    
شیخ بلال شعبان گفت: تنها ملت مظلوم در جهان، ملت مظلوم و مستضعف فلسطین است. اما خداوند در قرآن وعده داده که آنان وارث این سرزمین خواهند بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سال 1402 را سال پررونق در حوزه فرهنگ و هنر توصیف کرد و گفت: سال گذشته بیش از 120 هزار مجوز کتاب صادر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۲    
کشتی مهربانی ترکیه-قطر غزه که با هماهنگی ریاست مدیریت حوادث و فوریت های اضطراری (AFAD) آماده شده است ساعت 15:00 به وقت ترکیه از بندر مرسین حرکت می کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۷    
منچستر در حال آماده شدن برای میزبانی یک جشنواره سینمایی از فرهنگ و تاب آوری فلسطین و مردم آن است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۷    
اندیشمند یمنی تاکیدکرد: یمن، از دایره برادری اسلامی خارج نمی شود و با همه توان خود از فلسطین و مسائل امت اسلامی و همه مسلمانان و مستضعفان دفاع خواهد کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان استان گلستان گفت: در دنیای کنونی که تشویش و استرس دل ها را از یاد خدا غافل می کند، این امامزادگان ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۷    
عضو شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در کویت حمایت از مسئله فلسطین را واجب شرعی بر همه مسلمانان توصیف کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
سیدعلی العلاق، عالم عراقی تاکیدکرد: وحدت اسلامی امروز به یک پروژه عملی تبدیل شده که از شعارها فراتر رفته و طوفان الاقصی، مسیر را برای دستیابی به این هدف اسلامی مقدس آماده کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به برخی نکات که روحانیون کاروان های حج باید به آن ها توجه داشته باشند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: حمله به رفح شاید در ظاهر حمله به یک سرزمین مشخص از بلاد مسلمین باشد ولی در اصل حمله به رفح و یا غزه حمله به کل جهان اسلام محسوب می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و اقدامات ظالمانه این رژیم علیه ملت فلسطین را تنها راه برقراری صلح و امنیت در منطقه دانست و بر ضرورت تلاش علما برای متحد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
سیدعلی فضل الله، حمایت همه جانبه غرب از اسرائیل را عامل جسورتر شدن این رژیم در انجام جنایات خود علیه ملت فلسطین عنوان کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۲    
عالم اهل سنت سوریه با اشاره به حضور مقامات کشورهای بزرگ در تل آویو، چهار روز بعد از آغاز طوفان الاقصی، تصریح کرد آنها با همه قدرت خود آمدند تا علیه اسلام، اعلام جنگ کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۲    
خاموشی گفت : قرارگاه ملی مسجد با استعانت از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه، باید به حفظ و تقویت ساختار مردمی اداره مساجد فکر کند و در عین حال ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۷    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه 19 اردیبهشت) با کاهش 7 هزار و 649 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 219 هزار و 94 واحد ایستاد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۷    
آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در اولین گردهمایی ملی قرارگاه های راهبری مساجد استان ها(عهد خدمت)، مسجد طراز ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۷    
رئیس جماعت اسلامی عراق تاکیدکرد که حمله ایران به اسرائیل، ضربه همه اسلام به همه کفر بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
رئیس اسبق دیوان وقف سنی عراق، غزه را نماد عزت و شرافت خواند و با اشاره به شکست های مستمر رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت تاکید کرد که این بار نیز مقاومت بر دشمن متجاوز پیروز خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما نه نگاه مغرب زمین را قبول داریم که به زن و دختر نگاه ابزاری دارد و نه نگاه متحجرانه ای را که به دنبال حذف زن از عرصه اجتماعی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اولین گردهمایی ملی قرارگاه های راهبری مساجد استان ها(عهد خدمت)، تصریح کرد: در شرایطی که ما غصه دار وضعیت برخی مساجد در کشور هستیم ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اظهار کرد: مأموریت نهادها و دستگاه ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد، تا پشت در مساجد ممدوح و پسندیده است و لیکن داخل مسجد، باید نظام طبیعی و مردمی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمعیت علمای الرباط محمدی عراق با اشاره به مقاومت و پایداری مردم فلسطین و به ویژه اهالی غزه در مقابل ماشین جنگی رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که ما در آخرین مرحله یک پیروزی بزرگ قرار داریم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
علامه مصطفی سیبریچ، عالم بوسنایی با اشاره به ده فرمان حضرت موسی(ع) خطاب به یهودیان تاکیدکرد که اسرائیل همه 10 فرمان را زیر پا گذاشته است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در دانشگاه هنر ایران بر مفهوم هنر حکمی تأکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
رئیس کمیته عالی یمن هشدار داد که در صورت حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، حملات خود به کشتی ها را افزایش خواهد داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
وزیر اطلاع رسانی یمن بار دیگر بر حمایت قاطع این کشور از مردم فلسطین در بحبوحه تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
هماهنگ کننده امور بشردوستانه و امدادرسانی سازمان ملل متحد نسبت به اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در شهر رفح در جنوب غزه ابراز نگرانی کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
رییس مجلس شورای اسلامی در همایش رؤسای شعب هلال احمر سراسر کشور گفت: سازمان هلال احمر کاملاً مردمی بوده و از دل مردم برخاسته است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در عراق با حضور علما و اندیشمندان کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران کار خود را آغاز کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
توافق نامه همکاری سازمان های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار بازگشایی گذرگاه های غزه برای اجازه ورود کمک های ضروری شد و از اسرائیل خواست هر گونه تشدید تنش را متوقف کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
بخشی از سوره مبارکه یوسف آیات 104 الی 111 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۸    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: مسلمانان باید در مقابل این همه تبعیض و اقدامات ضد حقوق بشری بایستند و با حرکت عظیم وحدت آفرین با دشمنان مقابله کنند و در دل دشمنان رعب و وحشت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
جنبش دانشجویی حامی فلسطین از دانشگاه کلمبیا در آمریکا آغاز شد، همچنان در دانشگاه های سراسر جهان ادامه داشته و مسئولان این دانشگاه ها را با چالش روبه رو کرده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
شما در هر مقام و مسلک و جایگاهی باشید حق ندارید صهیونیسم و اسرائیل را زیر سوال ببرید حتی اگر پانزده هزار کودک را طی چند ماه کشته باشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۸    
یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش بس، رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را به گوشه رینگ برد و توپ را در زمین آنها انداخت، این در حالی بود که آنها پیش از این ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۴:۳۸    
دبیر اجرایی سومین نمایشگاه عفاف و حجاب ارومیه با اشاره به موضوعات و مسائلی که در حوزه عفاف و حجاب از دغدغه های مردم است گفت: براساس نظرسنجی های انجام شده ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۳۳    
استاندار گلستان گفت: این استان همواره توجه ویژه ای به معلمان و مسئله تعلیم و تربیت داشته و در این راستا پایلوت کشوری اجرای طرح های نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) و پاک (پرورش اوان کودکی) شده ...