یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۲۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۱    
مراسم استقبال مردم شهرستان اسلام آبادغرب از پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در دهه کرامت برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۳    
مراسم بزرگداشت شهیدان راه خدمت، شهید حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از انتصاب رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غزه در آینده ای نزدیک خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۱:۳۸    
مقام ها و شخصیت های آفریقایی برای رئیس جمهور ایران آرزوی سلامتی کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۰:۱۳    
در پی حادثه برای بالگرد رئیس جمهوری و همراهان وی در استان آذربایجان شرقی، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۳    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: حدیث سلسله الذهب را باید سر در تاریخ ایران اسلامی نصب کرد چرا که رویداد بیان این حدیث گهربار نشان دهنده ظرفیت مردم ایران برای حمل امر ولایت است .
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۳    
رئیس جمهور عراق در گفت وگوی تلفنی با معاون اول رئیس جمهور کشورمان ضمن ابراز نگرانی برای سانحه پیش آمده برای رئیس جمهوری اسلامی ایران، برای وی و هیات همراه از طرف دولت و ملت عراق آرزوی سلامتی کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۸    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از پرداخت تسهیلات 150 میلیونی فرزندآوری در استان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۸    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی بیانیه ای از خداوند مسئلت کرد که رئیس جمهور ایران و هیئت همراه ایشان را محفوظ و سلامت نگاه دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۳    
رئیس سازمان کتاب و کتابداری یمن اظهار داشت که کتاب باعث می شود ملت ها و کشورها به درستی یکدیگر را بشناسند و وحدت و همدلی بین آنها به وجود می آید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۳    
دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: ملت عزیز ایران فرزند صالح خود و همراهان ایشان را در شب میلاد امام رضا (ع) دعا کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۳    
وزارت خارجه دولت موقت افغانستان امروز در واکنش به حادثه سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد: با بیم و امید این حادثه را دنبال می کنیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: در شب میلاد امام رئوف (ع) از صمیم قلب منتظر خبر صحت و سلامت کامل ایشان هستیم. إن شاءالله.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۸    
عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به ویژگی های شخصیتی والای امام رضا (ع) گفت: همه فکر و اندیشه ایشان حفظ دین خدا و اجرای وظایف الهی بود و نجات خود و مردم را در پرهیزکاری و عبادت می دانستند و این امام ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۸    
رهبر انقلاب گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند. همه برای سلامت این جمع خدمت گزار دعا کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۸    
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: برای حفظ و تقویت وحدت حاکم بر استان هرمزگان و شهرستان بندرلنگه باید فضایی را فراهم کنیم تا علمای اهل سنت و شیعه به تبادل نظر و گفت وگو بپردازند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی دستور داد از همه ظرفیت های خود برای تفحص و امدادرسانی به بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان وی استفاده کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود چهار میلیون زوج در کشور نابارور هستند که با توسعه مراکز درمانی، بیمه ها و آموزش متخصصان این حوزه ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۳    
سفیر کشورمان در عربستان ابراز امیدواری کرد که بعد از پایان عملیات حج 1403، شاهد استمرار حضور عمره گزاران ایرانی در عربستان باشیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۳    
خبرهایی از وقوع سانحه برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور در منطقه جلفا حکایت دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۳    
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، بیان کرد: امیدواریم عزیزان مسلمان و مذاهب اسلامی سعی کنند این سنت نبوی و علوی را از ائمه معصومین و حضرت رضا(ع) بیاموزند و جامعه اسلامی را رونق بخشیده و در ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۳    
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال 1403 می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۸    
رئیس سازمان هلال احمر از اعزام 40 تیم واکنش سریع به محل وقوع سانحه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی دولت در پیامی با اعلام برگزاری جلسه هیات دولت امروز، گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت نیز عازم تبریز شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۸    
مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با موضوع داستان رویان به درخواست ثبت نام کنندگان و نیز تداخل برگزاری این آزمون با زمان امتحانات دانش آموزان و دانشجویان تمدید شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۳    
خبرهایی از وقوع سانحه برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور در منطقه جلفا حکایت دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه سد قیز قلعه سی نماد توسعه در منطقه و نشانه عزم و اراده دو کشور و دو ملت برای گسترش همکاری است ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۳    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته علامه علی کورانی پژوهشگر، محقق و نویسنده برجسته لبنانی را به حوزه های علمیه، علمای اعلام ایران و لبنان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۳    
کابینت های طرح چوب به دلیل زیبایی طبیعی که به فضا می بخشند، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۸    
در بامداد 24 اردیبهشت نخستین پرواز حج تمتع به آسمان رفت. امسال نیز مانند سالیان دیگر این اقبال نصیب 87 هزار و 500 نفر از زائرین ایرانی شده که به دیدار خانه خدا بروند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۳    
مدیر ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه با بیان اینکه مدرنیته غربی با بحران هنجارها مواجه است، خاطرنشان کرد: مدرنیته غربی که پیش از این با نهادهای خود فضای بین المللی را طراحی می کرد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۳    
بنیاد امداد بشردوستانه حقوق و آزادی های بشر (IHH) راهپیمایی را از مقابل مسجد ایاصوفیه تا میدان امینونو در استانبول با شعار "برای پایان اشغال و آزادی فلسطین با مشعل راهپیمایی می کنیم" برگزار کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۳    
کنگره طوفان آزادی با همکاری جنبش انسان و تمدن، ائتلاف بین المللی قدس و فلسطین (GCQP) و انجمن بین المللی امداد البرکه در مرکز کنگره هالیچ در استانبول ترکیه برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل برنامه ریزی، نظارت و تحول سازمانی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: فرآیند بررسی برنامه و بودجه ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان ها از 25 فروردین ماه به میزبانی ادارات کل اوقاف و امور خیریه ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۸    
فرمانده کل سپاه، گفت: عملیات وعده صادق با استفاده از تعداد محدودی موشک و پهپاد بود با این هدف که یک رژیم خشن و بی عقل که جز منطق قدرت چیز دیگری را نمی شناسد، تنبیه شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۳    
مراسم افتتاحیه و نخستین اجلاس رسمی دوره ششم مجلس خبرگان رهبری، یکم خرداد با حضور سران قوا و شخصیت های کشوری و لشکری در تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۸    
رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمانان، اعراب را به آشتی حقیقی و شکستن همه عوامل تفرقه فراخواند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۸    
تازه ترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با شعار هشدار! داریم پیر می شویم رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۸    
سی و دومین جلسه از سلسله نشست های تخصصی "امت همدل" به منظور نقد و بررسی الگوی مفهومی امت واحده اسلامی برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۳    
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در حاشیه مراسم افتتاح طرح مشترک سد قیز قلعه سی بر روی رودخانه مرزی ارس، با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۸    
دانشجویان دانشگاه درکسل در ایالت فیلادفیا در ایالات متحده آمریکا برای حمایت از آتش بس دائمی و فوری در غزه و توقف نسل کشی رژیم صهیونیستی در این منطقه چادرهایی برپا کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۳    
پارلمان یمن بار دیگر مواضع شرم آور کشورهایی که در حال عادی سازی با اسرائیل و همکاری با دشمن صهیونیستی هستند را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خانواده هنوز مهمترین پایگاه اجتماعی ما در کشور است که ما باید جایگاه این پایگاه را ارتقا دهیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۳    
افراد زیادی به دنبال پیدا کردن راهکاری برای افزایش سلامت در کنار انرژی جسمانی خودشان هستند. حذف قند از رژیم لاغری به عنوان یکی از راهکار های موثر شناخته می شود ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارسال 500 بسته غذایی این جمعیت به مناطق سیل زده خراسان رضوی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) محور وحدت و همبستگی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی گردان های القسام حماس در پیامی اعلام کرد که نتانیاهو سربازان خود را برای منافع سیاسی و شخصی خود در غزه به قتل می رساند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۳    
معاون نخست وزیر طالبان از سازمان ملل خواست کمک های بشردوستانه به سیلاب زده های بغلان را افزایش دهد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۸    
مقامات افغانستان اعلام کردند که تلفات باران های شدید و سیل در افغانستان به 400 نفر رسیده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اتفاق الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان طرح مشترک سد قیزقلعه سی را افتتاح کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۸    
رئیس جمهور از بخش هایی از پروژه در حال اجرای کریدور ترانزیتی جاده ای و ریلی ارس در نقطه مرزی شمال غربی کشور بازدید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۳    
رصدخانه ملی رفاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۸    
رییس مجلس گفت: ضروری است در رسیدگی به مجروحان حادثه سیل مشهد تسریع شود. همچنین کمیسیون عمران مجلس باید این موضوع را تا حصول نتیجه، پیگیری کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۳    
انتشارات مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) و انتشارات تسنیم ترکیه با هدف نشر حداکثری معارف اهل بیت (علیهم السلام) و بهره گیری از ظرفیت ناشران فعال منطقه ای ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۳    
علیرضا میرجلیلی، وابسته جدید فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برزیل، روز جمعه (28 اردیبهشت ماه) در راستای تحقق دیپلماسی فرهنگی در تراز چهل واره دوم انقلاب اسلامی به عنوان شعار و مأموریت جدید سازمان ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۸    
رسانه های فلسطینی در نخستین ساعات صبح امروز یکشنبه از شهادت دست کم 20 فلسطینی و مجروح شدن شماری دیگر در حملات شدید اسرائیل به یک منطقه مسکونی در اردوگاه جدید در شمال النصیرات واقع در مرکز غزه ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۸    
مصحف مشهد رضوی کامل ترین مجموعه دستنویس قرآن به خط حجازی از سده نخست هجری با قدمت یکهزار و 400 سال در نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه، رونمایی و معرفی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۳    
مفتی اعظم عمان با حمایت از تحریم شرکت های حامی رژیم صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد که این تحریم ها ادامه یابد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۳    
رییس مجمع عالی تفسیر و علوم قرآن، بیان کرد: تمدن لیبرال سرمایه داری غرب نگاه ها را به سمت خود معطوف کرده است که امیدواریم با الهام گرفتن از کتب الهی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۳    
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح سد قیزقلعه سی خداآفرین در آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۳    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش رسانه ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۳    
مدیر طبع و نشر و مطبوعات وزارت فرهنگ تاجیکستان اظهار داشت که کتاب راه ما را روشن می کند و کمک می کند تا کشورها در عرصه های مختلف همکاری بهتری داشته باشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۳    
مسئول غرفه فاطمیون افغانستان در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت که کتاب می تواند ما را از ارزش های مشترک آگاه کرده و به فهم مشترک برساند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۳    
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: کشورهای مسلمان و سران آن نمی اندیشند که اگر در برابر نسل کشی بی سابقه مردم غزه همچنان سکوت پیشه کنند آتش جنگ و خونریزی به زودی دامن آنها را نیز فرا خواهد گرفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۳    
متاسیلیکات سدیم یکی از ترکیبات شیمیایی است که در صنعت نساجی به عنوان یک عامل نرم کننده و ضدپرزش استفاده می شود ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۵:۲۸    
ماموستا ملاسید جبار فرجی؛ از علمای برجسته اهل سنت استان کرمانشاه گفت: مرحوم ماموستا ملااحمد فخری شخصیتی علمی و تقریب بود و همواره در خدمت دین و جامعه اسلامی بودند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۴:۴۸    
هند در تدارک راه اندازی و پرتاب مجموعه ای از ربات های علمی به کره مریخ است و این برنامه ممکن است تا اواخر سال جاری میلادی اجرا شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۲:۳۳    
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی از برگزاری جشن بزرگ "شکوه رضوان" همزمان با ایام ولادت با سعات حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.