دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۱۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
مدیر آشپزخانه مکانیزه در مکه مکرمه از طبخ 59200 وعده غذای گرم برای زائران عمره مفرده خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۹    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: نخستین گروه عوامل حج تمتع به سرزمین وحی رهسپار شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۰    
رئیس جمهور کلمبیا در سخنانی گفت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان عامل نسل کشی در تاریخ ثبت خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۲    
اندیشمندان مطرح اسلامی ایران و جهان در مشهد گرد هم می آیند، کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در روز های 24 و 25 اردیبهشت در تالار قدس حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۶:۴۷    
50 کوهنوردگلستانی پرچم حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت ایشان و روز دختر بر فراز قله 3 هزار و سی متری تل انبار گرگان به اهتزاز در آوردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۵:۴۲    
ناسا ایده ای را برای ساخت یک قطار قمری دارد تا پس از سکونت انسان روی ماه بتوان از آن برای حمل ونقل فضانوردان و نمونه های جمع آوری شده استفاده کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۴:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم کرمانشاه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۳:۳۷    
همایش بین المللی "فردای صادق" با محوریت "بررسی تحولات دانشجویان اروپا و آمریکا" روز پنجشنبه 27 اردیبهشت در قم برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۲:۳۷    
دبیر جشن های زیرسایه خورشید در کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه از 2 گروه از خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک رضوی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۱:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از اساتید و معلمان خواست برای معرفی مفاخری مانند حکیم ابوالقاسم فردوسی تلاش کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۷    
ارز مسافرتی ویژه زائران حج تمتع تا سقف 500 دلار، از 23 اردیبهشت ماه در 260 شعبه منتخب بانک ملی در سراسر کشور عرضه می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در گذشت معلم اخلاق و استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۸    
رزمندگان مقاومت لبنان عصر امروز (شنبه) در عملیات نظامی موفق پایگاه نظامی بیت هلل و سکوهای تازه تاسیس گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را با چند پهپاد انتحاری هدف قرار داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۲    
اسماعیل زارعی کوشا عنوان کرد: روز دختر فرصتی است برای تقدیر از دختران کردستانی که با توانمندی ها و مهربانی های خود ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
در نشستی با حضور کلیه مسئولان و مدیران استان فارس، اهمیت موضوع تحقق سند جامع سومین حرم اهل بیت (ع) تشریح و از دستگاه های مختلف خواسته شد که برای این موضوع بودجه لازم را اختصاص دهند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۷    
معاون پژوهش مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بندرعباس با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در حوزه علمیه گفت : تحقیق و روحیه پژوهشگری برای طلاب و اساتید حوزه در دنیای امروز لازم و ضروری است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی در منزوی ترین شرایط تاریخ جعلی خود به سر می برد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۲    
دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان میناب گفت: مراسم استقبال از ورود کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر در میناب برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان با صدور پیامی مشترک از شرکت پرشور مردم شهرستان های آبادان، رامهرمز و رامشیر در مرحله دوم انتخابات قدردانی کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی با اشاره به بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه کتاب تهران، این دیدار را برای ناشران دلگرم کننده و برای مؤلفان امیدبخش دانست.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت که تقویت باورهای دینی دانش آموزان و دانشجویان رسالت خطیر معلمان و اساتید دانشگاه ها است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: رژیم صهیونیستی در منزوی ترین شرایط تاریخ جعلی خود به سر می برد و مقامات آمریکا در حمایت کورکورانه از آن حتی در بین مردم خود نیز تنها هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
آستارا- زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر مرز آذربایجان، دریای خزر و شهرستان مرزی آستارا را لرزاند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد که توطئه صورت گرفته از سوی کشورهای غربی هویت دینی مسلمانان را هدف قرار داده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۷    
ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع از 23 اردیبهشت ماه تا سقف 500 دلار در 260 شعبه منتخب بانک ملی سراسر کشور عرضه می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
با حضور معاون اول رئیس جمهور مرکز هوشمند رصد اطلاعات و دادکاوی و پروژه های عمرانی هلال احمر افتتاح شد و 62 پروژه داخلی و خارجی و 335 خانه هلال به بهره برداری رسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۹    
مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری گفت: حدود 12 هزار زائر اهل سنت به سرزمین وحی سفر می کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
وزارت بهداشت غزه در گزارشی از اجساد کشف شده در گورهای جمعی در بیمارستان های غزه، تاکید کرد که شمار زیادی از بیماران به دلیل محروم شده از مراقبت های پزشکی جان خود را از دست داده اند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چوب، تخته و فرآورده های خام چوبی گفت: تولیدات صنایع چوب با کیفیت است و ایران در تولید ام دی اف رتبه نهم جهان را دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران از افتتاح 40 بازار میوه و تره بار تا پایان سال خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۷    
سازمان همکاری از رای مثبت مجمع عمومی سازمان ملل متحد به پیش نویس قطعنامه امارات در خصوص عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل استقبال کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۴    
مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت استان خوزستان گفت: با همت جوانان استان خوزستان یک کارگاه کوچک تولید شمش آلومینیوم از ضایعات که زمینه ساز ایجاد اشتغال برای 5تا6 نفر شده راه اندازی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۷    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: مردم فلسطین مگر بشر نیستند، چرا صدای آنان شنیده نمی شود و اقدامی صورت نمی گیرد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۷    
پمپ ها یکی از قطعات مهم دستگاه های هیدرولیکی می باشند که وظیفه ی به جریان انداختن سیالات را بر عهده دارند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۷    
شورای حکمای مسلمان به ریاست شیخ احمد الطیب، شیخ الازهر از تصویب پیش نویس قطعنامه پبشنهادی امارات در خصوص عضویت کامل فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد استقبال کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۴    
کتاب حکمت متعالیه و استدلال های کلامی اثر لیلا بانشی و سید احمد فاضلی منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
کودکانی که از آغاز جنگ هشت ماه رژیم صهیونیستی به رفح پناهنده شده بودند با حمله اسرائیل به این شهر به عنوان قشر ضعیف و آسیب پذیر با خطر مرگ روبرو هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی با ورود سامانه جدید بارشی از فردا، اٌفت اندک دما تداوم بارندگی تا پایان هفته پیش رو پیش بینی می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۹    
با انتخاب عبدالرضا مصری و فضل الله رنجبر عملا پرونده انتخابات دوره دوازدهم در کرمانشاه بسته شد و سه نماینده این حوزه مشخص شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
مرکز هوشمند رصد اطلاعات و داده کاوی جمعیت هلال احمر با حضور معاون اول رییس جمهور و رییس جمعیت هلال احمر افتتاح شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (شنبه) از کشورهای جهان خواست که سران رژیم صهوینستی را به عنوان جنایتکار جنگی به دست عدالت سپرده و محاکمه کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۴    
رئیس جمهور ایجاد عدالت فرهنگی و از جمله دسترسی همگانی به کتاب بر اساس سند آمایش سرزمینی را از محورهای سیاست های فرهنگی دولت عنوان کرد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۲    
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه 22 اردیبهشت تا لحظه درج این خبر، با رشد 369.09 واحدی به 2,219,461.7 واحد رسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۲    
یک عضو شورای مرکزی حزب الله بر ضرورت وحدت و یکپارچگی امت اسلام در برابر رویکرد و شیوه تکفیری، تاکیدکرد که تکفیر بال دیگر سلطه و هژمونی آمریکا پس از اسرائیل است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از رهبران و فعالان مسلمان و عرب گزارش داد که شبکه های ارتباطی میان آنها و کاخ سفید در دوران جو بایدن تا حد زیادی دچار فروپاشی شده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۷    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت سفر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به بغداد برای شرکت در کنفرانس وحدت اسلامی عراق با هیئت همراه و... منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۲    
تحلیلگر سوریه تاکید کرد که عملیات وعده صادق به همه جهانیان اثبات کرد که رژیم اسرائیل دیگر شایسته ایفای نقشی که به خاطر آن تشکیل شده، نیست ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۹    
کنعانی به نمایندگان پارلمان کانادا توصیه کرد جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران را مطالعه کنند تا با حقایق و واقعیت های لازم آشنا شوند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۷    
بخشی از سوره مبارکه رعد آیات 1 الی 5 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۴    
رئیس جمهور صبح امروز شنبه از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۷    
دولت امارات پیشنهاد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص مشارکت در اداره نوار غزه را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۷    
تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به رفح تنها سبب غرق شدن بیشتر این رژیم در باتلاق غزه و شکست مفتضحانه ای خواهد شد که هرگز قادر به خروج از آن نخواهد بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۶:۲۲    
در این نوشته به مواردی اشاره می کنیم که وحدت اسلامی تحت تأثیر فضای مجازی تضعیف می شود و سپس به چند راهکار کلیدی برای مقابله با این موضوع می پردازیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۵:۵۲    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای عملیاتی شدن جهش تولید باید بخش های مختلف اقتصاد و تصمیم گیران اقتصادی که وزیر اقتصاد، رئیس برنامه و بودجه و رئیس بانک مرکزی را شامل می شود ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۲۷    
جنبش مقاومت اسلامی حماس سندی رسمی را منتشر کرد و طی آن به تشریح روایت خود از عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل پرداخته و دلایلی را که به آغاز این نبرد منجر شد، بیان کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۷    
امامان و خطیبان جمعه اهل سنت استان گلستان با عنوان اینکه وجود دختران در هر خانه ای ارتباط بین اعضای خانواده را تحکیم می بخشد بر حفظ شأن و منزلت دختران در خانواده و جامعه تأکید کردند.