پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۳۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۷    
متقاضیان پژوپارس در روزهای اخیر مقابل ساختمان های ریاست جمهوری، شورای رقابت، وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی تجمع کردند و خواستار احقاق حقوق خود شدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
امروز و فردا در برخی مناطق استان های واقع در غرب، بخش هایی از مرکز و برخی مناطق شرق کشور، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی صنعت برق گفت: به صورت میانگین 50درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان های ویژه با تجهیز یگان های تکاوری به تجهزات نوین است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۸    
وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل واردات ماشین آلات معدنی مجاز با سال ساخت حداکثر 10 سال را ابلاغ کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۲    
بانک مرکزی اعلام کرد تورم دوازده ماهه شاخص بهای تولیدکننده با 50.0 واحد درصد کاهش از 82.6 درصد شهریور 1400 به 32.6 درصد در اسفند 1402 کاهش یافت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۲    
بانک مرکزی با تکذیب توقف پرداخت ارز کالاهای اساسی اعلام کرد: 27 درصد واردات که مربوط به کالا های اساسی و داروست، با نرخ دلار 28 هزار و 500 تومان تامین می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۱    
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با روشهای داده کاوی 140 شرکت با رفتار مشکوک به شرکت های صوری با 100 هزار میلیارد تومان فاکتور صادر شده، شناسایی شدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۳    
در قانون طرح تامین مالی تولید و زیرساخت ها، بنگاه های خصوصی میتوانند کارمند خود را که تحصیلات حقوقی دارد، به عنوان نماینده حقوقی به دادگاه معرفی و هزینه های خود را کاهش دهند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۲    
ظریف گفته: اگر آمریکا بعد از برجام در ایران سرمایه گذاری می کرد،شرایط متفاوت می شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۲    
در سال 1400، از جامعه 26 میلیون و 302 هزارنفری خانوار کشور، حدود 70 درصد از آنان در سال 1400 سفر نرفته و تنها هفت میلیون و 788 هزار خانوار معادل 30 درصد خانوارهای کشور در این سال به سفر رفته اند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۲    
بنظر می رسد در تصاویر ماهواره ای دارای کیفیت کمی بهتر که امروز منتشر شده، توری استتاری بر روی رادار سامانه S-300 مستقر در اصفهان کشیده شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۲    
در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تنی چند از مقامات مستشاری ایران و انفعال مجامع بین المللی و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در محکوم کردن تجاوز آشکار این رژیم به خاک ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۱    
کارشناس آذری: ایران یک دولت قدرتمند در منطقه است و با آذربایجان 765کیلومتر مرز مشترک دارد و دارای اشتراکات , فرهنگی , تمدنی , مذهبی , زبانی دارد...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۷    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: 28 هزار نفر که در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، در مدارس ابتدایی سراسر کشور به کار گیری می شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۷    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی فروش گوسفند با کارت ملی را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۲    
موج بارشی جدید در بسیاری از نقاط در استان های مرکزی، نیمه شرقی، شمالی، جایزه زاگرس و دامنه های البرز با بارش های نسبتاً خوبی همراه خواهد بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۱    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بحث های کارشناسی که با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران انجام شد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۷    
رسانه آمریکایی نوشت پاسخ ایران به اسرائیل، بدترین سناریویی بود که آمریکا متصور شده بود و دولت بایدن ملتمسانه از شرکای منطقه ای خود می خواست ایران را از انجام دادن حمله منصرف کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۲    
رئیس جمهور گفت: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۲    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۲    
رئیس قوه قضائیه اعلام کرد که بیش از 60 ویلای 80 میلیارد تومانی غیر مجاز در مناطق جنگلی جلگه ای را خراب کردیم، نخاله را منتقل کردیم و زمین را به حالت اولیه برگرداندیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۷    
اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1403 منتشر شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۱    
کسی می تواند با گشت ارشاد مخالف باشد که پیشنهادِ جایگزینی برای برخورد خیابانی با هرزه پوشی بدهد والا طرفدار برهنگی است. رفته رفته حجاب کمتر می شود و بعضی ها فقط می گویند گشت ارشاد بد! گشت ارشاد بد!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی، با اشاره به اینکه سال قبل 984 همت مالیات و عوارض به خزانه واریز شد، گفت: کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
ظریف: برجام امروز اصلاً شرایط خوبی ندارد. دیدیم اتحادیه اروپا اعلام کرد که خواهان بازگشت برجام هستیم، البته امروز حتماً شرایط بازگشت برجام بسیار دشوارتر از اوایل دوران ریاست آقای بایدن است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رئیس علوم پزشکی کرمان با اشاره به آشکار شدن ابعاد دیگری از انفجار ناجوانمردانه تروریستی کرمان، گفت: ساچمه های کارگزاری شده در جلیقه انفجاری آلوده بودند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت "روز جهانی زمین پاک" از جامعه جهانی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضدانسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی اقدام عاجل داشته ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیتها در قضایای اخیر ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۲    
سید ابراهیم رئیسی در سفر 2 روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با شهباز شریف دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیئت های عالی رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش و سپاه هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با پاسخی قاطع ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۱    
موضوع مذاکرات نیمه رسمی و غیررسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون موضوع اصلاح مزد 1403 دیگر تقریبا به بخش علنی اخبار حوزه صنفی بدل شده است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۱    
رییس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: در حال حاضر قیمت یک گواهی اسقاط 35 میلیون تومان است اما سازمان حمایت اختیار دارد که این قیمت را تغییر دهد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
امیرپوردستان گفت: حادثه ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
در روزی که عنوان شده بود حسن یزدانی بعد از جراحی کتف تمرینات کشتی را آغاز خواهد کرد، دیوید تیلور رقیب مستقیم این کشتی گیر در انتخابی کشورش تن به شکست داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
در مراسم تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه مبارک رمضان، برنامه سازان و مجریان حاضر به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
بازیگر تلویزیون گفت: جزو هیچ باندی نیستم و سعی کردم مستقل و به عشق مردم کار کنم اما به طور کلی سینما دست یک عده خاصی افتاده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۲    
در ساعات بعدازظهر امروز با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش بینی می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۲    
رقابت های قایقرانی آبهای آرام و روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک برای ایران با کسب چهارسهمیه به پایان رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۳    
طبق اذعان 3 موسسه غربی، صادرات نفت ایران در 3 سال گذشته به بیش از 1.5 میلیون بشکه در روز جهش یافته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حق التدریس فصل زمستان معلمان و حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۲    
نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: وقتی نتوانیم به درستی صادرات زعفران داشته باشیم و بازارها را تامین کنیم، قاچاقچیان بازار را تامین می کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
تورم نقطه به نقطه شاخص بهای تولیدکننده به روند نزولی خود از ابتدای سال 1402 ادامه داد و با کاهش 16.2 واحد درصدی، از 40.7 درصد در فروردین ماه 1402 به 24.5 درصد در اسفندماه 1402 رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
معاون اشتغال وزبر کار گفت: مقرر شده در برنامه ریزی سال جاری 25 درصد کل اشتغال ایجادی به فارغ التحصیلان تعلق بگیرد و این موضوع را در تقسیم بندی استانی اعلام کرده ایم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
معاون ارزی اسبق بانک مرکزی گفت: عملیات مقتدرانه نظامی ایران در وعده صادق باعث شد شاهد تاثیر آنچنانی بر افزایش نرخ ارز نباشیم و حتی روند قیمتی نیز برخلاف فضاسازی ها و پیش بینی ها نزولی شد.