پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۸:۴۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش حوادث ناشی از کار در کشور خبر داد و گفت: در سال 1400 تعداد 712 فوتی در اثر حوادث ناشی از کار داشتیم که این رقم در سال 1402 به 680 نفر رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۷    
روند قیمت جهانی طلا نشان می دهد که قیمت طلا در دو هفته اخیر از 2380 دلار به 2390 دلار افزایش و سپس به 2316 دلار کاهش یافته است. این روند در طول 30 سال اخیر و یک سال اخیر بی سابقه بوده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۲    
مهلت انتخاب رشته و اصلاحات (سری سوم) دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال 1403 برای بار دوم تمدید شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۸    
قرار است نیروگاه های خورشیدی در 20 هزار مدرسه ساخته شوند؛ از این سطح 16 نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسیده و 56 پروژه در سطح کشور در حال اجراست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۱:۴۳    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از ممنوعیت خرید و فروش نهضت ملی مسکن تا زمان نصب کنتور خبر داد و جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۸    
عربستان برای اطمینان از عملکرد روان ورود و خرج زائران و کاهش تخلفات احتمالی در حج ، مجازات های سختگیرانه ای در نظر گرفته و با همکاری اداره کل گذرنامه ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۸    
رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: حجاب یک تکلیف شرعی و قانونی است و در جامعه اسلامی و به خصوص در نظام جمهوری اسلامی ایران ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزی واردات اتوبوس با نرخ سود 9 درصد گفت:شرکت ها تا صبح فردا برای اعلام تعداد ناوگان وارداتی فرصت دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
در روز های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم های سینمایی جغد شب ، قاتلان ماه کامل و در مسیر بوستون از قاب شبکه های سیما تماشایی می شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۷    
معاون سازمان توسعه تجارت در خصوص واردات گوشت از آفریقا بیان کرد: گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۷    
جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی کند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
به گفته رئیس پیشین هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران هزینه پرداخت شده برای فیلترشکن گاه بیشتر از هزینه ای است که برای استفاده از اینترنت...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
مرکز تحقیقات اجتماعی و داده کاوی شناخت:نتایج آخرین پیمایش ارزش ها و نگرش های ایرانیان در سال 1402 نشان می دهد که با وجود کاهش سرمایه اجتماعی، همچنان پزشکان ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی شود، گفت: دستگاه های اجرایی، انتظامی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۳    
تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با نتیجه 6 بر یک قرقیزستان را شکست داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
تیم ملی فوتسال کشور که در یک بازی تماشایی و قوی به مصاف تیم ملی تاجیکستان رفته بود، در کمال ناباوری با نتیجه 1 بر 2 از این تیم شکست تلخی خورد و با وجود شایستگی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
آخرین جمع بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلی روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۳    
وزیر کشور با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب از ارزش های ملی، مذهبی و سنتی ماست، گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
تامین ارز قاچاق وارداتی و فرار سرمایه از قاچاق صادراتی، بیش اظهاری واردات و کم اظهاری صادرات در گمرک تامین می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
توالت فرنگی، یک وسیله بهداشتی حیاتی است که در ساختمان ها، مراکز خرید، رستوران ها، فرودگاه ها و دیگر اماکن عمومی نصب می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
وقتی به دنبال تجهیزاتی برای حمام خود هستید، پرده حمام یکی از مواردی است که به شما کمک می کند از پخش آب در حمام جلوگیری کنید و همچنین جلوی دید از بیرون را مسدود کنید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۲    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه طی دو دهه اخیر واگذاری استقلال و پرسپولیس در دستور کار دولت ها بوده است، گفت: استقلال و پرسپولیس به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی واگذار شدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
وزیر نیرو گفت: بر اساس اعلام کمیسیون بین المللی سدهای بزرگ ایران جزو کشورهای برتر جهان در حوزه سدسازی است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: طی 5 سال آینده 1000 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و 800 هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
کارشناس فوتسال ژاپن در مورد حذف مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا از این رقابت ها، سامورایی آبی را به یک کشتیِ در حال غرق شدن تشبیه کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
تعداد زیادی از این افراد صرفا با اعلام فروش سوالات کنکور بلافاصله بعد از واریز وجه کاربر را مسدود کرده بودند و برخی دیگر نیز سوالات بی ربط و قدیمی را بعنوان سوالات جدید برای داوطلبین ارسال کرده ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
ایران در آستانه ی ساخت بمب هسته ای قرار دارد و ممکن است ظرف چند هفته به آن دست پیدا کند. وی متذکر شد که ایران از سلاح هسته ای نه برای حمله، بلکه برای ارعاب اسراییل استفاده می کند
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۲    
میثم زارع که در نیمه نهایی نوجوانان جهان با آرون بروکس کشتی گرفته، می گوید برنده دیوید تیلور، کشتی گیر قلدری است که خوب هم زیرکتف می زند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
3000 نفر از کارگران با حضور در حسینیه امام خمینی تا دقایقی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
سفیر ایران در عربستان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، 90 هزار شهروند ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 118 تومان رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) به تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین نوشت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
براساس طرح اسرائیل که به اطلاع آمریکا و برخی کشورهای منطقه نیز رسیده است، عملیات ارتش در رفح در چند مرحله و براساس تقسیم بندی شهر رفح به مناطق مختلف انجام می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۱    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 سنت معادل 0.02 درصد کاهش به 88 دلار و 40 سنت رسید.