پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۷:۴۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به مصرف برق 32 هزار مگاواتی سامانه های سرمایشی در دوره گرم سال، آن را معادل مصرف برق یک کشور 120 میلیونی عنوان کرد و گفت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۲    
شبکه دو سیما همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع) برنامه های متعددی را روانه آنتن می کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: به اعتقاد من هیچ وزارتخانه و دستگاهی مهمتر، حساس تر و اساسی تر از آن (وزارت آموزش و پرورش) نیست، اما طی 20 سال گذشته حدود 17 وزیر و سرپرست به خود دیده است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۱    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه منصوب کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۱    
عجیب اینکه باشگاه سپاهان هنوز به این توهین واکنش نشان نداده و آن را رسما محکوم نکرده است!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۲    
رسانه های منطقه دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق خبر دادند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۱    
فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در 2 سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه ها کافی است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۱    
کارشناس سازمان هواشناسی: امروز پنج شنبه 13 اردیبهشت در بیشتر مناطق کشور بارندگی داشتیم و در شمال غرب ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۱    
فیلم "آرکادیا" یک فیلم اکشن ترسناک آمریکایی است که در سال 2024 به کارگردانی بن بروئر ساخته شده است. این فیلم در دنیایی آینده نگر ویران شده روایت می شود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
گمرک ایران اعلام کرد: با افزایش 48 درصدی تجارت خارجی کشور در نخستین ماه از سال، تراز تجاری کشور با و بدون احتساب نفت مثبت شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
یکی از دستاوردهای برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارات، افزایش 30 میلیارد دلاری تجارت بین دو کشور است که موجب رشد و توسعه تجارت با کشورهای همسایه خواهد بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در حال حاضر یک میلیون قطعه زمین در حال آماده سازی است که کار بیش از 650 هزار قطعه انجام شده و مابقی آن ظرف چند ماه آینده اتفاق می افتد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: 28 زندانی پاکستانی در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان آزاد می شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
در پی انتشار خبر مسمومیت الکلی 29 نفر از پزشکان در شیراز، یک پزشک می گوید: خبر نارسایی کلیوی چند تن از مهمانان در این حادثه، صحت ندارد و این اشخاص به درخواست خودشان دیالیز شدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان و فرمانده ارتش نخجوان در دیدار با جانشین رئیس ستاد کل نیرو های مسلح گفت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری اش واکنش نشان داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه توجه به امور فرهنگی از اولویت های مهم است، گفت: در این زمینه نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند بلکه همه دستگاه ها حتی شهرداری ها و بخشداری ها و ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
فرمانده فراجا گفت: دشمن با تمام توان درحال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
گزارشی که پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت، از سوی سازمان ملل منتشر شد، بیان کرد که اگر روند بازسازی نوار غزه مطابق با روند بازسازی ها در درگیری های قبلی انجام شود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
موضوع مرگ نیکا شاکرمی یکی از رویداد های سال 1401 بوده که تاکنون بار ها دستمایهٔ ارائهٔ روایت های ناصحیح و جعلی شده.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
رابرت دنیرو بازیگر و تهیه کننده مطرح آمریکایی که جوایز بسیاری از جمله؛ نشان افتخار ریاست جمهوری را دریافت کرده است برای نصیحت دانشجویان و مردم آزاده آمریکا به میدان آمده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
این بغل ها از عادل فردوسی پور مجری شروع شد به شهاب حسینی بازیگر و حسین حسینی بازیکن نیز رسید و اکنون نیز این اتفاق برای جواد عزتی تکرار شد
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
فصل دوم رئالیتی شو جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی مراحل ضبط را سپری می کند. سری جدید جوکر با حضور آقایان و بانوان کمدین برگزار خواهد شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۶    
شبکه المیادین اعلام کرد که به نسخه ای از توافق اولیه میان حماس و رژیم اسرائیل در خصوص تبادل اسرا دست یافته است که شامل 3 مرحله می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
درپی انتشار گزارشی سرشار از ایرادات شکلی و محتوایی توسط بی بی سی جهانی درباره حادثه فوت خانم نیکا شاکرمی، برخی نکات که می تواند در آگاه سازی مردم و افکار عمومی مفید باشد، ذیلا تقدیم می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
طبق پیش بینیِ سامانه های جهانیِ هواشناسی، تمام مناطق ایران در 10 روز آینده پذیرای باران هستند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
هر از چند گاهی عددی در رسانه ها برجسته می شود که حجم نقدینگی در کشور به فلان میزان رسیده است. در آخرین برآوردها حجم نقدینگی حدود 8 هزار همت تخمین زده می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۳    
وزیر نیرو گفت: نیروگاه های سراسر کشور می توانند برق تولیدی خود را با نرخ های جذاب در بورس انرژی به مشترکان به فروش برسانند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
تجارت خارجی کشور با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین سال جاری با 47.63 درصد افزایش به رقم 10 میلیارد و 420 میلیون دلار رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
در هفته ای که بازی های بزرگ آن چنگی به دل نزد، بازیکنان تیم های پایین جدولی توانستند خودی نشان دهند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۱    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای خبر از اعمال تحریم ها علیه تعدادی از نهادها و اشخاص رژیم انگلیس داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۱    
یک گردشگر روس 300 دلار را به ریال ایران تبدیل کرده و به علت حجم زیاد اسکناس مجبور است آن را با کیسه پلاستیکی حمل کند!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۱    
در صورت مفقود شدن یکی از پلاک های خودرو یا تک پلاک موتورسیکلت، مالک فقط 24 ساعت وقت دارد به گزارش و تغییر و دریافت پلاک جدید اقدام کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۱    
فرماندار شفت، با بیان اینکه بامداد امروز خانه های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم(ع) دچار حریق شد، گفت: اگرچه حدود 40 واحد چوبی تجاری و مسکونی طعمه حریق شد، اما تلفات جانی نداشتیم.