سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۰:۲۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۲    
احکام مالیاتی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ابلاغ شد که بر اساس آن سقف و ارزش کل واردات از این طریق به میزان 10 درصد ارزش واردات کل کشور خواهد بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۳    
شاید مقایسه دو صنعت لوازم خانگی و خودرو به مذاق تولیدکنندگان لوازم خانگی خوش نیاید، اما هر چه می گذرد به عمق فاجعه تولید داخلی این دو کالا (لوازم خانگی برقی و خودرو) پی می بریم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۲    
در حالی که کشورهای امارات، قطر و ترکیه در مجموع بالای هزار فروند هواپیمای سرحال دارند، تعداد هواپیماهای قابل اتکای ایران 7 یا 8 فروند است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۲    
عطارد و زهره روز هفتم ماه مه (17 اردیبهشت)، و درست پیش از شروع ماه جدید با اورانوس در یک راستا قرار می گیرند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
به دلیل بی عملی شورای امنیت سازمان ملل، گزینه ای جز دفاع مشروع براساس حقوق بین الملل در مقابل جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم متجاوز باقی نماند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۷    
فرمانده فراجا گفت: حامیان طرح نور و حامیان ولایت، دین و اسلام بدانند در بعد از دفاع مقدس دشمن به این نتیجه رسید که دریچه های جنگ به روی مردم ایران همچنان بازندگی دارد لذا دریچه دیگر از جنگ شناختی و ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۲    
پس از 7 اکتبر و 14 آوریل احتمالا درک کرده اند پشتیبان بالقوه آنها در منطقه در مقابل دولت مرکزی در بغداد و ترکیه؛ تنها ایران است. در غیر اینصورت سناریویی بدتر از ارمنستان در انتظار آنهاست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۲    
بستن کمربند ایمنی، با جریمه و بگیر و ببند تبدیل به فرهنگ شد. خود غربی ها هم در فرهنگ خود حجاب دارند، فیلم های وسترن را نگاه کنید یکی از آنها دامن کوتاه ندارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۴    
تیم فوتبال استقلال با پیروزی لحظات آخری مقابل ذوب آهن، صدر جدول را حفظ کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۲    
این زن به جرم عدم پوشش عبا و انتشار عکس بازداشت شده و با یازده سال زندان حیات سیاسی خود را از دست داده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
اظهارات طوفانی مهدی خزعلی، مجری و کارشناس سلطنت طلب را آچمز کرد؛ امپراطوری ایرانیان شکل گرفته و در دنیا حرکت ایجاد کرده است!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۱    
جناب علیزاده! اگر 85 میلیون جامعه ی ایرانی عدد کوچکی است و ایتا محفل و حبابی بی تاثیر، چرا اینطور عاجزانه به التماس افتاده اید که از اثرات آن بر افکار عمومی بکاهید؟!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۱    
منابع صهیونیستی ساعتی پس از اعلام موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس در غزه اعلام کردند: پیشنهادی که حماس موافقت خود را با آن اعلام کرده است، مورد قبول اسرائیل نیست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
امیر سرتیپ حیدری گفت: با عنایت فرمانده معظم کل قوا ، تلاش راسخ و سستی ناپذیر نیروهای مسلح و عزم جزم و اراده ی کوبنده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
کاش دوستان منتقد به جای دیدن میکروسکوپی نواقصی که قطعا هست یکبار سرشان را بالا بیاورند ببینند بخاطر این ایرادگیری ها چه بلایای کلان تری اتفاق می افتد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در یک گفتگوی تلفنی در مورد پذیرش توافق آتش بس پیشنهاد شده از سوی مصر گفتگو کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
آرمان امروز، اتفاقات اخیر را از اتفاقات معمول در فضای استادیوم های ایران عنوان کرده و با اشاره به اینکه پیش تر در فضای مردانه استادیوم ها اتفاقات و خشونت های بسیار زیادی از جمله چاقو کشی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: : عربستان سعودی رویکرد جدیدی را در پیش گرفته و به دنبال توسعه فناوری هسته ای است که ما آماده همکاری با کشورهای منطقه به ویژه عربستان هستیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۱    
نگاه متفاوت رسانه های غربی به اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا در برابر اغتشاشات در ایران مورد بررسی قرار گرفته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۱    
یک مقام حماس از موافقت این گروه با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش بس در غزه خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۴    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی خارج از خانه مقابل نساجی موقتاً به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام، ذکر پروردگار و وحدت و ارتباط مسلمانان را دو عنصر بسیار مهم معنوی و اجتماعی فریضه حج خواندند و با ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید جلوی بی حجابی گرفته شود و ما با همراهی مردم می توانیم این کار را انجام دهیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حادثه حریق در انبار یک مغازه لوستر فروشی که سبب بروز دود شدید در خیابان لاله زار شده بود، را اعلام کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران: خوشبختانه امروز و در نخستین روز از برگزاری این کنفرانس بین المللی شاهد استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان داخلی و خارجی هستیم و مقالات وزینی در میزگردها و پنل ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هشدار به صاحبان مالها گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق هم در مبدا و هم در بحث مبارزه با عرضه کالای قاچاق عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به رصد عملکرد دستگاه های مسوول در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته و روند اعتیاد نیز متوقف شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به سرزمین وحی اعزام می شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
برنارد هیل، بازیگر ارباب حلقه ها و تایتانیک در 79 سالگی درگذشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
وکیل متهم (س.م.ح) پول های اخذ شده از سوی موکلش را هدیه و هبه دانست که به درخواست متهم به حساب افرادی مانند خواهرزاده ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
هفته گذشته در جریان یک انفجار در یکی از مساجد شیعیان استان هرات افغانستان هفت نفر از نمازگزاران که یکی از آنها زن بود به شهادت رسیدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
فعالان اجتماعی مشهد خبر می دهند که اتباع افغانستانی در مشهد و بخصوص حاشیه آن در حال خرید املاک هستند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
رییس آژانس مرکزی اطلاعات(سیا) آمریکا در گفت وگویی به تکرار ادعاهایی درباره روابط دفاعی ایران و روسیه پرداخته و درباره سطح فعالیت های هسته ای ایران اظهارنظر کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۷    
دولت اعلام کرده از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، منابع ریالی برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم آمده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۷    
مقاومت اسلامی عراق بار دیگر یک پایگاه هوایی رژیم اسرائیل را در بندر ایلات اشغالی هدف قرار داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۱    
آثار نقاشی جورج بوش در شهربازی به نمایش در می آید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس رسانه ملی گفت: برنامه برمودا در مدت پخش خود توانست به یکی از ویژند ها و نماد اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۱    
درحالی که جنبش حماس همچنان در تلاش برای رسیدن به توافقی واقعی بر مبنای آتش بس دائمی است، رسانه های عبری فریبکاری های نتانیاهو برای جلوگیری از توافق را فاش و اعلام کردند که او در صدد فریب افکار عمومی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
محمدعلی علومی نویسنده داستان نویس و طنز پرداز درگذشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا گفت: کارگری حدودا 35 ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می شود. او قصد فروش یسنا را داشته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور ، از باش های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای 23 استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
درحالیکه در ماه های گذشته همه منتظر اعلام خبر بازگشت قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو به کشتی بودند، حالا سازمانش او را آزاد اعلام کرده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
در مهمترین دیدار های هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال، استقلال و پرسپولیس در تهران و قائمشهر به مصاف حریفان خود می روند، یکی به امید ماندن در صدر و دیگری در آرزوی لغزش رقیب بالادستی اش.