پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۷:۵۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
هر گرم طلای 18عیار در بازار تهران با کاهش 12 هزار تومانی در مرز کانال پایین تر قرار گرفت و به قیمت 3 میلیون و 404 هزار تومان رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
مهدی موحدی - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور:طبق ماده 81 قانون مالیات های مستقیم، کشاورزان مشمول مالیات نیستند که شامل انواع و اقسام رسته ها از جمله دامپروری و زنبورداری هم هست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۲    
وزیر بهداشت با اشاره به این که حق الزحمه دستیاران پزشکی تا قبل از دولت مردمی، بسیار اندک و موجب نبود انگیزه کاری در آن ها بود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از اعزام هیاتی پژوهشی برای تحقیقات علمی در قطب جنوب خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
زهرا سیدمعلمی مدیرکل سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت گفت: شایع ترین بیماری بشر مربوط به پوسیدگی دندان است و 45 درصد از جمعیت جهان از پوسیدگی دندان رنج می برند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
زن و شوهر عاشق برنامه ماه عسل احسان علیخانی هم بعد از 15 سال طلاق گرفتند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۱    
شهرستان های شهریار، ملارد و قدس در غرب استان تهران شاهد بارش شدید باران و تگرگ بوده که منجر به جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال 1403 بازنشستگان و مستمری بگیران را اعلام کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت های هسته ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
ژنرال مکنزی آمریکایی در واکنش به برنامه پهپادی-موشکی ایران در سال 1400 گفته بود که ایران به مردم گرسنگی می دهد تا موشک و پهپاد بسازد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۱    
شرایط جدید فروش و پیش فروش 10 محصول سایپا برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه اعلام شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۷    
سه سال پس از افشای مصاحبه جنجالی سعید لیلاز با محمدجواد ظریف که آن زمان گفته شده بود صرفا برای ثبت تاریخ شفاهی بوده و به دلایل نامعلومی به برخی رسانه های خارجی درز داده شده ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۷    
نتانیاهو در منگنه قرار گرفته ؛ از طرفی آمریکا برای آتش بس فشار می آورد و از طرفی تندروهای افراطی کابینه او خواهان حمله به رفح هستند
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۷    
واردات ایران از عراق نیز در سال 1402 حدود 580 میلیون دلار بوده است که نسبت به سال 1401، 263 میلیون دلار حدود 180 درصد افزایش را نشان می دهد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۱    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از سفر به ایران، از ادامه مذاکرات برای حل وفصل مسائل پادمانی با ایران خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۱    
تماشاگرانِ مرد از حضور در بازی پرسپولیس-سپاهان محروم شدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۱    
برخی در جهان عرب دچار دیاثت فکری شده اند، هفت ماه در قبال اتفاقات غزه ساکت بودند، اما تا ایران از خود دفاع کرد، شروع به موضعگیری علیه ایران کردند؛ چرا این قدر خوار و خفیف شده اید ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای استان های شمال، شمال شرقی و شمال غربی کشور به دلیل احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی هشدار نارنجی صادر کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۷    
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی 11 اسفندماه سالی که گذشت، برگزار شد که عملیات روانی گسترده دشمنان جمهوری اسلامی با همه توان فعال شده بود تا مانع حضور مردم در پای صندوق رأی شوند و ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
اعنرافات جالبی از عملیاتهای سایبری هکرهای مقاومت علیه اسقاطیل که درگزارش سالانه موسسه تخقیقات و امنیت ملی اسقاطیل منتشر شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
مشاور وزیر راه گفت: قانون طرح ساماندهی بازار مسکن با تایید شورای نگهبان و چندین مصوبه از هیات وزیران ابلاغ خواهد شد که قیمت گذاری زمین، مسکن و اجاره فراهم می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
در اعتراض های اروپا و آمریکا گاهی یک خراش حتی به یک پلیس نمی افتد اما آن را با شورش های ایران مقایسه می کنند که از اول برای کشتن و دار زدن به راه می اندازند و بعضی جاها تلفاتِ نیروهای حافظ امنیت بیش ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: 35 درصد به حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی اضافه شد که این افزایش از اول فروردین امسال لحاظ می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۷    
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی رفح در جنوب نوار غزه اظهار کرد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
سه زن سارق که با تشکیل باند نامرئی از مشتریان بازار و مسافران اتوبوس ها سرقت می کردند در حالی به اتهام سرقت طلاهای مرد جوان دستگیر شده اند که همگی منکر اتهام خود هستند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده در اجرای طرح امنیت و آرامش و مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل محور مواصلاتی میناب به سرنی در اثر تیراندازی قاچاقچیان سوخت امروز ظهر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
بنابراین این که گروهی بر خلاف رویه قاطبه دانشجویان فرهیخته و باایمان کشور، به اسم دانشجوی هنر فلان دانشگاه بخواهند در برابر حکم صریح الهی حجاب و قانون مصوب پوشش گردن کشی نمایند قطعا قابل پذیرش نیست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
لیست برخی مدعیان انقلابیگری برای شهر تهران منتشر شد و متاسفانه کاندیداهایی که مروج سند 2030 و تفکر اقتصاد لیبرال هستند، در این لیست دیده می شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۱    
با افزایش امیدها برای اعلام توقف جنگ غزه پس از اعلام موافقت حماس با پیشنهاد آتش بس، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفته و در حال انجام عملیات پاکسازی گسترده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۷    
گمرک ایران در هفته های اخیر داده های مربوط به 100 واردکننده و 100 صادرکننده برتر کشور را اعلام کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
سندی که در آن مقطع امضا شد،سند مهمی بود که درباره سطح همکاری های ایران و آژانس به ویژه در حوزه نظارتی و پادمانی و این سند اشاره می کند به آنچه نیاز است برای حل و فصل مسائلی که باقی مانده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
دولت سیزدهم برخلاف دولت های دیگر از ابتدا بنا داشت که خود ورزشکاران در عرصه های مدیریت ورزشی مسئولیت داشته باشند و ما به این وعده وفادار ماندیم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۲    
در تمرین تیم ملی والیبال قبل از مسابقات لیگ ملت ها اعلام شد که در صورت کسب سهمیه المپیک به هر والیبالیست یک میلیارد تومان پرداخت می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه، به سوالاتی درباره سفر رییس اقلیم کردستان به ایران و موضع تهران درباره پذیرفتن آتش بس از سوی گروه حماس در جنگ غزه پاسخ داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۲    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت که با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت وگوی سازنده و رو به جلویی داشته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
فیصل حلیم بازیکن تیم ملی فوتبال مالزی یکشنبه در منطقه پتالینگ جایا در حومه شهر کولالامپور پایتخت مالزی هدف اسیدپاشی واقع شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
مالک باشگاه خیبر خرم آباد از نامگذاری ورزشگاه اختصاصی این تیم به لر آرنا خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
معاون سرمایه گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی با بیان اینکه هر مبلغی که از نیروگاه ها وصول شود، صرف تأمین مالی نیروگاه های جدید می شود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
یک پلتفرم هوش مصنوعی که در دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو ابداع شده است، در آزمایش ها توانست 32 داروی جدید را برای هدف قرار دادن سرطان تولید کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که قانون ساماندهی بازار مسکن صرفه و صلاح مالکان را تامین می کند، گفت: 500 شهرداری بسته 19 بندی شهرسازانه را اجرا کرده اند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۱    
معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از برنامه خرید ماشین آلات نو و دست دوم راهداری خبر داد و گفت: ارز مورد نیاز برای واردات از منشا خارجی تامین می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۲    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اصلا ورود بانوان منع نمی شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد که همه راه های نفوذ دشمنان باید بسته شود، این منطق ماست .
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۷    
در آستانه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۷    
مرکز مدیریت راه های کشور از بارش باران در محورهای استان های همدان، سمنان، قم، مرکزی، گلستان و گیلان خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۷    
رئیس جمهور پس از خبر ساعت 21 امشب شبکه یک، برای دهمین بار به صورت زنده از تلویزیون با مردم سخن خواهد گفت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
تورم نقطه به نقطه فروردین طبق جدیدترین برآورد بانک مرکزی حدود 34درصد شده است، درحالی که این نرخ در شهریور 1400 معادل 53درصد بوده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت های لازم و اجرای دستورالعمل های مصوب، تصمیم نظام بوده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۲    
رئیس قوه قضاییه با جمعی فرهنگیان و معلمان نمونه سراسر کشور دیدار و گفت وگو کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۷    
دیوید تیلور چهره شاخص کشتی جهان پس از ناکامی در رسیدن به المپیک پاریس رسما وارد دنیای مربیگری شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۴    
قوه قضاییه اعلام کرد: رسانه های ضد انقلاب مدعی شدند فردی به نام محمود مهرابی به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است اما این فرد دارای عناوین اتهامی متعدد است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 1403 در آخر خردادماه خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
تیم پناهندگان برای چندمین دوره از بازی های المپیک است که مورد توجه قرار گرفته و قرار است در پاریس هم با حضور 36 ورزشکار در این تورنمنت مهم به میدان برود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۲    
نحوه محاسبه دستمزد روزانه برای کارگاه هایی که حقوق روزانه ثابتی برای انها تعیین نشده است به صورت فرمول زیر می باشد...