پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۷:۱۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند ممنوع است و انتشار دهندگان آگهی فروش به حبس از 45 روز تا 6 ماه و جریمه چهار برابری محکوم می شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۵    
سرپرست سازمان خصوصی سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۲    
رایزن تجاری سفارت ایران در روسیه روز دوشنبه در گفتگو با روزنامه ایزوستیا اعلام کرد که احتمالاً ظرف چند ماه آینده ایران به شبکه کارت های اعتباری و نقدی میر روسیه متصل خواهد شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۲    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای نوشت: بررسی ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در شهرها نشان دهنده یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین مان است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون ثبت نام بیش از 82هزار و 700 زائر حج تمتع 1403 قطعی و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۴    
سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه جایی افراد اتفاق نمی افتد بلکه با بهبود سیاست و روش ها مقدم بر تغییرات افراد است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۴    
یک مقام آمریکایی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که پایگاه مذکور مورد حمله پهپادی قرار گرفته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۴    
سباستین لکورنو مدعی شده است که جمهوری اسلامی ایران ناامنی و بی ثباتی در منطقه را در دستور کار خود قرار داده است و پاریس چنین رویکردی را محکوم می کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۴    
واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که از دو دهه پیش کلید خورده بود، بالاخره به سرانجام رسید اما مشخص نیست دو کنسرسیومی که مالکیت سرخابی ها را در اختیار گرفته چه خواهند کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال 1403 لازم الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۷    
تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری چهار بر صفر برابر کویت و کسب 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور حذفی جام ملت های آسیا شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
وسیم الاحمر تحلیلگر شبکه فرانس 24: کاری که ایران کرد واقعا بی نظیر بود ایران برای اولین بار حمله مستقیم و با چنین شگردی کرد؛ حمله ای که با مطالعه انجام شد و موفق بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: ما برای رسیدن به رادیوایزوتوپ ها نیاز به غنی سازی بالاتر داشتیم و دنیا هم اعلام کرده ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۴    
می بینید عبارت چقدر وسوسه انگیز است؟ جت، عموم، آزاد...گویی نعمت آزادی به عموم مردم برای جت سواری اعطا شده است! اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۴    
این روزها اخبار و تصاویر بغل کردن ها و بوسیدن ها که در حال دست به دست شدن است، تنها یک اتفاق نام نهاده می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
حملات و تخریب های سوپرانقلابی ها و تندروها علیه عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با واکنش های فراوانی روبرو شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
کی پاپ ها( پاپ کره جنوبی) از گروه های نوپدیدی هستند که در بستر موج کره ای ایجاد شده اند اما به نظر قدرت نرم و فراگیر موج کره ای، از برخی شبه معنویت ها و عرفان های کاذب فعال در ایران پیشی گرفته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۱    
مجری و تحلیلگر آمریکایی_ترک خطاب به کمدین معروف مازیار جبرانی:بعد از اظهاراتم درباره ربع پهلوی عده ای کامنت گذاشته بودن: او آدم بزرگیه و ما یک دیکتاتور...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۱    
هوچی گری سکولارها با فسادِ اقتصادی در طیف مذهبی این ضرب المثل عامیانه را به یاد می آورد که آبکش به کف گیر گفت: هفت تا سوراخ داری ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
مطابق تاریخ آگهی عرضه و اطلاعیه منتشر شده فرابورس، امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) روز عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 17 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد 70 متری در محله زمزم ، حداقل باید2.5 میلیارد تومان تومان هزینه کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۷    
مهدی الفتی موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۳    
شهباز شریف در نشست خبری مشترک با سید ابراهیم رئیسی از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر قدردانی کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۷    
با فعال شدن محرومیت تعلیقی سیدحسین حسینی، او بازی با تراکتور را از دست داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۲    
دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی فردا سه شنبه چهارم اردیبهشت در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
آمارهای وزارت بازرگانی پاکستان نشان می دهد صادرات ایران به این کشور در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 16 درصدی به 286 میلیون دلار رسیده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران از معافیت کالا های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور های مقصد خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: اگر اقدام متجاوزانه دیگری صورت بگیرد پاسخ قاطع و قوی تری صورت خواهد گرفت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست وزیران امور خارجه و دفاع این نهاد اروپایی با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتی درباره دستورکار جلسه امروز پاسخ داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش اعلام شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز دوشنبه پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا، با بیان اینکه این سفر به دعوت روسای جمهور دو کشور دوست انجام می شود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۷    
رویترز گزارش داده است که وزرای خارجه اتحادیه اروپا در جلسه امروز خود به دنبال توافق در خصوص این موضوع هستند که تا چه اندازه تحریم ایران را ادامه دهند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت کاروان های عمره خبرداد و گفت: حدود 5 میلیون 600 هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۷    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: بانک مرکزی در چارچوب مسئولیت خود در تامین ارز واردات به خوبی عمل کرده و نباید در بحث افزایش گرانی به عنوان مقصر معرفی شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
ناظر آب و هوایی اروپا در مورد گرمای شدید این قاره در تابستان امسال هشدار داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات حج عمره پی از وقفه 9 ساله خبر داد و گفت: عملیات رفت پروازهای حج تا 13 اردیبهشت ادامه دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
در اواخر سال گذشته همزمان با افزایش التهابات ارزی در حالی شاهد افزایش قیمت برخی مدلهای تلفن همراه بودیم که تأمین ارز آنها از سامانه نیما با نرخ تقریباً ثابت 38 الی 40 هزار تومان انجام می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مطالبه بانوان برای درج نام مادر در کنار نام پدر در کارت های ملی، خواستار به جریان افتادن مجدد این مطالبه شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
قیمت پایین دخانیات در ایران و سود هنگفت صنایع دخانی در شرایط مالیاتی فعلی، جرائم فروش نخی سیگار و قوانینی که بازدارنده نیست و همچنین مرگ سالانه 50 هزار ایرانی در پی مصرف دخانیات از جمله مباحثی است که ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
اینکه نمایندگان مجلس می گویند چرا برخی موارد در قوه قضاییه شفاف اعلام نمی شود باید اعلام کنم که دلیل این امر قانونی است که خودِ نمایندگان مجلس مصوب کرده اند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 67سنت معادل 0.77درصد کاهش به 86دلار و 62سنت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
اینجا پاکستانه. یعنی جایی که شما وقتی نیاز به یک کامیون پیدا می کنی میری یک مغازه یا کارگاه کوچک خودروسازی و سفارش کامیون دلخواهت رو میدی. اونام چند روزه می سازن و تحویلت میدن!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
یک منبع آگاه تاکید کرده است که هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست. این خبر درحالی منتشر شده که در روزهای اخیر برخی حمله ایران را مقدمه ای برای احیای برجام توصیف کرده بودند.