پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۶:۱۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
آمپول نوروبیون را برای بیماری های سیستمیک عصبی به دلیل کمبود شدید ویتامین B 1، B 6 و B 12 استفاده می کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
بررسی آخرین پیام های تلفن همراه نیکا شاکرمی نشان می دهد، او در روزهای منتهی به مرگش در وضعیت روحی و خانوادگی خاصی قرار داشته که مسیر ناگوار خودکشی را انتخاب کرده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
علیرضا کریمیان گفت: آزمون مجدد نوبت اول آزمون سراسری 1403 صبح امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه فقط در همان حوزه امتحانی قبلی یعنی شهرستان زیرکوه با شرایط و ضوابط آزمون اصلی برگزار می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مطابق برنامه امسال میزان پوشش پروژه فیبر نوری به بیش از 14 میلیون پوشش می رسد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۲    
وزیر علوم از طرح امریه دکتری برای استعدادها خبر داد و اظهار کرد: در این طرح پژوهش های دکتری استعدادهای درخشان برای نیروهای مسلح به عنوان خدمت سربازی لحاظ می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۲    
هلدینگ خلیج فارس به تمام بازیکنان استقلال بابت پیروزی مقابل ذوب آهن 80 میلیون تومان پاداش داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۱    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۱    
شرایط ترخیص کالا با کارت بازرگانی منقضی، ابطال و تعلیق شده ابلاغ شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۲    
بنجامین هاموند هگرتی رپر سرشناس آمریکایی معروف به مکلمور MackleMore با اجرای آهنگ جدیدی در دفاع از مردم فلسطین و خیزش دانشجویان با استقبال ده ها میلیونی در شبکه های اجتماعی مختلف روبرو شد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۲    
برای نخستین بار گزارش واردات 373 شرکت تولیدی و واردکننده دارو منتشر شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
هربار پس از اینکه فشارهای مختلف سیاسی، اقتصادی ورسانه ای ذی نفعان و دلاری فروشان منجر به افزایش نرخ ارز در کشور می شود، افزایش قیمت مواد تولید منجر به افزایش نیاز بنگاه های تولیدی به نقدینگی می گردد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
وزارت تجارت و بازرگانی انگلیس اعلام کرد واردات این کشور از ایران در سال میلادی گذشته با رشد 15.5 درصدی به بیش از 200 میلیون پوند رسیده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
حجم آب موجود در مخازن سدها به 33 میلیارد متر مکعب می رسد و 2 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
برخی از کشورهای آفریقایی از روند دلارزدایی روسیه و چین پیروی کرده و با توجه به سیاست های نگران کننده آمریکا در حوزه سیاست خارجی، اقدام به بازگرداندن ذخایر طلای خود از ایالات متحده کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۲    
مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه خانه بازداشت شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۲    
شاید برخی از ماها در جمع خودمان از رفتار فلان #معلم گلایه کنیم،شاید منش تربیتی والدین را زیر سؤال ببریم، یا شاید مصداق برای معلمی یا مادر و پدری که کم کاری جدی در وظایف خود داشته اند بیاوریم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۱    
الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو گفت: موکلم توبه کرده و درصورت آزادی همه چیز بستگی به خودش و اطرافیانش دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۱    
مشعل المپیک 2024 تحت تدابیر شدید امنیتی وارد فرانسه شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۱    
یک مقام آمریکایی مدعی شد که این کشور به دلیل آنچه نگرانی درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح خوانده شده، ارسال یک محموله سلاح به تل آویو را متوقف کرده است!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
در حالی که مدعیان اعتدال دنبال اعدام بابک زنجانی و تبدیل پرونده تخلف میلیارد دلاری وی به استخوان لای زخم بودند، اکنون به واسطه بازگردانده شدن اموال به بیت المال اظهار ناراحتی می کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، تیم داوری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ مشخص شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و نماینده روسیه در وین در دیداری با یکدیگر در خصوص ایران صحبت کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
وزیر نفت از رشد 60 درصدی تولید نفت نسبت به آغاز دولت خبر داد و گفت: 50 پروژه جدید در نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی به ارزش 47.5 میلیار دلار در دولت سیزدهم آغاز شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس 55 پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره گذاری این خودرو متوقف می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
وضع مالیات و عوارض برای صادرات کالاهای مجاز و غیریارانه ای و جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
داده های مالیات اصناف نشان می دهد که در سال 1402 درمجموع حدود 883 هزار تومان بوده است. طبق این آمارها، در سال 1402 مالیات پرداختی حدود 25.7 درصد از طلافروشان صفر بوده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
این تصمیم که از سوی وزارت کار، ابلاغ شده یک تصمیم درست در راستای حفاظت از حقوق شهروندی کارگر ایرانی است. از سوی دیگر قانون فوق، کارفرمایان سودجو را ملزم به یک چارچوب مشخص میکند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
اگر مجوز ورود موقت ماشین آلات معدنی و راه سازی صادر نشود، پس از مهلت اولیه و ثانویه، ورود موقت این دست ماشین آلات که می بایست مرجوع و از کشور خارج گردند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
همزمان با نزدیک شدن به فصل جابجایی ها در بازار اجاره مسکن، مستاجران می توانند از وام 40 تا 300 میلیون تومانی با نرخ سود صفر و 18 درصدی استفاده کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۲    
سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر روغن های وارداتی آلوده توضیح داد و تاکید کرد که مجوز ترخیص به این روغن ها داده نشده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور بیان کرد: ما نگاه مغرب زمین را در مورد زن و دختر قبول نداریم زیرا که یک نگاه ابزاری است، آن نگاهی که می خواهد زن را از جامعه و نقش افرینی جدا کند را هم قبول نداریم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۲    
دادستان کل کشور گفت که به زودی دستورالعملی برای اجرای مطلوب طرح نور به فراجا ابلاغ می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
اول ذی القعده سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر است، هیأت های مذهبی به این مناسبت مراسم جشن برگزار می کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
وزیر فرهنگ گفت: هر فرد ایرانی در هر نقطه از کشور می تواند با ورود به سامانه نمایشگاه کتاب با تخفیف خرید کند و به صورت رایگان کتاب را در منزل تحویل بگیرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
وزیر ارتباطات:فردا با افتتاح پروژه فیبر نوری قم پوشش فیبر نوری به 7.5 میلیون خانوار می رسد و تا پایان سال به 14 میلیون خواهد رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
وزیر نفت میزان استفاده از کارت سوخت شخصی از 30 درصد سال گذشته به بیش از 76 درصد در سالجاری افزایش یافت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور در سال 1402 کاری خوب بود که انگیزه ورزشکاران را برای افتخارآفرینی بالا می برد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۷    
موضوع تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس منتفی شد و آبی پوشان با همان نام گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۷    
کایهان ترکمن اوغلو، رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه و ایران که در راس هیئتی پارلمانی به کشورمان سفر کرده است با حسین امیرعبداللهیان ...