پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۰۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
علیرضا کمالی می گوید: متاسفانه اصلاً مشخص نیست وزیر آموزش وپرورش بر اساس و مبنای کدام استانداردها و آمارهای موجود به این نتیجه رسیده اند که سیستم آموزشی ما قرار است به الگوی جهانی تبدیل شود؟
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۱    
سردار غلامعلی رشید گفت: اگر شرایطی و امکانی به وجود بیاید که ارتش و سپاه در کنار هم در مقابل ارتش اسرائیل قرار بگیریم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۸    
متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از 617 هزار تومان به 1690 هزار تومان افزایش یافته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۱    
جدول پخش تبلیغات و مناظره های نامزد های مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی ها برای روز یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 منتشر شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۵    
شهرداری منطقه 15 تهران از وقوع حادثه برای یک کارگر حین جمع آوری آب های سطحی در سیلاب شب گذشته خبر داد و اعلام کرد: عملیات جست وجو برای نجات این کارگر ادامه دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۵    
حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۴    
منابع صهیونیستی جزئیات توافق تبادل اسرا پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۱    
با برد 3 بر 0 رئال مادرید مقابل کادیز و شکست 4 بر 2 بارسلونا مقابل خیرونا، شاگردان آنچلوتی 5 هفته مانده به پایان رقابت ها برای سی وششمین بار قهرمان لالیگا شدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۲    
نماینده مجلس در خصوص لایحه حجاب و عفاف گفت که تمام دوربین های ادارات دولتی و خصوصی باید وصل به فراجا شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۲    
شبکه سعودی الشرق ، ظهر امروز (شنبه)، به نقل از منابع خود توافق آتش بس در غزه و تبادل اسرا را قریب الوقوع دانست. این منبع نوشت: توافق میان حماس و اسرائیل قریب الوقوع است؛ اگر موانع جدیدی ایجاد نشود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۲    
واشنگتن خواهان مهار پکن در تهران است، اما کارشناسان می گویند این موضوع به این سادگی ها هم نیست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۲    
بکارگیریِ میلیونیِ کارگران و فراریان غیرایرانی توسط بخشی از سوداگرانِ وطن فروش، آنهم زیر سایه ی ندانم کاری و بیخیالیِ ماموران و مسئولان سیاسی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۲    
مهلت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری سال 1403 که از 9 اردیبهشت آغاز شده بود، تا روز سه شنبه 18 اردیبهشت تمدید شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۲    
نتایج تحقیقات جدید نشان داده است که قرص معمولی دیابت به نام تیازولیدیندیون ها (TZDs) می تواند خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۲    
جانشین پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به دلیل بارش باران در جاده کرج - چالوس شاهد ریزش سنگ بودیم که امروز هم خطر ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۲    
با وجود اصرار های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۲    
شرکت موتورسیکلت سازی باجاج (Bajaj) به زودی از اولین موتورسیکلت در جهان که با سوخت CNG کار می کند، رونمایی خواهد کرد که می تواند موتورسیکلت ها را از نظر زیست محیطی پایدارتر و کارکردن آنها را ارزان تر ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۳    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد دولت ایران در سال گذشته کم خرج ترین دولت در میان 38 کشور در حال توسعه با درآمد متوسط بوده است .
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۳    
عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاوران املاک گفت: اخیرا شنیده می شود که برخی مبادلات در بازار مسکن از طریق دلار و بیت کوین انجام می شود که به نظر من علت آن ایجاد سامانه خودنویس و نبود واسطه برای مدیریت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۳    
رییس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه در تعطیلات جاری 109 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند گفت: این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش 10 درصدی را نشان می دهد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۳    
وزیر ورزش و جوانان در نامه به رئیس فدراسیون فوتبال رسماً خواستار رسیدگی به اتفاقات اخیر در بحث بی احترامی به بانوان در ورزشگاه ها شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۷    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به متأثر بودن 21 استان در سیل و آبگرفتی از امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر به بیش از 2600 نفر خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۳    
جوزف بورل مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در جریان سخنرانی خود در انگلیس گفت که نظم جهانی که پس از سال 1945 پدیدار شد، در حال از دست دادن سرعت خود است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 71 سنت معادل 0.85 درصد کاهش به 82 دلار و 96 سنت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد کاهش به 2301 دلار و 74 سنت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
آزادی بیان مطبوعات و حق اعتراض گروهها و احزاب از ارکان دموکراسی است اما در آمریکا این حق سرکوب می شود
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
کمیتۀ انضباطی: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، 10 سال از ورود به کلیۀ ورزشگاه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۲    
سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در حاشیه همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران گفت: امسال حدود 15 هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می توانند از 19 اردیبهشت برای ثبت نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
بنا بر اعلام شهردار منطقه 22 تهران، اتوبان شهید خرازی دقایقی پیش باز شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
جهان دارد از حباب اینستاگرام و توییتر خارج می شود. همه دنیا اینستاگرام و توییتر و تلگرام نیست . شما هم از این حباب بیرون بیایید و دنیای جدید را با ما ایتاسواران بسازید و ببینید.. .
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید با توجه به شرایط جدول و وضعیت آبی پوشان، شاگردان نکونام مسیر هموارتری برای قهرمانی در لیگ بیست وسوم دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
در پنجم ژوئن سال1967 چهار کشور عربی مصر، سوریه، اردن و عراق هم زمان به سرزمین های اشغالی حمله کردند تا کار رژیم صهیونیستی را یکسره کنند. آن ها حتی حمایت شوروی را هم پشت خود احساس می کردند
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۴    
یک کارشناس مذهبی درمورد این که افراد چگونه می توانند در عبادات و زندگی خود، راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار دهند توضیحاتی داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
امروز 14 اردیبهشت 1403، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن از آغاز مرحله چهارم محاصره دریایی اسرائیل و هدف قرار دادن کشتی های به مقصد بنادر رژیم صهیونیستی خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان گوستاو آدولف تورگ در شهر مالمو، نسخه ای از قرآن کریم را آتش زد. در ویدئویی که از این اقدام موهن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
ظاهرا در هفته گذشته نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشورمان در تهران برگزار شد و از سراسر جهان کشورهای زیادی در این نمایشگاه حضور داشتند اما متاسفانه باز هم مثل روال 3 سال اخیر بازنمایی بسیار ضعیفی در ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات با بیان اینکه مالیات مهم ترین عامل برای کنترل مصرف و جلوگیری از رشد محصولات دخانی به حساب می آید ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۲    
قضات ما از تمام ظرفیت های قانونی برای اعطای نهاد های ارفاقی به زندانیان در راستای کاهش جمعیت زندان و رفتن به سمت کاهش آسیب های اجتماعی بهره می گیرند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت مناطق دارای بارش شدید را تشریح کرد و گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان ها تشکیل شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۴    
روابط عمومی صداوسیما در اطلاعیه ای اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر 2 پخش شده مربوط به یکی از بخش های این بزرگداشت بوده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۱    
دو نکته مهم که مشخص می کند این صهیونیست که صاحب شبکه فارسی وان و دشمن ایران نیز هست در تهیه این فیلم معروف نقش داشته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۱    
حمد طاهری، فعال رسانه در توئیتر خبر داد:اولین ماموریت اقیانوسی نیروی دریایی سپاه انجام شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۱    
در شرایطی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز هیأتی را برای مذاکره درباره آتش بس غزه به قاهره اعزام می کند و تأکید کرده که با روحیه مثبت به سوی مذاکرات پیش می رود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۷    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته امسال خاموشی نخواهیم نداشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
در دوره دولت یازدهم #انقلاب_دیجیتال تحقق پیدا کرد!... توسعه پهنای باند در فضای مجازی باعث شد مردم راحت شوند و بسیاری از مشاغل در آن بستر شکل بگیرد