سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۶:۴۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
سرپرست سازمان خصوصی سازی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توافق کردند تشریفات مربوط به تغییر نام باشگاه استقلال مطابق با قوانین و مقررات صورت پذیرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
ناظر گمرکات خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستان گفت: این محموله هنوز به گمرک مرزی جهت طی تشریفات اظهار نشده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۲    
سایپا اعلام کرد مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه 1402 بود، همین خودرو را مطابق قرارداد تحویل خواهند گرفت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
با یکی از صفحات اینستاگرامی که نوشته بودند از امورات شرخری، وصول چک، گوشمالی تا حذف مهره سوخته، کتک کاری و گرفتن زهرچشم را در هرشرایطی انجام می دهند تماس گرفتیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۱    
به گفته مدیرکل روابط عمومی راه آهن، بلیت قطارهای فوق العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، از فردا سه شنبه 11 اردیبهشت ساعت 9 صبح به فروش می رسد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۷    
عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران از قاره آفریقا به عنوان هدف ویژه صادراتی این کشور نام برد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۱    
کریمی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور ها صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۲    
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۲    
از تعداد 869،353 نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد 793،732 نفر (حدود 91 درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده اند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۲    
محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به رئیس جمهور نوشت:در جلسه غیرعلنی با رئیس کل بانک مرکزی به التهابات آتی بازار ارز به خصوص در ابتدای سال 1403 اشاره شده بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۷    
فرمانده کل سپاه از مجاهدت های رسانه ملی در تبیین، تحلیل و بازخوانی عملیات وعده صادق و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه قدردانی کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۱    
ظاهرا برخی فراریان حامی ز.ز.آ و اغتشاش گران و آشوب طلب ها که بشدت علیه امنیت ملی و نظام سیاسی مواضع آشکار داشته و لجن پراکنی کردند و هزینه های زیادی بر ملت تحمیل کردند؛ تمایل به بازگشت به ایران دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۳    
سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه برای تمدید قرارداد باید با مسوولان فدراسیون فوتبال جلسه برگزار کند، گفت: باید به جمع بندی نهایی برسیم تا شاهد اتفاقات خوب در فوتسال کشور باشیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۱    
این شرکت همچنین گفت که تا روز 20 اردیبهشت از حریم هوایی ایران استفاده نخواهد کرد
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم مشکل نقاط حادثه خیز جاده ای را تا حد زیادی حل کنیم که البته این مهم به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیروزی های متعدد نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون نیروهای مسلح کشورمان همواره در حال پیروزی و طی کردن پله های اقتدار بوده ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۷    
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۷    
سرهنگ طولابی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق، گفت: با اعلام کلاهبرداری در فضای مجازی با پیامک جعلی ثنای قوه قضائیه ازطریق شماره شخصی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۳    
معاون روابط کار وزیر کار در بیان جزئیاتی از اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری گفت: با تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای افراد بیکار شده باید به چرخه آموزش و سپس بازار کار بازگردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۳    
وقتی می گوییم صورتی قصد ما آن نیست که درباره افراد خاصی صحبت کنیم. رویکرد ما گفتمانی است و می خواهیم درباره موانعی که بر سر راه تربیت دینی اتفاق میفتد صحبت کنیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۳    
یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است به طوری که دلار به نزدیک 60هزار تومان رسیده است و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدود ها ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۳    
تا چند سال پیش تصور این که در آمریکا انبوهی از دانشجویان برای دفاع از آرمان فلسطین راهپیمایی و تحصن کنند و در آن میانه دانشجویان غیر مسلمان با حلقه انسانی مانع حمله پلیس به نمازگزاران مسلمان شوند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۲    
به نظر شما این تصویر چه انگاره ذهنی را برای شما می سازد؟تصویر برای چه اتفاقی است؟چرا دختر با نگاه نگران همراه با خشم ولی مصمم، به دور نگاه می کند؟
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۲    
بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی عوارض 60 درصدی برای صادرات سیب زمینی با کد تعرفه 07101000 از 1403/2/15 تا اطلاع ثانوی اعمال خواهد شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۲    
در فروردین ماه سال 1403 تعداد 494 هزار و 495 دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۲    
در نشست علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سودا گری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان با رفع ایرادات ماده 14 و 15 ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۷    
چند سناریو را طراحی کرده ایم و برخی از این سناریوها، تعاونی محور، برخی کارفرما محور و برخی دیگر روی رفع موانع پیش روی کارگران و کارفرمایان است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
سالن های نمایشی کشور روز جمعه 14 و شنبه 15 اردیبهشت ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) اجرا نخواهند داشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم استقلال خلیج فارس خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به بیشتر بودن هزینه های وصول برخی پایه های مالیاتی به نسبت درآمد آنها گفت: با این وجود اگر چنین مواردی انجام نشود، به اهداف بالاتر دست پیدا نمی کنیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 82 سنت معادل 0.92 درصد کاهش به 88 دلار و 68 سنت رسید
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 376 تومان رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۲    
کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۱    
خواننده و بازیگر 31 ساله آمریکایی از شبکه های مجازی خداحافظی کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۲    
پس از حذف و غیرفعال شدن گزینه ی عجله دارم از اپلیکیشن تاکسی های اینترنتی، حالا گزینه ی عجله ندارم هم از تپسی حذف شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۳    
رییس جمهور در مراسم گرامیداشت روز معلم در سخنانی گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۷    
یک منتقد گفت: نریشن خوانی و صدای جادویی شهید آوینی در مستند دهکده برزان باعث شد حال و هوای جنگ را حس کنم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
شورای جهانی سفر و گردشگری از رشد 21 درصدی صنعت گردشگری ایران در سال 2023 خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
نظرسنجی جدید شبکه خبری سی ان ان نشان می دهد، به نظر می رسد که با نزدیک تر شدن انتخابات در نوامبر امسال، آمریکایی ها به دونالد ترامپ ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
بندرعباس: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تأکید کرد: راهبرد ایران در خلیج فارس صلح، امنیت و دوستی است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق پزشکی در انجام طرح های تحقیقاتی، درباره طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن گفت: با توجه به اینکه عوارض استفاده از این نوع قلیان نامشخص است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۷    
فدراسیون کشتی مسیر ملی پوش شدن یزدانی را اعلام کرد، کشتی گیری که وضعیت کتفش بعد از جراحی، در مسابقه مشخص می شود، اما قاسم پور کجای ماجرای 86 کیلوگرم است؟
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۳    
خبر تغییر نام استقلال که در 24 گذشته در برخی رسانه ها مطرح شده، صحت ندارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۳    
دبیر کانون شورای اسلامی کار البرز اظهار کرد: 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر است و از نظر قانونی روز رسمی تعطیلی کارگر است ...